Yep.quote:
Hectischquote:Op dinsdag 29 juli 2008 00:49 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Nou, gelijk, het was nogal een hectische avond en ik ben moe.
Hectisch? (ik moet eens leren terug te lezen, ik mis alles steeds)quote:Op dinsdag 29 juli 2008 00:49 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Nou, gelijk, het was nogal een hectische avond en ik ben moe.
Is het toevallig een bokshandschoen?quote:Op dinsdag 29 juli 2008 00:08 schreef dieenebart het volgende:
Heb hier een linkerschoen, maat 46. Iemand een idee wat te doen?
Ja, voor jou is dat warmdraaien, dat snap ik.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 00:58 schreef PC eend het volgende:
[..]
Hectisch
Ik dacht dat het warmdraaien was en het nog moest beginnen
waar woon je dan dat je dat doet?quote:Op dinsdag 29 juli 2008 01:01 schreef Musje456 het volgende:
Hum, ben ook wel moe eigenlijk, en moet mijn weg nog naar buiten vinden (we slapen buiten, want binnen is het een sauna)
binnenquote:Op dinsdag 29 juli 2008 01:15 schreef Blondestoot het volgende:
[..]
waar woon je dan dat je dat doet?
Dat vind ik weer een beetje zielig voor jequote:Op dinsdag 29 juli 2008 01:14 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Ja, voor jou is dat warmdraaien, dat snap ik.
Maar ik ben wat rellen betreft niet zo door de wol geverfd als jij lief Eendje.
Het kost mij echt heel wat.
En nu ga ik lekker slapen, voor ik het weet gaat de wekker weer.
![]()
![]()
Geloof je nooit...:Noorwegenquote:Op dinsdag 29 juli 2008 01:15 schreef Blondestoot het volgende:
[..]
waar woon je dan dat je dat doet?
Hoe staat het daar met de luchtvochtigheid?quote:Op dinsdag 29 juli 2008 01:31 schreef Musje456 het volgende:
[..]
KattekopJe kan het niet hebben he, dat het hier warmer is dan bij jullie!
Jawel hoor, 't kan mij niet koud genoeg zijn....quote:Op dinsdag 29 juli 2008 01:31 schreef Musje456 het volgende:
[..]
Is ok, die past zich goed aan. Redelijk droog, en never klam zoals ik me van NL herinner.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 01:37 schreef PC eend het volgende:
[..]
Hoe staat het daar met de luchtvochtigheid?
(In Nederland ook dagen van 27, 30 graden)quote:Op dinsdag 29 juli 2008 01:31 schreef Musje456 het volgende:
Kom maar hier dan in de winterquote:Op dinsdag 29 juli 2008 01:37 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Jawel hoor, 't kan mij niet koud genoeg zijn....
Dat is een heel geruststellende gedachtequote:Op dinsdag 29 juli 2008 01:41 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
(In Nederland ook dagen van 27, 30 graden)
Er is hier dan wel wat regen gevallen, maar het is binnen nog heel warm,
vlakbij ons huis is een camping en daar slapen vannacht honderden mensen in tenten,
dus ook een beetje in de buitenlucht.
Waarom zouden wij het nietgeloven ..zo bijzonder is dat niu ook nietquote:
quote:Op dinsdag 29 juli 2008 02:33 schreef mooiiiiii het volgende:
[..]
Waarom zouden wij het niet geloven ..zo bijzonder is dat nu ook niet
Goeiemorgen muppet!quote:Op dinsdag 29 juli 2008 11:52 schreef Huubdgk het volgende:
oke ik zweer het ik weet niets van die bom in torremolinos,
http://www.telegraaf.nl/b(...)molinos__.html?p=1,1
zijn we weg uit Rhodos, aarbeving en bosbranden,
weg uit Torremolinos, bom aanslag....
lijkt of de Amerikaanse overheid achter ons aan zit
weet niet, Andries heeft mijn nummer maar dat hebben die telegraaf journalisten ook allemaal, dus weet niet, soms bellen ze soms bellen ze niet, Andries belt altijd...quote:Op dinsdag 29 juli 2008 12:21 schreef Juud79 het volgende:
Men had ik een hele reactie getypt, was de verbinding hier weg, die Belgen ook... :-)
Maar Huub, leuk om te zien die foto op je log, blij als een klein jongetje met zijn nieuwe speledingetje. Ik ben meer van de Wii, heb je dat al ontdekt, zo niet dan moet je dat ook nog maar eens proberen, ik vind t geweldig...
En de schrijvende pers, mja, wij zijn er al wel aan gewend dat die hun eigen verhalen overal van maken en niets checken, dat hebben ze tijdens de DGK periode al meer dan eens laten zien...Wel frappant dat dan juist de Party wel de feiten checkt, of is dat omdat je ze inmiddels redelijk goed kent?
oke sherlock, google maar eens Huub Claire Spanje, dat is alles wat ik heb gedaanquote:Op dinsdag 29 juli 2008 12:30 schreef Suikeroom het volgende:
wo 28 mei 2008, 06:00 Bodyguards voor Huub en Claire
dat stuk is al 2 maanden oud, en op jouw site staat De Telegraaf -26 juli 2008
Wowie Huub, mja daar kan weinig tegenop en dan onderuit op de bank gezakt spelen, relaxed.... Wii heeft dan weer als voordeel dat het minder passief is, ziet er ook enorm grappig uit als je het andere mensen ziet doen, hehehe. Dat je nu nog de tijd kan vinden om te Fokken, je hebt er gewoon zo een verslaving bijquote:Op dinsdag 29 juli 2008 12:36 schreef Huubdgk het volgende:
[..]
weet niet, Andries heeft mijn nummer maar dat hebben die telegraaf journalisten ook allemaal, dus weet niet, soms bellen ze soms bellen ze niet, Andries belt altijd...
Wii is ook zo gaaf maar wacht ff zal ff foto maken
[ afbeelding ]
ik bedoel, dit speelt wel lekker hoor
Middag Huub, hij heeft wel gelijk hoor, dit artikel gaat over een avondje stappen in Oldenzaal en Tilburg.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 12:37 schreef Huubdgk het volgende:
oke sherlock, google maar eens Huub Claire Spanje, dat is alles wat ik heb gedaan
Ben je aan het PS 3'en?quote:wo 28 mei 2008, 06:00 Bodyguards voor Huub en Claire! Vanessa Bontje
AMSTERDAM - Huub en Claire laten zich beveiligen. De twee ex-bewoners van De Gouden Kooi lieten zich vergezellen door bodyguards tijdens een avondje stappen in Oldenzaal en Tilburg.
„Ik maakte me best een beetje bezorgd om de reacties van het publiek op mijn televisieoptreden”, geeft finalist Huub toe.
Het echtpaar uit de Kooi kon echter opgelucht ademhalen. „We waren samen met oud-bewoners Erik en Sylvia op stap. Overal waar we kwamen, was de aandacht van het uitgaanspubliek overweldigend, maar fantastisch”, vertelt Huub.
„Natuurlijk zijn mensen die een borreltje hebben gehad, nóg enthousiaster dan normaal, dus konden we niet zo lang in de horecagelegenheden blijven als vóór onze deelname aan De Gouden Kooi. Maar al met al was het een heel positieve ervaring.”
hmm oke raar, let me checkquote:Op dinsdag 29 juli 2008 12:46 schreef beequeen het volgende:
[..]
Middag Huub, hij heeft wel gelijk hoor, dit artikel gaat over een avondje stappen in Oldenzaal en Tilburg.
[..]
Vanmiddag ook 1 aanschaffen, met Grand Turismoquote:Op dinsdag 29 juli 2008 12:36 schreef Huubdgk het volgende:
[..]
weet niet, Andries heeft mijn nummer maar dat hebben die telegraaf journalisten ook allemaal, dus weet niet, soms bellen ze soms bellen ze niet, Andries belt altijd...
Wii is ook zo gaaf maar wacht ff zal ff foto maken
[ afbeelding ]
ik bedoel, dit speelt wel lekker hoor
Wipeout HD is echt nicequote:Op dinsdag 29 juli 2008 12:52 schreef Frasier het volgende:
[..]
Vanmiddag ook 1 aanschaffen, met Grand Turismo.
Wii is wel leuk voor met een paar vrienden en vriendinnen maar zou 'm zelf nooit kopen.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 12:55 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
Wipeout HD is echt niceen natuurlijk games als Metal Gear Solid of Metal Of Honor.. de wii heeft wel die leuke oldskool licenties.. Mario, Zelda, Donkey Kong
Tja, wat moet je met die info. Dat er paupers en retards in Nederland zijn, is niet echt een verrassing.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 12:52 schreef Elske6 het volgende:
http://www.spitsnieuws.nl(...)n_claire_gemept.html
Nou Huub, zo positief zijn deze reactie's nu ook weer niet, sorry...
Ze noemen het niet voor niks de Televaag.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 12:51 schreef Huubdgk het volgende:
gewijzigd, maar check dit hierboven dan...ben benieuwd waar ze die datum dan vandaan halen
Huub zegt dat hij die reacties dus walgelijk vindt en terecht, paupers van de bovenste plank die dit schrijven.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 12:52 schreef Elske6 het volgende:
http://www.spitsnieuws.nl(...)n_claire_gemept.html
Nou Huub, zo positief zijn deze reactie's nu ook weer niet, sorry...
ja idd.. ik had laatst mario kart gespeeld met zo'n wii stuur.. dat is wel nice, maar ik zie mezelf niet thuis in mn 1tje wii sports spelen.. moet je als een mongool gaan bowlen enzoquote:Op dinsdag 29 juli 2008 12:58 schreef Frasier het volgende:
[..]
Wii is wel leuk voor met een paar vrienden en vriendinnen maar zou 'm zelf nooit kopen.
Hahaha, bowlen sucks, dat ziet er ook idd belachelijk uit en is ook niet leuk om te doen... Wii is ook leuker om samen mee te spelen dan alleen....quote:Op dinsdag 29 juli 2008 13:03 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
ja idd.. ik had laatst mario kart gespeeld met zo'n wii stuur.. dat is wel nice, maar ik zie mezelf niet thuis in mn 1tje wii sports spelen.. moet je als een mongool gaan bowlen enzo![]()
die reacties op youtube zijn echt ergquote:Op dinsdag 29 juli 2008 13:02 schreef beequeen het volgende:
[..]
Huub zegt dat hij die reacties dus walgelijk vindt en terecht, paupers van de bovenste plank die dit schrijven.
Djiezus, dat dat soort volk vrij rondloopt, opsluiten en de sleutel weggooien....quote:Op dinsdag 29 juli 2008 13:07 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
die reacties op youtube zijn echt erg![]()
"kk Huub met zn homo gezichtje ik ga die mannetje slopuh tfoe wollah.. hij is deaudt als ie zn gezicht laat zien.. in de naam van allah ga iek die mannetje slachtten"
Welnee, is maar dom gebral. Een cursus Nederlands is meer op z'n plaats voor die mannetje.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 13:10 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Djiezus, dat dat soort volk vrij rondloopt, opsluiten en de sleutel weggooien....
Dat zeg ik, paupers. Nog even en ze beginnen een jihad tegen Huub.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 13:07 schreef Suikeroom het volgende:
die reacties op youtube zijn echt erg![]()
"kk Huub met zn homo gezichtje ik ga die mannetje slopuh tfoe wollah.. hij is deaudt als ie zn gezicht laat zien.. in de naam van allah ga iek die mannetje slachtten"
quote:Op dinsdag 29 juli 2008 13:15 schreef Suikeroom het volgende:
ehm dat is geen echte youtube reactie heh, zojuist zelf verzonnen
Eikelquote:Op dinsdag 29 juli 2008 13:15 schreef Suikeroom het volgende:
Dat deadt was ook wel twijfelachtig en Allah is natuurlijk met een hoofdletter. Ik had hem geen maagd gegeven.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 13:15 schreef Suikeroom het volgende:
quote:Tien SMS wedstrijd
Op verschillende internet websites circuleert een bericht dat er 2 (twee) maanden gratis toegang tot de live-streams gewonnen kan worden, door het SMS-en van de naam JAAP naar 1010. Deze berichtgeving is onjuist en niet officieel door Tien uitgedaan. Tien adviseert dan ook bezoekers niet deel te nemen aan deze en soortgelijke wedstrijden. Tien heeft tevens de website eigenaren schriftelijk verzocht deze berichtgeving zo spoedig mogelijk te wijzigen.
Om de De Goudenkooi fans tegemoet te komen heeft tien per heden (vrijdag 11 mei 2007, 13.00) zal tien onder iedere 20 SMS-ers 1 (een) gratis maand toegang tot de live-streams verloten, ongeacht voor welke bewoner wordt gesmst. Op de SMS actie zijn de Algemene Voorwaarden van toepassing.
Tien
Televisiezender Tien maakt deel uit van Talpa TV, onderdeel van Talpa Media Holding. Tien is in augustus 2005 begonnen met uitzenden, toen nog onder de naam Talpa. Tien is een moderne en vooruitstrevende zender met voornamelijk Nederlands product die zich onderscheidt met veel kwalitatief hoogwaardige amusementsprogramma's, dramaseries en topvoetbal. Dankzij tal van crossmediale activiteiten geeft Tien een extra dimensie aan televisie als medium.
Voor meer informatie kunt u zich wenden tot
Maarten **************, Persvoorlichter
Telefoon: *******************************
email: *************@talpa.tv
Kun je die foto hier neerzetten?quote:Op dinsdag 29 juli 2008 14:41 schreef Elske6 het volgende:
Huub, op de Hyves van Kelly Bax staat een hele leuke foto van Jaap en de baby van Dennis en Nadia... Zijn jullie al op kraamvisite geweest ????
sorry, Copycat, dat lukt me niet, de foto zit in een slide met de baby- foto'squote:
Dat wijf met die vier navels kan maar beter een beetje in de buurt blijven.quote:
Ik vind het wel een schattig popje hoor, Jayleequote:Op dinsdag 29 juli 2008 18:57 schreef Ziet het volgende:
hahahaha!!!
dat kind lijkt trouwens wel sprekend op dennis zeg!
die neus!!! (of ze daar nu zo blij mee is later)
Dat is echt weer zo'n Moots opmerking, letten op het behang.quote:
viel mij wel op hoorquote:Op dinsdag 29 juli 2008 19:42 schreef -Blurk- het volgende:
Valt me op dat niemand naar het kindje kijkt
quote:Op dinsdag 29 juli 2008 19:42 schreef -Blurk- het volgende:
Tuuluk wel, maar dat kind kan er ook niks aan doen dat het hysterische ouders heeft, daar gaat de meeste aandacht naartoe. Het is soms zo gemeen hè?quote:Op dinsdag 29 juli 2008 19:42 schreef -Blurk- het volgende:
Nah ja... niet erg close-up én pasgeboren, dus per definitie lelijk.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 19:42 schreef -Blurk- het volgende:
Nou dat vond ik ook al!quote:Op dinsdag 29 juli 2008 19:26 schreef Copycat het volgende:
Moet zeggen dat Nadia er wel goed uitziet, qua gezicht.
Vind je het niet raar dan, dat-ie z'n haar zo "apart" kamt voordat-ie met een baby op de foto gaat? Het is niet eens een árische baby.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 20:54 schreef HoneyBunny het volgende:
[..]
Nou dat vond ik ook al!
En ik vind alle baby's leuk (ook lelijke)
Wel cute die Jaap met een baby in zn grote armen
quote:Op dinsdag 29 juli 2008 20:57 schreef Gert het volgende:
[..]
Vind je het niet raar dan, dat-ie z'n haar zo "apart" kamt voordat-ie met een baby op de foto gaat? Het is niet eens een árische baby.
Da's óók weer waar... schappelijke Junge, Der Jaap.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 21:04 schreef HoneyBunny het volgende:
[..]
![]()
Ja oke, en hij had die pluk haar boven zn lip best mogen wegscheren. Maar hij zwaait tenminste niet met een stijve arm.
Zwaaien met een stijve armquote:Op dinsdag 29 juli 2008 21:04 schreef HoneyBunny het volgende:
[..]
![]()
Ja oke, en hij had die pluk haar boven zn lip best mogen wegscheren. Maar hij zwaait tenminste niet met een stijve arm.
We zitten in die andere hoor skattiequote:Op dinsdag 29 juli 2008 23:03 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Hij rekent keer op keer af met veel vooroordelen, voor wat betreft het spel, de Febo en B & A. Nu hoor ik bijvoorbeeld: Amanda stonk nooit, integendeel, ze rook altijd erg lekker
Is dat niet wat offtopic daar?quote:Op dinsdag 29 juli 2008 23:04 schreef HoneyBunny het volgende:
[..]
We zitten in die andere hoor skattie
Ja doe daar even gezellie meequote:Op dinsdag 29 juli 2008 23:08 schreef Juud79 het volgende:
Haha, ik dacht al, wat is t stil hier, ik lees even mee in t andere topic....
Ja, nee niks. Ik wil ook weten of er streams komen. Echt!quote:Op dinsdag 29 juli 2008 23:17 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Goa ie now maar koe schroei'n....., dat liekt mien vule beet'r veur oe....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |