Ik vind het wel een schattig popje hoor, Jayleequote:Op dinsdag 29 juli 2008 18:57 schreef Ziet het volgende:
hahahaha!!!
dat kind lijkt trouwens wel sprekend op dennis zeg!
die neus!!! (of ze daar nu zo blij mee is later)
Dat is echt weer zo'n Moots opmerking, letten op het behang.quote:
viel mij wel op hoorquote:Op dinsdag 29 juli 2008 19:42 schreef -Blurk- het volgende:
Valt me op dat niemand naar het kindje kijkt
quote:Op dinsdag 29 juli 2008 19:42 schreef -Blurk- het volgende:
Tuuluk wel, maar dat kind kan er ook niks aan doen dat het hysterische ouders heeft, daar gaat de meeste aandacht naartoe. Het is soms zo gemeen hè?quote:Op dinsdag 29 juli 2008 19:42 schreef -Blurk- het volgende:
Nah ja... niet erg close-up én pasgeboren, dus per definitie lelijk.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 19:42 schreef -Blurk- het volgende:
Nou dat vond ik ook al!quote:Op dinsdag 29 juli 2008 19:26 schreef Copycat het volgende:
Moet zeggen dat Nadia er wel goed uitziet, qua gezicht.
Vind je het niet raar dan, dat-ie z'n haar zo "apart" kamt voordat-ie met een baby op de foto gaat? Het is niet eens een árische baby.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 20:54 schreef HoneyBunny het volgende:
[..]
Nou dat vond ik ook al!
En ik vind alle baby's leuk (ook lelijke)
Wel cute die Jaap met een baby in zn grote armen
quote:Op dinsdag 29 juli 2008 20:57 schreef Gert het volgende:
[..]
Vind je het niet raar dan, dat-ie z'n haar zo "apart" kamt voordat-ie met een baby op de foto gaat? Het is niet eens een árische baby.
Da's óók weer waar... schappelijke Junge, Der Jaap.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 21:04 schreef HoneyBunny het volgende:
[..]
![]()
Ja oke, en hij had die pluk haar boven zn lip best mogen wegscheren. Maar hij zwaait tenminste niet met een stijve arm.
Zwaaien met een stijve armquote:Op dinsdag 29 juli 2008 21:04 schreef HoneyBunny het volgende:
[..]
![]()
Ja oke, en hij had die pluk haar boven zn lip best mogen wegscheren. Maar hij zwaait tenminste niet met een stijve arm.
We zitten in die andere hoor skattiequote:Op dinsdag 29 juli 2008 23:03 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Hij rekent keer op keer af met veel vooroordelen, voor wat betreft het spel, de Febo en B & A. Nu hoor ik bijvoorbeeld: Amanda stonk nooit, integendeel, ze rook altijd erg lekker
Is dat niet wat offtopic daar?quote:Op dinsdag 29 juli 2008 23:04 schreef HoneyBunny het volgende:
[..]
We zitten in die andere hoor skattie
Ja doe daar even gezellie meequote:Op dinsdag 29 juli 2008 23:08 schreef Juud79 het volgende:
Haha, ik dacht al, wat is t stil hier, ik lees even mee in t andere topic....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |