Ze noemen het niet voor niks de Televaag.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 12:51 schreef Huubdgk het volgende:
gewijzigd, maar check dit hierboven dan...ben benieuwd waar ze die datum dan vandaan halen
Huub zegt dat hij die reacties dus walgelijk vindt en terecht, paupers van de bovenste plank die dit schrijven.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 12:52 schreef Elske6 het volgende:
http://www.spitsnieuws.nl(...)n_claire_gemept.html
Nou Huub, zo positief zijn deze reactie's nu ook weer niet, sorry...
ja idd.. ik had laatst mario kart gespeeld met zo'n wii stuur.. dat is wel nice, maar ik zie mezelf niet thuis in mn 1tje wii sports spelen.. moet je als een mongool gaan bowlen enzoquote:Op dinsdag 29 juli 2008 12:58 schreef Frasier het volgende:
[..]
Wii is wel leuk voor met een paar vrienden en vriendinnen maar zou 'm zelf nooit kopen.
Hahaha, bowlen sucks, dat ziet er ook idd belachelijk uit en is ook niet leuk om te doen... Wii is ook leuker om samen mee te spelen dan alleen....quote:Op dinsdag 29 juli 2008 13:03 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
ja idd.. ik had laatst mario kart gespeeld met zo'n wii stuur.. dat is wel nice, maar ik zie mezelf niet thuis in mn 1tje wii sports spelen.. moet je als een mongool gaan bowlen enzo![]()
die reacties op youtube zijn echt ergquote:Op dinsdag 29 juli 2008 13:02 schreef beequeen het volgende:
[..]
Huub zegt dat hij die reacties dus walgelijk vindt en terecht, paupers van de bovenste plank die dit schrijven.
Djiezus, dat dat soort volk vrij rondloopt, opsluiten en de sleutel weggooien....quote:Op dinsdag 29 juli 2008 13:07 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
die reacties op youtube zijn echt erg![]()
"kk Huub met zn homo gezichtje ik ga die mannetje slopuh tfoe wollah.. hij is deaudt als ie zn gezicht laat zien.. in de naam van allah ga iek die mannetje slachtten"
Welnee, is maar dom gebral. Een cursus Nederlands is meer op z'n plaats voor die mannetje.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 13:10 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Djiezus, dat dat soort volk vrij rondloopt, opsluiten en de sleutel weggooien....
Dat zeg ik, paupers. Nog even en ze beginnen een jihad tegen Huub.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 13:07 schreef Suikeroom het volgende:
die reacties op youtube zijn echt erg![]()
"kk Huub met zn homo gezichtje ik ga die mannetje slopuh tfoe wollah.. hij is deaudt als ie zn gezicht laat zien.. in de naam van allah ga iek die mannetje slachtten"
quote:Op dinsdag 29 juli 2008 13:15 schreef Suikeroom het volgende:
ehm dat is geen echte youtube reactie heh, zojuist zelf verzonnen
Eikelquote:Op dinsdag 29 juli 2008 13:15 schreef Suikeroom het volgende:
Dat deadt was ook wel twijfelachtig en Allah is natuurlijk met een hoofdletter. Ik had hem geen maagd gegeven.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 13:15 schreef Suikeroom het volgende:
quote:Tien SMS wedstrijd
Op verschillende internet websites circuleert een bericht dat er 2 (twee) maanden gratis toegang tot de live-streams gewonnen kan worden, door het SMS-en van de naam JAAP naar 1010. Deze berichtgeving is onjuist en niet officieel door Tien uitgedaan. Tien adviseert dan ook bezoekers niet deel te nemen aan deze en soortgelijke wedstrijden. Tien heeft tevens de website eigenaren schriftelijk verzocht deze berichtgeving zo spoedig mogelijk te wijzigen.
Om de De Goudenkooi fans tegemoet te komen heeft tien per heden (vrijdag 11 mei 2007, 13.00) zal tien onder iedere 20 SMS-ers 1 (een) gratis maand toegang tot de live-streams verloten, ongeacht voor welke bewoner wordt gesmst. Op de SMS actie zijn de Algemene Voorwaarden van toepassing.
Tien
Televisiezender Tien maakt deel uit van Talpa TV, onderdeel van Talpa Media Holding. Tien is in augustus 2005 begonnen met uitzenden, toen nog onder de naam Talpa. Tien is een moderne en vooruitstrevende zender met voornamelijk Nederlands product die zich onderscheidt met veel kwalitatief hoogwaardige amusementsprogramma's, dramaseries en topvoetbal. Dankzij tal van crossmediale activiteiten geeft Tien een extra dimensie aan televisie als medium.
Voor meer informatie kunt u zich wenden tot
Maarten **************, Persvoorlichter
Telefoon: *******************************
email: *************@talpa.tv
Kun je die foto hier neerzetten?quote:Op dinsdag 29 juli 2008 14:41 schreef Elske6 het volgende:
Huub, op de Hyves van Kelly Bax staat een hele leuke foto van Jaap en de baby van Dennis en Nadia... Zijn jullie al op kraamvisite geweest ????
sorry, Copycat, dat lukt me niet, de foto zit in een slide met de baby- foto'squote:
Dat wijf met die vier navels kan maar beter een beetje in de buurt blijven.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |