Yep.quote:
Hectischquote:Op dinsdag 29 juli 2008 00:49 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Nou, gelijk, het was nogal een hectische avond en ik ben moe.
Hectisch? (ik moet eens leren terug te lezen, ik mis alles steeds)quote:Op dinsdag 29 juli 2008 00:49 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Nou, gelijk, het was nogal een hectische avond en ik ben moe.
Is het toevallig een bokshandschoen?quote:Op dinsdag 29 juli 2008 00:08 schreef dieenebart het volgende:
Heb hier een linkerschoen, maat 46. Iemand een idee wat te doen?
Ja, voor jou is dat warmdraaien, dat snap ik.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 00:58 schreef PC eend het volgende:
[..]
Hectisch
Ik dacht dat het warmdraaien was en het nog moest beginnen
waar woon je dan dat je dat doet?quote:Op dinsdag 29 juli 2008 01:01 schreef Musje456 het volgende:
Hum, ben ook wel moe eigenlijk, en moet mijn weg nog naar buiten vinden (we slapen buiten, want binnen is het een sauna)
binnenquote:Op dinsdag 29 juli 2008 01:15 schreef Blondestoot het volgende:
[..]
waar woon je dan dat je dat doet?
Dat vind ik weer een beetje zielig voor jequote:Op dinsdag 29 juli 2008 01:14 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Ja, voor jou is dat warmdraaien, dat snap ik.
Maar ik ben wat rellen betreft niet zo door de wol geverfd als jij lief Eendje.
Het kost mij echt heel wat.
En nu ga ik lekker slapen, voor ik het weet gaat de wekker weer.
![]()
![]()
Geloof je nooit...:Noorwegenquote:Op dinsdag 29 juli 2008 01:15 schreef Blondestoot het volgende:
[..]
waar woon je dan dat je dat doet?
Hoe staat het daar met de luchtvochtigheid?quote:Op dinsdag 29 juli 2008 01:31 schreef Musje456 het volgende:
[..]
KattekopJe kan het niet hebben he, dat het hier warmer is dan bij jullie!
Jawel hoor, 't kan mij niet koud genoeg zijn....quote:Op dinsdag 29 juli 2008 01:31 schreef Musje456 het volgende:
[..]
Is ok, die past zich goed aan. Redelijk droog, en never klam zoals ik me van NL herinner.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 01:37 schreef PC eend het volgende:
[..]
Hoe staat het daar met de luchtvochtigheid?
(In Nederland ook dagen van 27, 30 graden)quote:Op dinsdag 29 juli 2008 01:31 schreef Musje456 het volgende:
Kom maar hier dan in de winterquote:Op dinsdag 29 juli 2008 01:37 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Jawel hoor, 't kan mij niet koud genoeg zijn....
Dat is een heel geruststellende gedachtequote:Op dinsdag 29 juli 2008 01:41 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
(In Nederland ook dagen van 27, 30 graden)
Er is hier dan wel wat regen gevallen, maar het is binnen nog heel warm,
vlakbij ons huis is een camping en daar slapen vannacht honderden mensen in tenten,
dus ook een beetje in de buitenlucht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |