Ja die vond ik ook erg irritant, nog steeds inderdaad als ze op Zappelin/Fam24 zijn, brrr.quote:Op donderdag 4 maart 2010 16:48 schreef Gwywen het volgende:
Ook geen tekenfilm, ik vond Jan Klaassen en Katrijn bij de Film van Ome Willem altijd vreselijk eng.
(Nog eigenlijk)
+1quote:Op maandag 28 juli 2008 22:28 schreef Hyman het volgende:
courage the cowardly dog, dat was best eng soms, maar toen was ik al een heel stoer ventje
Bang voor Ieniemieniequote:Op woensdag 21 april 2010 18:09 schreef Jumping-Skippy het volgende:
Er was ooit bij Sesamstraat een stuk waarin Ieniemienie zich ging verkleden. De derde keer kwam ze verkleed als spook tevoorschijn in iets groens ofzo![]()
Ik werd zó bang dat ik achter de bank ben gekropen en ik kan het me nog goed herinneren, ook al is het van rond eind jaren '80 (volgens mij).
Later hoorde ik dat mijn neefje van precies dezelfde scène bang was geworden...
Ik Mik Lorelandquote:
Gruwelijke dingen bedacht die man!quote:
QFT. Uit dezelfde koker kwam ook zo'n film over twee honden. Ook zo zielig.quote:
Deze vond ik echt verschrikkelijk.quote:
die heb ik volgens mij ooit een keer gezien maar vond daar niets aan, in tegenstelling tot Watership down!quote:Op donderdag 22 april 2010 22:18 schreef Pheno het volgende:
[..]
QFT. Uit dezelfde koker kwam ook zo'n film over twee honden. Ook zo zielig.
de yipyips heten ze toch? Nachtmerries. En ook van dungeons en dragons.quote:Op donderdag 22 april 2010 21:51 schreef June. het volgende:
Deze uit de Dinobabies![]()
[ afbeelding ]
En deze uit Sesamstraat
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |