Ik ookquote:Op maandag 28 juli 2008 22:27 schreef Biancavia het volgende:
Weet je wat ik eng vond? Theo en Thea.
Nou ja, misschien is eng niet het juiste woord, maar ik kreeg er wel altijd een heel naar gevoel bij.
quote:Op dinsdag 29 juli 2008 12:27 schreef Pumz het volgende:
[ afbeelding ]
En dan met name.. heb ik horen zeggen... wanneer hij "onverwacht" uit het hondenhok kwam. Dan schrok ik en ging keihard huilen.. Op 3 jarige leeftijd
![]()
Kuthond
jaah kermit enzo echt kk hinderlijk,quote:Op maandag 28 juli 2008 22:28 schreef rottweilersfromcameroon het volgende:
En Piggy. Wat een tiefuspop was dat zeg. Ik haat al die poppen man. Zelfs nu nog.
Van Teddy Ruxspin?quote:Op dinsdag 29 juli 2008 13:25 schreef BabblingBrook het volgende:
Dat de moddermonsters nog niet voorbij zijn gekomen.
quote:Op dinsdag 29 juli 2008 14:24 schreef Trashcanman het volgende:
Dat Benjamin Ben nog niet genoemd is, jezus gristus wat was dat een creep:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Jaaa dat was Asterix en de Helden, dat Asterix en Obelix onmogelijke taken moeten voldoen van Julius Ceasar! Met dat gekkenhuis, dat ze moeten zoeken naar 'vrijgelijde A38'quote:Op dinsdag 29 juli 2008 09:59 schreef Biancavia het volgende:
Eentje is een tekenfilm van Asterix en Obelix, waarin ze allemaal opdrachten uit moeten voeren. Dan moeten ze op een gegeven moment in een grot. Het begint al dat ze dan een toegangskaartje krijgen () van een skelethand.
En dan komt er plotseling een trein voorbij(hoe verzin je het), en dan zijn er twee skelethanden aan het tennisen met een doodshoofd. Dan valt dat doodshoofd en begint het te praten. Zo eng!!
Dit oogt echt heel bekend, maar toch kan ik het niet plaatsen..quote:Op dinsdag 29 juli 2008 13:19 schreef Dirty-Little-Monkey het volgende:
Little Nemo: Adventures in Slumberland uit 1989
Daar ging hij naar dromenland, maar ook naar nachtmerrieland en dat was eng. IMDB cijfer is een 7, dus niet slecht...
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 29 juli 2008 13:25 schreef BabblingBrook het volgende:
Dat de moddermonsters nog niet voorbij zijn gekomen.
quote:Op dinsdag 29 juli 2008 01:50 schreef Maisnon het volgende:
De monsters uit Under the Hill, oftewel Moddermonsters.
Die wilden de aarde bedekken met modder en slijm. Ze konden ook in mensen veranderen, dat ging dan ook heel slijmerig en vies eng enzo.
Jaaa, vrijgeleide A38!quote:Op dinsdag 29 juli 2008 14:35 schreef Take_A_Picture het volgende:
[..]
Jaaa dat was Asterix en de Helden, dat Asterix en Obelix onmogelijke taken moeten voldoen van Julius Ceasar! Met dat gekkenhuis, dat ze moeten zoeken naar 'vrijgelijde A38'
quote:Op dinsdag 29 juli 2008 19:45 schreef Benjamin_Ben het volgende:
Ja of Bor de wolf dan, "Huuuuu!!"![]()
Paulus de boskabouter vond ik ook niet helemaal jovel...
quote:Op dinsdag 29 juli 2008 19:45 schreef Benjamin_Ben het volgende:
Ja of Bor de wolf dan, "Huuuuu!!"![]()
Paulus de boskabouter vond ik ook niet helemaal jovel...
quote:Op dinsdag 29 juli 2008 19:03 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Jaaa, vrijgeleide A38!Dat vergeet je nooit meer.
Asterix: "Ik ben op zoek naar vrijgeleide A38."
Mevrouw: "Dan moet u bij loket 2 zijn, dit is loket 1."
Asterix: "Ah. En loket 2, is dat hiernaast?"
Mevrouw: "Nee, dat is loket 16. Waar ze loket 2 geplaats hebben weet ik niet. Vraagt u maar aan de bode."
--trappen op--
Obelix: "iv?"
Asterix: "Nee, niet iv, vier!"
Oh, held!quote:Op dinsdag 29 juli 2008 22:54 schreef Take_A_Picture het volgende:
[..]
*is trouwens niet Asterix en de Helden, maar Asterix en de Goden... dacht ik.
quote:Op maandag 28 juli 2008 22:50 schreef PieterBas het volgende:
Alfred Jodocus Kwak.. vond het altijd zo zielig en eng dat zijn familie overredenen natuurlijk Dolf!
Ik vond die aflevering dat Alfred in de gevangenis terechtkomt door Pikkie (wat een naam in een tekenfilm voor een eksterSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt., echt, hoe bedénk je het!!!! ) ook behoorlijk scary.
Ja, dan zit hij aan zo'n loden bal, die normaal om je enkel hoort, maar doordat Alfred daar nog een klein eendje is, zit hij gewoon helemaal in die band.quote:Op woensdag 30 juli 2008 01:26 schreef MLI het volgende:
[..]
Ik vond die aflevering dat Alfred in de gevangenis terechtkomt door Pikkie (wat een naam in een tekenfilm voor een ekster, echt, hoe bedénk je het!!!! ) ook behoorlijk scary.
Je hebt ook een aflevering waar ze hem gaan bakken in een pan.. dat is pas zieligquote:Op woensdag 30 juli 2008 01:44 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Ja, dan zit hij aan zo'n loden bal, die normaal om je enkel hoort, maar doordat Alfred daar nog een klein eendje is, zit hij gewoon helemaal in die band.
[ afbeelding ]
Oh dat is kicken!!! LOL m'n moeder heeft m volgens mij nog op videoband... maar DVD is handigerquote:Op woensdag 30 juli 2008 01:22 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Oh, held!
Ik ging net zoeken op bol.com en volgende week komt er een DVD uit met die tekenfilm erop!
ik heb hem nog op video opgenomenquote:Op dinsdag 29 juli 2008 19:03 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Jaaa, vrijgeleide A38!Dat vergeet je nooit meer.
Asterix: "Ik ben op zoek naar vrijgeleide A38."
Mevrouw: "Dan moet u bij loket 2 zijn, dit is loket 1."
Asterix: "Ah. En loket 2, is dat hiernaast?"
Mevrouw: "Nee, dat is loket 16. Waar ze loket 2 geplaats hebben weet ik niet. Vraagt u maar aan de bode."
--trappen op--
Obelix: "iv?"
Asterix: "Nee, niet iv, vier!"
leprechaunsquote:Op woensdag 30 juli 2008 14:30 schreef Pollewoppie het volgende:
Je had van Bassie en Adriaan een serie dat ze Europa ingingen (met de geheimzinnige opdrachtgever)
in 1 aflevering zijn ze in Ierland of in Schotland en dan zitten ze in een huifkar en verteld Adriaan een verhaal over elfjes of iets dergelijks die je alleen kunt zien als je erin gelooft, maar die vond ik echt eng want ineens zag je ze dan achter die huifkar verschijnen! iew eng vonk dat
"Wij zijn de fairies, wij zijn de fairies en we zijn heel klein.quote:Op woensdag 30 juli 2008 14:30 schreef Pollewoppie het volgende:
Je had van Bassie en Adriaan een serie dat ze Europa ingingen (met de geheimzinnige opdrachtgever)
in 1 aflevering zijn ze in Ierland of in Schotland en dan zitten ze in een huifkar en verteld Adriaan een verhaal over elfjes of iets dergelijks die je alleen kunt zien als je erin gelooft, maar die vond ik echt eng want ineens zag je ze dan achter die huifkar verschijnen! iew eng vonk dat
Dat komt door Herman van Veen, die moraalridder die kinderen opzadelt met veel te moeilijke kwesties voor hun leeftijd.quote:Op woensdag 30 juli 2008 21:19 schreef dudemeister13 het volgende:
Ik heb alle tekenfilms van asterix en obelix laatst op dvd gekochtdus is allang uit!
en alfred j. kwak is eik pas vet als je ouder bent, want dan snap je de verhalen (met apartheid en hitler enzo) die kwal was wel eng
Ja weet ik ;P vroeger was het dan ook geen zak aan. maar als je het nu zo terugkijkt denk je wel van: herkenbaarquote:Op woensdag 30 juli 2008 21:23 schreef Vodkadruppel het volgende:
[..]
Dat komt door Herman van Veen, die moraalridder die kinderen opzadelt met veel te moeilijke kwesties voor hun leeftijd.
Die vond ik volgens mij ook eng.quote:Op maandag 28 juli 2008 22:26 schreef Hyman het volgende:
nouja geen tekenfilms dan, maar gewoon series oid.
hier nog een plaatje [ afbeelding ]
ik vind ze niet eng meeer
dat ding istaat mij helemaal niet bijquote:Op maandag 28 juli 2008 22:52 schreef Billy_Talent het volgende:
Kuifje en de Zeven Kristallen Bollen. Dat vage skelet dat met die bollen gooit. Heb ik nachtmerries over gehad.
[ afbeelding ]
Die rare kwiebus dus
quote:Op woensdag 30 juli 2008 05:25 schreef DrDentz het volgende:
Toen we in groep 4 oid Watership Down gingen kijken was ik wel freaked out door dat ene lugubere evil konijn..
quote:Op woensdag 30 december 2009 12:54 schreef Acyrus het volgende:
Ik ben Scooby Doo nog niet tegen gekomen in dit topic![]()
![]()
![]()
Wie zegt neger?quote:Op woensdag 6 januari 2010 15:53 schreef _Midnight_ het volgende:
Wat zei je nou? een N E G E R ???
Mag dat tegenwoordig eigenlijk nog wel?
Van mij wel hoor, als ik bij de bakker ben vraag ik nog gewoon keihard om NEGER-zoenen. En als er dan toevallig ook nog Gekleurde Mede-mensen (politiek correct he?lol) in de rij staan vinden ze het niet eens erg.
Dat kan best, nadat ik een afgrijselijke eerste aflevering had gezien, trok ik me al schreeuwend en jankend terug achter de bank als hij begon direct na de top 40quote:Op woensdag 6 januari 2010 21:59 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Weet je of daar een aflevering in zit met een draakje?
Dat was GEEN kinderfilm!quote:Op woensdag 30 december 2009 09:07 schreef bluesparkle het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Juniorquote:Op maandag 11 januari 2010 21:51 schreef Palomar het volgende:
Alleen de Freggels voor zover ik me kan herinneren (al was dat geen tekenfilm). Was altijd zo'n grote soort beer die de freggels probeerde te vangen en die was eng. Krijg daar nog een naar gevoel bij als ik eraan denk
huuuu!quote:Op dinsdag 12 januari 2010 02:55 schreef Stinkerd het volgende:
Ik was bang voor de gemene reuzen uit de tekenfilm van de grote vriendelijke reus.. Eé van die reuzen had een nagel, zo lang, dat hij er kinderen mee uit het bed kon liften
Jaa, die enge geesten(wat dan uiteindelijk verklede mensen bleken te zijn) en de tovenaar uit Sindbad de Zeeeman.quote:Op woensdag 30 december 2009 12:54 schreef Acyrus het volgende:
Ik ben Scooby Doo nog niet tegen gekomen in dit topic![]()
![]()
![]()
soms hebben die mensen ook we l10 verkleed gevallen aan.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 08:44 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Jaa, die enge geesten(wat dan uiteindelijk verklede mensen bleken te zijn) en de tovenaar uit Sindbad de Zeeeman.
Roald Dahlquote:Op dinsdag 12 januari 2010 03:35 schreef Muck het volgende:
[..]
huuuu!
de vleeslapeter, de bottenkraker, de mensenmepper, de kinderkauwer, de vleeshakker, de schrokschranzer, de meisjesstamper, de bloedbottelaar en de slagersjongen.
wie bedénkt zoiets
idd, wat een griezelig ventje was datquote:Op dinsdag 29 juli 2008 14:24 schreef Trashcanman het volgende:
Dat Benjamin Ben nog niet genoemd is, jezus gristus wat was dat een creep:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
oh ja, die was eng toen ik die als kind zag.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 14:03 schreef BabblingBrook het volgende:
youtub
[..]
Bekijk deze YouTube-video deze kinderserie
ik vond die ratten en die uil eng bahquote:
Niet echt een tekenfilm/kinderfilm figuurquote:
Mja, i know. Maar ik heb hem op veel te vroege leeftijd gezien, fucking engquote:Op maandag 1 februari 2010 12:36 schreef Torrio het volgende:
[..]
Niet echt een tekenfilm/kinderfilm figuur
Maar gek genoeg behoorde Chucky vroeger ook tot mijn nachtmerries![]()
Ik ook, Tremors was m'n eerste 'horrorfilm', daarna Chucky, toen was ik ook nog niet zo oud nee.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 20:58 schreef ShiroYasha het volgende:
[..]
Mja, i know. Maar ik heb hem op veel te vroege leeftijd gezien, fucking eng
En hij gaat ook zo moeilijk dood!!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |