Ik ookquote:Op maandag 28 juli 2008 22:27 schreef Biancavia het volgende:
Weet je wat ik eng vond? Theo en Thea.
Nou ja, misschien is eng niet het juiste woord, maar ik kreeg er wel altijd een heel naar gevoel bij.
quote:Op dinsdag 29 juli 2008 12:27 schreef Pumz het volgende:
[ afbeelding ]
En dan met name.. heb ik horen zeggen... wanneer hij "onverwacht" uit het hondenhok kwam. Dan schrok ik en ging keihard huilen.. Op 3 jarige leeftijd
![]()
Kuthond
jaah kermit enzo echt kk hinderlijk,quote:Op maandag 28 juli 2008 22:28 schreef rottweilersfromcameroon het volgende:
En Piggy. Wat een tiefuspop was dat zeg. Ik haat al die poppen man. Zelfs nu nog.
Van Teddy Ruxspin?quote:Op dinsdag 29 juli 2008 13:25 schreef BabblingBrook het volgende:
Dat de moddermonsters nog niet voorbij zijn gekomen.
quote:Op dinsdag 29 juli 2008 14:24 schreef Trashcanman het volgende:
Dat Benjamin Ben nog niet genoemd is, jezus gristus wat was dat een creep:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Jaaa dat was Asterix en de Helden, dat Asterix en Obelix onmogelijke taken moeten voldoen van Julius Ceasar! Met dat gekkenhuis, dat ze moeten zoeken naar 'vrijgelijde A38'quote:Op dinsdag 29 juli 2008 09:59 schreef Biancavia het volgende:
Eentje is een tekenfilm van Asterix en Obelix, waarin ze allemaal opdrachten uit moeten voeren. Dan moeten ze op een gegeven moment in een grot. Het begint al dat ze dan een toegangskaartje krijgen () van een skelethand.
En dan komt er plotseling een trein voorbij(hoe verzin je het), en dan zijn er twee skelethanden aan het tennisen met een doodshoofd. Dan valt dat doodshoofd en begint het te praten. Zo eng!!
Dit oogt echt heel bekend, maar toch kan ik het niet plaatsen..quote:Op dinsdag 29 juli 2008 13:19 schreef Dirty-Little-Monkey het volgende:
Little Nemo: Adventures in Slumberland uit 1989
Daar ging hij naar dromenland, maar ook naar nachtmerrieland en dat was eng. IMDB cijfer is een 7, dus niet slecht...
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 29 juli 2008 13:25 schreef BabblingBrook het volgende:
Dat de moddermonsters nog niet voorbij zijn gekomen.
quote:Op dinsdag 29 juli 2008 01:50 schreef Maisnon het volgende:
De monsters uit Under the Hill, oftewel Moddermonsters.
Die wilden de aarde bedekken met modder en slijm. Ze konden ook in mensen veranderen, dat ging dan ook heel slijmerig en vies eng enzo.
Jaaa, vrijgeleide A38!quote:Op dinsdag 29 juli 2008 14:35 schreef Take_A_Picture het volgende:
[..]
Jaaa dat was Asterix en de Helden, dat Asterix en Obelix onmogelijke taken moeten voldoen van Julius Ceasar! Met dat gekkenhuis, dat ze moeten zoeken naar 'vrijgelijde A38'
quote:Op dinsdag 29 juli 2008 19:45 schreef Benjamin_Ben het volgende:
Ja of Bor de wolf dan, "Huuuuu!!"![]()
Paulus de boskabouter vond ik ook niet helemaal jovel...
quote:Op dinsdag 29 juli 2008 19:45 schreef Benjamin_Ben het volgende:
Ja of Bor de wolf dan, "Huuuuu!!"![]()
Paulus de boskabouter vond ik ook niet helemaal jovel...
quote:Op dinsdag 29 juli 2008 19:03 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Jaaa, vrijgeleide A38!Dat vergeet je nooit meer.
Asterix: "Ik ben op zoek naar vrijgeleide A38."
Mevrouw: "Dan moet u bij loket 2 zijn, dit is loket 1."
Asterix: "Ah. En loket 2, is dat hiernaast?"
Mevrouw: "Nee, dat is loket 16. Waar ze loket 2 geplaats hebben weet ik niet. Vraagt u maar aan de bode."
--trappen op--
Obelix: "iv?"
Asterix: "Nee, niet iv, vier!"
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |