ik vond die ratten en die uil eng bahquote:
Niet echt een tekenfilm/kinderfilm figuurquote:
Mja, i know. Maar ik heb hem op veel te vroege leeftijd gezien, fucking engquote:Op maandag 1 februari 2010 12:36 schreef Torrio het volgende:
[..]
Niet echt een tekenfilm/kinderfilm figuur
Maar gek genoeg behoorde Chucky vroeger ook tot mijn nachtmerries![]()
Ik ook, Tremors was m'n eerste 'horrorfilm', daarna Chucky, toen was ik ook nog niet zo oud nee.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 20:58 schreef ShiroYasha het volgende:
[..]
Mja, i know. Maar ik heb hem op veel te vroege leeftijd gezien, fucking eng
En hij gaat ook zo moeilijk dood!!
qua niet tekenfilms vond ik de zevensprong echt enorm spannend, heb er nog eng over gedroomdquote:Op maandag 1 februari 2010 19:50 schreef loeki_de_leeuw het volgende:
Geen tekenfilm, maar de plaaggeest van Bassie en Adriaan. En Q en Q vond ik ook doodeng![]()
[ afbeelding ]
edit: nu ik de andere pagina's lees zie ik trouwens dat ik niet de enige ben....
Sowieso was die hele serie doodeng!quote:Op maandag 28 juli 2008 22:27 schreef rottweilersfromcameroon het volgende:
Ik snap echt niet waarom ze karbonkel hebben laten zien op tv. Ik heb daar heel veel slapeloze nachten aan overgehouden.
Jaa, erg eng inderdaad.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 21:05 schreef Cruise.Elroy het volgende:
De moddermonsters
http://www.kindertv.net/index.php?option=com_content&task=view&id=2166&Itemid=1
...
OMG!!!quote:Op woensdag 30 juli 2008 05:20 schreef Just_theonedear het volgende:
Een groter jeugdtrauma was een stukje bij Tik Tak. Dan zag je een ballon in beeld en kwam er langzaam een vogel aanvliegen die de ballon doorprikte. Dat muziekje daarbij was al eng. Krijg nog de kriebels als ik er aan denk.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |