Vandaag echte rijstquote:
Lekker gevarieerd hahaquote:
ik heb een kilo risotto bij de Lidl gekochtquote:
Een hele kiloquote:Op maandag 28 juli 2008 21:18 schreef Muck het volgende:
[..]
ik heb een kilo risotto bij de Lidl gekocht
Ach, aardappelen, rijst, pasta, wat maakt het uit. Het gaat er om wat je er bij doetquote:
Yes i agreequote:Op maandag 28 juli 2008 21:28 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Ach, aardappelen, rijst, pasta, wat maakt het uit. Het gaat er om wat je er bij doet
ik had een harde leerschool, mijn schoonvader, die praat geen dialect, die mompelt dialect, dus in het begin zal ik best om verkeerde grapjes hebben gelachen en overal ja op hebben gezegdquote:Op maandag 28 juli 2008 21:02 schreef Muck het volgende:
[..]
ik begin het laaaaangzaamaan te begrijpen
En ik doe er altijd hetzelfde bij dus....quote:
Zeer verstandigquote:Op maandag 28 juli 2008 21:38 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
En ik doe er altijd hetzelfde bij dus....
'stuquote:
jaquote:
juistquote:Ach, aardappelen, rijst, pasta, wat maakt het uit. Het gaat er om wat je er bij doet
quote:Op maandag 28 juli 2008 21:30 schreef Klonk het volgende:
[..]
ik had een harde leerschool, mijn schoonvader, die praat geen dialect, die mompelt dialect, dus in het begin zal ik best om verkeerde grapjes hebben gelachen en overal ja op hebben gezegd
Nooit verkeerd natuurlijkquote:Op maandag 28 juli 2008 22:27 schreef vrolijke-frits het volgende:
En thuis van de IKEALekker gratis bakkie pleur op en leuke spullen op de kop getikt
Heb je allemaal voor leuke dingen gekocht?quote:
Lampenkap, kussens, bijzettafeltje, vloerkleed en eierdopjesquote:Op maandag 28 juli 2008 22:51 schreef Fha het volgende:
[..]
Heb je allemaal voor leuke dingen gekocht?
Ik wel in ieder geval!quote:Op dinsdag 29 juli 2008 06:50 schreef DaMart het volgende:
Goedemorgen.
Vandaag maar eens kijken of ik zonder files wel sneller op werk ben dan met OV.
Op guitar hero for the DSquote:
Hier ook. Toch is het vrij warm!quote:Op dinsdag 29 juli 2008 08:45 schreef Kuukske het volgende:
Hier niet meer zo heet als vanmorgen. Het waait.
Nja, echt koud is het ook niet.quote:
Okay ik lig ook liever in een hangmat op een tropisch eilandquote:Op dinsdag 29 juli 2008 09:19 schreef Kuukske het volgende:
Nou, ik ga met dit weer niet in bed liggen hoor. Je zweet er zo weer uit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |