Vandaag echte rijstquote:
Lekker gevarieerd hahaquote:
ik heb een kilo risotto bij de Lidl gekochtquote:
Een hele kiloquote:Op maandag 28 juli 2008 21:18 schreef Muck het volgende:
[..]
ik heb een kilo risotto bij de Lidl gekocht
Ach, aardappelen, rijst, pasta, wat maakt het uit. Het gaat er om wat je er bij doetquote:
Yes i agreequote:Op maandag 28 juli 2008 21:28 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Ach, aardappelen, rijst, pasta, wat maakt het uit. Het gaat er om wat je er bij doet
ik had een harde leerschool, mijn schoonvader, die praat geen dialect, die mompelt dialect, dus in het begin zal ik best om verkeerde grapjes hebben gelachen en overal ja op hebben gezegdquote:Op maandag 28 juli 2008 21:02 schreef Muck het volgende:
[..]
ik begin het laaaaangzaamaan te begrijpen
En ik doe er altijd hetzelfde bij dus....quote:
Zeer verstandigquote:Op maandag 28 juli 2008 21:38 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
En ik doe er altijd hetzelfde bij dus....
'stuquote:
jaquote:
juistquote:Ach, aardappelen, rijst, pasta, wat maakt het uit. Het gaat er om wat je er bij doet
quote:Op maandag 28 juli 2008 21:30 schreef Klonk het volgende:
[..]
ik had een harde leerschool, mijn schoonvader, die praat geen dialect, die mompelt dialect, dus in het begin zal ik best om verkeerde grapjes hebben gelachen en overal ja op hebben gezegd
Nooit verkeerd natuurlijkquote:Op maandag 28 juli 2008 22:27 schreef vrolijke-frits het volgende:
En thuis van de IKEALekker gratis bakkie pleur op en leuke spullen op de kop getikt
Heb je allemaal voor leuke dingen gekocht?quote:
Lampenkap, kussens, bijzettafeltje, vloerkleed en eierdopjesquote:Op maandag 28 juli 2008 22:51 schreef Fha het volgende:
[..]
Heb je allemaal voor leuke dingen gekocht?
Ik wel in ieder geval!quote:Op dinsdag 29 juli 2008 06:50 schreef DaMart het volgende:
Goedemorgen.
Vandaag maar eens kijken of ik zonder files wel sneller op werk ben dan met OV.
Op guitar hero for the DSquote:
Hier ook. Toch is het vrij warm!quote:Op dinsdag 29 juli 2008 08:45 schreef Kuukske het volgende:
Hier niet meer zo heet als vanmorgen. Het waait.
Nja, echt koud is het ook niet.quote:
Okay ik lig ook liever in een hangmat op een tropisch eilandquote:Op dinsdag 29 juli 2008 09:19 schreef Kuukske het volgende:
Nou, ik ga met dit weer niet in bed liggen hoor. Je zweet er zo weer uit.
Goed plan.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 09:22 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Okay ik lig ook liever in een hangmat op een tropisch eiland
Cocktailtje erbij.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 09:22 schreef Ladylike het volgende:
Okay ik lig ook liever in een hangmat op een tropisch eiland
Dan krijg ik ruzie met bejaarde collegaequote:Op dinsdag 29 juli 2008 09:05 schreef Kuukske het volgende:
Zachter zetten is geen optie Papier?
Ach, die valt toch dood neer bij enige warmte, dus die stribbelt dan niet meer tegen.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 09:40 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Dan krijg ik ruzie met bejaarde collegae
Hahaha. Ja, dat gevoel ken ik wel.quote:
59 minuten ipv 1,5 uur vanochtendquote:Op dinsdag 29 juli 2008 06:50 schreef DaMart het volgende:
Goedemorgen.
Vandaag maar eens kijken of ik zonder files wel sneller op werk ben dan met OV.
Die heeft het te drukquote:
Daarom vroeg ik dus expliciet om een romantische manquote:
Sorry, ik ben al romantisch en bezet.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 10:51 schreef Ladylike het volgende:
Welke romantische man komt mij ontvoeren van mn werk om een weekje Parijs te doen?
Ohw dat is vervelend.quote:
tss, werk voor het meisje laten gaanquote:
Schandelijk!quote:
quote:Op dinsdag 29 juli 2008 11:52 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Zonder werk geen geld, zonder geld geen blij meisje
In ieder geval 100 meter verderop over de Waalquote:Op dinsdag 29 juli 2008 12:04 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Ik hoor iets over regen omgeving Nijmegen?
In Belfeld is het zeikweer...quote:Op dinsdag 29 juli 2008 12:04 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Ik hoor iets over regen omgeving Nijmegen?
lampjes kijken?quote:Op dinsdag 29 juli 2008 12:04 schreef Klonk het volgende:
maar dan nog wat moet je in Parijs, een zwaar overschatte stad vol met Fransen...
Wat modernquote:Op dinsdag 29 juli 2008 12:06 schreef Pheno het volgende:
[..]
In ieder geval 100 meter verderop over de Waal
Sinds kort hebben we ook weer stroom.
Oneens, en ik ben er best vaak geweest. Maar dat was niet als vakantie.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 12:17 schreef Kuukske het volgende:
Niks d'rvan. Keimooi stadje.
Jajaquote:
Ik ook. En wel op vakantie. Smaken verschillen.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 12:21 schreef Pheno het volgende:
Oneens, en ik ben er best vaak geweest. Maar dat was niet als vakantie.
Wat doe jij met Kuukske?quote:
In keukenkastjes proppen. Zo te zien vermaakt ze zich wel...quote:
Dude. Ik zit hier hoor.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 12:44 schreef Klonk het volgende:
Da's een Belgische lesbo die het verkeerd heeft begrepen en in de kast komt...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |