Het is inderdaad niet veel soeps.quote:Op maandag 28 juli 2008 15:38 schreef SHE het volgende:
Als ik de lijst voor Utrecht zou bekijk, dan is deze knap treurig. Er staan zelfs zaken bij die ik zelfs mijn schoonmoeder niet zou aanraden.
Jammer, want een culinaire beleving is dat niet en toprestaurants zijn het al helemaal niet. Aal zou nog de moeite van het eten waard zijn, maar de rest is belachelijk. Zoiets zet je niet op zo'n lijst.
Ps; restaurant Vermeulen in Utrecht serveert in de maanden juli en aug sowieso al een menu voor 30,-
en het eten is ook superlekker daar. tenminste, buiten deze week omquote:Op zaterdag 2 augustus 2008 10:57 schreef borisz het volgende:
Restaurant: Het Roode Hert in Velsen-Zuid hoort wel bij de categorie die iets duurder zijn. Daar gaan we dus eten in die week
Ik ben er nog nooit geweest en laat me gewoon lekker verassenquote:Op zaterdag 2 augustus 2008 11:00 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
en het eten is ook superlekker daar. tenminste, buiten deze week om
Welke dag was dat dan? Heb een reservering daar 27-08.quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 14:38 schreef moi80 het volgende:
Verdorie zeg, had ik een reservering bij Paul van Waarden, bellen ze net, sorry foutje, de dag dat u gereserveerd heeft zijn we niet open, andere datum ook niet meer mogelijk. Helaas pindakaas, nu zitten alle anderen die ik anders wel wilde ook vol.
Jammer inderdaad. Ik heb gereserveerd voor Bloom en Ono.quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 15:27 schreef PeRi het volgende:
Ik was 20 min na de e-mail verzending online en toen was Amarone in Rotterdam al vol!
Verder niks gereserveerd, niks echt interessants bij..
quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 20:58 schreef XcUZ_Me het volgende:
Je kunt toch pas vanaf morgen reserveren
quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 14:55 schreef Euc- het volgende:
http://www.restaurantweek.nl/diningcity
diningcity2008
Graag gedaan
quote:Op maandag 25 augustus 2008 11:31 schreef mascara-klodder het volgende:
Wij gaan vanaaf naar de Pijpela in Delft en morgen naar Marktzicht in Dordrecht, ben benieuwd
Het was heerlijkquote:
En het was ook echt de moeite waard voor die 25 euro, denk dat je normaal voor 3 gangen daar zo'n 50 euro kwijt was geweestquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 17:11 schreef Bluezz het volgende:
*kwijl* Eet smakelijk!!
Wij gaan zaterdag in het kader van de restaurantweek naar Terra Cotta.
En vanavond spontaan ook uit eten
We gaan naar www.willendorf.nl in Haarlemquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 17:15 schreef mascara-klodder het volgende:
Waar gaan jullie vanaaf heen? Heeft golfer geen zin om te koken?
Wow...dat menu is ook om van te kwijlenquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 17:41 schreef golfer het volgende:
[..]
We gaan naar www.willendorf.nl in Haarlem
*burb*quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 17:41 schreef golfer het volgende:
We gaan naar www.willendorf.nl in Haarlem
Ik heb daar de laatste keer gegeten en vond de bediening ook geweldig! Kunnen veel zaken nog wat van leren...quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 22:37 schreef _Boo_ het volgende:
Ik heb bij Bloom in Rotterdam gegeten; heerlijk, mooie zaak en echt goede bediening
Goh, je hebt dus dezelfde ervaring als mij: Eucs recensie paradijs!quote:Op donderdag 28 augustus 2008 09:19 schreef bakkiepleur het volgende:
Gister (28-8-08) gegeten bij Paul van Waarden in Rijswijk en het viel tegen.
Het restaurant ligt in een knus straatje in het oude centrum van Rijswijk en heeft een fijne "huiskamer" uitstraling maar niet iedereen zal gecharmeerd zijn de schilderijen met daar op dode of gekookte dieren.
Echter vieze stoelen in een restaurant dat is echt not done.![]()
Er was een keuze menu van:
Dungesneden runderlende met couscous, crostini's en mostermayonaise* OF Dungesneden lauwwarme zalm met bieslooksaus en venkelsalade.
Op parmaham gebakken zeebrasem met een puree van aardappel en zoete paprika* OF Gebakken tamme eendenborst met rode bietjes en een madeirasaus.
Warme chocolademousse met halfgeslagen room en veenbessen OF Crème brulee van vanille*.
De gerechten met een * zijn door mij gegeten, en waren wel ok maar absoluut niet wat ik gewend ben van een ster restaurant. Gerechten waren vet en plat van smaak en straalde weinig uit.
Maar de grootste tegenvaller was wel de bediening. Deze was te beschrijven als: zenuwachtig, druk, geen overzicht, te laat, lawaai, bot.
Misschien was het wel wat druk maar je zou toch verwachten dat het personeel wel gewend zou zijn aan drukte zeker als er in totaal maar 6 gerechten zijn die uitgeserveerd moeten worden.
Een gemiste kans van Paul van Waarde de puntjes moeten altijd op de i staan ook tijdens de restaurantweek.
Een stuk of 5 keer, ik vond het iedere keer heel erg goed. Ok, soms hebben ze een net iets te spannend gerechtje, zoals de vorige keer, toen hadden ze iets met redbull wat nergens op sloeg, maar verder is het een echte topzaak met geweldig uitzicht over het stadion (Alleen jammer van de club die er speelt, maar achquote:Op donderdag 28 augustus 2008 22:22 schreef Ingridh007 het volgende:
Zaterdagavond naar Avant-Garde in Eindhoven(in het PSV stadion).
Iemand al eens geweest? Zou er zelf niet snel naar toegaan vanwege de locatie, maar nu met restaurant week, wil ik het wel eens meemaken!
Ik onthoud het gewoonquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 08:24 schreef Ingridh007 het volgende:
Oja, hoe onthouden jullie eigenlijk was jullie op je bord hebben liggen
Ze vertellen vaak zoveel dingen die ik niet ken, dat ik het bij de 1e hap al vergeten ben
Fotootje maken van je bordquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 08:24 schreef Ingridh007 het volgende:
Oja, hoe onthouden jullie eigenlijk was jullie op je bord hebben liggen
Ze vertellen vaak zoveel dingen die ik niet ken, dat ik het bij de 1e hap al vergeten ben
Ajax verloorquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 22:34 schreef Bluezz het volgende:
Boris foto'sEn lekker gegeten dus
Zag er ook goed uit!!
Whats met de kater?
Dit lijkt me toch zo goddelijkquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 21:52 schreef mascara-klodder het volgende:
Marktzicht in Dordrecht was verrukkelijk![]()
Daarna kregen we:
-gelei van bietjes en rode port met room en rivierstaartkreeftje
quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 23:32 schreef Ingridh007 het volgende:
Quote van de avond (aan een andere tafel):
"Wilt u nog koffie of thee na?"
"Zit dat bij het arrangement inbegrepen?"
quote:Op zondag 31 augustus 2008 10:13 schreef _Boo_ het volgende:... en andere garnalen waarvan ik vergeten ben hoe ze bereid waren, maar die waren het lekkerst.
Nee wit, maar roze belicht. Klinkt misschien niet heel stijlvol, maar dat is het wel. Modern ook vooral.quote:Op zondag 31 augustus 2008 12:44 schreef Bluezz het volgende:
Mmmm, klinkt goed Boo, en die inrichting is wel erg eehhh roze
Ja jammer he. Ben niet zo culinair onderlegd eigenlijk, ben er beter in om dingen gewoon op te etenquote:
Amarone was dan ook alleen lunch toch?quote:Op maandag 1 september 2008 12:19 schreef BliksemSchigt het volgende:
Leuk verslag! Ik moet wel eerlijk zeggen dat ik het hoofdgerecht er helemaal niet lekker uit vind zien op de foto.
Amarone rekende overigens de 10 euro er niet bij - wij waren in totaal iets van 75 kwijt, incl koffie/thee, wijn en aperitief.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |