Ja, maar vezels mogen wel hoor Fles.quote:Op maandag 28 juli 2008 14:41 schreef Dr_Flash het volgende:
ik heb nou droge cracottes. Zit vast minder in dan in Peperkoek![]()
Ik kan wel weer een trapje op en af gaan lopen voor mijn eigen potje komkommerspread
Die cracotten zijn alleen maar vezels geloof ik. Het is vezeltechnischgewijs gesproken nog beter dan spaanplaat geloof ikquote:Op maandag 28 juli 2008 14:44 schreef Kuukske het volgende:
Ja, maar vezels mogen wel hoor Fles.
Ow oké.quote:Op maandag 28 juli 2008 14:50 schreef Dr_Flash het volgende:
Die cracotten zijn alleen maar vezels geloof ik. Het is vezeltechnischgewijs gesproken nog beter dan spaanplaat geloof ik
Ah mooi. Dat zal inmiddels wel afgelopen zijn danquote:Op maandag 28 juli 2008 15:08 schreef Kuukske het volgende:
Wat een schijtnummer op 3FM zeg. Tsjiez. Eén of andere jankhuilie.
je kunt beter van die wasa knackenbröd volkoren eten zit meer aan vezels in dan in de cracotte, vult ook meer maar is beterquote:Op maandag 28 juli 2008 14:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Die cracotten zijn alleen maar vezels geloof ik. Het is vezeltechnischgewijs gesproken nog beter dan spaanplaat geloof ik
Niet-willen-laten-merken-dat-je-niet-werkt-stakkers zijn dat toch?quote:
Ik werk ook niet, ben aanwezig.quote:Op maandag 28 juli 2008 15:46 schreef Pheno het volgende:
[..]
Niet-willen-laten-merken-dat-je-niet-werkt-stakkers zijn dat toch?
quote:Op maandag 28 juli 2008 15:46 schreef Pheno het volgende:
[..]
Niet-willen-laten-merken-dat-je-niet-werkt-stakkers zijn dat toch?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.
Dale Carnegie
Precies.quote:Op maandag 28 juli 2008 15:46 schreef Ynske het volgende:
[..]![]()
als je het doet moet je het ook gewoon goed doen
quote:Op maandag 28 juli 2008 15:48 schreef Ynske het volgende:WheheSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
quote:Op maandag 28 juli 2008 15:48 schreef Ynske het volgende:Wat een oude rotkop op die laatste fotoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
Nee. Ik zie hem wel geregeld op MSN, mss heeftie er gewoon ff geen zin in of zoquote:Op maandag 28 juli 2008 15:58 schreef Ynske het volgende:
heeft iemand trouwens nog wat van Q gehoord?
Hij zit nog op de bus met een verkeerd gehackte GPS functie vermoed ik.quote:Op maandag 28 juli 2008 15:58 schreef Ynske het volgende:
heeft iemand trouwens nog wat van Q gehoord?
Ja, met een groep bejaarden dwars door Mauretania op zoek naar die mooie waterval met die geitjes erbijquote:Op maandag 28 juli 2008 16:04 schreef Pheno het volgende:
[..]
Hij zit nog op de bus met een verkeerd gehackte GPS functie vermoed ik.
Kan lastig worden. Er liggen 2 stationnetjes dichtbij, Goebelsmühle (245 m + NAP) en Michelau (220 m). Bourscheid zelf ligt op 460 meter. Hemelsbreed is Goebelsmühle 1300 meter, Michelau 2300 meter, maar via allerlei kronkelweggetjes moet je toch wel op 5 resp 10 km rekenen. Plus een dikke 200 meter hoogteverschil.quote:Op maandag 28 juli 2008 16:49 schreef Ynske het volgende:
fles, jij bent goed in reizen plannen
kun jij erachter komen of Bourscheid (met name hotel BelAir) goed met het OV bereikbaar is?
thnx voor t zoekenquote:Op maandag 28 juli 2008 17:02 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Kan lastig worden. Er liggen 2 stationnetjes dichtbij, Goebelsmühle (245 m + NAP) en Michelau (220 m). Bourscheid zelf ligt op 460 meter. Hemelsbreed is Goebelsmühle 1300 meter, Michelau 2300 meter, maar via allerlei kronkelweggetjes moet je toch wel op 5 resp 10 km rekenen. Plus een dikke 200 meter hoogteverschil.
Er rijdt zo te zien geen bus die kant op. De Luxemburgse spoorwegen (www.cfl.lu) doen ook de bussen daar meen ik. Maar op die site kom je alleen wandelroutes van Goebelsmühle naar Michelau tegen als je gaat zoeken op Bourscheid.
Conclusie: Zonder auto: vergeet het maar
Excellentquote:Op maandag 28 juli 2008 17:03 schreef Ynske het volgende:
het hotel biedt ophaalservice aan vanaf station Michelau (gratis; bellen bij aankomst op station).
Zon hierquote:Op maandag 28 juli 2008 18:16 schreef Bengeltje het volgende:
En alweer donder, bliksem en regen.Wel fijn hoor alleen in de avond.
k ben blij dat ik niet met de fiets gekomen benquote:Op maandag 28 juli 2008 18:19 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
nou het plenst goed hier, je mag echt wel wat van dat water hebben.
Dan was je toch al thuis geweest?quote:Op maandag 28 juli 2008 18:22 schreef Ynske het volgende:
[..]
k ben blij dat ik niet met de fiets gekomen ben
ik zat nog op de fiets toen het al begon te onwerenquote:
Jammer, maar helaas die conclusiequote:Op maandag 28 juli 2008 17:02 schreef Dr_Flash het volgende:
Conclusie: Zonder auto: vergeet het maar
Zit je in Limburg of zo? _hier_ hier is het gewoon grijs ende windstil. EN droogquote:Op maandag 28 juli 2008 18:38 schreef Ynske het volgende:
[..]
ik zat nog op de fiets toen het al begon te onweren
deed de deur thuis dicht en de regen barste los
yepzquote:Op maandag 28 juli 2008 19:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zit je in Limburg of zo? _hier_ hier is het gewoon grijs ende windstil. EN droog
Of wel natuurlijk hequote:Op maandag 28 juli 2008 19:29 schreef Sjowhan het volgende:
Hopen dat de regen niet onze kant op komt Flash
Eetze!quote:Op maandag 28 juli 2008 19:38 schreef Dr_Flash het volgende:
Anyway, ik ga maar eens eten. Tjap Tjoy uit de magnetron. Mager vlees, en veel groente. Dat moet wel snor zitten lijkt me
Inderdaadquote:
Ik heb nog 1 mars icecream in de vriezer leggenquote:Op maandag 28 juli 2008 20:14 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Inderdaad
Hoewel er ook nog een doos Magnums ligt
Hier ookquote:Op maandag 28 juli 2008 21:38 schreef Dr_Flash het volgende:
De lucht werd hier eerst geel, toen oranje, toen roze, gekkigheid
Niet te treurig. Lukt vaak die luchten in de zomer. Camera klaar houden de volgende avondenquote:Op maandag 28 juli 2008 22:04 schreef Sjowhan het volgende:
Niet dus, 't is al (te) laat.
en noussie zwartquote:
Slag om Belgie? De Duitsers winnen zeker?quote:Op maandag 28 juli 2008 22:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
en noussie zwart
Ik was ff druk met inzichtelijk maken hoe de Slag om Belgie vordert dit jaar qua bordjes. Mag niet klagen
quote:Op maandag 28 juli 2008 22:09 schreef marcb1974 het volgende:
Slag om Belgie? De Duitsers winnen zeker?
Preciesquote:
Succes morgen ochtendquote:Op maandag 28 juli 2008 22:35 schreef Dr_Flash het volgende:
trouwens ik ga nu slapen, want morgen moet ik om 6 uur op. Dan van 7 tot 8 even baantjes trekkenen dan naar kantoor.
Truste
Nee, dat isquote:Op dinsdag 29 juli 2008 07:07 schreef Kuukske het volgende:
Dus Fles is nu aan het sporten. Bikkel!
Ja, dat ook een beetje. Maar ik vind het wel knap. Ik kan dat niet zo vroeg hoorquote:
quote:
Netjesquote:Op dinsdag 29 juli 2008 08:35 schreef Sjowhan het volgende:
Goed Flash!
Of je zwemt wat meerquote:Op dinsdag 29 juli 2008 08:33 schreef Dr_Flash het volgende:
Puyck
op tijd @Office
En ik kan volgende keer makkelijk 20 min. later m'n bed uit, dan ben ik ook op tijd bij het zwembad
Dat kan niet want ze gaan pas om 7:00 open. En ik stond om 6:36 al op de stoep, dusquote:
Nou, best wel nog. Zeker een man of 25-30. Hoofdzakelijk van die bejoardesquote:Was het druk?
Hehehequote:Op dinsdag 29 juli 2008 08:48 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou, best wel nog. Zeker een man of 25-30. Hoofdzakelijk van die bejoardesZo leek het toch nog of ik iets van conditie har
oke, das wat vroeg jaquote:Op dinsdag 29 juli 2008 08:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat kan niet want ze gaan pas om 7:00 open. En ik stond om 6:36 al op de stoep, dus
[..]
Nou, best wel nog. Zeker een man of 25-30. Hoofdzakelijk van die bejoardesZo leek het toch nog of ik iets van conditie har
Hehehe, goed punt ja. Ik had echt al 5 jaar niet meer in iets zwembad-achtigs gelegen, en voor zo'n fatsoenlijk soort bad was het NOG veel langer geleden. Ik zwalkte maar wat op en neer ook. Begon ik in baan 2, lag ik aan de overkant ineens in baan 4 te spartelenquote:Op dinsdag 29 juli 2008 08:50 schreef marcb1974 het volgende:kunnen die niet gewoon in hun bed blijven liggen. Dan heb jij ruim baan
Dus ga je yoga-enquote:Op dinsdag 29 juli 2008 08:55 schreef Kuukske het volgende:
Ik zou ook wel willen gaan zwemmen, maar ik wil ook gaan yoga-en. En ik heb een hekel aan zwemmen eigenlijk. En ik kan niet álles betalen.
Als je fanatiek zwemt, dan zie je die niet.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 08:55 schreef marcb1974 het volgende:daar hebben ze strepen voor op de bodem toch ?
Ahhuh. Samen met een vriendin. Da's wel leuk. Maar eerst naar de open dag, want het is een nieuw studio'tje.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 08:56 schreef marcb1974 het volgende:
Dus ga je yoga-enZeker als je toch al een hekel aan zwemmen hebt
Als je de rugslag beoefent ook nietquote:Op dinsdag 29 juli 2008 08:56 schreef Kuukske het volgende:
Als je fanatiek zwemt, dan zie je die niet.
Het is idd wel vrij prijzig ja. Ik was 3,95 kwijt voor een kaartje en een euro voor het kluisje (wat eigenlijk niet nodig was geweest want iedereen pleurt zijn spullen gewoon langs de kant, bleek laterquote:Op dinsdag 29 juli 2008 08:55 schreef Kuukske het volgende:
Ik zou ook wel willen gaan zwemmen, maar ik wil ook gaan yoga-en. En ik heb een hekel aan zwemmen eigenlijk. En ik kan niet álles betalen.
Nouja, als je niet oplet en iemand neemt jouw tas mee, ben je meer kwijt dan een euro voor een kluisje.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 08:59 schreef Dr_Flash het volgende:
Het is idd wel vrij prijzig ja. Ik was 3,95 kwijt voor een kaartje en een euro voor het kluisje (wat eigenlijk niet nodig was geweest want iedereen pleurt zijn spullen gewoon langs de kant, bleek later)
Ik heb 2 jaar geleden heel even pootje gebaad in een zwembad, maar ik heb ook al járen niet meer gezwommen.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 09:04 schreef Pheno het volgende:
Zwemmen, dat heb ik al lang niet meer gedaan.
Nee precies, dat had ik dus ookquote:Op dinsdag 29 juli 2008 09:04 schreef Pheno het volgende:
Zwemmen, dat heb ik al lang niet meer gedaan.
Doen joh, is leukquote:Op dinsdag 29 juli 2008 09:05 schreef Kuukske het volgende:
Ik heb 2 jaar geleden heel even pootje gebaad in een zwembad, maar ik heb ook al járen niet meer gezwommen.
M'n haar raakt er van in de knoop, en wordt kurkdor van het chloor + dat ik het lijf er niet voor heb.quote:
Lauwe smoesjes, weet je zelf ook welquote:Op dinsdag 29 juli 2008 09:07 schreef Kuukske het volgende:
M'n haar raakt er van in de knoop, en wordt kurkdor van het chloor
quote:+ dat ik het lijf er niet voor heb.
Nah, m'n haar is heilig hoor.quote:
Nja, ík voel me niet op m'n gemak in badkleding. Laat ik het dan zo stellen.quote:Niet?? Wat voor lijf "moet" je er dan voor hebben?
Vrouwen zijn aanstellers als het om hun lijf gaat.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 09:12 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Nah, m'n haar is heilig hoor.
[..]
Nja, ík voel me niet op m'n gemak in badkleding. Laat ik het dan zo stellen.
Ja. Nja. Sorry.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 09:13 schreef Pheno het volgende:
Vrouwen zijn aanstellers als het om hun lijf gaat.
Garnier Fructis is erg goed voor je haarquote:Op dinsdag 29 juli 2008 09:12 schreef Kuukske het volgende:
Nah, m'n haar is heilig hoor.
Oh jammer. ZO lelijk was je nou ook weer niet, laatste keer dat ik je zag. Maar dat is alweer een tijd geleden natuurlijk hequote:Nja, ík voel me niet op m'n gemak in badkleding. Laat ik het dan zo stellen.
Toevallig wil ik die al een tijdje kopen! Dat lijkt me best goed voor m'n haartjes.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 09:15 schreef Dr_Flash het volgende:
Garnier Fructis is erg goed voor je haar(weet ik nog van heul vroegah
)
Dank je. Mja, tegenwoordig heb ik een bril hm.quote:Oh jammer. ZO lelijk was je nou ook weer niet, laatste keer dat ik je zag. Maar dat is alweer een tijd geleden natuurlijk he
Het is maar hoe het valt natuurlijk, maar sommige vrouwen gaan dan ineens erg intelligent lijkenquote:
Dat had nou ook weer niet gehoevenquote:En ik ben wat afgevallen.
Check!quote:Op dinsdag 29 juli 2008 09:20 schreef Dr_Flash het volgende:
Het is maar hoe het valt natuurlijk, maar sommige vrouwen gaan dan ineens erg intelligent lijken![]()
Wat is er mis met een bril, hm?quote:Op dinsdag 29 juli 2008 09:17 schreef Kuukske het volgende:
Dank je. Mja, tegenwoordig heb ik een bril hm..
Echt welquote:Op dinsdag 29 juli 2008 08:56 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Als je fanatiek zwemt, dan zie je die niet.
Lijken dus hequote:
Het lijkt al 33 jaar wat?quote:Op dinsdag 29 juli 2008 09:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Lijken dus he
Trouwens ik heb al 33 jaar een bril
Niks. Je ziet er meer mee. Geweldig!quote:Op dinsdag 29 juli 2008 09:22 schreef Pheno het volgende:
Wat is er mis met een bril, hm?
In Utrecht ook al Lijken?quote:Op dinsdag 29 juli 2008 09:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Lijken dus he
Trouwens ik heb al 33 jaar een bril
Mwoa, ik ga met deze niet weer 7 jaar doen denk ikquote:
Dat is best lang.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 09:27 schreef Dr_Flash het volgende:
Mwoa, ik ga met deze niet weer 7 jaar doen denk ik
Ja, ik ga niet ieder jaar 400 euro uitgeven aan een bril, zeker niet als het nog een kutding is ook, zoals deze. Van die enorm geweldige Purlquote:Op dinsdag 29 juli 2008 09:28 schreef Kuukske het volgende:
Dat is best lang.
Doe ik nooit. Ik kreeg op deze ook wel drie tientjes terug via de ziektekostenverzekering. Leuke advertenties met "tot 250 EURO KORTING" en zoquote:Op dinsdag 29 juli 2008 09:41 schreef Pheno het volgende:
Ik zou het dit jaar doen fles, dit jaar is het namelijk nog aftrekbaar van de belasting. Volgend jaar niet meer.
Bariton, 35, aangenaam.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 09:55 schreef Kuukske het volgende:
Alt, 13.
Hier onweerswolken.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 11:30 schreef marcb1974 het volgende:
Hier zon, dat moet even zo blijven, wil zo richting de winkel
Je zat zonder?quote:Op dinsdag 29 juli 2008 11:32 schreef Pheno het volgende:
He, stroom, wat knap van de Nuon.
Achterstallig derdewereldland zijn we ook
Wil je die nog 45 min hier vandaan houden aubquote:
Ik ga m'n best doen voor je.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 11:42 schreef marcb1974 het volgende:
Wil je die nog 45 min hier vandaan houden aub
Like duh, Sherlock.quote:
Nee, eigenlijk niet.quote:
Veel te klaar? Moest het opgeruimd worden of zo?quote:Op dinsdag 29 juli 2008 12:03 schreef leonieke het volgende:
Vanochtend pas om 5u thuisgekomen van een avondje uit en dan kon ik natuurlijk niet meer slapen omdat het al veel te klaar was in de kamer
Veel te veel lichtquote:Op dinsdag 29 juli 2008 12:13 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Veel te klaar? Moest het opgeruimd worden of zo?
Dat wist ik zelfs Fles.quote:
http://www.nu.nl/news/167(...)ng_in_de_Betuwe.htmlquote:Op dinsdag 29 juli 2008 11:32 schreef Pheno het volgende:
He, stroom, wat knap van de Nuon.
Achterstallig derdewereldland zijn we ook
Dat zeg ik, achterstallig derdewereldland. Niet eens een noodstroom of zoquote:Op dinsdag 29 juli 2008 12:15 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
http://www.nu.nl/news/167(...)ng_in_de_Betuwe.html
Jij bent ook een reserve-Belgquote:Op dinsdag 29 juli 2008 12:14 schreef Kuukske het volgende:
Dat wist ik zelfs Fles.
quote:Op dinsdag 29 juli 2008 12:22 schreef Dr_Flash het volgende:
Jij bent ook een reserve-Belg
Ik welquote:Op dinsdag 29 juli 2008 12:24 schreef Kuukske het volgende:
Ik heb nú al geen zin meer.
Moest er ook even over denken.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 12:13 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Veel te klaar? Moest het opgeruimd worden of zo?
quote:
Bel de krant!quote:
OMG! Doodeng.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 12:38 schreef marcb1974 het volgende:
Fles: http://www.nu.nl/news/167(...)_vrouw_in_trein.html
Gatverquote:Op dinsdag 29 juli 2008 12:38 schreef marcb1974 het volgende:
Ah hmmquote:Op dinsdag 29 juli 2008 12:35 schreef Kuukske het volgende:
Oja Fles, ik heb vrijdag vrij. Dus we lopen niet meer gelijk qua minuten aftelling.
Ja, uiteindelijk begreep ik het ook wel hoor, maar ja, integreren moet van 2 kanten komen hequote:
Maandagochtend.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 12:39 schreef Dr_Flash het volgende:
Ah hmmNou, ik ga zaterdagochtend weg, kweenie wat jij doet?
Berichtje FP lijkt me voldoende.quote:
Pas merken als je arm eronder zit en die wat bij haar in de buurt zaten merkten dat ook niet??quote:Op dinsdag 29 juli 2008 12:38 schreef marcb1974 het volgende:
quote:Op dinsdag 29 juli 2008 12:42 schreef Bengeltje het volgende:
Pas merken als je arm eronder zit en die wat bij haar in de buurt zaten merkten dat ook niet??
Lees het verhaal nog eensquote:Op dinsdag 29 juli 2008 12:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
OT: misschien was het wel savonds laat en zat ze alleen in die coupe of zo. Ranzig verhaal iig![]()
Zou kunnen, dat het in een schaduw plekje was. Maar uhh je zit met je hoofd weer bij de treintjes?quote:Op dinsdag 29 juli 2008 12:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
OT: misschien was het wel savonds laat en zat ze alleen in die coupe of zo. Ranzig verhaal iig![]()
er stond echt wel trein eerstquote:Op dinsdag 29 juli 2008 12:52 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Lees het verhaal nog eens
Het was geen trein maar een veerpont is het nu
Nee, de werkelijkheid p0wnt de media.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 13:05 schreef Pheno het volgende:
De media p0wned je weer eens
Mediaquote:Op dinsdag 29 juli 2008 13:14 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee, de werkelijkheid p0wnt de media.
Trein staat ngo steeds in de linkquote:Op dinsdag 29 juli 2008 13:03 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
er stond echt wel trein eerst
kutmedia
Dat komt bij mij rond half 4 wel denk ikquote:Op dinsdag 29 juli 2008 13:43 schreef marcb1974 het volgende:
Ik zit echt volledig in te storten, zou zo kunnen slapen
Jaquote:Op dinsdag 29 juli 2008 14:01 schreef Kuukske het volgende:
Jemig, 2 uur pas.
Dat zal voor mannen zeker ook op gaanquote:Op dinsdag 29 juli 2008 14:54 schreef Dr_Flash het volgende:
http://www.nu.nl/news/167(...)om_af_te_vallen.html
Noot: Dit gaat alleen over vrouwen..
Dan ben ik dus goed bezig zeg maarquote:Op dinsdag 29 juli 2008 14:58 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat zal voor mannen zeker ook op gaan
Mwoa, vanzelf gaat het niet denk ikquote:Op dinsdag 29 juli 2008 15:18 schreef Bengeltje het volgende:
Afvallen.Het moet vanzelf gaan of niet.
Volgens mij ben ik sinds mijn scheiding toch wel afgevallen. Misschien is dat ook wel de redenquote:
Wat een goed ideequote:Op dinsdag 29 juli 2008 15:24 schreef Bengeltje het volgende:
Volgens mij ben ik sinds mijn scheiding toch wel afgevallen. Misschien is dat ook wel de reden
en ging het dus niet echt vanzelf.
Ik raad je die methode ook niet echt aan, afvallen door stress is helemaal geen pretje.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 15:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wat een goed idee![]()
Oh wacht, ik kan heul niet scheiden
Hmm dan ga ik morgen maar gewoon weer zwemmenquote:Op dinsdag 29 juli 2008 15:29 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ik raad je die methode ook niet echt aan, afvallen door stress is helemaal geen pretje.
Echt niet.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 15:43 schreef marcb1974 het volgende:
Als je afvalt door stress komt het er meestal later dubbelhard weer aan
Hopen dat je dat zo houdt danquote:Op dinsdag 29 juli 2008 15:55 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Echt niet.Tenminste niet bij mij. Of ik heb al jaren stress.
Wist niet dat er iets met mijn gewicht mis was voor mijn stress.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 15:55 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hopen dat je dat zo houdt dan
Dat gewicht dan, niet je huidige stress
Owquote:Op dinsdag 29 juli 2008 15:56 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Wist niet dat er iets met mijn gewicht mis was voor mijn stress.
Wie weet.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 15:58 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ow
Nou doe ik het zeker weer fout en krijg ik straks weer op mijn kop
Hoezo subtiel, was het niet duidelijk genoeg?quote:Op dinsdag 29 juli 2008 16:01 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Wie weet.![]()
Mannen en iets subtiel vertellen over een vrouw's figuur.
Uit ongeveer iedere test in de toonaangevende vrouwenbladen blijkt dat vrouwen juist eerlijkheid het hoogst waarderen in een man. Dat kan in voorkomende gevallen zo zijn keerzijdes hebben natuurlijkquote:Op dinsdag 29 juli 2008 16:01 schreef Bengeltje het volgende:
Mannen en iets subtiel vertellen over een vrouw's figuur.
Nee, leek erop dat je me dik vond/vind.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 16:08 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hoezo subtiel, was het niet duidelijk genoeg?
Vrouwenbladen.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 16:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Uit ongeveer iedere test in de toonaangevende vrouwenbladen blijkt dat vrouwen juist eerlijkheid het hoogst waarderen in een man. Dat kan in voorkomende gevallen zo zijn keerzijdes hebben natuurlijk
nee, dat vond ik nietquote:Op dinsdag 29 juli 2008 16:11 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Nee, leek erop dat je me dik vond/vind.Maar of ik dat goed begreep?
[..]
Vrouwenbladen.
quote:
Ging je nu voor en na je werk zwemmen??quote:Op dinsdag 29 juli 2008 16:37 schreef Dr_Flash het volgende:
En zo zijn we alweer bijna een dag door de tijd
Oja tuurlijk, dom van me.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 16:49 schreef marcb1974 het volgende:
[..]als ik je toen niet dik vond, en je bent afgevallen, dan nu nog steeds niet nee
Toch maar nietquote:Op dinsdag 29 juli 2008 17:18 schreef Bengeltje het volgende:
Ging je nu voor en na je werk zwemmen??
Dat vroeg ik me ook af, dan is er straks een winterstop.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 18:28 schreef Ynske het volgende:
is nog aardig aan prijs
maar hoe voelt t nu?
is Krommerijn alleen buitenbad?
Enkel baantjes zwemmen, lezenquote:Op dinsdag 29 juli 2008 19:09 schreef marcb1974 het volgende:
Fles, ben je ook van de glijbaan geweest?![]()
![]()
Nouwwquote:Op dinsdag 29 juli 2008 18:23 schreef Pheno het volgende:
Was die Suzanne wat?
Ja. Dit seizoen zijn ze zelfs nog maar tot en met 31-8 open. Daarna is het weer de thuisbasis van enn zwemvereniging of zo. Het is wel zo dat er buiten de zomer een opblaasbare hal overheen zit. Zie ook Google Earth:quote:Op dinsdag 29 juli 2008 18:28 schreef Ynske het volgende:
is nog aardig aan prijs
maar hoe voelt t nu?
is Krommerijn alleen buitenbad?
bordeauxrode met gele veters dr martens net over enkelmodelquote:Op dinsdag 29 juli 2008 18:43 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Dat vroeg ik me ook af, dan is er straks een winterstop.
Wat voor schoenen heb je gekocht?
Dat soort wat je toen eens hebt laten zien?quote:Op dinsdag 29 juli 2008 20:47 schreef Ynske het volgende:
[..]
bordeauxrode met gele veters dr martens net over enkelmodel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat dan weer niet
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Ja, kei-irritant! En fatsoenlijk parkeren op de parkeerplaats kunnen ze dan ook al niet. Dat stopt maar wanneer ze willen, midden op de doorgaande weggetjes tussen de plaatsen. Grr.quote:Op woensdag 30 juli 2008 08:42 schreef Pheno het volgende:
Al die bejaarden doen dat om te pesten. Zoals in de supermarkt, op tijden gaan dat de werkende wereld ook alleen maar kan. En dan traag doen aan de kassa
Bejaarden? O daar heb ik niet zo op gelet vandaagquote:Op woensdag 30 juli 2008 08:42 schreef Pheno het volgende:
Al die bejaarden doen dat om te pesten. Zoals in de supermarkt, op tijden gaan dat de werkende wereld ook alleen maar kan. En dan traag doen aan de kassa
Dat gaan ze vanzelf. Zeker met het warme weer.quote:Op woensdag 30 juli 2008 08:46 schreef Pheno het volgende:
Dood moeten ze!
quote:Op woensdag 30 juli 2008 09:07 schreef Dr_Flash het volgende:
Godverdomme stelletje lamme teringhonden
WEER de koffiepot leeg, en WEER geen nieuwe gezet. Luie Untermenschen hier![]()
![]()
quote:Op woensdag 30 juli 2008 08:46 schreef Pheno het volgende:
Dood moeten ze!
Dat is dan weer net iets te voortvarend Ph.quote:Op woensdag 30 juli 2008 09:15 schreef Pheno het volgende:
Conclusie: iedereen moet dood.
Uhm, ja. Nogal.quote:Op woensdag 30 juli 2008 09:15 schreef Dr_Flash het volgende:
Dat is dan weer net iets te voortvarend Ph.
Heb dit ook al een aantal keren gehad, ik ben van "frustratie" maar naar een andere kassa gegaan die vrij wasquote:Op woensdag 30 juli 2008 08:42 schreef Pheno het volgende:
Hij dacht dat een rij van 1 bejaarde korter was dan een rij van 4 jongeren, maar dat was dus niet zoquote:Op woensdag 30 juli 2008 09:26 schreef Kuukske het volgende:
Waarom had je dat dan uberhaupt niet al gedaan, vraag ik me dan af?
Achso.quote:Op woensdag 30 juli 2008 09:28 schreef Dr_Flash het volgende:
Hij dacht dat een rij van 1 bejaarde korter was dan een rij van 4 jongeren, maar dat was dus niet zo
Checkquote:Op woensdag 30 juli 2008 09:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hij dacht dat een rij van 1 bejaarde korter was dan een rij van 4 jongeren, maar dat was dus niet zo
Rambopinguinquote:Op woensdag 30 juli 2008 09:15 schreef Pheno het volgende:
Conclusie: iedereen moet dood.
fluit es nie zoquote:Op woensdag 30 juli 2008 09:53 schreef Kuukske het volgende:
Tuuuduutuuuuu. ♪.
Typerendquote:130 Teletekst wo 30 jul
Kort nieuws buitenland
` In Brussel zijn zes bouwkranen bezet
door tientallen illegalen.Met de actie
hopen ze een verblijfsvergunning af
te dwingen.De gemeente en de federale
regering twisten over de vraag wie er
moet ingrijpen.Vijf actievoerders zijn
op last van de rechter naar beneden
gekomen;de rest zit er nog.
volgende nieuws weer & verkeer sport
Sorryquote:
Lekker laten zitten en geen eten of drinken geven. Is het binnen een paar dagen over.quote:
Heel dat besluiteloze Belgie moeten ze gewoon loszagen en de zee op douwenquote:Op woensdag 30 juli 2008 10:26 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Lekker laten zitten en geen eten of drinken geven. Is het binnen een paar dagen over.
Daarnaast, alle illegalen die in hongerstaking gaan oid meteen een verblijfsvergunning weigeren en het land uit donderen. Zowel in Belgie als hier.
quote:Op dinsdag 29 juli 2008 22:09 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Dat soort wat je toen eens hebt laten zien?
Die heb ik in het zwart. Nice.quote:
k heb eerst paarse gehad, daarna hoge zwarte en nu dezequote:
bij mij gaan ze 2 jaar mee, maar goed die draag ik dan ook iedere dagquote:Op woensdag 30 juli 2008 10:56 schreef Kuukske het volgende:
En ik heb ze al een jaar of 5.
Ik heb ze misschien 5 keer aan gehad.quote:Op woensdag 30 juli 2008 10:59 schreef Ynske het volgende:
bij mij gaan ze 2 jaar mee, maar goed die draag ik dan ook iedere dag
Vrouwenquote:Op woensdag 30 juli 2008 10:58 schreef Kuukske het volgende:
Ik heb maar 15 paar ofzo.
quote:
WAAROMquote:Op woensdag 30 juli 2008 11:11 schreef Kuukske het volgende:
Okay, het zijn er 17.
quote:Op woensdag 30 juli 2008 11:11 schreef Kuukske het volgende:
Okay, het zijn er 17.
Omdat ik wil afwisselen. En oude schoenen heb voor festivals. En altijd 3 paar wil meenemen op vakantie.quote:
Wij gaan nooit samen op vakantie lieve poppedijnquote:Op woensdag 30 juli 2008 11:14 schreef Kuukske het volgende:
En altijd 3 paar wil meenemen op vakantie.
Mja, JD is er ook niet altijd blij meequote:Op woensdag 30 juli 2008 11:26 schreef Dr_Flash het volgende:
Wij gaan nooit samen op vakantie lieve poppedijndat begrijp je zeker wel he?
sterkte met allesquote:Op woensdag 30 juli 2008 11:44 schreef qu63 het volgende:
Ben dr weer [ afbeelding ].
Allee niet zo heul happy, eigenlijk voel ik me zwaar klote en depressief..
Ik ga binnenkort ook weer in gesprek met een psychiater/psycholoog.. Op deze manier ga ik dit niet lang volhouden [ afbeelding ].
Hey you. Sterktequote:Op woensdag 30 juli 2008 11:44 schreef qu63 het volgende:
Ben dr weer [ afbeelding ].
Allee niet zo heul happy, eigenlijk voel ik me zwaar klote en depressief..
Ik ga binnenkort ook weer in gesprek met een psychiater/psycholoog.. Op deze manier ga ik dit niet lang volhouden [ afbeelding ].
shit heb ik weerquote:Op woensdag 30 juli 2008 11:57 schreef Dr_Flash het volgende:
vrijdag laatste dagje voor de vakantie, en als ik terugkom is een collega hier niet meer
Dus vrijdag gaan we bij wijze van lunch even een uurtje waterfietsen door de gracht
Jep. Hij gaat zelfs heul voor een andere detacheerboer aan de slag. Dus op borrels en zo zal ik hem ook niet meer zienquote:Op woensdag 30 juli 2008 11:58 schreef Kuukske het volgende:
Ow lachen Fles. Maar die collega stopt ook echt bij jullie?
Je hebt de regenverwachting voor vrijdag gezien hoop ikquote:Op woensdag 30 juli 2008 11:57 schreef Dr_Flash het volgende:
vrijdag laatste dagje voor de vakantie, en als ik terugkom is een collega hier niet meer
Dus vrijdag gaan we bij wijze van lunch even een uurtje waterfietsen door de gracht
Ja ja, vast welquote:Op woensdag 30 juli 2008 11:59 schreef Ynske het volgende:
had t wel lache gevonden, iets met een emmer water aan de gracht
Ow jammer, was een toffe collega begrijp ik?quote:Op woensdag 30 juli 2008 12:01 schreef Dr_Flash het volgende:
Jep. Hij gaat zelfs heul voor een andere detacheerboer aan de slag. Dus op borrels en zo zal ik hem ook niet meer zien
Valt op zich wel mee, alleen heeft het wel veel impact gehad op mij. En niet echt alleen de afgelopen week, meer de afgelopen maand..quote:
Nee, maar ze hebben ook waterfietsen met een dak eropquote:Op woensdag 30 juli 2008 12:01 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Je hebt de regenverwachting voor vrijdag gezien hoop ik
Jaquote:Op woensdag 30 juli 2008 12:02 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ow jammer, was een toffe collega begrijp ik?
Oh nou, sterkte er maar mee dan...quote:Op woensdag 30 juli 2008 12:06 schreef qu63 het volgende:
Valt op zich wel mee, alleen heeft het wel veel impact gemaakt op mij. En niet echt alleen de afgelopen week, meer de afgelopen maand..
Dat kan geen kwaad neequote:Op woensdag 30 juli 2008 12:07 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee, maar ze hebben ook waterfietsen met een dak erop
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |