Eetze!quote:Op maandag 28 juli 2008 19:38 schreef Dr_Flash het volgende:
Anyway, ik ga maar eens eten. Tjap Tjoy uit de magnetron. Mager vlees, en veel groente. Dat moet wel snor zitten lijkt me
Inderdaadquote:
Ik heb nog 1 mars icecream in de vriezer leggenquote:Op maandag 28 juli 2008 20:14 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Inderdaad
Hoewel er ook nog een doos Magnums ligt
Hier ookquote:Op maandag 28 juli 2008 21:38 schreef Dr_Flash het volgende:
De lucht werd hier eerst geel, toen oranje, toen roze, gekkigheid
Niet te treurig. Lukt vaak die luchten in de zomer. Camera klaar houden de volgende avondenquote:Op maandag 28 juli 2008 22:04 schreef Sjowhan het volgende:
Niet dus, 't is al (te) laat.
en noussie zwartquote:
Slag om Belgie? De Duitsers winnen zeker?quote:Op maandag 28 juli 2008 22:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
en noussie zwart
Ik was ff druk met inzichtelijk maken hoe de Slag om Belgie vordert dit jaar qua bordjes. Mag niet klagen
quote:Op maandag 28 juli 2008 22:09 schreef marcb1974 het volgende:
Slag om Belgie? De Duitsers winnen zeker?
Preciesquote:
Succes morgen ochtendquote:Op maandag 28 juli 2008 22:35 schreef Dr_Flash het volgende:
trouwens ik ga nu slapen, want morgen moet ik om 6 uur op. Dan van 7 tot 8 even baantjes trekkenen dan naar kantoor.
Truste
Nee, dat isquote:Op dinsdag 29 juli 2008 07:07 schreef Kuukske het volgende:
Dus Fles is nu aan het sporten. Bikkel!
Ja, dat ook een beetje. Maar ik vind het wel knap. Ik kan dat niet zo vroeg hoorquote:
quote:
Netjesquote:Op dinsdag 29 juli 2008 08:35 schreef Sjowhan het volgende:
Goed Flash!
Of je zwemt wat meerquote:Op dinsdag 29 juli 2008 08:33 schreef Dr_Flash het volgende:
Puyck
op tijd @Office
En ik kan volgende keer makkelijk 20 min. later m'n bed uit, dan ben ik ook op tijd bij het zwembad
Dat kan niet want ze gaan pas om 7:00 open. En ik stond om 6:36 al op de stoep, dusquote:
Nou, best wel nog. Zeker een man of 25-30. Hoofdzakelijk van die bejoardesquote:Was het druk?
Hehehequote:Op dinsdag 29 juli 2008 08:48 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou, best wel nog. Zeker een man of 25-30. Hoofdzakelijk van die bejoardesZo leek het toch nog of ik iets van conditie har
oke, das wat vroeg jaquote:Op dinsdag 29 juli 2008 08:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat kan niet want ze gaan pas om 7:00 open. En ik stond om 6:36 al op de stoep, dus
[..]
Nou, best wel nog. Zeker een man of 25-30. Hoofdzakelijk van die bejoardesZo leek het toch nog of ik iets van conditie har
Hehehe, goed punt ja. Ik had echt al 5 jaar niet meer in iets zwembad-achtigs gelegen, en voor zo'n fatsoenlijk soort bad was het NOG veel langer geleden. Ik zwalkte maar wat op en neer ook. Begon ik in baan 2, lag ik aan de overkant ineens in baan 4 te spartelenquote:Op dinsdag 29 juli 2008 08:50 schreef marcb1974 het volgende:kunnen die niet gewoon in hun bed blijven liggen. Dan heb jij ruim baan
Dus ga je yoga-enquote:Op dinsdag 29 juli 2008 08:55 schreef Kuukske het volgende:
Ik zou ook wel willen gaan zwemmen, maar ik wil ook gaan yoga-en. En ik heb een hekel aan zwemmen eigenlijk. En ik kan niet álles betalen.
Als je fanatiek zwemt, dan zie je die niet.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 08:55 schreef marcb1974 het volgende:daar hebben ze strepen voor op de bodem toch ?
Ahhuh. Samen met een vriendin. Da's wel leuk. Maar eerst naar de open dag, want het is een nieuw studio'tje.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 08:56 schreef marcb1974 het volgende:
Dus ga je yoga-enZeker als je toch al een hekel aan zwemmen hebt
Als je de rugslag beoefent ook nietquote:Op dinsdag 29 juli 2008 08:56 schreef Kuukske het volgende:
Als je fanatiek zwemt, dan zie je die niet.
Het is idd wel vrij prijzig ja. Ik was 3,95 kwijt voor een kaartje en een euro voor het kluisje (wat eigenlijk niet nodig was geweest want iedereen pleurt zijn spullen gewoon langs de kant, bleek laterquote:Op dinsdag 29 juli 2008 08:55 schreef Kuukske het volgende:
Ik zou ook wel willen gaan zwemmen, maar ik wil ook gaan yoga-en. En ik heb een hekel aan zwemmen eigenlijk. En ik kan niet álles betalen.
Nouja, als je niet oplet en iemand neemt jouw tas mee, ben je meer kwijt dan een euro voor een kluisje.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 08:59 schreef Dr_Flash het volgende:
Het is idd wel vrij prijzig ja. Ik was 3,95 kwijt voor een kaartje en een euro voor het kluisje (wat eigenlijk niet nodig was geweest want iedereen pleurt zijn spullen gewoon langs de kant, bleek later)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |