Dat is dan weer net iets te voortvarend Ph.quote:Op woensdag 30 juli 2008 09:15 schreef Pheno het volgende:
Conclusie: iedereen moet dood.
Uhm, ja. Nogal.quote:Op woensdag 30 juli 2008 09:15 schreef Dr_Flash het volgende:
Dat is dan weer net iets te voortvarend Ph.
Heb dit ook al een aantal keren gehad, ik ben van "frustratie" maar naar een andere kassa gegaan die vrij wasquote:Op woensdag 30 juli 2008 08:42 schreef Pheno het volgende:
Al die bejaarden doen dat om te pesten. Zoals in de supermarkt, op tijden gaan dat de werkende wereld ook alleen maar kan. En dan traag doen aan de kassa
Hij dacht dat een rij van 1 bejaarde korter was dan een rij van 4 jongeren, maar dat was dus niet zoquote:Op woensdag 30 juli 2008 09:26 schreef Kuukske het volgende:
Waarom had je dat dan uberhaupt niet al gedaan, vraag ik me dan af?
Achso.quote:Op woensdag 30 juli 2008 09:28 schreef Dr_Flash het volgende:
Hij dacht dat een rij van 1 bejaarde korter was dan een rij van 4 jongeren, maar dat was dus niet zo
Checkquote:Op woensdag 30 juli 2008 09:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hij dacht dat een rij van 1 bejaarde korter was dan een rij van 4 jongeren, maar dat was dus niet zo
Rambopinguinquote:Op woensdag 30 juli 2008 09:15 schreef Pheno het volgende:
Conclusie: iedereen moet dood.
fluit es nie zoquote:Op woensdag 30 juli 2008 09:53 schreef Kuukske het volgende:
Tuuuduutuuuuu. ♪.
Typerendquote:130 Teletekst wo 30 jul
Kort nieuws buitenland
` In Brussel zijn zes bouwkranen bezet
door tientallen illegalen.Met de actie
hopen ze een verblijfsvergunning af
te dwingen.De gemeente en de federale
regering twisten over de vraag wie er
moet ingrijpen.Vijf actievoerders zijn
op last van de rechter naar beneden
gekomen;de rest zit er nog.
volgende nieuws weer & verkeer sport
Sorryquote:
Lekker laten zitten en geen eten of drinken geven. Is het binnen een paar dagen over.quote:
Heel dat besluiteloze Belgie moeten ze gewoon loszagen en de zee op douwenquote:Op woensdag 30 juli 2008 10:26 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Lekker laten zitten en geen eten of drinken geven. Is het binnen een paar dagen over.
Daarnaast, alle illegalen die in hongerstaking gaan oid meteen een verblijfsvergunning weigeren en het land uit donderen. Zowel in Belgie als hier.
quote:Op dinsdag 29 juli 2008 22:09 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Dat soort wat je toen eens hebt laten zien?
Die heb ik in het zwart. Nice.quote:
k heb eerst paarse gehad, daarna hoge zwarte en nu dezequote:
bij mij gaan ze 2 jaar mee, maar goed die draag ik dan ook iedere dagquote:Op woensdag 30 juli 2008 10:56 schreef Kuukske het volgende:
En ik heb ze al een jaar of 5.
Ik heb ze misschien 5 keer aan gehad.quote:Op woensdag 30 juli 2008 10:59 schreef Ynske het volgende:
bij mij gaan ze 2 jaar mee, maar goed die draag ik dan ook iedere dag
Vrouwenquote:Op woensdag 30 juli 2008 10:58 schreef Kuukske het volgende:
Ik heb maar 15 paar ofzo.
quote:
WAAROMquote:Op woensdag 30 juli 2008 11:11 schreef Kuukske het volgende:
Okay, het zijn er 17.
quote:Op woensdag 30 juli 2008 11:11 schreef Kuukske het volgende:
Okay, het zijn er 17.
Omdat ik wil afwisselen. En oude schoenen heb voor festivals. En altijd 3 paar wil meenemen op vakantie.quote:
Wij gaan nooit samen op vakantie lieve poppedijnquote:Op woensdag 30 juli 2008 11:14 schreef Kuukske het volgende:
En altijd 3 paar wil meenemen op vakantie.
Mja, JD is er ook niet altijd blij meequote:Op woensdag 30 juli 2008 11:26 schreef Dr_Flash het volgende:
Wij gaan nooit samen op vakantie lieve poppedijndat begrijp je zeker wel he?
sterkte met allesquote:Op woensdag 30 juli 2008 11:44 schreef qu63 het volgende:
Ben dr weer [ afbeelding ].
Allee niet zo heul happy, eigenlijk voel ik me zwaar klote en depressief..
Ik ga binnenkort ook weer in gesprek met een psychiater/psycholoog.. Op deze manier ga ik dit niet lang volhouden [ afbeelding ].
Hey you. Sterktequote:Op woensdag 30 juli 2008 11:44 schreef qu63 het volgende:
Ben dr weer [ afbeelding ].
Allee niet zo heul happy, eigenlijk voel ik me zwaar klote en depressief..
Ik ga binnenkort ook weer in gesprek met een psychiater/psycholoog.. Op deze manier ga ik dit niet lang volhouden [ afbeelding ].
shit heb ik weerquote:Op woensdag 30 juli 2008 11:57 schreef Dr_Flash het volgende:
vrijdag laatste dagje voor de vakantie, en als ik terugkom is een collega hier niet meer
Dus vrijdag gaan we bij wijze van lunch even een uurtje waterfietsen door de gracht
Jep. Hij gaat zelfs heul voor een andere detacheerboer aan de slag. Dus op borrels en zo zal ik hem ook niet meer zienquote:Op woensdag 30 juli 2008 11:58 schreef Kuukske het volgende:
Ow lachen Fles. Maar die collega stopt ook echt bij jullie?
Je hebt de regenverwachting voor vrijdag gezien hoop ikquote:Op woensdag 30 juli 2008 11:57 schreef Dr_Flash het volgende:
vrijdag laatste dagje voor de vakantie, en als ik terugkom is een collega hier niet meer
Dus vrijdag gaan we bij wijze van lunch even een uurtje waterfietsen door de gracht
Ja ja, vast welquote:Op woensdag 30 juli 2008 11:59 schreef Ynske het volgende:
had t wel lache gevonden, iets met een emmer water aan de gracht
Ow jammer, was een toffe collega begrijp ik?quote:Op woensdag 30 juli 2008 12:01 schreef Dr_Flash het volgende:
Jep. Hij gaat zelfs heul voor een andere detacheerboer aan de slag. Dus op borrels en zo zal ik hem ook niet meer zien
Valt op zich wel mee, alleen heeft het wel veel impact gehad op mij. En niet echt alleen de afgelopen week, meer de afgelopen maand..quote:
Nee, maar ze hebben ook waterfietsen met een dak eropquote:Op woensdag 30 juli 2008 12:01 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Je hebt de regenverwachting voor vrijdag gezien hoop ik
Jaquote:Op woensdag 30 juli 2008 12:02 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ow jammer, was een toffe collega begrijp ik?
Oh nou, sterkte er maar mee dan...quote:Op woensdag 30 juli 2008 12:06 schreef qu63 het volgende:
Valt op zich wel mee, alleen heeft het wel veel impact gemaakt op mij. En niet echt alleen de afgelopen week, meer de afgelopen maand..
Dat kan geen kwaad neequote:Op woensdag 30 juli 2008 12:07 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee, maar ze hebben ook waterfietsen met een dak erop
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |