Ik heb 2 jaar geleden heel even pootje gebaad in een zwembad, maar ik heb ook al járen niet meer gezwommen.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 09:04 schreef Pheno het volgende:
Zwemmen, dat heb ik al lang niet meer gedaan.
Nee precies, dat had ik dus ookquote:Op dinsdag 29 juli 2008 09:04 schreef Pheno het volgende:
Zwemmen, dat heb ik al lang niet meer gedaan.
Doen joh, is leukquote:Op dinsdag 29 juli 2008 09:05 schreef Kuukske het volgende:
Ik heb 2 jaar geleden heel even pootje gebaad in een zwembad, maar ik heb ook al járen niet meer gezwommen.
M'n haar raakt er van in de knoop, en wordt kurkdor van het chloor + dat ik het lijf er niet voor heb.quote:
Lauwe smoesjes, weet je zelf ook welquote:Op dinsdag 29 juli 2008 09:07 schreef Kuukske het volgende:
M'n haar raakt er van in de knoop, en wordt kurkdor van het chloor
quote:+ dat ik het lijf er niet voor heb.
Nah, m'n haar is heilig hoor.quote:
Nja, ík voel me niet op m'n gemak in badkleding. Laat ik het dan zo stellen.quote:Niet?? Wat voor lijf "moet" je er dan voor hebben?
Vrouwen zijn aanstellers als het om hun lijf gaat.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 09:12 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Nah, m'n haar is heilig hoor.
[..]
Nja, ík voel me niet op m'n gemak in badkleding. Laat ik het dan zo stellen.
Ja. Nja. Sorry.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 09:13 schreef Pheno het volgende:
Vrouwen zijn aanstellers als het om hun lijf gaat.
Garnier Fructis is erg goed voor je haarquote:Op dinsdag 29 juli 2008 09:12 schreef Kuukske het volgende:
Nah, m'n haar is heilig hoor.
Oh jammer. ZO lelijk was je nou ook weer niet, laatste keer dat ik je zag. Maar dat is alweer een tijd geleden natuurlijk hequote:Nja, ík voel me niet op m'n gemak in badkleding. Laat ik het dan zo stellen.
Toevallig wil ik die al een tijdje kopen! Dat lijkt me best goed voor m'n haartjes.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 09:15 schreef Dr_Flash het volgende:
Garnier Fructis is erg goed voor je haar(weet ik nog van heul vroegah
)
Dank je. Mja, tegenwoordig heb ik een bril hm.quote:Oh jammer. ZO lelijk was je nou ook weer niet, laatste keer dat ik je zag. Maar dat is alweer een tijd geleden natuurlijk he
Het is maar hoe het valt natuurlijk, maar sommige vrouwen gaan dan ineens erg intelligent lijkenquote:
Dat had nou ook weer niet gehoevenquote:En ik ben wat afgevallen.
Check!quote:Op dinsdag 29 juli 2008 09:20 schreef Dr_Flash het volgende:
Het is maar hoe het valt natuurlijk, maar sommige vrouwen gaan dan ineens erg intelligent lijken![]()
Wat is er mis met een bril, hm?quote:Op dinsdag 29 juli 2008 09:17 schreef Kuukske het volgende:
Dank je. Mja, tegenwoordig heb ik een bril hm..
Echt welquote:Op dinsdag 29 juli 2008 08:56 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Als je fanatiek zwemt, dan zie je die niet.
Lijken dus hequote:
Het lijkt al 33 jaar wat?quote:Op dinsdag 29 juli 2008 09:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Lijken dus he
Trouwens ik heb al 33 jaar een bril
Niks. Je ziet er meer mee. Geweldig!quote:Op dinsdag 29 juli 2008 09:22 schreef Pheno het volgende:
Wat is er mis met een bril, hm?
In Utrecht ook al Lijken?quote:Op dinsdag 29 juli 2008 09:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Lijken dus he
Trouwens ik heb al 33 jaar een bril
Mwoa, ik ga met deze niet weer 7 jaar doen denk ikquote:
Dat is best lang.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 09:27 schreef Dr_Flash het volgende:
Mwoa, ik ga met deze niet weer 7 jaar doen denk ik
Ja, ik ga niet ieder jaar 400 euro uitgeven aan een bril, zeker niet als het nog een kutding is ook, zoals deze. Van die enorm geweldige Purlquote:Op dinsdag 29 juli 2008 09:28 schreef Kuukske het volgende:
Dat is best lang.
Doe ik nooit. Ik kreeg op deze ook wel drie tientjes terug via de ziektekostenverzekering. Leuke advertenties met "tot 250 EURO KORTING" en zoquote:Op dinsdag 29 juli 2008 09:41 schreef Pheno het volgende:
Ik zou het dit jaar doen fles, dit jaar is het namelijk nog aftrekbaar van de belasting. Volgend jaar niet meer.
Bariton, 35, aangenaam.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 09:55 schreef Kuukske het volgende:
Alt, 13.
Hier onweerswolken.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 11:30 schreef marcb1974 het volgende:
Hier zon, dat moet even zo blijven, wil zo richting de winkel
Je zat zonder?quote:Op dinsdag 29 juli 2008 11:32 schreef Pheno het volgende:
He, stroom, wat knap van de Nuon.
Achterstallig derdewereldland zijn we ook
Wil je die nog 45 min hier vandaan houden aubquote:
Ik ga m'n best doen voor je.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 11:42 schreef marcb1974 het volgende:
Wil je die nog 45 min hier vandaan houden aub
Like duh, Sherlock.quote:
Nee, eigenlijk niet.quote:
Veel te klaar? Moest het opgeruimd worden of zo?quote:Op dinsdag 29 juli 2008 12:03 schreef leonieke het volgende:
Vanochtend pas om 5u thuisgekomen van een avondje uit en dan kon ik natuurlijk niet meer slapen omdat het al veel te klaar was in de kamer
Veel te veel lichtquote:Op dinsdag 29 juli 2008 12:13 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Veel te klaar? Moest het opgeruimd worden of zo?
Dat wist ik zelfs Fles.quote:
http://www.nu.nl/news/167(...)ng_in_de_Betuwe.htmlquote:Op dinsdag 29 juli 2008 11:32 schreef Pheno het volgende:
He, stroom, wat knap van de Nuon.
Achterstallig derdewereldland zijn we ook
Dat zeg ik, achterstallig derdewereldland. Niet eens een noodstroom of zoquote:Op dinsdag 29 juli 2008 12:15 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
http://www.nu.nl/news/167(...)ng_in_de_Betuwe.html
Jij bent ook een reserve-Belgquote:Op dinsdag 29 juli 2008 12:14 schreef Kuukske het volgende:
Dat wist ik zelfs Fles.
quote:Op dinsdag 29 juli 2008 12:22 schreef Dr_Flash het volgende:
Jij bent ook een reserve-Belg
Ik welquote:Op dinsdag 29 juli 2008 12:24 schreef Kuukske het volgende:
Ik heb nú al geen zin meer.
Moest er ook even over denken.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 12:13 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Veel te klaar? Moest het opgeruimd worden of zo?
quote:
Bel de krant!quote:
OMG! Doodeng.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 12:38 schreef marcb1974 het volgende:
Fles: http://www.nu.nl/news/167(...)_vrouw_in_trein.html
Gatverquote:Op dinsdag 29 juli 2008 12:38 schreef marcb1974 het volgende:
Ah hmmquote:Op dinsdag 29 juli 2008 12:35 schreef Kuukske het volgende:
Oja Fles, ik heb vrijdag vrij. Dus we lopen niet meer gelijk qua minuten aftelling.
Ja, uiteindelijk begreep ik het ook wel hoor, maar ja, integreren moet van 2 kanten komen hequote:
Maandagochtend.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 12:39 schreef Dr_Flash het volgende:
Ah hmmNou, ik ga zaterdagochtend weg, kweenie wat jij doet?
Berichtje FP lijkt me voldoende.quote:
Pas merken als je arm eronder zit en die wat bij haar in de buurt zaten merkten dat ook niet??quote:Op dinsdag 29 juli 2008 12:38 schreef marcb1974 het volgende:
quote:Op dinsdag 29 juli 2008 12:42 schreef Bengeltje het volgende:
Pas merken als je arm eronder zit en die wat bij haar in de buurt zaten merkten dat ook niet??
Lees het verhaal nog eensquote:Op dinsdag 29 juli 2008 12:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
OT: misschien was het wel savonds laat en zat ze alleen in die coupe of zo. Ranzig verhaal iig![]()
Zou kunnen, dat het in een schaduw plekje was. Maar uhh je zit met je hoofd weer bij de treintjes?quote:Op dinsdag 29 juli 2008 12:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
OT: misschien was het wel savonds laat en zat ze alleen in die coupe of zo. Ranzig verhaal iig![]()
er stond echt wel trein eerstquote:Op dinsdag 29 juli 2008 12:52 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Lees het verhaal nog eens
Het was geen trein maar een veerpont is het nu
Nee, de werkelijkheid p0wnt de media.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 13:05 schreef Pheno het volgende:
De media p0wned je weer eens
Mediaquote:Op dinsdag 29 juli 2008 13:14 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee, de werkelijkheid p0wnt de media.
Trein staat ngo steeds in de linkquote:Op dinsdag 29 juli 2008 13:03 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
er stond echt wel trein eerst
kutmedia
Dat komt bij mij rond half 4 wel denk ikquote:Op dinsdag 29 juli 2008 13:43 schreef marcb1974 het volgende:
Ik zit echt volledig in te storten, zou zo kunnen slapen
Jaquote:Op dinsdag 29 juli 2008 14:01 schreef Kuukske het volgende:
Jemig, 2 uur pas.
Dat zal voor mannen zeker ook op gaanquote:Op dinsdag 29 juli 2008 14:54 schreef Dr_Flash het volgende:
http://www.nu.nl/news/167(...)om_af_te_vallen.html
Noot: Dit gaat alleen over vrouwen..
Dan ben ik dus goed bezig zeg maarquote:Op dinsdag 29 juli 2008 14:58 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat zal voor mannen zeker ook op gaan
Mwoa, vanzelf gaat het niet denk ikquote:Op dinsdag 29 juli 2008 15:18 schreef Bengeltje het volgende:
Afvallen.Het moet vanzelf gaan of niet.
Volgens mij ben ik sinds mijn scheiding toch wel afgevallen. Misschien is dat ook wel de redenquote:
Wat een goed ideequote:Op dinsdag 29 juli 2008 15:24 schreef Bengeltje het volgende:
Volgens mij ben ik sinds mijn scheiding toch wel afgevallen. Misschien is dat ook wel de reden
en ging het dus niet echt vanzelf.
Ik raad je die methode ook niet echt aan, afvallen door stress is helemaal geen pretje.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 15:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wat een goed idee![]()
Oh wacht, ik kan heul niet scheiden
Hmm dan ga ik morgen maar gewoon weer zwemmenquote:Op dinsdag 29 juli 2008 15:29 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ik raad je die methode ook niet echt aan, afvallen door stress is helemaal geen pretje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |