Jij en je ouders communiceren niet zo goed he?quote:Op maandag 28 juli 2008 01:04 schreef minolta het volgende:
weet nie of ik besneden ben
quote:Op maandag 28 juli 2008 01:16 schreef IlluZiaN het volgende:
Draai je eens om. Nu is je voorhuid aan de andere kant, dus achterhuid. Probleem opgelost.
quote:Op maandag 28 juli 2008 01:45 schreef minolta het volgende:
hmm
als er ier es een mod passeert
zet er maar een slotje op
degelijke reacties mag ik nie verwachten op fok
had ik eigluk moeten weten
alé ja
slotje dus aub
Nee, dat is absoluut niet gewoon, ik zou je echt adviseren zo snel mogelijk naar het nederlanse taal instituut te gaan en Nederlands te leren.quote:Op maandag 28 juli 2008 01:04 schreef minolta het volgende:
Is dit nu gewoon ? of moet ik naar de dokter ?
Heb jij dat ook gedaan met je huis?quote:Op maandag 28 juli 2008 01:49 schreef makkie88 het volgende:
geen slotje dus?
probeer je huis naar voor te trekken!..
gewoon vastpakken en trekken, doet ff pijn, maarhij kan achter je eikel randje vast zitten!..wel voorzichtig!
quote:Op maandag 28 juli 2008 11:36 schreef L.Denninger het volgende:
Daar hebben ze bij de apotheek speciale klemmetjes voor om 'm mee vast te zetten !
Wel opschieten want ze zijn er slechts zolang de voorhuid strekt !
quote:Op maandag 28 juli 2008 11:36 schreef L.Denninger het volgende:
Daar hebben ze bij de apotheek speciale klemmetjes voor om 'm mee vast te zetten !
omfg.quote:Op maandag 28 juli 2008 11:36 schreef L.Denninger het volgende:
Hier moest ik lachen.quote:Op maandag 28 juli 2008 01:16 schreef IlluZiaN het volgende:
Draai je eens om. Nu is je voorhuid aan de andere kant, dus achterhuid. Probleem opgelost.
En hier schoten de tranen in m'n ogenquote:Op maandag 28 juli 2008 11:36 schreef L.Denninger het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |