Het is heet buitenquote:
http://michalevy.com/giantsteps_downloadquote:
Als je te ver selecteert pakt ie de PI mee met kopieren iddquote:Op zondag 27 juli 2008 22:40 schreef PieterBas het volgende:
uhm.. volgens mij heb ik de TT verneuktmet (PI)
Dacht ik alquote:Op zondag 27 juli 2008 22:40 schreef Piles het volgende:
[..]
Als je te ver selecteert pakt ie de PI mee met kopieren idd
Klinkt goedquote:Op zondag 27 juli 2008 22:39 schreef jna het volgende:
[..]
http://michalevy.com/giantsteps_download
Geweldig stukje animatie met zo ongeveer de beste sax solo ooit
Moet dat nouquote:Op zondag 27 juli 2008 22:47 schreef eer-ik het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb dit echt nooit begrepen...
Moet dat nouquote:Op zondag 27 juli 2008 22:47 schreef eer-ik het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb dit echt nooit begrepen...
Zitten wel leukere tussen hoorquote:Op zondag 27 juli 2008 22:51 schreef eer-ik het volgende:
[..]
whehe, ik zit die pic of the day eens door te bladern @ weblog hier ;')
Ik krijg er jeuk vanquote:Op zondag 27 juli 2008 22:52 schreef Dark_Angelus het volgende:
Ach niets ernstigs te zien aan die foto toch?
Als je dan een keer jeuk hebt hoef je alleen aan het touwtje te trekken, ideaalquote:Op zondag 27 juli 2008 22:57 schreef jna het volgende:
[..]
lijkt me luist wel te helpen tegen de jeuk. Zo'n haak er doorheen
Dan mocht ze fijn dr spullen pakken en iemand anders zoekenquote:Op zondag 27 juli 2008 23:05 schreef PieterBas het volgende:
Je vriendin zal maar aankomen.. Ik wil je dat je me ophangt
Met zo'n doos haakjes aankomen.quote:Op zondag 27 juli 2008 23:05 schreef PieterBas het volgende:
Je vriendin zal maar aankomen.. Ik wil je dat je me ophangt
quote:Op zondag 27 juli 2008 23:07 schreef Piles het volgende:
[..]
Met zo'n doos haakjes aankomen.
"Gaan we vissen?"
"Nee, iets anders"
Met dit weer zeker, hoewel ik hopelijk 1 Augustus kan beginnenquote:Op zondag 27 juli 2008 23:33 schreef Cuegirllie het volgende:dat is wel jammer
volgende week helemala losgaan dus
Ik bedoelde eigenlijk.. Ik kan vanaf 1 aug beginnen met afstuderenquote:Op zondag 27 juli 2008 23:40 schreef Cuegirllie het volgende:
Piles![]()
![]()
hoezo kun je pas vanaf 1 aug losgaan?
quote:Op zondag 27 juli 2008 23:41 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ik bedoelde eigenlijk.. Ik kan vanaf 1 aug beginnen met afstuderen
Nog niet veel anders, maar ach, zet me er wel overheenquote:Op zondag 27 juli 2008 23:46 schreef Cuegirllie het volgende:
en hoe gaat het met Keessie dan vandaag?
ongeveer 4 maanden.quote:
quote:Op zondag 27 juli 2008 23:46 schreef Piles het volgende:
[..]
Nog niet veel anders, maar ach, zet me er wel overheen
Denk het nietquote:
Ach ja, gaat wel weer overquote:Je moet wel lol maken, niet depressief worden
Nee, jij nietquote:
quote:maar je weet me te vinden op msn
quote:Op maandag 28 juli 2008 00:28 schreef Bravebart het volgende:
Snotverkaatje, waarom vergeet ik altijd waar ik mn postzegels heb gelegd
Brief postenquote:Op maandag 28 juli 2008 00:28 schreef Piles het volgende:
[..]
![]()
Wat moet je met postzegels om half 1 als je wil gaan slapen![]()
daarom heb ik ze ook in m'n portemonnee zittenquote:Op maandag 28 juli 2008 00:28 schreef Bravebart het volgende:
Snotverkaatje, waarom vergeet ik altijd waar ik mn postzegels heb gelegd
Een ouderwetse briefquote:Op maandag 28 juli 2008 00:31 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Brief posten![]()
Naja morgen, maar ik had hem nu alvast post-klaar gemaakt
quote:Op maandag 28 juli 2008 00:34 schreef Piles het volgende:
[..]
Een ouderwetse brief![]()
En wat heb je geschreven?
Een brief naar je ex met daarin: "Ik had nog geld willen meesturen maar de envelop zit al dicht."![]()
Bert Visscher![]()
Die zit al zo vol, daar doe ik liever niks meer bijquote:Op maandag 28 juli 2008 00:32 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
daarom heb ik ze ook in m'n portemonnee zitten
quote:Op maandag 28 juli 2008 00:37 schreef Bravebart het volgende:
Nee inschrijfformulieren voor studie van volgend jaar![]()
Met bonnetjes en andere zooi zekerquote:Op maandag 28 juli 2008 00:43 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Die zit al zo vol, daar doe ik liever niks meer bij
Niet zeuren, ik moest het allebei doenquote:Op maandag 28 juli 2008 00:46 schreef Cuegirllie het volgende:
shit.. idd nog inschrijven voor volgend schooljaar.. waarom moet dat nu online gebeuren, papierwerk had ik allang opgestuurd
Nee, half zes tot twee. Goedenmorgenquote:
Ik vind het nog midden in de nachtquote:Op maandag 28 juli 2008 06:15 schreef Dark_Angelus het volgende:
Ochtend.
Niks gewend zekerquote:
PieterBas heeft het posticon mee gekopieerd van de oude TT, en dan krijg je PIquote:Op maandag 28 juli 2008 08:55 schreef Jipje het volgende:
PI Stage SC??
Kloptquote:
Dat dusquote:
quote:Op zondag 27 juli 2008 23:12 schreef jna het volgende:
jezus wat een geweldenaars. Jullie moeten even "doorspoelen" naar 1 minuut waar het echt begint. Ultieme opbouw gewoon, en waarzinnig wat ze met z'n 3en neerzetten aan het eind van het nummer![]()
![]()
![]()
![]()
Geeft zo'n klef gewoon buitenquote:Op maandag 28 juli 2008 09:51 schreef Yesse het volgende:
trouwens... warm en regen, wat een rot combinatie
tis hier gewoon warmquote:Op maandag 28 juli 2008 09:51 schreef Yesse het volgende:
trouwens... warm en regen, wat een rot combinatie
Poging 2quote:Op maandag 28 juli 2008 09:26 schreef Piles het volgende:
Ook maar douchen, anders word ik helemaal gaar![]()
![]()
quote:
Om te douchen?quote:
quote:Op maandag 28 juli 2008 10:12 schreef Yesse het volgende:
zo ik ben onderweg naar rotterdam.. warm in de trein..
quote:
Meestal is zo'n mededeling negatief, maar deze keer nietquote:Op maandag 28 juli 2008 10:35 schreef PieterBas het volgende:
Oh, ik krijg net te horen dat een afstudeerstageplaats waar ik ook in aanmerking kwam, ondertussen vervult is.. nou, ja maakt de keuze toch weer wat makkelijker
Goedemorgenquote:
Voor een onmeetbaar getalquote:
Oh, ik dacht al. Heb ik wat bijzonders gemist ofzoquote:Op maandag 28 juli 2008 10:37 schreef Piles het volgende:
[..]
Goedemorgen![]()
Zucht![]()
PieterBas heeft het posticon mee gekopieerd van de oude TT, en dan krijg je PI
dumbassquote:Op maandag 28 juli 2008 10:37 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Voor een onmeetbaar getal
Foutje van mij, zeg maar
Nee, ik kan ook wel het punt van het bedrijf ook wel begrijpen. Het duurde gewoon te lang voor een akkoord van school. Jammer dan, maar mag als ik klaar ben gewoon even bellen voor een baan. Beide die ik gesproken had, waren heel erg positief over mijn profiel en houding..quote:Op maandag 28 juli 2008 10:35 schreef Piles het volgende:
[..]
En gelukt![]()
[..]
Meestal is zo'n mededeling negatief, maar deze keer niet
Jij durft niet eens topics te openenquote:
Mooi danquote:Op maandag 28 juli 2008 10:39 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Nee, ik kan ook wel het punt van het bedrijf ook wel begrijpen. Het duurde gewoon te lang voor een akkoord van school. Jammer dan, maar mag als ik klaar ben gewoon even bellen voor een baan. Beide die ik gesproken had, waren heel erg positief over mijn profiel en houding..
Maakt niet uitquote:
Scheelt me ook weer een slecht nieuws gesprekquote:Op maandag 28 juli 2008 10:41 schreef Piles het volgende:
[..]
Jij durft niet eens topics te openen![]()
[..]
Mooi dan![]()
Veel plezier alvast, en succes vanavondquote:Op maandag 28 juli 2008 10:42 schreef Milou__ het volgende:
Ik heb allemaal zomermuziek gedownloud, ff op mn ipod zetten, douchen en dan naar het zwembad.. en dan vnv nog werken
We groeien allemaal hierquote:Op maandag 28 juli 2008 10:43 schreef Milou__ het volgende:
Oe! Heb ik toch al 3 keer gedaan in de stage sc![]()
quote:Op maandag 28 juli 2008 10:43 schreef Piles het volgende:
[..]
Veel plezier alvast, en succes vanavond
[..]
We groeien allemaal hier![]()
Veel plezierquote:Op maandag 28 juli 2008 10:42 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Maakt niet uit![]()
Haai PB![]()
Ik heb allemaal zomermuziek gedownloud, ff op mn ipod zetten, douchen en dan naar het zwembad.. en dan vnv nog werken
Kan nog wel ff duren volgens mijquote:Op maandag 28 juli 2008 10:49 schreef PieterBas het volgende:
Zometeen maar in de tuin gaan zitten, als die donkere wolken eens verdwijnen
Ik zie en voel regen..quote:
Hee, dat is geen 5 minutenquote:Op maandag 28 juli 2008 11:04 schreef Californium het volgende:
jah.... weer verder met me kankertjes
dankje.... Nu zijn het wel ongeveer 5 minutenquote:
Wat heb jij met erge ziektes? eerst vond je HIVquote:
Moet ze lerenquote:Op maandag 28 juli 2008 11:06 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Wat heb jij met erge ziektes? eerst vond je HIVook al leuk ?
Zijn naast enge ziektes de onderwerpen van mijn hertentamensquote:Op maandag 28 juli 2008 11:06 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Wat heb jij met erge ziektes? eerst vond je HIVook al leuk ?
Hej hej = halloquote:Op maandag 28 juli 2008 11:02 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik dacht dat Hej "Hallo" betekende? Of is het multifunctioneel
Zo'n vermoedde had ik alquote:Op maandag 28 juli 2008 11:08 schreef Californium het volgende:
[..]
Zijn naast enge ziektes de onderwerpen van mijn hertentamensZeer fascinerend
![]()
Met EJ Rosendahl alias de Kaak?quote:
Dat is zeker te beluisteren waardquote:
Het is inderdaad flink klef weer.quote:
Chopper-Bobquote:Op maandag 28 juli 2008 11:52 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Dat is zeker te beluisteren waard.
Heb er nog niet heel veel last van moet ik zeggenquote:
Chopper Bob, dat is echt een tijd geledenquote:Op maandag 28 juli 2008 11:53 schreef Piles het volgende:
[..]
Chopper-Bob![]()
[..]
Heb er nog niet heel veel last van moet ik zeggen
12.04 zelfsquote:
Ja, echt lekker is datquote:
Hoop het nietquote:Op maandag 28 juli 2008 12:22 schreef PieterBas het volgende:
Wordt het nu een topic, waar we constant de tijd gaan posten
quote:Op maandag 28 juli 2008 12:34 schreef Cuegirllie het volgende:
wateroverlast in zeeland, wat een verrassing
Sterktequote:
quote:
En dat nog de hele week.quote:
Jawel. Zomerbaantje, landbouw, dus hele dag lopen, sjouwen tillen, rijden, etcquote:Op maandag 28 juli 2008 12:39 schreef Piles het volgende:
[..]
Je hebt niet zo'n intensieve baan zeker, of wel
Hm, wat wordt de lunch vandaag
quote:Op maandag 28 juli 2008 12:34 schreef Cuegirllie het volgende:
wateroverlast in zeeland, wat een verrassing
quote:Op maandag 28 juli 2008 12:40 schreef Dark_Angelus het volgende:
Jawel. Zomerbaantje, landbouw, dus hele dag lopen, sjouwen tillen, rijden, etc
Geniet je toch een beetje van het zonnetjequote:Op maandag 28 juli 2008 12:41 schreef Dark_Angelus het volgende:
En hele dag op het land dus knetters heet.
Ik zie het meer als lastquote:Op maandag 28 juli 2008 12:43 schreef Piles het volgende:
[..]
![]()
[..]
Geniet je toch een beetje van het zonnetje
Blij dat ik niet meer in de tuinbouw werk... Onder glas met +30 buiten, soms gelijk aan +42 graden... en vanwege arbo eisen verplicht zijn om met lange mouwen en een lange broek te werken..quote:Op maandag 28 juli 2008 12:40 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Jawel. Zomerbaantje, landbouw, dus hele dag lopen, sjouwen tillen, rijden, etc
Irritant is dat he.quote:
Wees blij dat je er voor betaald wordtquote:Op maandag 28 juli 2008 13:23 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Irritant is dat he.
Ik haat het intens,. er is geen reet te doen hier op werk!!!!
Wat moet ik daar nou mee
Blijkbaar.. ze steeds stukjes Harold and Kumor Escape From Guantanemo Bay te kijken.quote:Op maandag 28 juli 2008 13:49 schreef Piles het volgende:
Moet ik dit topic alleen vol maken?![]()
![]()
Ga zo m'n kamer maar opruimen
Beste film ooit, op Dark Knight na dan, dit jaar dan, in het genre stoner comedies dan.quote:Op maandag 28 juli 2008 14:00 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Blijkbaar.. ze steeds stukjes Harold and Kumor Escape From Guantanemo Bay te kijken.
haha.. dat staat er natuurlijk los vanquote:
Snap ikquote:Op maandag 28 juli 2008 14:09 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
haha.. dat staat er natuurlijk los van
Je mag helemaal niet de telefoon aan in de biosquote:Op maandag 28 juli 2008 14:22 schreef Bravebart het volgende:
Zomg zitten we zomaar met mash in de bios![]()
Wel als de film nog niet begonnen isquote:Op maandag 28 juli 2008 14:28 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Je mag helemaal niet de telefoon aan in de bios![]()
quote:Op maandag 28 juli 2008 14:22 schreef Bravebart het volgende:
Zomg zitten we zomaar met mash in de bios![]()
Niet zo druk maken hoor, krijg je het alleen maar warm vanquote:
niet tijdens de filmavond in het plaatselijke recreatiecentrum?quote:Op maandag 28 juli 2008 15:33 schreef Piles het volgende:
Sjezus, wat een zooi kan een mens hebben zeg![]()
[..]
Zoiets zal mij wel nooit gebeuren hier
[..]
Niet zo druk maken hoor, krijg je het alleen maar warm van
Ja, lach er maar omquote:Op maandag 28 juli 2008 15:35 schreef jna het volgende:
[..]
niet tijdens de filmavond in het plaatselijke recreatiecentrum?
Kijk, dat zijn nog eens leuke bedragen om te vinden.quote:Op maandag 28 juli 2008 15:39 schreef Piles het volgende:
Financiele meevallers zijn leuk
Naast 3,60 pond van december vorig jaar () vond ik ook nog ¤275,-
Geen idee waarvan
Ja, bedrijfseconomen zijn echt goed met geld
Als ik er nou ook nog eens iets leuks mee zou doenquote:Op maandag 28 juli 2008 15:48 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Kijk, dat zijn nog eens leuke bedragen om te vinden.
Meet in Londenquote:Op maandag 28 juli 2008 15:53 schreef Deansensitized het volgende:
Meet in London, bestel je rondje pints voor de zaak
Altijd weer diezelfde opmerking hèquote:Of je stuurt het naar mij, mag ook best hoor
Nope, Bart heeft het te druk dat weekend, en Yesse bleek helemaal niet serieus te zijn. En toen was het idee doodquote:Op maandag 28 juli 2008 16:01 schreef Deansensitized het volgende:
Of gaat het nou ineens weer niet door?
Het was een snelle dood inderdaadquote:Op maandag 28 juli 2008 16:03 schreef Piles het volgende:
[..]
Nope, Bart heeft het te druk dat weekend, en Yesse bleek helemaal niet serieus te zijn. En toen was het idee dood
Als maar een paar mensen actief proberen om echt te gaan houd het snel op natuurlijk.quote:
Ik heb pas de meet-kalender @ piles.nl aangepast, dus ik hoor het wel een keer misschienquote:Op maandag 28 juli 2008 16:18 schreef Deansensitized het volgende:
Nja, dan maar weer eens in Nederland
Misschien een beter ideequote:Op maandag 28 juli 2008 16:18 schreef Deansensitized het volgende:
Nja, dan maar weer eens in Nederland
Binnenkort niet iig, maar nu was het idee om later een keer te gaan zodat iedereen er rekening mee kan houden (tijd en geld).quote:Op maandag 28 juli 2008 16:21 schreef jna het volgende:
ik ga sowieso weer snel naar Londen (naar beste vriend die daar zit). Jammer dat de meet daar dan niet doorgaat
Dan krijg je het verhaal van "geld nodig voor kerst"quote:Op maandag 28 juli 2008 16:22 schreef Piles het volgende:
[..]
Binnenkort niet iig, maar nu was het idee om later een keer te gaan zodat iedereen er rekening mee kan houden (tijd en geld).
Maar ook dan moet ik het nog zien
En Londen voor de kerst is gelukkig ook niet duurquote:Op maandag 28 juli 2008 16:24 schreef jna het volgende:
[..]
Dan krijg je het verhaal van "geld nodig voor kerst"
Dat is dan behoorlijk prijzigquote:Op maandag 28 juli 2008 16:25 schreef Piles het volgende:
[..]
En Londen voor de kerst is gelukkig ook niet duur
Rustig Cue, denk aan je hartquote:Op maandag 28 juli 2008 16:35 schreef Cuegirllie het volgende:
Geld nodig voor kerst.. wat een onzin altijd
Zijn die mensen er dan echtquote:Op maandag 28 juli 2008 16:45 schreef Cuegirllie het volgende:
ow i know..
Reageerde dan ook gewoon puur om het 'geld nodig hebben voor kerst'
Kerst kost mij niks meer dan andere dagenquote:
Heetquote:
Dat wisten we alquote:Op maandag 28 juli 2008 17:47 schreef mash_ het volgende:
Denk je rustig naar de film te kunnen gaanom je bart en yesse tegen
Ja, hier ook.quote:
Ja, als ik stil zit zweet ik alquote:Op maandag 28 juli 2008 17:55 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ja, hier ook.
Ik zweet gewoon hier
En dat doe ik niet snel, het is echt loeiheet hier op zolder
quote:Op maandag 28 juli 2008 18:21 schreef jna het volgende:
Lekker rappen weetje
Want als je werkt, dan zweet je
Overkom je niks van hoor, anders had je het wel geproefdquote:Op maandag 28 juli 2008 18:33 schreef Cuegirllie het volgende:ik heb curry die houdbaar is tot okt 2007.. laatst nog gegeten
Je mag wel voor mij werken hoor, heb echt geen zinquote:Op maandag 28 juli 2008 18:33 schreef Piles het volgende:
[..]![]()
Oh, en gegeten
Rest van de avond weer niks doen![]()
Nee dank jequote:Op maandag 28 juli 2008 18:38 schreef Dark_Angelus het volgende:
Je mag wel voor mij werken hoor, heb echt geen zin
quote:Op maandag 28 juli 2008 18:39 schreef Piles het volgende:
En hoelang woon je daar dan al?
[..]
Nee dank je
Ik mag van de week ook weer
quote:
Jij wilt niet weten welke virussen jij allemaal hebtquote:
Dat hangt er vanafquote:Op maandag 28 juli 2008 19:01 schreef Californium het volgende:
[..]
Jij wilt niet weten welke virussen jij allemaal hebt
meeste zijn ongevaarlijk hoorquote:Op maandag 28 juli 2008 19:04 schreef Piles het volgende:
[..]
Dat hangt er vanaf
Bij sommige zou ik het toch wel willen weten
quote:
Ja, daar was ik al bang voorquote:
Dat doen ook veel te veel mensen hier tegenwoordigquote:Op maandag 28 juli 2008 19:12 schreef Cuegirllie het volgende:
ik lurk soms
quote:Op maandag 28 juli 2008 19:34 schreef Deansensitized het volgende:
Pffff....!! Met 130 graden buiten toch even het front aan de auto gemonteerd... en het resultaat mag er zijn!! Nu lijkt het alweer op een echte heuse auto
[ afbeelding ]
Preciesquote:
ja maar geen fut om te lerenquote:Op maandag 28 juli 2008 20:18 schreef Piles het volgende:
[..]
Virussen zijn toch interessant
Friends kijken![]()
Kom op, je kan het!!quote:Op maandag 28 juli 2008 20:19 schreef Californium het volgende:
[..]
ja maar geen fut om te lerenof om de boeken erbij te pakken
ja maaaarr het is half 9999999999999999 ik willlll nieeeeeetquote:
Stop er toch mee, en ontspanquote:Op maandag 28 juli 2008 20:26 schreef Californium het volgende:
[..]
ja maaaarr het is half 9999999999999999 ik willlll nieeeeeet
quote:
19 en 20 augustusquote:
Ik wil ook (op) vakantiequote:Op maandag 28 juli 2008 20:32 schreef Californium het volgende:
en een fijne vakantie jij!
Wanneer kom je me ophalen met de auto![]()
hmm, ja. Dat is nog effe effequote:
Cheers!quote:Op maandag 28 juli 2008 20:32 schreef Californium het volgende:
en een fijne vakantie jij!
Wanneer kom je me ophalen met de auto![]()
Tof... ga ik ef snel spullen inpakkenquote:Op maandag 28 juli 2008 20:36 schreef eer-ik het volgende:
[..]
hmm, ja. Dat is nog effe effe
[..]
Cheers!
Ik ben zo rond 01:00 bij je
Oh, donders, niet vandaag trouwens, maar woensdagquote:Op maandag 28 juli 2008 20:37 schreef Californium het volgende:![]()
[..]
Tof... ga ik ef snel spullen inpakken
O ook goed dan wacht ik nog ef met pakkenquote:Op maandag 28 juli 2008 20:40 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Oh, donders, niet vandaag trouwens, maar woensdag
Ik was even in de veronderstelling dat het al zo ver was
Lijkt me handigquote:Op maandag 28 juli 2008 20:41 schreef Californium het volgende:
[..]
O ook goed dan wacht ik nog ef met pakken![]()
fijnquote:Op maandag 28 juli 2008 20:42 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Lijkt me handig
Je hoeft voor jezelf geen ruimte in de koffer over te houden he, je kan gewoon in de auto
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |