quote:Op maandag 28 juli 2008 00:28 schreef Bravebart het volgende:
Snotverkaatje, waarom vergeet ik altijd waar ik mn postzegels heb gelegd
Brief postenquote:Op maandag 28 juli 2008 00:28 schreef Piles het volgende:
[..]
![]()
Wat moet je met postzegels om half 1 als je wil gaan slapen![]()
daarom heb ik ze ook in m'n portemonnee zittenquote:Op maandag 28 juli 2008 00:28 schreef Bravebart het volgende:
Snotverkaatje, waarom vergeet ik altijd waar ik mn postzegels heb gelegd
Een ouderwetse briefquote:Op maandag 28 juli 2008 00:31 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Brief posten![]()
Naja morgen, maar ik had hem nu alvast post-klaar gemaakt
quote:Op maandag 28 juli 2008 00:34 schreef Piles het volgende:
[..]
Een ouderwetse brief![]()
En wat heb je geschreven?
Een brief naar je ex met daarin: "Ik had nog geld willen meesturen maar de envelop zit al dicht."![]()
Bert Visscher![]()
Die zit al zo vol, daar doe ik liever niks meer bijquote:Op maandag 28 juli 2008 00:32 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
daarom heb ik ze ook in m'n portemonnee zitten
quote:Op maandag 28 juli 2008 00:37 schreef Bravebart het volgende:
Nee inschrijfformulieren voor studie van volgend jaar![]()
Met bonnetjes en andere zooi zekerquote:Op maandag 28 juli 2008 00:43 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Die zit al zo vol, daar doe ik liever niks meer bij
Niet zeuren, ik moest het allebei doenquote:Op maandag 28 juli 2008 00:46 schreef Cuegirllie het volgende:
shit.. idd nog inschrijven voor volgend schooljaar.. waarom moet dat nu online gebeuren, papierwerk had ik allang opgestuurd
Nee, half zes tot twee. Goedenmorgenquote:
Ik vind het nog midden in de nachtquote:Op maandag 28 juli 2008 06:15 schreef Dark_Angelus het volgende:
Ochtend.
Niks gewend zekerquote:
PieterBas heeft het posticon mee gekopieerd van de oude TT, en dan krijg je PIquote:Op maandag 28 juli 2008 08:55 schreef Jipje het volgende:
PI Stage SC??
Kloptquote:
Dat dusquote:
quote:Op zondag 27 juli 2008 23:12 schreef jna het volgende:
jezus wat een geweldenaars. Jullie moeten even "doorspoelen" naar 1 minuut waar het echt begint. Ultieme opbouw gewoon, en waarzinnig wat ze met z'n 3en neerzetten aan het eind van het nummer![]()
![]()
![]()
![]()
Geeft zo'n klef gewoon buitenquote:Op maandag 28 juli 2008 09:51 schreef Yesse het volgende:
trouwens... warm en regen, wat een rot combinatie
tis hier gewoon warmquote:Op maandag 28 juli 2008 09:51 schreef Yesse het volgende:
trouwens... warm en regen, wat een rot combinatie
Poging 2quote:Op maandag 28 juli 2008 09:26 schreef Piles het volgende:
Ook maar douchen, anders word ik helemaal gaar![]()
![]()
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |