Nope, Bart heeft het te druk dat weekend, en Yesse bleek helemaal niet serieus te zijn. En toen was het idee doodquote:Op maandag 28 juli 2008 16:01 schreef Deansensitized het volgende:
Of gaat het nou ineens weer niet door?
Het was een snelle dood inderdaadquote:Op maandag 28 juli 2008 16:03 schreef Piles het volgende:
[..]
Nope, Bart heeft het te druk dat weekend, en Yesse bleek helemaal niet serieus te zijn. En toen was het idee dood
Als maar een paar mensen actief proberen om echt te gaan houd het snel op natuurlijk.quote:
Ik heb pas de meet-kalender @ piles.nl aangepast, dus ik hoor het wel een keer misschienquote:Op maandag 28 juli 2008 16:18 schreef Deansensitized het volgende:
Nja, dan maar weer eens in Nederland
Misschien een beter ideequote:Op maandag 28 juli 2008 16:18 schreef Deansensitized het volgende:
Nja, dan maar weer eens in Nederland
Binnenkort niet iig, maar nu was het idee om later een keer te gaan zodat iedereen er rekening mee kan houden (tijd en geld).quote:Op maandag 28 juli 2008 16:21 schreef jna het volgende:
ik ga sowieso weer snel naar Londen (naar beste vriend die daar zit). Jammer dat de meet daar dan niet doorgaat
Dan krijg je het verhaal van "geld nodig voor kerst"quote:Op maandag 28 juli 2008 16:22 schreef Piles het volgende:
[..]
Binnenkort niet iig, maar nu was het idee om later een keer te gaan zodat iedereen er rekening mee kan houden (tijd en geld).
Maar ook dan moet ik het nog zien
En Londen voor de kerst is gelukkig ook niet duurquote:Op maandag 28 juli 2008 16:24 schreef jna het volgende:
[..]
Dan krijg je het verhaal van "geld nodig voor kerst"
Dat is dan behoorlijk prijzigquote:Op maandag 28 juli 2008 16:25 schreef Piles het volgende:
[..]
En Londen voor de kerst is gelukkig ook niet duur
Rustig Cue, denk aan je hartquote:Op maandag 28 juli 2008 16:35 schreef Cuegirllie het volgende:
Geld nodig voor kerst.. wat een onzin altijd
Zijn die mensen er dan echtquote:Op maandag 28 juli 2008 16:45 schreef Cuegirllie het volgende:
ow i know..
Reageerde dan ook gewoon puur om het 'geld nodig hebben voor kerst'
Kerst kost mij niks meer dan andere dagenquote:
Heetquote:
Dat wisten we alquote:Op maandag 28 juli 2008 17:47 schreef mash_ het volgende:
Denk je rustig naar de film te kunnen gaanom je bart en yesse tegen
Ja, hier ook.quote:
Ja, als ik stil zit zweet ik alquote:Op maandag 28 juli 2008 17:55 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ja, hier ook.
Ik zweet gewoon hier
En dat doe ik niet snel, het is echt loeiheet hier op zolder
quote:Op maandag 28 juli 2008 18:21 schreef jna het volgende:
Lekker rappen weetje
Want als je werkt, dan zweet je
Overkom je niks van hoor, anders had je het wel geproefdquote:Op maandag 28 juli 2008 18:33 schreef Cuegirllie het volgende:ik heb curry die houdbaar is tot okt 2007.. laatst nog gegeten
Je mag wel voor mij werken hoor, heb echt geen zinquote:Op maandag 28 juli 2008 18:33 schreef Piles het volgende:
[..]![]()
Oh, en gegeten
Rest van de avond weer niks doen![]()
Nee dank jequote:Op maandag 28 juli 2008 18:38 schreef Dark_Angelus het volgende:
Je mag wel voor mij werken hoor, heb echt geen zin
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |