Om te douchen?quote:
quote:Op maandag 28 juli 2008 10:12 schreef Yesse het volgende:
zo ik ben onderweg naar rotterdam.. warm in de trein..
quote:
Meestal is zo'n mededeling negatief, maar deze keer nietquote:Op maandag 28 juli 2008 10:35 schreef PieterBas het volgende:
Oh, ik krijg net te horen dat een afstudeerstageplaats waar ik ook in aanmerking kwam, ondertussen vervult is.. nou, ja maakt de keuze toch weer wat makkelijker
Goedemorgenquote:
Voor een onmeetbaar getalquote:
Oh, ik dacht al. Heb ik wat bijzonders gemist ofzoquote:Op maandag 28 juli 2008 10:37 schreef Piles het volgende:
[..]
Goedemorgen![]()
Zucht![]()
PieterBas heeft het posticon mee gekopieerd van de oude TT, en dan krijg je PI
dumbassquote:Op maandag 28 juli 2008 10:37 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Voor een onmeetbaar getal
Foutje van mij, zeg maar
Nee, ik kan ook wel het punt van het bedrijf ook wel begrijpen. Het duurde gewoon te lang voor een akkoord van school. Jammer dan, maar mag als ik klaar ben gewoon even bellen voor een baan. Beide die ik gesproken had, waren heel erg positief over mijn profiel en houding..quote:Op maandag 28 juli 2008 10:35 schreef Piles het volgende:
[..]
En gelukt![]()
[..]
Meestal is zo'n mededeling negatief, maar deze keer niet
Jij durft niet eens topics te openenquote:
Mooi danquote:Op maandag 28 juli 2008 10:39 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Nee, ik kan ook wel het punt van het bedrijf ook wel begrijpen. Het duurde gewoon te lang voor een akkoord van school. Jammer dan, maar mag als ik klaar ben gewoon even bellen voor een baan. Beide die ik gesproken had, waren heel erg positief over mijn profiel en houding..
Maakt niet uitquote:
Scheelt me ook weer een slecht nieuws gesprekquote:Op maandag 28 juli 2008 10:41 schreef Piles het volgende:
[..]
Jij durft niet eens topics te openen![]()
[..]
Mooi dan![]()
Veel plezier alvast, en succes vanavondquote:Op maandag 28 juli 2008 10:42 schreef Milou__ het volgende:
Ik heb allemaal zomermuziek gedownloud, ff op mn ipod zetten, douchen en dan naar het zwembad.. en dan vnv nog werken
We groeien allemaal hierquote:Op maandag 28 juli 2008 10:43 schreef Milou__ het volgende:
Oe! Heb ik toch al 3 keer gedaan in de stage sc![]()
quote:Op maandag 28 juli 2008 10:43 schreef Piles het volgende:
[..]
Veel plezier alvast, en succes vanavond
[..]
We groeien allemaal hier![]()
Veel plezierquote:Op maandag 28 juli 2008 10:42 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Maakt niet uit![]()
Haai PB![]()
Ik heb allemaal zomermuziek gedownloud, ff op mn ipod zetten, douchen en dan naar het zwembad.. en dan vnv nog werken
Kan nog wel ff duren volgens mijquote:Op maandag 28 juli 2008 10:49 schreef PieterBas het volgende:
Zometeen maar in de tuin gaan zitten, als die donkere wolken eens verdwijnen
Ik zie en voel regen..quote:
Hee, dat is geen 5 minutenquote:Op maandag 28 juli 2008 11:04 schreef Californium het volgende:
jah.... weer verder met me kankertjes
dankje.... Nu zijn het wel ongeveer 5 minutenquote:
Wat heb jij met erge ziektes? eerst vond je HIVquote:
Moet ze lerenquote:Op maandag 28 juli 2008 11:06 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Wat heb jij met erge ziektes? eerst vond je HIVook al leuk ?
Zijn naast enge ziektes de onderwerpen van mijn hertentamensquote:Op maandag 28 juli 2008 11:06 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Wat heb jij met erge ziektes? eerst vond je HIVook al leuk ?
Hej hej = halloquote:Op maandag 28 juli 2008 11:02 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik dacht dat Hej "Hallo" betekende? Of is het multifunctioneel
Zo'n vermoedde had ik alquote:Op maandag 28 juli 2008 11:08 schreef Californium het volgende:
[..]
Zijn naast enge ziektes de onderwerpen van mijn hertentamensZeer fascinerend
![]()
Met EJ Rosendahl alias de Kaak?quote:
Dat is zeker te beluisteren waardquote:
Het is inderdaad flink klef weer.quote:
Chopper-Bobquote:Op maandag 28 juli 2008 11:52 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Dat is zeker te beluisteren waard.
Heb er nog niet heel veel last van moet ik zeggenquote:
Chopper Bob, dat is echt een tijd geledenquote:Op maandag 28 juli 2008 11:53 schreef Piles het volgende:
[..]
Chopper-Bob![]()
[..]
Heb er nog niet heel veel last van moet ik zeggen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |