Vergiet bedoel je?quote:Op zondag 27 juli 2008 18:36 schreef MASD het volgende:
Waar is dat theedoek-op-hoofd topic?
ONZ'ers met theedoek/hoofddoekquote:Op zondag 27 juli 2008 18:36 schreef MASD het volgende:
Goh, je zou het niet zeggen.quote:Op zondag 27 juli 2008 19:16 schreef bluuf het volgende:
Die blauwe is zo gay als het maar kan, ik herken hem van 1 of ander modellenprogramma waar mijn vriendin altijd naar kijkt (volgens mij Hollands next topmodel).
meeloper_!quote:Op zondag 27 juli 2008 19:54 schreef vencodark het volgende:
Heb ook wel zo'n ding maar echt niet met dit weer.Dat gaat nergens over. Hip willen zijn, ok. Maar zo'n sjaal draag je niet in hartje zomer.
Boeiend!quote:
Pest me nietquote:Op zondag 27 juli 2008 20:06 schreef vencodark het volgende:
[..]
Boeiend!
Trouwens, ik bedoel met: hip willen zijn, niet mezelf. Maar die hippies die het ook in de zomer dragen, omdat het hip is met dat ding aan.![]()
Ook nog editten en serieus reagerenquote:Op zondag 27 juli 2008 20:06 schreef vencodark het volgende:
[..]
Boeiend!
Trouwens, ik bedoel met: hip willen zijn, niet mezelf. Maar die hippies die het ook in de zomer dragen, omdat het hip is met dat ding aan.![]()
Ja, ik wist dat ik fout bezig was. Maar ik hap graag terug.quote:Op zondag 27 juli 2008 20:10 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Ook nog editten en serieus reageren
Ja, zijn best fijn om te dragen. Heb ze tijdje gedragen afgelopen weken toen het nog wat fris was 's morgens op de fiets. Heb zo'n jasje wat bij mijn hals beetje koud is dus zo'n sjaal is ideaal.quote:Op zondag 27 juli 2008 20:18 schreef mazaru het volgende:
Dat zijn anders hartstikke lekkere warme sjalen hoor
Maar dan moet het natuurlijk wel winter zijn
quote:Op zondag 27 juli 2008 20:20 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ja, zijn best fijn om te dragen. Heb ze tijdje gedragen afgelopen weken toen het nog wat fris was 's morgens op de fiets. Heb zo'n jasje wat bij mijn hals beetje koud is dus zo'n sjaal is ideaal.
Ja, en dat vind ik dus ook belachelijk. Net als mensen die een zonnebril dragen in een gebouw of midden in de winter.quote:Op zondag 27 juli 2008 20:39 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Ach als het koud is , heb ik ook wel eens een shawl om.
Maar gisteren zag ik zo een gaylord lopen met z'n shawltje , iedereen ging kapot van de hitte , maar image is nou eenmaal belangrijker
Want in de winter schijnt de zon nooitquote:Op zondag 27 juli 2008 20:40 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ja, en dat vind ik dus ook belachelijk. Net als mensen die een zonnebril dragen in een gebouw of midden in de winter.
quote:
Of met een muts!quote:Op zondag 27 juli 2008 20:39 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Ach als het koud is , heb ik ook wel eens een shawl om.
Maar gisteren zag ik zo een gaylord lopen met z'n shawltje , iedereen ging kapot van de hitte , maar image is nou eenmaal belangrijker
zeg was jij niet op vakantiequote:
Was iddquote:
kun je toch clochard spelenquote:Op maandag 28 juli 2008 19:10 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Was idd.
Maar wmb ga ik meteen weer weg, naar Parijs. Maar het geld is op.
zo'n zwerver onder een brug in parijsquote:
Niet zo fel dat je zonnebril nou zo hard nodig hebt nee.quote:Op maandag 28 juli 2008 00:11 schreef NoBody122 het volgende:
[..]
Want in de winter schijnt de zon nooit
O ik dacht dat het een computerspel wasquote:Op maandag 28 juli 2008 19:24 schreef postmortum het volgende:
[..]
zo'n zwerver onder een brug in parijs
beroepsdeformatiequote:Op maandag 28 juli 2008 19:43 schreef Viking84 het volgende:
[..]
O ik dacht dat het een computerspel was.
quote:Op zondag 27 juli 2008 18:36 schreef MASD het volgende:
Hehehe, hier moest ik ook aan denken.quote:
tis geen theedoek maar een sjaalquote:Op zondag 27 juli 2008 18:34 schreef borisz het volgende:
[ afbeelding ]
En dan om hun nek met dit weer
Zoiets dus
[ afbeelding ]
Het gaat om die linker dan.
Die dingen zijn vreselijk
net als die moonboots in hartje zomer,is net of je je pantoffels vergeten bent uit te trekkenquote:Op zondag 27 juli 2008 19:54 schreef vencodark het volgende:
Heb ook wel zo'n ding maar echt niet met dit weer.Dat gaat nergens over. Hip willen zijn, ok. Maar zo'n sjaal draag je niet in hartje zomer.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |