quote:Op zondag 27 juli 2008 15:21 schreef PP. het volgende:
wens vervult alleen hij gaat niet harder dan 40 km per uur
quote:diegene die de wens laat uitkomen moet zelf en nieuwe wens bedenken
72 overleden maagden voor jouquote:Op zondag 27 juli 2008 15:21 schreef PP. het volgende:
wens vervult alleen hij gaat niet harder dan 40 km per uur
Owja.quote:
Je kan nu 200 km/phquote:Op zondag 27 juli 2008 15:28 schreef PP. het volgende:
[..]
Owja.
Ik wens een leven dat harder gaat dan 40 km/u.
Alsjeblieft je doos koetjesrepen.quote:Op zondag 27 juli 2008 15:30 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Je kan nu 200 km/ph
Maar zit vast in een 30km zone![]()
doos koetjesrepen graag
Hij staat voor je klaar, enig nadeel dat ie wel opknapbeurtje nodig heeftquote:Op zondag 27 juli 2008 15:55 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Alles is geregeld, en je kan je kaartje van Onur Air morgen ophalen.
Ik wens een Chrysler 300C.
OP je grote bek, te snoerenquote:Op zondag 27 juli 2008 16:13 schreef Hydrogeny het volgende:
Zwembad ligt in de tuin maar je waterleiding is afgesloten.
Ik wens een slotje
Hier je slotquote:Op zondag 27 juli 2008 16:13 schreef Hydrogeny het volgende:
Zwembad ligt in de tuin maar je waterleiding is afgesloten.
Ik wens een slotje
Is geregeld, je hebt de komende 3 weken een mooie vakantie in Amerika. Er is daar echter wel een orkaan.quote:Op zondag 27 juli 2008 16:24 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Hier je slot
[ afbeelding ]
Succes met het afbetalen van je hypotheek![]()
Ik wens een vakantie
Granted, je toetsenbord kan nu recht typen. Nu is je beeldscherm scheef.quote:Op zondag 27 juli 2008 16:25 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Is geregeld, je hebt de komende 3 weken een mooie vakantie in Amerika. Er is daar echter wel een orkaan.
Ik wens dat mijn toetsenbord recht kan typen.
Je orgasme zal verzorgd worden door:quote:Op zondag 27 juli 2008 16:33 schreef Hydrogeny het volgende:
Zoek er maar een uit
[ afbeelding ]
Helaas weten we dat hij niet lang te leven heeft.
Ik wens een orgasme
Gefeliciteerd met je lening van Frisia.quote:Op zondag 27 juli 2008 16:41 schreef Hydrogeny het volgende:
Bij deze krijg je van mij 29.312.173.461 Zimbabwese dollars
Ik had dit graag in euro's
quote:Op zondag 27 juli 2008 16:44 schreef Hydrogeny het volgende:
Wens vervuld alle moslims luisteren nu naar je en ik haat je
DOe mij maar een kratje bier
Je moet nu een wens verzinnenquote:Op zondag 27 juli 2008 16:49 schreef Stickers het volgende:
Geregeld, en dit zijn je nieuwe buren
[ afbeelding ]
Geregeld. Jammer genoeg gaat over een kwartier je wekker.quote:Op zondag 27 juli 2008 16:49 schreef Stickers het volgende:
Geregeld, en dit zijn je nieuwe buren
[ afbeelding ]
Ik wil wereldvrede![]()
Pampus is van uquote:Op zondag 27 juli 2008 17:02 schreef drumstickNL het volgende:
Granted, alleen moet je dit wel vergoeden.
[ afbeelding ]
Ik wil een eigen eiland..
Gefeliciteerd, je bent de koning van Frankrijk. Over een week zal er echter een revolutie plaatsvinden waarbij je omkomt.quote:Op zondag 27 juli 2008 17:02 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Pampus is van uStaat volgende week 1 meter onder NAP
Ik zou graag koning willen zijn![]()
quote:Op zondag 27 juli 2008 17:13 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[ afbeelding ]
Speciaal ontworpen voor hen die fatsoenlijk willen slapen.
Ik wil CEO zijn.
Verdomme ik kon niet meer op die naam komen he!quote:Op zondag 27 juli 2008 17:17 schreef Toeps het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Financieel gezond topbedrijf! [ afbeelding ]
Ik wil graag een zwembad in de tuin.
Geregeld. Tot dat er een witte haai uit het water springt en je om zeep helpt.quote:Op zondag 27 juli 2008 17:22 schreef Lichtpunt het volgende:
Gefeliciteert je bent zojuist de beste geworden in het bedenken van kutwensen
![]()
Ik wil graag op water kunnen lopen
Dan wil ik graag een medicijn tegen dementie.quote:Op zondag 27 juli 2008 17:29 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Lieve Toeps, wereldvrede is een paar posts terug al gewenst
Het staat voor je klaar, je zal alleen nooit onthouden waar je het ergens ook alweer moest ophalenquote:Op zondag 27 juli 2008 17:33 schreef Toeps het volgende:
[..]
Dan wil ik graag een medicijn tegen dementie.
Na jarenlang werk heeft een groep wetenschappers het medicijn weten te ontwikkelen. Echter, omdat ze al oud zijn geworden zijn ze vergeten waar het ook alweer voor diende.quote:Op zondag 27 juli 2008 17:33 schreef Toeps het volgende:
[..]
Dan wil ik graag een medicijn tegen dementie.
Alsjeblieft. Ze heeft wel AIDS.quote:Op zondag 27 juli 2008 17:36 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Na jarenlang werk heeft een groep wetenschappers het medicijn weten te ontwikkelen. Echter, omdat ze al oud zijn geworden zijn ze vergeten waar het ook alweer voor diende.
Ik wil graag een vriendin als Toeps![]()
Wens vervult het is helaas grolschquote:Op zondag 27 juli 2008 18:18 schreef Billy_Talent het volgende:
[..]
Alsjeblieft. Ze heeft wel AIDS.
Doe mij maar een lekker koud biertje
je moet hem alleen wel zelf betalenquote:ik wens een goed werkende laptop
Je wint net de loterij en bent nu 43 miljoen euro rijker. Van al dat geld krijg je natuurlijk ook hordes chicks achter je aan. Zo ook de met AIDS-besmette vriendin van elfzesendertig. Uiteraard weet je dit niet en spuit je die gold digger helemaal vol. Twee weken later zegt de dokter tegen je dat je ook AIDS hebt en dat je het einde van de maand niet meer gaat halen.quote:Op zondag 27 juli 2008 18:42 schreef pindadopje het volgende:
[..]
je moet hem alleen wel zelf betalen
Ik wil miljinair worden
Liever ik ben een wyfquote:Je wint net de loterij en bent nu 43 miljoen euro rijker. Van al dat geld krijg je natuurlijk ook hordes chicks achter je aan.
quote:Op zondag 27 juli 2008 18:48 schreef Billy_Talent het volgende:
[..]
Ik zou graag een mooi huis aan het strand in Finland willen hebben
Daarom krijg je ook chicks achter je aan, ' verneuk een wens topic'quote:
Hehehe, toevallig zet ik net Billy Talent op, en zie ik jouw username staanquote:
HAHAHAquote:Met al dat geld kun je nu ook je langverwachte operatie ondergaan. Je wist altijd al dat je een man in vrouwenlichaam was en nu kun je eindelijk de operatie betalen. Helemaal tevreden met je nieuwe mannelijke uiterlijk krijg je hordes chicks achter je aan die niet door hebben dat jij eigenlijk een vrouw was. *rest van het verhaal*
Je krijgt een nieuwe gitaar. Maar als je heb de eerste bespeeld knapt er een snaar en snijdt zo je keel doorquote:Op zondag 27 juli 2008 19:56 schreef pindadopje het volgende:
[..]
hier is je mercedes !
[ afbeelding ]
Ik wil een nieuwe gitaar ^_^
Een gelukkig, lang en gezond leven. *poef* Zo, Toeps krijgt een gelukkig, lang en gezond levenquote:Op zondag 27 juli 2008 20:14 schreef royjn het volgende:
[..]
Je krijgt een nieuwe gitaar. Maar als je heb de eerste bespeeld knapt er een snaar en snijdt zo je keel door![]()
Ik wens een gelukkig, lang en gezond leven
Sorry die zijn op, we hebben alleen nog een dood hongernegertjequote:Op zondag 27 juli 2008 21:34 schreef boskameel het volgende:
[ afbeelding ]
Gaat even achter kijken, maar komt pas maandag weer binnen.
Ik wens een klein negerkindje
Die kan je krijgen, maar alleen als er ook een automatische tomatensaus-in-ventillator-gooi machine bijzit.quote:Op zondag 27 juli 2008 22:02 schreef Lichtpunt het volgende:
[..]
Sorry die zijn op, we hebben alleen nog een dood hongernegertje
Ik wens een ventilator
alleen omdat je je rekeningen niet betaalt word je stroom afgesloten dus kan dat ding niet aanquote:Ik wens een ventilator
Je wens is vervuldquote:Op zondag 27 juli 2008 22:02 schreef Lichtpunt het volgende:
[..]
Sorry die zijn op, we hebben alleen nog een dood hongernegertje
Ik wens een ventilator
Cured from da AIDS!quote:Op zondag 27 juli 2008 20:40 schreef Billy_Talent het volgende:
[..]
*poef* Zo, Toeps krijgt een gelukkig, lang en gezond leven![]()
Je krijgt een TV, waar je alleen maarquote:Op zondag 27 juli 2008 22:21 schreef pindadopje het volgende:
[..]
alleen omdat je je rekeningen niet betaalt word je stroom afgesloten dus kan dat ding niet aan
Ik wens tv
Komt eraan. Jammer dat de benzineprijs zo gaat stijgen dat je het niet eens kunt betalen om een rondje om de schuur te rijden.quote:
Ik had nog wat goed te makenquote:
Die krijg jequote:Ik wens een Vwo diploma.
Je krijgt een lading spam om university degrees te kopenquote:Op zondag 27 juli 2008 23:27 schreef Pyjama het volgende:
[..]
Komt eraan. Jammer dat de benzineprijs zo gaat stijgen dat je het niet eens kunt betalen om een rondje om de schuur te rijden.
Ik wens een Vwo diploma.
ze zijn alleen wel leeg Öquote:Ik wens 24 flessen van een premier grand cru classe Pauillac (Bordeaux)
De regen komt.. en komt... en komt... en komt... De regen blijft maar komen en komen. Het valt met bakken uit de lucht en heel Nederland moet nu elders gaan wonen omdat Nederland onder water gelopen is! Nu is tevens de halve wereldbevolking woedend op jou, omdat het JOUW wens was.quote:Op zondag 27 juli 2008 23:34 schreef pindadopje het volgende:
[..]
Die krijg je
alleen je moet er wel voor naar school
ik wens regen !
Morgen zal het vleesetende kikkers regenen (met dank aan Stephen Kingquote:
Waaarom zou je dat in godsnaam wensen ? xDquote:Ik wens een buitenaardse bijen invasie.
Jij mag met bubba samen zeepjes oprapen !!quote:Op maandag 28 juli 2008 00:14 schreef pindadopje het volgende:
[..]
Waaarom zou je dat in godsnaam wensen ? xD
naja die invasie komt maar danblijkt dan die bijen doodgaan omdat ze neit tegen zuurstof kunnen
* cliche cliche *
Ik wens
bezigheids therapie
Wens vervult , alleen is de lading geld overvallen door dieven.quote:Op maandag 28 juli 2008 01:02 schreef DABAMaster het volgende:
[..]
Jij mag met bubba samen zeepjes oprapen !!
Ik wil een enorme lading geld!
Krijg je, maar van je leraar nederlands mag je m pas na je bijlessen innenquote:Op maandag 28 juli 2008 01:05 schreef nexus-pilot het volgende:
[..]
Wens vervult , alleen is de lading geld overvallen door dieven.
Ik wens een onverneukbaar wens.
Weer een geldwens...quote:Op maandag 28 juli 2008 01:02 schreef DABAMaster het volgende:
[..]
Jij mag met bubba samen zeepjes oprapen !!
Ik wil een enorme lading geld!
Iemand maakt een topic voor je aan, echter, jij hebt net iemand dood gewenst = permban, je topic wordt gesloten...quote:Op maandag 28 juli 2008 01:07 schreef Billy_Talent het volgende:
[..]
Weer een geldwens...
Goed. Jij krijgt een hele grote bak vol met geld. Echter zit de bak tot diep onder de grond ingegraven. De enige manier om er te komen is via een grote trechter die er boven hangt. Hebberig zoals je bent spring je in de trechter en landt je in de bak. Het probleem is echter dat de bak niet alleen geld bevat. De bovenste laag zit vol met met-AIDS-geinfecteerd-prikkeldraad- en spijkers. Hier haal je je flink aan open waardoor je AIDS oploopt en harstikke dood gaat.
Ik wens een topic over mij
fok word bliksemsnel.quote:Op maandag 28 juli 2008 01:08 schreef DABAMaster het volgende:
[..]
Iemand maakt een topic voor je aan, echter, jij hebt net iemand dood gewenst = permban, je topic wordt gesloten...
Ik wens.... een sneller fok!
Er is een neger voor je naar de maan gestuurd. Helaas is het de enige neger die wel echt blank wilde worden.quote:Op maandag 28 juli 2008 05:03 schreef Kevin_NL het volgende:
[..]
fok word bliksemsnel.
helaas vind niemand fok nu meer leuk omdat er niks meer te zeiken valt en is fok compleet verlaten en is er niks te zien.
Ik wens een neger naar de maan
quote:Op maandag 28 juli 2008 05:16 schreef santax het volgende:
[..]
Er is een neger voor je naar de maan gestuurd. Helaas is het de enige neger die wel echt blank wilde worden.
[ afbeelding ]
Na terugkomst zal hij de moonwalk geperfectioneerd hebben.
Ik wens dat ik de nobelprijs van de vrede win!
Running out of cliniclownsquote:Op maandag 28 juli 2008 07:28 schreef DeHangui het volgende:
Krijg je niet!
Ik wens... een geest in een fles, heb 'k der nog 3
Gelukt, de user onder jouw was zo creatief bezig met punniken dat er geen tijd meer was om deel te nemen aan dit spel !quote:Op maandag 28 juli 2008 11:24 schreef DABAMaster het volgende:
Wens vervuld, ik heb nu een Service-Oriented Architecture.
Ik wens de user onder mij creativiteit toe!
Geregeld. Jammer dat hij zometeen begraven gaat worden.quote:Op maandag 28 juli 2008 14:17 schreef Big_Boss het volgende:
De ban van Kiteless is hierbij opgeheven. Helaas heeft hij de rest van zijn leven geen internet meer.
Ik wens een beter kapsel voor Dennis van Ek.
wens vervult,er zit alleen geen schroefdraad in/aanquote:Op maandag 28 juli 2008 14:37 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Geregeld. Jammer dat hij zometeen begraven gaat worden.
Ik wens twee moertjes en een boutje.
Geregeld, maar onderweg naar je huis liet ik hem terwijl ik op een brug boven de A1 liep uit mijn handen vallen. Op de snelweg.quote:Op maandag 28 juli 2008 15:05 schreef Scherpkoekje het volgende:
Ik wens een levende, ongeschonden, gezonde kitten
Geregeld, alleen is ie 1 kilometer lang. http://www.ad.nl/fun/biza(...)van_1_kilometer.htmlquote:Op maandag 28 juli 2008 15:24 schreef Scherpkoekje het volgende:
Ik had niks voor je gekocht, maar toen ben ik het verloren.
IK wens een salami
Hij is nu weg, ligt klaar in je bed.quote:Op maandag 28 juli 2008 15:39 schreef Dirty-Little-Monkey het volgende:
wens vervuld, maar je geniet er maar kort van, schiet kogels.
ik wens dat die dooie kraai in mijn goot eens wordt weggehaald.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |