Je moet nu een wens verzinnenquote:Op zondag 27 juli 2008 16:49 schreef Stickers het volgende:
Geregeld, en dit zijn je nieuwe buren
[ afbeelding ]
Geregeld. Jammer genoeg gaat over een kwartier je wekker.quote:Op zondag 27 juli 2008 16:49 schreef Stickers het volgende:
Geregeld, en dit zijn je nieuwe buren
[ afbeelding ]
Ik wil wereldvrede![]()
Pampus is van uquote:Op zondag 27 juli 2008 17:02 schreef drumstickNL het volgende:
Granted, alleen moet je dit wel vergoeden.
[ afbeelding ]
Ik wil een eigen eiland..
Gefeliciteerd, je bent de koning van Frankrijk. Over een week zal er echter een revolutie plaatsvinden waarbij je omkomt.quote:Op zondag 27 juli 2008 17:02 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Pampus is van uStaat volgende week 1 meter onder NAP
Ik zou graag koning willen zijn![]()
quote:Op zondag 27 juli 2008 17:13 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[ afbeelding ]
Speciaal ontworpen voor hen die fatsoenlijk willen slapen.
Ik wil CEO zijn.
Verdomme ik kon niet meer op die naam komen he!quote:Op zondag 27 juli 2008 17:17 schreef Toeps het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Financieel gezond topbedrijf! [ afbeelding ]
Ik wil graag een zwembad in de tuin.
Geregeld. Tot dat er een witte haai uit het water springt en je om zeep helpt.quote:Op zondag 27 juli 2008 17:22 schreef Lichtpunt het volgende:
Gefeliciteert je bent zojuist de beste geworden in het bedenken van kutwensen
![]()
Ik wil graag op water kunnen lopen
Dan wil ik graag een medicijn tegen dementie.quote:Op zondag 27 juli 2008 17:29 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Lieve Toeps, wereldvrede is een paar posts terug al gewenst
Het staat voor je klaar, je zal alleen nooit onthouden waar je het ergens ook alweer moest ophalenquote:Op zondag 27 juli 2008 17:33 schreef Toeps het volgende:
[..]
Dan wil ik graag een medicijn tegen dementie.
Na jarenlang werk heeft een groep wetenschappers het medicijn weten te ontwikkelen. Echter, omdat ze al oud zijn geworden zijn ze vergeten waar het ook alweer voor diende.quote:Op zondag 27 juli 2008 17:33 schreef Toeps het volgende:
[..]
Dan wil ik graag een medicijn tegen dementie.
Alsjeblieft. Ze heeft wel AIDS.quote:Op zondag 27 juli 2008 17:36 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Na jarenlang werk heeft een groep wetenschappers het medicijn weten te ontwikkelen. Echter, omdat ze al oud zijn geworden zijn ze vergeten waar het ook alweer voor diende.
Ik wil graag een vriendin als Toeps![]()
Wens vervult het is helaas grolschquote:Op zondag 27 juli 2008 18:18 schreef Billy_Talent het volgende:
[..]
Alsjeblieft. Ze heeft wel AIDS.
Doe mij maar een lekker koud biertje
je moet hem alleen wel zelf betalenquote:ik wens een goed werkende laptop
Je wint net de loterij en bent nu 43 miljoen euro rijker. Van al dat geld krijg je natuurlijk ook hordes chicks achter je aan. Zo ook de met AIDS-besmette vriendin van elfzesendertig. Uiteraard weet je dit niet en spuit je die gold digger helemaal vol. Twee weken later zegt de dokter tegen je dat je ook AIDS hebt en dat je het einde van de maand niet meer gaat halen.quote:Op zondag 27 juli 2008 18:42 schreef pindadopje het volgende:
[..]
je moet hem alleen wel zelf betalen
Ik wil miljinair worden
Liever ik ben een wyfquote:Je wint net de loterij en bent nu 43 miljoen euro rijker. Van al dat geld krijg je natuurlijk ook hordes chicks achter je aan.
quote:Op zondag 27 juli 2008 18:48 schreef Billy_Talent het volgende:
[..]
Ik zou graag een mooi huis aan het strand in Finland willen hebben
Daarom krijg je ook chicks achter je aan, ' verneuk een wens topic'quote:
Hehehe, toevallig zet ik net Billy Talent op, en zie ik jouw username staanquote:
HAHAHAquote:Met al dat geld kun je nu ook je langverwachte operatie ondergaan. Je wist altijd al dat je een man in vrouwenlichaam was en nu kun je eindelijk de operatie betalen. Helemaal tevreden met je nieuwe mannelijke uiterlijk krijg je hordes chicks achter je aan die niet door hebben dat jij eigenlijk een vrouw was. *rest van het verhaal*
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |