Je krijgt een nieuwe gitaar. Maar als je heb de eerste bespeeld knapt er een snaar en snijdt zo je keel doorquote:Op zondag 27 juli 2008 19:56 schreef pindadopje het volgende:
[..]
hier is je mercedes !
[ afbeelding ]
Ik wil een nieuwe gitaar ^_^
Een gelukkig, lang en gezond leven. *poef* Zo, Toeps krijgt een gelukkig, lang en gezond levenquote:Op zondag 27 juli 2008 20:14 schreef royjn het volgende:
[..]
Je krijgt een nieuwe gitaar. Maar als je heb de eerste bespeeld knapt er een snaar en snijdt zo je keel door![]()
Ik wens een gelukkig, lang en gezond leven
Sorry die zijn op, we hebben alleen nog een dood hongernegertjequote:Op zondag 27 juli 2008 21:34 schreef boskameel het volgende:
[ afbeelding ]
Gaat even achter kijken, maar komt pas maandag weer binnen.
Ik wens een klein negerkindje
Die kan je krijgen, maar alleen als er ook een automatische tomatensaus-in-ventillator-gooi machine bijzit.quote:Op zondag 27 juli 2008 22:02 schreef Lichtpunt het volgende:
[..]
Sorry die zijn op, we hebben alleen nog een dood hongernegertje
Ik wens een ventilator
alleen omdat je je rekeningen niet betaalt word je stroom afgesloten dus kan dat ding niet aanquote:Ik wens een ventilator
Je wens is vervuldquote:Op zondag 27 juli 2008 22:02 schreef Lichtpunt het volgende:
[..]
Sorry die zijn op, we hebben alleen nog een dood hongernegertje
Ik wens een ventilator
Cured from da AIDS!quote:Op zondag 27 juli 2008 20:40 schreef Billy_Talent het volgende:
[..]
*poef* Zo, Toeps krijgt een gelukkig, lang en gezond leven![]()
Je krijgt een TV, waar je alleen maarquote:Op zondag 27 juli 2008 22:21 schreef pindadopje het volgende:
[..]
alleen omdat je je rekeningen niet betaalt word je stroom afgesloten dus kan dat ding niet aan
Ik wens tv
Komt eraan. Jammer dat de benzineprijs zo gaat stijgen dat je het niet eens kunt betalen om een rondje om de schuur te rijden.quote:
Ik had nog wat goed te makenquote:
Die krijg jequote:Ik wens een Vwo diploma.
Je krijgt een lading spam om university degrees te kopenquote:Op zondag 27 juli 2008 23:27 schreef Pyjama het volgende:
[..]
Komt eraan. Jammer dat de benzineprijs zo gaat stijgen dat je het niet eens kunt betalen om een rondje om de schuur te rijden.
Ik wens een Vwo diploma.
ze zijn alleen wel leeg Öquote:Ik wens 24 flessen van een premier grand cru classe Pauillac (Bordeaux)
De regen komt.. en komt... en komt... en komt... De regen blijft maar komen en komen. Het valt met bakken uit de lucht en heel Nederland moet nu elders gaan wonen omdat Nederland onder water gelopen is! Nu is tevens de halve wereldbevolking woedend op jou, omdat het JOUW wens was.quote:Op zondag 27 juli 2008 23:34 schreef pindadopje het volgende:
[..]
Die krijg je
alleen je moet er wel voor naar school
ik wens regen !
Morgen zal het vleesetende kikkers regenen (met dank aan Stephen Kingquote:
Waaarom zou je dat in godsnaam wensen ? xDquote:Ik wens een buitenaardse bijen invasie.
Jij mag met bubba samen zeepjes oprapen !!quote:Op maandag 28 juli 2008 00:14 schreef pindadopje het volgende:
[..]
Waaarom zou je dat in godsnaam wensen ? xD
naja die invasie komt maar danblijkt dan die bijen doodgaan omdat ze neit tegen zuurstof kunnen
* cliche cliche *
Ik wens
bezigheids therapie
Wens vervult , alleen is de lading geld overvallen door dieven.quote:Op maandag 28 juli 2008 01:02 schreef DABAMaster het volgende:
[..]
Jij mag met bubba samen zeepjes oprapen !!
Ik wil een enorme lading geld!
Krijg je, maar van je leraar nederlands mag je m pas na je bijlessen innenquote:Op maandag 28 juli 2008 01:05 schreef nexus-pilot het volgende:
[..]
Wens vervult , alleen is de lading geld overvallen door dieven.
Ik wens een onverneukbaar wens.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |