Weer een geldwens...quote:Op maandag 28 juli 2008 01:02 schreef DABAMaster het volgende:
[..]
Jij mag met bubba samen zeepjes oprapen !!
Ik wil een enorme lading geld!
Iemand maakt een topic voor je aan, echter, jij hebt net iemand dood gewenst = permban, je topic wordt gesloten...quote:Op maandag 28 juli 2008 01:07 schreef Billy_Talent het volgende:
[..]
Weer een geldwens...
Goed. Jij krijgt een hele grote bak vol met geld. Echter zit de bak tot diep onder de grond ingegraven. De enige manier om er te komen is via een grote trechter die er boven hangt. Hebberig zoals je bent spring je in de trechter en landt je in de bak. Het probleem is echter dat de bak niet alleen geld bevat. De bovenste laag zit vol met met-AIDS-geinfecteerd-prikkeldraad- en spijkers. Hier haal je je flink aan open waardoor je AIDS oploopt en harstikke dood gaat.
Ik wens een topic over mij
fok word bliksemsnel.quote:Op maandag 28 juli 2008 01:08 schreef DABAMaster het volgende:
[..]
Iemand maakt een topic voor je aan, echter, jij hebt net iemand dood gewenst = permban, je topic wordt gesloten...
Ik wens.... een sneller fok!
Er is een neger voor je naar de maan gestuurd. Helaas is het de enige neger die wel echt blank wilde worden.quote:Op maandag 28 juli 2008 05:03 schreef Kevin_NL het volgende:
[..]
fok word bliksemsnel.
helaas vind niemand fok nu meer leuk omdat er niks meer te zeiken valt en is fok compleet verlaten en is er niks te zien.
Ik wens een neger naar de maan
quote:Op maandag 28 juli 2008 05:16 schreef santax het volgende:
[..]
Er is een neger voor je naar de maan gestuurd. Helaas is het de enige neger die wel echt blank wilde worden.
[ afbeelding ]
Na terugkomst zal hij de moonwalk geperfectioneerd hebben.
Ik wens dat ik de nobelprijs van de vrede win!
Running out of cliniclownsquote:Op maandag 28 juli 2008 07:28 schreef DeHangui het volgende:
Krijg je niet!
Ik wens... een geest in een fles, heb 'k der nog 3
Gelukt, de user onder jouw was zo creatief bezig met punniken dat er geen tijd meer was om deel te nemen aan dit spel !quote:Op maandag 28 juli 2008 11:24 schreef DABAMaster het volgende:
Wens vervuld, ik heb nu een Service-Oriented Architecture.
Ik wens de user onder mij creativiteit toe!
Geregeld. Jammer dat hij zometeen begraven gaat worden.quote:Op maandag 28 juli 2008 14:17 schreef Big_Boss het volgende:
De ban van Kiteless is hierbij opgeheven. Helaas heeft hij de rest van zijn leven geen internet meer.
Ik wens een beter kapsel voor Dennis van Ek.
wens vervult,er zit alleen geen schroefdraad in/aanquote:Op maandag 28 juli 2008 14:37 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Geregeld. Jammer dat hij zometeen begraven gaat worden.
Ik wens twee moertjes en een boutje.
Geregeld, maar onderweg naar je huis liet ik hem terwijl ik op een brug boven de A1 liep uit mijn handen vallen. Op de snelweg.quote:Op maandag 28 juli 2008 15:05 schreef Scherpkoekje het volgende:
Ik wens een levende, ongeschonden, gezonde kitten
Geregeld, alleen is ie 1 kilometer lang. http://www.ad.nl/fun/biza(...)van_1_kilometer.htmlquote:Op maandag 28 juli 2008 15:24 schreef Scherpkoekje het volgende:
Ik had niks voor je gekocht, maar toen ben ik het verloren.
IK wens een salami
Hij is nu weg, ligt klaar in je bed.quote:Op maandag 28 juli 2008 15:39 schreef Dirty-Little-Monkey het volgende:
wens vervuld, maar je geniet er maar kort van, schiet kogels.
ik wens dat die dooie kraai in mijn goot eens wordt weggehaald.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |