Onbetaald poetsen ja !!!quote:Op zondag 27 juli 2008 16:44 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]Maar je had een tyfus hekel aan poetsen.......
Jij bent toch veel te slim om genoegdoening te halen uit dat werkquote:
dat valt mij ook al op de laatste 3 dagen ofzo......quote:Op zondag 27 juli 2008 16:28 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Wat klink je geprikkeld, last van de warmte Tipsch?
Voor 2200 euri zorg ik ervoor dat de flat blinkt als een zonnetje....quote:Op zondag 27 juli 2008 16:51 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Jij bent toch veel te slim om genoegdoening te halen uit dat werk
Kan mij er echt niets bij voorstellen, PeterNB als poetsmiep....
tis een kutklus maar 't moet nou eenmaal gebeurenquote:Op zondag 27 juli 2008 16:51 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Jij bent toch veel te slim om genoegdoening te halen uit dat werk
Kan mij er echt niets bij voorstellen, PeterNB als poetsmiep....
Ja duh, dat is toch vast bruto hé, trek er maar een derde vanaf.....quote:Op zondag 27 juli 2008 16:54 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Voor 2200 euri zorg ik ervoor dat de flat blinkt als een zonnetje....
(En dan kan ik mijn gewone werk er nog naast bij blijven doen ook !)
Bruto zit meneer tegen de drie ruggen aan !!quote:Op zondag 27 juli 2008 16:56 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja duh, dat is toch vast bruto hé, trek er maar een derde vanaf.....
Roken is rampzalig. Vijf minuten na aanvang van een vergadering begint het mij al te plagen en begin ik al te denken aan een rookpauze.....quote:Op zondag 27 juli 2008 16:55 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
tis een kutklus maar 't moet nou eenmaal gebeuren![]()
zoals je al schreef in het huub topic, en daarna snel een peuk
Tering......dat is echt wel vet betaald dan.quote:Op zondag 27 juli 2008 16:57 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Bruto zit meneer tegen de drie ruggen aan !!
o ik dacht dat je het net over iets anders had dan vergaderenquote:Op zondag 27 juli 2008 16:57 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Roken is rampzalig. Vijf minuten na aanvang van een vergadering begint het mij al te plagen en begin ik al te denken aan een rookpauze.....
ik doe het goddomme voor helemaal gratis hierquote:Op zondag 27 juli 2008 16:58 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Tering......dat is echt wel vet betaald dan.
Kaasbroodjes maken een hoop goed schijnbaar.quote:Op zondag 27 juli 2008 16:59 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
ik doe het goddomme voor helemaal gratis hier
Dat is een vrije vertaling. Het blijft communicatie toch....quote:Op zondag 27 juli 2008 16:58 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
o ik dacht dat je het net over iets anders had dan vergaderen![]()
![]()
Da's normaalquote:Op zondag 27 juli 2008 16:59 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
ik doe het goddomme voor helemaal gratis hier
quote:Op zondag 27 juli 2008 17:01 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dat is een vrije vertaling. Het blijft communicatie toch....
quote:Op zondag 27 juli 2008 16:59 schreef Dementor het volgende:
[..]
Kaasbroodjes maken een hoop goed schijnbaar.
overwerkquote:Op zondag 27 juli 2008 17:02 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Da's normaal![]()
Maar je doet het buiten de reguliere uren, daar mag wel wat tegenover staan...
En het dan met zo'n salaris NOG een teringzooitje (naar mijn idee, ik ben een mutsquote:Op zondag 27 juli 2008 16:58 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Tering......dat is echt wel vet betaald dan.
Op benauwde dagen als deze, trek ik hooghartig of egocentrisch geleuter van Dementor of welke pannekoek dan ook, niet al te best. Tief toch eens achter je PC vandaan, denk ik dan.quote:Op zondag 27 juli 2008 16:53 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
dat valt mij ook al op de laatste 3 dagen ofzo......![]()
tis er aan de hand Tipsch?
quote:Op zondag 27 juli 2008 17:05 schreef tipsch het volgende:
[..]
Op benauwde dagen als deze, trek ik hooghartig of egocentrisch geleuter van Dementor of wie dan ook, niet al te best. Tief toch eens achter je PC vandaan, denk ik dan.
Doe je voeten in een bak met water, altijd geschikt voor een "cooling down"quote:Op zondag 27 juli 2008 17:05 schreef tipsch het volgende:
[..]
Op benauwde dagen als deze, trek ik hooghartig of egocentrisch geleuter van Dementor of welke pannekoek dan ook, niet al te best. Tief toch eens achter je PC vandaan, denk ik dan.
Mijn eerste en enige ban liep ik op toen het ook zo'n hete dag was. Ik ging veel te verhit op een binnenstormende mod met een grote mond inquote:Op zondag 27 juli 2008 17:05 schreef tipsch het volgende:
[..]
Op benauwde dagen als deze, trek ik hooghartig of egocentrisch geleuter van Dementor of welke pannekoek dan ook, niet al te best. Tief toch eens achter je PC vandaan, denk ik dan.
Vermoedelijk teveel vrijheid, te weinig controle. Maar met dat werk krijgt hij nergens dat geld. Trek er maar 600 euro vanaf......quote:Op zondag 27 juli 2008 17:04 schreef PeterNB het volgende:
[..]
En het dan met zo'n salaris NOG een teringzooitje (naar mijn idee, ik ben een muts
daarin hoor) laten worden................
Inderdaad...........dit zal nog wel een stoartie gaan krijgen..quote:Op zondag 27 juli 2008 17:10 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Vermoedelijk teveel vrijheid, te weinig controle.
En door z'n lange staat van dienst denk ik dat hij alle recht van spreken heeft en zelfs zelf zijn klanten mag informeren over de gelopen gang van zaken en z'n vertrek. Bitter sweet.quote:Op zondag 27 juli 2008 17:09 schreef Disana het volgende:
Mijn eerste en enige ban liep ik op toen het ook zo'n hete dag was. Ik ging veel te verhit op een binnenstormende mod met een grote mond in![]()
Voor het overige vind ik het ook maar een sneue zaak met dat schoonmaakbedrijfje. Die schrijver (die in elk geval zijn grammatica wel voor elkaar heeft) voelt zich duidelijk onrecht aangedaan, en dat kan ik me voorstellen.
Dat ben ik met je eens. Niks 'koekenbakker'.quote:Op zondag 27 juli 2008 17:17 schreef tipsch het volgende:
[..]
En door z'n lange staat van dienst denk ik dat hij alle recht van spreken heeft en zelfs zijn klanten mag informeren over de gelopen gang van zaken en z'n vertrek. Bitter sweet.
Het stomme was dat ik hem zaterdag voor het eerst van mijn leven op een fietsquote:Op zondag 27 juli 2008 17:17 schreef tipsch het volgende:
[..]
En door z'n lange staat van dienst denk ik dat hij alle recht van spreken heeft en zelfs zijn klanten mag informeren over de gelopen gang van zaken en z'n vertrek. Bitter sweet.
Zo is dat, wat een geneuzel zeg, die man staat in zijn volste recht om boos te zijn.quote:
quote:Op zondag 27 juli 2008 17:03 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Mooi, vanaf nu ga je dus gewoon "vergaderen"
Zoiets kan ook zonder hele lage uitspraken te doen over de concurrent.quote:Op zondag 27 juli 2008 17:18 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat ben ik met je eens. Niks 'koekenbakker'.
Oh wat lekker, suddervlees. Je maakt de atmosfeer in je huisje er alleen nog wel vochtiger mee hequote:Op zondag 27 juli 2008 17:22 schreef beequeen het volgende:
[..]
Zo is dat, wat een geneuzel zeg, die man staat in zijn volste recht om boos te zijn.![]()
Wat voor dingen heb je gedaan dan? Ik heb net vlees gebakken, staat nu te sudderen en ik ben kleddernat.
Gadver, dat gedoe boven een warm fornuis.
Lekker hè, maar niet echt handig met dit weer.quote:Op zondag 27 juli 2008 17:24 schreef Disana het volgende:
Oh wat lekker, suddervlees. Je maakt de atmosfeer in je huisje er alleen nog wel vochtiger mee he![]()
Okee:
afgewassen
beddegoed verschoond
onkruid tussen tegels gewied
oude kranten verzameld en in doos gedaan
poezen extra maaltijd gegeven (lekker nat)
waterijsje gegeten en alweer een Finimal genomen
Nou???
quote:Op zondag 27 juli 2008 17:24 schreef Dementor het volgende:
[..]
Zoiets kan ook zonder hele lage uitspraken te doen over de concurrent.
Misschien spreek dit je dan nú ook aan.quote:Op zondag 27 juli 2008 16:27 schreef Dementor het volgende:
Het is echt ijdele hoop om te denken dat de wereld eerlijk in elkaar zit.
Ik heb ook een boek, maar ik kan me toch niet concentreren met deze warmte.quote:Op zondag 27 juli 2008 17:27 schreef beequeen het volgende:
[..]
Kanonne, ik doe het je niet na met dit weer, chapeau.![]()
Ik zit de hele dag al in de tuin , schaduw uiteraard, mijn boek schiet al lekker op.
Want jij bent de concurrent?quote:Op zondag 27 juli 2008 17:28 schreef tipsch het volgende:
[..]
[..]
Misschien spreek dit je dan nú ook aan.![]()
Je snapt het vervolgens niet, jammer.quote:Op zondag 27 juli 2008 17:30 schreef Dementor het volgende:
[..]
Want jij bent de concurrent?![]()
Ik zou maar even wegblijven uit de zon.
quote:Op zondag 27 juli 2008 17:27 schreef PeterNB het volgende:
Nog meer gezelligheid bij de post trouwens:
[ afbeelding ]
"haar lijfje is vel over been....en haar ogen staan dof van de voortdurende honger"
Hoe durf je dat zo in zo'n brief (met acceptgiro) te zetten...
DEMENTOR-EDIT: DIe brief dateert trouwens van 16 juli.....zeker ook uit afrika verzonden ?
Ik heb geen lage uitspraken gezien. Ik zie iemand die uit zijn hart spreekt en onrecht constateert, waarom zou ik aan zijn observaties (internetten, downloaden, de boel niet goed schoonhouden) twijfelen.quote:Op zondag 27 juli 2008 17:24 schreef Dementor het volgende:
[..]
Zoiets kan ook zonder hele lage uitspraken te doen over de concurrent.
Ga heen zeg, ik heb je letterlijk gequote.quote:Op zondag 27 juli 2008 17:30 schreef Dementor het volgende:
En als je me quote doe het dan goed, ik zei zo zit de wereld helaas in elkaar.
Dan zou ik de boel nog maar eens teruglezen.quote:Op zondag 27 juli 2008 17:32 schreef tipsch het volgende:
[..]
Ga heen zeg, ik heb je letterlijk gequote.
De schrijver had zich ook kunnen beperken tot het vergelijken van het resultaat dat telt, namelijk een schoon wooncomplex.quote:Op zondag 27 juli 2008 17:32 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik heb geen lage uitspraken gezien. Ik zie iemand die uit zijn hart spreekt en onrecht constateert, waarom zou ik aan zijn observaties (internetten, downloaden, de boel niet goed schoonhouden) twijfelen.
Hee pannekoek, hier:quote:Op zondag 27 juli 2008 17:33 schreef Dementor het volgende:
[..]
Dan zou ik de boel nog maar eens teruglezen.
Ach laten we het er maar op houden dat het de warmte is he.
Dat noem je een Dementor-edit.quote:
Suggereer je nu dat ik ruzie met je maak? Jij reageerde uit eigen beweging op een reactie van mij op een ander, maar ik begrijp nu dat ik geacht word te zwijgen terwijl jij je wijsheden verkondigt?quote:Op zondag 27 juli 2008 17:34 schreef Dementor het volgende:
[..]
De schrijver had zich ook kunnen beperken tot het vergelijken van het resultaat dat telt, namelijk een schoon wooncomplex.
Maar goed waar hebben we het over, ik ga hier echt geen ruzie over maken.
[DGK #98] Snoek in de broek!quote:Op zondag 27 juli 2008 17:34 schreef tipsch het volgende:
[..]
Hee pannekoek, hier:
[DGK #98] Snoek in de broek!
Erg he ? En dan ook die foto's erbij...............quote:
Er staat toch heel duidelijk dat ik geen zin heb om ruzie te maken?quote:Op zondag 27 juli 2008 17:36 schreef Disana het volgende:
[..]
Suggereer je nu dat ik ruzie met je maak? Jij reageerde uit eigen beweging op een reactie van mij op een ander, maar ik begrijp nu dat ik geacht word te zwijgen terwijl jij je wijsheden verkondigt?
Al zou je naakt voor me leggen.......................ik heb er de kracht vandaag niet voor.quote:Op zondag 27 juli 2008 17:37 schreef Dementor het volgende:
Oh ja spring allemaal even op mij he met dit weer.
Jij hebt toch airco in je slaapkamer?quote:Op zondag 27 juli 2008 17:38 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Al zou je naakt voor me leggen.......................ik heb er de kracht vandaag niet voor.
Dat is je onderkoeld en logisch denken. Als je dat doortrekt, dan had ook jij nu niet aan de appels hoeven zitten en dagelijks 10 kilometer hoeven te fietsenquote:Op zondag 27 juli 2008 17:34 schreef Dementor het volgende:
[..]
De schrijver had zich ook kunnen beperken tot het vergelijken van het resultaat dat telt, namelijk een schoon wooncomplex.
Volgens mij solliciteer je er wel naar met je neusje in de luchtquote:Op zondag 27 juli 2008 17:38 schreef Dementor het volgende:
[..]
Er staat toch heel duidelijk dat ik geen zin heb om ruzie te maken?
Het was in ieder geval niet mijn intentie om zo over te komen.quote:Op zondag 27 juli 2008 17:39 schreef Disana het volgende:
[..]
Volgens mij solliciteer je er wel naar met je neusje in de lucht
Wat doe je?quote:
Ja maar daar staat een I-Mac, en is fokken zo'n beetje onmogelijk !quote:Op zondag 27 juli 2008 17:39 schreef Dementor het volgende:
[..]
Jij hebt toch airco in je slaapkamer?
Tommie poeperd, sommige mensen, daar ben ik er ook één van, beperken zich gewoon niet altijd alleen tot de feiten, die raken geëmotioneerd enzo en weiden een beetje meer uit over dingen die hen raken.quote:Op zondag 27 juli 2008 17:34 schreef Dementor het volgende:
[..]
Maar goed waar hebben we het over, ik ga hier echt geen ruzie over maken.
Uhm ik begon geen ruzie te zoeken met een andere user hoor.quote:Op zondag 27 juli 2008 17:41 schreef Disana het volgende:
[..]
Niet alles gaat over jou, niet alles is voor jou, niet alles gaat om jou. Er wordt hier voorzover het mij betreft gewoon uitgewisseld over de ontslagen schoonmakers, meer niet.
quote:Op zondag 27 juli 2008 17:40 schreef Dementor het volgende:
[..]
Het was in ieder geval niet mijn intentie om zo over te komen.
Dat begrijp ik ook wel hoor.quote:Op zondag 27 juli 2008 17:42 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
Tommie poeperd, sommige mensen, daar ben ik er ook één van, beperken zich gewoon niet altijd alleen tot de feiten, die raken geëmotioneerd enzo en weiden een beetje meer uit over dingen die hen raken.
die man is gewoon gekwets en probeert dat zo goed als hij kan te verwoorden in een brief.
Maakt niet uit of het goed of slecht nederlands is op dat moment heeft die man die brief gewoon op zijn
(gekwetste en als ik Peter zo hoor terecht gekwetste) gevoel geschreven.
snappie........
soms lopen zaken en emoties nou eenmaal doorelkaar
zo zit het leven ''helaas'' ook in elkaar.
Ik bedien de muis en het tb wel voor je.quote:Op zondag 27 juli 2008 17:42 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Ja maar daar staat een I-Mac, en is fokken zo'n beetje onmogelijk !
Dementor heeft deels wel gelijk dat hij 'het internetten van de huismeester' er niet bijquote:Op zondag 27 juli 2008 17:42 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
op dat moment heeft die man die brief gewoon op zijn
(gekwetste en als ik Peter zo hoor terecht gekwetste) gevoel geschreven.
snappie........
Onmogelijk met dit weerquote:Op zondag 27 juli 2008 17:43 schreef Dementor het volgende:
[..]
Je denkt toch niet dat ik zo steenkoud ben?
Wat heb ik daarmee te maken? Jij reageert op mij als ik iets over de schoonmaker zeg, daar reageer ik weer op. Tsjonge jonge, ik ga eerst maar eens een 'raden wat ze willen horen' examen doenquote:Op zondag 27 juli 2008 17:42 schreef Dementor het volgende:
[..]
Uhm ik begon geen ruzie te zoeken met een andere user hoor.
Oooh.....je weet toch dat ik een subje ben ? Ik leg op mijn rug met mijn benen in de lucht....quote:Op zondag 27 juli 2008 17:44 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ik bedien de muis en het tb wel voor je.
Dan heb je de handen vrij he.
nee integendeel dat is het aller aller laatste wat ik van je denk,quote:Op zondag 27 juli 2008 17:43 schreef Dementor het volgende:
[..]
Dat begrijp ik ook wel hoor.
Je denkt toch niet dat ik zo steenkoud ben?
Ik kan wel wat hebben hoor.quote:Op zondag 27 juli 2008 17:46 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
nee integendeel dat is het aller aller laatste wat ik van je denk,
dat had je inmiddels toch wel moeten weten![]()
nou heb ik jou weer gekwets, ik bedoelde het goed,
mén Tipsch heeft gelijk het is kutweer.........
Ik durf het raam ook niet open te zetten. Bang dat het NOG warmer wordt!!quote:Op zondag 27 juli 2008 17:46 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
Tipsch heeft gelijk het is kutweer.........
Ga je vanavond een tussenshowtje verzorgen?quote:Op zondag 27 juli 2008 17:46 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Ruik ik daar een leuk radio-itempje ??
Alleen met je benen in de lucht als het mág he, Peterquote:Op zondag 27 juli 2008 17:46 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Oooh.....je weet toch dat ik een subje ben ? Ik leg op mijn rug met mijn benen in de lucht....
(En terwijl jij bezig bent doe ik dan mijn breiwerk of Fok! ik een beetje om de tijd te doden....)
ja,ja, dus dat, ik gaf dementor ook geen ongelijk, maarquote:Op zondag 27 juli 2008 17:44 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Dementor heeft deels wel gelijk dat hij 'het internetten van de huismeester' er niet bij
had mogen halen (dat heeft namelijk niets met de schoonmakers baan te maken) maar aan
de andere kant ben ik wel blij dat iemand nou eens verteld waar die huismeester de hele
dag (mee bezig) is !!
Wat denk je zelf ??quote:Op zondag 27 juli 2008 17:48 schreef tipsch het volgende:
[..]
Ga je vanavond een tussenshowtje verzorgen?
Meis, maak je niet druk, daar is het veuls te warm voor. Iedereen is wat geprikkeld door deze extreme temperaturen.quote:Op zondag 27 juli 2008 17:48 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
ja,ja, dus dat, ik gaf dementor ook geen ongelijk, maar
pfffffff
ik kom er niet meer uit
Hoezo mag hij dat er niet bijhalen? Prima punt als je wil aantonen waarom iemand niet een waardig opvolger is. Ben je niet blij eigenlijk?quote:Op zondag 27 juli 2008 17:44 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Dementor heeft deels wel gelijk dat hij 'het internetten van de huismeester' er niet bij
had mogen halen (dat heeft namelijk niets met de schoonmakers baan te maken) maar aan
de andere kant ben ik wel blij dat iemand nou eens verteld waar die huismeester de hele
dag (mee bezig) is !!
Daarom ben ik er zo trots op dat ik toch nog een handjevol dingen heb gedaan. Je kunt eigenlijk alleen maar een beetje rondhangen.quote:Op zondag 27 juli 2008 17:52 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Wat denk je zelf ??
Nee, ik geef alleen shows als ik de dag erop vrij ben en moet morgen gewoon weer om
half zeven op................bleaahhhh.....
En met dit weer heb ik NERGENS zin in
Moment, we zijn net terug van een Passar Malam, leuke hebbedingetjes gekocht, hele mooie fruitschaal van keramiek, kralen, en van die lekkere zeepjes, soto ajam gegeten en nu ga ik wel even voor je kijken hoor, brb!quote:Op zondag 27 juli 2008 17:47 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Ik durf het raam ook niet open te zetten. Bang dat het NOG warmer wordt!!
KAAAHAAAARIN ??? WAAR BLIJFT DIE STURM NOU ????
Deels wel omdat zo misschien 'het mysterie van de onzichtbare huismeester' wordt opgelost.quote:
Ik heb eigenlijk maar in een ding zin vandaag. Zie hierquote:Op zondag 27 juli 2008 17:52 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Wat denk je zelf ??
Nee, ik geef alleen shows als ik de dag erop vrij ben en moet morgen gewoon weer om
half zeven op................bleaahhhh.....
En met dit weer heb ik NERGENS zin in
Zijn er nog bellers dan vanavond ?? Volgens mij ligt iedereen voor apegapenquote:Op zondag 27 juli 2008 17:54 schreef Disana het volgende:
[..]
Daarom ben ik er zo trots op dat ik toch nog een handjevol dingen heb gedaan. Je kunt eigenlijk alleen maar een beetje rondhangen.
Toch zou het wel lachen zijn, bellers die elkaar vanwege de hitte in de haren vliegen.
quote:Warme week met afwisselend zon en onweersbuien
Meteoalarm.eu: waarschuwingen voor hitte en onweersbuien
27 juli 2008 - Het drukkend warme weer (Twente zaterdag 30 graden) met afwisselend zon en onweersbuien houdt voorlopig aan. De zware buien hebben dit weekeinde lokaal 70 à 80 mm opgeleverd. De komende dagen kan lokaal opnieuw veel vallen.
Bliksem op afstand gefotografeerd in Twente (foto: Robert Hoetink, 2 juli 2008)
Er zit weinig beweging in de atmosfeer waardoor de buien zich uiterst langzaam verplaatsen. Dat levert grote verschillen op in het weer. Lokaal valt dan een enorme hoeveelheid regen terwijl het op andere plaatsen droog blijft. De buien komen door de zuidoostelijke stroming vanuit Duitsland ons land binnen. Daar vielen nog grotere hoeveelheden. Dortmund meldde zaterdag in 2 uur tijd 200 mm.
Oh, wij hier luisteren vast wel als je online komt. Wat moeten we anders, nóg een spelletje Freecell?quote:Op zondag 27 juli 2008 17:55 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Zijn er nog bellers dan vanavond ?? Volgens mij ligt iedereen voor apegapen
quote:Op zondag 27 juli 2008 17:55 schreef tipsch het volgende:
Ik heb eigenlijk maar in een ding zin vandaag. Zie hier
Tuuluk zijn er bellers, je weets.quote:Op zondag 27 juli 2008 17:55 schreef PeterNB het volgende:
Vast item, weervrouw Kahaarin met het weer voor de komende weekquote:Op zondag 27 juli 2008 17:55 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Nou hier is nog geen wolkje te zien...............quote:Op zondag 27 juli 2008 17:55 schreef kahaarin het volgende:
Kijk ondertussen maar even naar deze, er ontstaan al spontaan buien in de intense Groningse hitte:
[ afbeelding ]
Ja maar ik heb vandaag HELEMAAL niets te meldenquote:Op zondag 27 juli 2008 17:56 schreef Disana het volgende:
Oh, wij hier luisteren vast wel als je online komt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |