Kijk dit komt er dan weer net niet uit op de radio he!quote:Op zondag 27 juli 2008 15:38 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
was gewoon kwestie van sex tekort![]()
op dat moment dan effe hé
2 koffie dus ik ga nu eventjes kijken of ik iets gezond kan eten,,,, ik heb wel trek in een tostie kaas tomaat,quote:Op zondag 27 juli 2008 15:31 schreef Dementor het volgende:
Oja de score van vandaag:
-2 Appels
-2 Liter water
No pizza.
Uh huhquote:Op zondag 27 juli 2008 15:38 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
was gewoon kwestie van sex tekort![]()
op dat moment dan effe hé
Moment van inname maakt weinig uit.quote:Op zondag 27 juli 2008 15:43 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
2 koffie dus ik ga nu eventjes kijken of ik iets gezond kan eten,,,, ik heb wel trek in een tostie kaas tomaat,
werk die thee ook als je dat bij je eten drinkt of moet je het drinken vóór je eet?
staat niet op het potje namelijk.........
ja maar was toch meteen opgelost weet je nog ?quote:Op zondag 27 juli 2008 15:41 schreef Dementor het volgende:
[..]
Kijk dit komt er dan weer net niet uit op de radio he!
heeft ie een fobo?quote:Op zondag 27 juli 2008 15:43 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Uh huh![]()
Maar bij sextekort zou ik denk ik niet van Emiel Ratelband dromen, dan droom ik gewoon van PCEend, dat vind ik zo'n cutie
tommie ..........quote:Op zondag 27 juli 2008 15:46 schreef Dementor het volgende:
Als iemand iets van mij wil gaan ze altijd over op Tommie.
Echt.
Dus je kunt het beter niet zeggen!
eh......... is dat goed of slecht ?quote:Op zondag 27 juli 2008 15:49 schreef Dementor het volgende:
Ik wil gewoon even weten hoeveel EGCG je binnen krijgt
Goed, maar het moet natuurlijk wel lekker veel zijn.quote:Op zondag 27 juli 2008 15:50 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
eh......... is dat goed of slecht ?
word ik dan hyper ofzo,,,,,,,,,quote:Op zondag 27 juli 2008 15:51 schreef Dementor het volgende:
[..]
Goed, maar het moet natuurlijk wel lekker veel zijn.
Nee dat word je van cafeïne.quote:Op zondag 27 juli 2008 15:53 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
word ik dan hyper ofzo,,,,,,,,,
klink alsof ik dan nog nét te harden benquote:Op zondag 27 juli 2008 15:53 schreef Dementor het volgende:
Als je 2 a 3 glazen per dag drinkt ben je good to go.
Dan ben je op je best.quote:Op zondag 27 juli 2008 15:54 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
klink alsof ik dan nog nét te harden ben
Hoe dan?quote:Op zondag 27 juli 2008 15:59 schreef PeterNB het volgende:
RELLEN IN DE FLAT !!! YES YES !!!
Woon hier nou al sinds de vorige eeuw, maar nog niet een rel gehad. Haal ik net
de brievenbus leeg en JAWEL........EEN HEUSE REL !!
Had er weer een kat in je brievenbus gepist?quote:Op zondag 27 juli 2008 15:59 schreef PeterNB het volgende:
RELLEN IN DE FLAT !!! YES YES !!!
Woon hier nou al sinds de vorige eeuw, maar nog niet een rel gehad. Haal ik net
de brievenbus leeg en JAWEL........EEN HEUSE REL !!
Het gaat om de inhoud, hier komt natuurlijk stront van, wat ik je brom.quote:
Ik wacht met SPANNING af op de brief van de huismeester en/of die vanquote:Op zondag 27 juli 2008 16:07 schreef beequeen het volgende:
[..]
Het gaat om de inhoud, hier komt natuurlijk stront van, wat ik je brom.
Ik geloof dat ik nu huismeester wil wordenquote:Op zondag 27 juli 2008 16:07 schreef PeterNB het volgende:
[..]
De man heeft inderdaad meer schoongemaakt dan lesgenomen.
Maar hij heeft WEL gelijk. Ik loop me al jaren te ergeren aan de troep in de flat en
de ENIGE die ik zie opruimen is die schrijver van de brief. De 'echte' huismeester
zie je NOOIT (blijkt dus in zijn kantoortje te zitten downloaden)
DEMENTOR-EDIT: Voor 2200 euri in de maand
Ja maar die waren ALTIJD aan het werk !! Terwijl de 'dagelijkse' schoonmaakwerkzaamhedenquote:Op zondag 27 juli 2008 16:10 schreef Dementor het volgende:
Net alsof B.R.C. Multionderhoud 18 jaar lang geen mooie inkomstenbron heeft gehad.
Mooie rel hoor.
Dat denk ik heel vaak als ik met mijn kutsalarisje thuiskom en de smerigheid in de flat zie.quote:
De man is een geemotioneerde Rotterdammer van een andere generatie dan jijquote:Op zondag 27 juli 2008 16:15 schreef Dementor het volgende:
De schrijver had zich gewoon moeten beperken tot een constatering en een vergelijking.
En daarom faalt hij nu keihard, de andere partij speelt het vuiler (wat een giller als schoonmaakbedrijf hequote:Op zondag 27 juli 2008 16:16 schreef PeterNB het volgende:
[..]
De man is een geemotioneerde Rotterdammer van een andere generatie dan jij
of ik !
Ik lees ook ieder jaar met plezier het verslag van 'DE vergadering'quote:
Flikker toch op man. "zo zit de wereld helaas in elkaar" da's al net zoiets als "tegenwoordig is alles duurder". Wat weet jij meer behalve dat die man niet kan skrijven.quote:Op zondag 27 juli 2008 16:21 schreef Dementor het volgende:
[..]
En daarom faalt hij nu keihard, de andere partij speelt het vuiler (wat een giller als schoonmaakbedrijf he).
Niemand gaat voor de lol in zo'n bestuur zitten, hoe beperkt de macht en de gains ook zijn zulke contracten gaan vaak eerst langs het bestuur om er wat aan te verdienen.
Dit soort dingen gebeuren dagelijks, fucked up maar zo zit de wereld helaas in elkaar.
Het is echt ijdele hoop om te denken dat de wereld eerlijk in elkaar zit.quote:Op zondag 27 juli 2008 16:26 schreef tipsch het volgende:
[..]
Flikker toch op man. "zo zit de wereld helaas in elkaar" da's al net zoiets als "tegenwoordig is alles duurder". Wat weet jij meer behalve dat die man niet kan scrhijven.![]()
Wat een kutweer.
Wat klink je geprikkeld, last van de warmte Tipsch?quote:Op zondag 27 juli 2008 16:26 schreef tipsch het volgende:
[..]
Flikker toch op man. "zo zit de wereld helaas in elkaar" da's al net zoiets als "tegenwoordig is alles duurder". Wat weet jij meer behalve dat die man niet kan skrijven.![]()
Wat een kutweer.
Hoog in je bol om een "koekenbakker" te beoordelen in een zaak waar je geen ruk vanaf weet.quote:Op zondag 27 juli 2008 16:27 schreef Dementor het volgende:
[..]
Het is echt ijdele hoop om te denken dat de wereld eerlijk in elkaar zit.
Rawr!quote:Op zondag 27 juli 2008 16:29 schreef tipsch het volgende:
[..]
Hoog in je bol om een "koekenbakkeer te beoordlen in een zaak waar je geen ruk vanaf weet.
Oh ik maak geen ruzie hoor.quote:Op zondag 27 juli 2008 16:31 schreef PeterNB het volgende:
Jongens jongens geen ruzie om mijn huismeester en schoonmakert ! Dat doen ze zelf
namelijk wel
Help me juist mee een brief als 'bewoner tegen bewoner' te schrijven om hetquote:
Onbelegen pannekoek ben jequote:Op zondag 27 juli 2008 16:30 schreef Dementor het volgende:
[..]
Rawr!
Bite me!
Ik noem mensen die alle vuile was buiten de deur zetten in de hoop een ander te schaden koekenbakkers ja.
Take your loss and start over denk ik dan.
quote:Op zondag 27 juli 2008 16:15 schreef PeterNB het volgende:
(En dan zou de flat BLINKEN ! Van binnen en van buiten ! )
Jij hebt duidelijk geen hulp nodig wat betreft het opstoken.quote:Op zondag 27 juli 2008 16:44 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Waar zou jij Dementor dan mee beleggen ??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |