Sommige mensen kregen alle regen, en anderen kregen niets. Sommige mensen hebben een ventilator, anderen ook maar hebben er niet veel aan of vinden het maar ergerlijk.quote:Op zondag 27 juli 2008 14:33 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
En voor je het weet zit er een snoek in je bikinibroekje
O nee, die is veel te groot, wat een loeres zeg!quote:Op zondag 27 juli 2008 14:36 schreef mazaru het volgende:
[..]
![]()
Dat past niet
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja, daar was ik inmiddels ook achter. We zijn gewoon gedoemd tot lamlendig zittenquote:Op zondag 27 juli 2008 14:51 schreef Dementor het volgende:
Oja nee echt een slim idee om met dit weer te gaan schoonmaken en opruimen!
mogge bongetjequote:Op zondag 27 juli 2008 14:48 schreef BONG4002 het volgende:
Leuke OP Disana
@FVHEU: Goedemiddag, btje uitgeslapen?
Je bioritme zal wel ernstig in de war zijn denk ikquote:Op zondag 27 juli 2008 14:53 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
mogge bongetje
ja weer effe bijgeslapen![]()
rare tijden zijn het afgelopen weekend véél geslapen..........
jij zit al te wachten tot ik met een verhaal kom aan je houding te zienquote:
nou eigenlijk was dat zo gek nog niet want vannacht was het harstikke koel door al die regen,quote:Op zondag 27 juli 2008 14:51 schreef Dementor het volgende:
Mja, mss last van een zondaghumeur? (Huub)quote:Op zondag 27 juli 2008 14:55 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
[knip]
ik wilde mijn droom vetellen maar toen ging ie kattig doen, dus daaag dan niet toch?
ik denk dat ie zo vaak wordt aangevallen dat ie dacht,quote:Op zondag 27 juli 2008 14:56 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Mja, mss last van een zondaghumeur? (Huub)
Já vertel, ik ga er eens lekker voor zitten, o nee liggenquote:Op zondag 27 juli 2008 14:55 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
jij zit al te wachten tot ik met een verhaal kom aan je houding te zien![]()
héhéhéik had wel weer een achterlijke droom en daar kwam papa Huub in voor,
een aapje een eendje en een kitten,
ik wilde mijn droom vetellen maar toen ging ie kattig doen, dus daaag dan niet toch?
ja nou ik zeg al vast van te voren dat ik ook niet weet waar het op slaat hoor...........quote:Op zondag 27 juli 2008 15:01 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Já vertel, ik ga er eens lekker voor zitten, o nee liggen
Ik wou wat huiswerk gaan maken, dat lukt ook al voor geen meter.quote:Op zondag 27 juli 2008 14:51 schreef Dementor het volgende:
Gaat het verder goed met je studie Mazaru?quote:Op zondag 27 juli 2008 15:02 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik wou wat huiswerk gaan maken, dat lukt ook al voor geen meter.
Het enige wat goed gaat is 'PFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFF' blazen, en "Gottegottegot wat is het warm" kreunen
Maakt niet uit, ik hang aan je lippenquote:Op zondag 27 juli 2008 15:02 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
ja nou ik zeg al vast van te voren dat ik ook niet weet waar het op slaat hoor...........
dan weet je dat vast
quote:Op zondag 27 juli 2008 15:01 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
ik denk dat ie zo vaak wordt aangevallen dat ie dacht,
o daar komt er weer ééntje![]()
maar toevallig was dat niet zo, nou eh, moet ie maar beter opletten, ik doe nooit rot tegen hem daar,
dus waarom zou ik dat nu dan ineens wel willen doen.....
hij is gewoon paranoia aan het worden en denkt dat iedereen tegen hem is,
niet zo een goede instelling denk ik.
maar goed, kans verkekenvoor hem dan hé
quote:Op zondag 27 juli 2008 15:00 schreef Huubdgk het volgende:
[..]
t was niet eens kattig bedoeld!
enne over Jaaps eetgewoonten...dat heeft geen zin, die heeft die jongen niet, ik heb het wel geprobeerd, as allways, maar maakte geen verschil
Het gaat lekker hoor.quote:Op zondag 27 juli 2008 15:04 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Gaat het verder goed met je studie Mazaru?
O, dan heb je nog even, kun je nu lekker relaxen en een beetje ontspannen op Fokquote:Op zondag 27 juli 2008 15:06 schreef mazaru het volgende:
[..]
Het gaat lekker hoor.
Maar dit is nog maar het begin, echt moeilijk vind ik het niet.
Maar ik kan me nu echt niet concentreren op de teksten. Ik lees ze, en dan weet ik niet eens meer wat ik gelezen heb.
Morgen nog maar eens proberen, ik hoef het morgen pas op te sturen, dus er is geen man overboord
ja hij had al een enge verklaring in het huub topicquote:Op zondag 27 juli 2008 15:11 schreef -Blurk- het volgende:
Fan, je bent uniek![]()
Nou Mazaru, ga er maar aanstaan met je verklaring
oh GEZ staat voor gezochtquote:Op zondag 27 juli 2008 15:17 schreef Dementor het volgende:
[..]
Iemand die kan koken en goed kan schoonmaken.
Ze moet een tuin kunnen sproeien.quote:Op zondag 27 juli 2008 15:19 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
oh GEZ staat voor gezocht![]()
keb ém , zal zo effe op marktplaats rondstruinen voor je heb je nog meer wensen of was dat het?
nou is dit niks voor je ?quote:Op zondag 27 juli 2008 15:20 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ze moet een tuin kunnen sproeien.
Af en toe boodschappen doen.
Dat is het wel zo'n beetje ( en natuurlijk hawt as hell zijn).
Te dangerous Fan!quote:Op zondag 27 juli 2008 15:23 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
nou is dit niks voor je ?
http://link.marktplaats.nl/182133905
zijn het de wenkbrauwenquote:Op zondag 27 juli 2008 15:24 schreef Dementor het volgende:
[..]
Te dangerous Fan!
Er gaan hier allerlei alarmbellen rinkelen gek genoeg.
Ik vraag me altijd direct af wie de foto heeft genomen en hoe en wat en hoe dan?!quote:Op zondag 27 juli 2008 15:26 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
zijn het de wenkbrauwendie zie ik nu opeens
maar ze wil wel samen kokkerellen
oh ja...... ik zou het ook maar niet doen als ik jou was, gewoon een spontane ontmoeting is veel leukerquote:Op zondag 27 juli 2008 15:27 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ik vraag me altijd direct af wie de foto heeft genomen en hoe en wat en hoe dan?!![]()
Ze krijgt nu al de classificatie "Destroyer" meequote:Op zondag 27 juli 2008 15:30 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
oh ja...... ik zou het ook maar niet doen als ik jou was, gewoon een spontane ontmoeting is veel leuker
Komt die!!quote:Op zondag 27 juli 2008 15:11 schreef -Blurk- het volgende:
Fan, je bent uniek![]()
Nou Mazaru, ga er maar aanstaan met je verklaring
En waar staat die Emile Ratelband dan voor in haar dromen?quote:Op zondag 27 juli 2008 15:31 schreef mazaru het volgende:
[..]
Komt die!!![]()
Dieren in je droom staan voor fysieke eigenschappen, primitieve verlangens en sexuele natuur, afhankelijk van het beest waar je van droomt. Dieren symboliseren het ongetemde en onbeschaafde gedeelte van jezelf. Wanneer je dus droomt dat je met een dier vecht, suggereert dit dat je een verborgen aspect van jezelf probeert te verdringen en terug te sturen naar het onbewuste.
Als je droomt over sprekende dieren, duidt dit op ultieme kennis. De boodschap van deze droom is vaak in de vorm van wijsheid. Een alternatief is dat pratende dieren verwijzingen aangeven dat je kunt zijn wat je maar wilt.
Als je droomt dat je het leven redt van een dier, zou dit kunnen betekenen dat je met succes bepaalde emoties en eigenschappen van dit beest hebt erkend in jezelf. Deze droom kan ook voortvloeien uit gevoelens van onbekwaamheid.
Was die er ook? Die heb ik ff gemist danquote:Op zondag 27 juli 2008 15:32 schreef Dementor het volgende:
[..]
En waar staat die Emile Ratelband dan voor in haar dromen?
Ja in een Hummer.quote:Op zondag 27 juli 2008 15:33 schreef mazaru het volgende:
[..]
Was die er ook? Die heb ik ff gemist dan
quote:Op zondag 27 juli 2008 15:31 schreef mazaru het volgende:
[..]
Komt die!!![]()
Dieren in je droom staan voor fysieke eigenschappen, primitieve verlangens en sexuele natuur, afhankelijk van het beest waar je van droomt. Dieren symboliseren het ongetemde en onbeschaafde gedeelte van jezelf. Wanneer je dus droomt dat je met een dier vecht, suggereert dit dat je een verborgen aspect van jezelf probeert te verdringen en terug te sturen naar het onbewuste.
Als je droomt over sprekende dieren, duidt dit op ultieme kennis. De boodschap van deze droom is vaak in de vorm van wijsheid. Een alternatief is dat pratende dieren verwijzingen aangeven dat je kunt zijn wat je maar wilt.
Als je droomt dat je het leven redt van een dier, zou dit kunnen betekenen dat je met succes bepaalde emoties en eigenschappen van dit beest hebt erkend in jezelf. Deze droom kan ook voortvloeien uit gevoelens van onbekwaamheid.
beterquote:Op zondag 27 juli 2008 15:33 schreef mazaru het volgende:
[..]
Was die er ook? Die heb ik ff gemist dan
was gewoon kwestie van sex tekortquote:Op zondag 27 juli 2008 15:36 schreef Dementor het volgende:
Fan samen met Emile Ratelband in een Hummer fascineert mij gewoon enorm.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |