Ga nou niet huilen...quote:Op zondag 27 juli 2008 13:49 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Hij moest het met een ouwe synclavier doen een 486..............
Ik hou het droog...............quote:
Je kunt daar al zien dat hij niet meer beter wordt.quote:Op zondag 27 juli 2008 13:57 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Ik hou het droog...............
Deze is ook zo ontroerend: Doodziek maar toch ZO scherp en helder.....
Het Zappa Oeuvre staat gewoon in iedere huiskamer een paar toetsaanslagen verderop....quote:Op zondag 27 juli 2008 14:02 schreef Disana het volgende:
[..]
Je kunt daar al zien dat hij niet meer beter wordt.
Toch mooi dat dit nu allemaal op YouTube staat. Dental heeft het nog van Usenet moeten downloaden.
Ha, hij kon wel zoveel willen. Had ie maar niet zo uniek moeten zijn.quote:Op zondag 27 juli 2008 14:09 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Het Zappa Oeuvre staat gewoon in iedere huiskamer een paar toetsaanslagen verderop....
"I don't want to be remembered" (F.Zappa)
Ik niet meer, thnx to de ventilatorquote:Op zondag 27 juli 2008 14:19 schreef mazaru het volgende:
Godsgruwelijkegenadepiemel!!! Ik heb het WARM!!!
Ja, is een kwestie van smaak, ik was nooit zo op Queen. Daarom schreef ik ook 'wat mij betreft'.quote:Op zondag 27 juli 2008 14:13 schreef Dementor het volgende:
Ik heb niets met Zappa maar wel met Mercury.
Maar wat ik hier zoal lees is wat mij betreft ook van toepassing op Mercury.
Zo dat is ook weer iets duidelijker.
Each to his own hequote:Op zondag 27 juli 2008 14:21 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja, is een kwestie van smaak, ik was nooit zo op Queen. Daarom schreef ik ook 'wat mij betreft'.
Nou, het valt wel mee nu, die warmte, vannacht had ik het veel heter.quote:Op zondag 27 juli 2008 14:19 schreef mazaru het volgende:
Godsgruwelijkegenadepiemel!!! Ik heb het WARM!!!
Bij mij draait er een plafondventilator boven mijn hoofd.quote:
Ik geloof er niet meer in.quote:Op zondag 27 juli 2008 14:27 schreef kahaarin het volgende:
Er groeit al van alles boven Dld, er is zich een buienlijn aan het vormen die als het zo door gaat hier ook wel wat kan gaan laten vallen!![]()
[ afbeelding ]
Hier ook niet, maar ik blijf positief!quote:Op zondag 27 juli 2008 14:28 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik geloof er niet meer in.
Er wordt al dagen regen beloofd, maar er is hier nog geen druppel gevallen
Hier rolt de zon uit de hemel.quote:Op zondag 27 juli 2008 14:29 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Hier ook niet, maar ik blijf positief!![]()
En voor je het weet zit er een snoek in je bikinibroekjequote:Op zondag 27 juli 2008 14:32 schreef mazaru het volgende:
[..]
Hier rolt de zon uit de hemel.
Ik was liever gaan zwemmen, maar het is zondag, dan staan er allemaal tentjes met vissers op mijn zwemplekje.
Voor je het weet zit je dan ineens met je been in een vislijn, en heb je allemaal boze mannetjes die langs de kant op je staan te schelden.
quote:Op zondag 27 juli 2008 14:33 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
En voor je het weet zit er een snoek in je bikinibroekje
Het heeft hier gisteren echt gestort, heerlijk gewoon. Dat betekent wel dat het hier nu heel vochtig aanvoelt, ook in de tuin. Ieder voordeel heb ze nadeel zal ik maar zeggen.quote:Op zondag 27 juli 2008 14:28 schreef mazaru het volgende:
Ik geloof er niet meer in.
Er wordt al dagen regen beloofd, maar er is hier nog geen druppel gevallen
quote:Op zondag 27 juli 2008 14:33 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
En voor je het weet zit er een snoek in je bikinibroekje
quote:Op zondag 27 juli 2008 14:35 schreef beequeen het volgende:
[..]
Het heeft hier gisteren echt gestort, heerlijk gewoon. Dat betekent wel dat het hier nu heel vochtig aanvoelt, ook in de tuin. Ieder voordeel heb ze nadeel zal ik maar zeggen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |