quote:Op zondag 27 juli 2008 04:18 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
Ben benieuwd![]()
Maak er voor mij gelijk ook eentje dan![]()
Nou ik taai af, Trustuh meiden en boerenkinkels![]()
Blanco doek word hetquote:Op zondag 27 juli 2008 04:18 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
Ben benieuwd![]()
Maak er voor mij gelijk ook eentje dan![]()
Nou ik taai af, Trustuh meiden en boerenkinkels![]()
jij bent nog te kwaad om te slapenquote:
Mijn broek aan puinquote:Op zondag 27 juli 2008 04:57 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
je kan nog lachen gelukkig
quote:
goeiemorgen Sporti hoewel het voor mij bedtijd isquote:Op zondag 27 juli 2008 10:30 schreef Sporti het volgende:
[..]
ach gossie.....hopelijk heb je lekker geslapen![]()
mogge allemaal, hier schijnt de zon volop
Slaap lekker en tot vanmiddagquote:Op zondag 27 juli 2008 10:46 schreef fanvanheteersteuur het volgende:ik had bijna de hele avond al liggen pitten en toen was is 's nachts dus klaarwakker, toen ben ik maar gaan dweilen en zo
![]()
achterlijk hé ik weet het ga nu mijn bedje in, mijn bioritme is weer lekker ondersteboven![]()
tot later manu
Mogguh, het is hier binnen 24 graden en in de zon is het echt niet uit te houden.quote:Op zondag 27 juli 2008 11:20 schreef Disana het volgende:
Goedemorgen![]()
Het is hier nu al 28 graden in de schaduw, het wordt volgens mij nog wel meer dan de 30 die zo voor ons hebben voorspeld.
Er gaat niets boven Groningen
Even gekeken, hier binnen is het 23 graden. En toch voelt het warmer en benauwder. Buiten in de schaduw is het dus veel en veel warmer.quote:Op zondag 27 juli 2008 11:32 schreef beequeen het volgende:
[..]
Mogguh, het is hier binnen 24 graden en in de zon is het echt niet uit te houden.
Dan maar met een boek in de schaduw zitten en mijn voeten in een bak koud water.
Haal jij je poezen 's nachts binnen? Vroeger deed ik dat ook, toen had ik van die klieren die dan spelletjes gingen spelen: eraan komen lopen en op het laatste moment weer hard wegrennen. De beestjes die ik nu heb zijn allemaal 9+, die blijven toch vlak in de buurt dus ik laat ze maar.quote:Op zondag 27 juli 2008 11:37 schreef noekje het volgende:
Het heeft hier nog ontzettend gehoost vannacht met flinke klappen. Alleen is het nog steeds zo warm. Vannacht nog een poes gezocht buiten. Ik waaide bijna weg. Was wel gaaf, had iets onheilspellends, alsof ik alleen op de wereld was.
kun je ook zien hoe hoog de luchtvochtigheid is? Hoe hoger hoe klammer het aanvoelt.quote:Op zondag 27 juli 2008 11:49 schreef Disana het volgende:
[..]
Even gekeken, hier binnen is het 23 graden. En toch voelt het warmer en benauwder. Buiten in de schaduw is het dus veel en veel warmer.
Toch heb ik vannacht weer eens goed geslapen. Zometeen lekker een gebakken eitje met koffie
Moi kahaarinquote:Op zondag 27 juli 2008 11:55 schreef kahaarin het volgende:
[..]
kun je ook zien hoe hoog de luchtvochtigheid is? Hoe hoger hoe klammer het aanvoelt.![]()
Goedemorgen trouwens!
Nee, normaal gesproken niet maar het ging zo tekeer buiten. Ik heb er één ook niet kunnen vinden. Die had zich waarschijnlijk verstopt ergens. De andere kwam als een verzopen kat naar binnen gerend.quote:Op zondag 27 juli 2008 11:53 schreef Disana het volgende:
[..]
Haal jij je poezen 's nachts binnen? Vroeger deed ik dat ook, toen had ik van die klieren die dan spelletjes gingen spelen: eraan komen lopen en op het laatste moment weer hard wegrennen. De beestjes die ik nu heb zijn allemaal 9+, die blijven toch vlak in de buurt dus ik laat ze maar.
Ah gossie, overvallen door het weer. Bij noodweer zou ik ook gaan zoeken.quote:Op zondag 27 juli 2008 11:57 schreef noekje het volgende:
[..]
Nee, normaal gesproken niet maar het ging zo tekeer buiten. Ik heb er één ook niet kunnen vinden. Die had zich waarschijnlijk verstopt ergens. De andere kwam als een verzopen kat naar binnen gerend.
Hmm, 30,7 graden en 55% luchtvochtigheid, binnen nog maar 23 graden met alle ramen en gordijnen stijf dicht, wie weet kunnen we het vandaag een beetje koeler houden in huis.quote:Op zondag 27 juli 2008 11:57 schreef Disana het volgende:
[..]
Moi kahaarin![]()
Nee, daar heb ik geen meter voor.
Maakt het eigenlijk nog uit of je op de begane grond zit (contact met de aarde) of bijvoorbeeld drie hoog?quote:Op zondag 27 juli 2008 12:15 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Hmm, 30,7 graden en 55% luchtvochtigheid, binnen nog maar 23 graden met alle ramen en gordijnen stijf dicht, wie weet kunnen we het vandaag een beetje koeler houden in huis.
Nee hoor, misschien een paar graden maar het is overal heet.quote:Op zondag 27 juli 2008 12:29 schreef Disana het volgende:
[..]
Maakt het eigenlijk nog uit of je op de begane grond zit (contact met de aarde) of bijvoorbeeld drie hoog?
Oh ja, qua graden... maar ik bedoel de luchtvochtigheid. Ik zou me kunnen voorstellen dat die pal op de grond wat hoger is.quote:Op zondag 27 juli 2008 12:31 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Nee hoor, misschien een paar graden maar het is overal heet.
en eten !quote:Op zondag 27 juli 2008 12:28 schreef Dementor het volgende:
Waar gaat het nu over?
Poezen, temperatuur en luchtvochtigheid?
Ik heb het nét klaargemaakt... alsjeblieftquote:
quote:Op zondag 27 juli 2008 12:45 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik heb het nét klaargemaakt... alsjeblieft![]()
Gert, goed plan. Maar jij kunt natuurlijk altijd nog naar de kust, al zal het daar wel veel te druk zijn.
ToevoegingDEMENTOR-EDIT: eet jij wel eieren, Peter?
Voor eitjes hoeven geen dieren vermoord te worden dus dat mag ikquote:Op zondag 27 juli 2008 12:45 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik heb het nét klaargemaakt... alsjeblieft![]()
Gert, goed plan. Maar jij kunt natuurlijk altijd nog naar de kust, al zal het daar wel veel te druk zijn.
Toevoeging: eet jij wel eieren, Peter?
Oh ok. Ik ga de discussie niet aan, maar je zou nog kunnen denken dat de kippen die de eitjes leggen het niet leuk hebben. Maar deze zijn free range hoor, dus ga je gangquote:Op zondag 27 juli 2008 12:49 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Voor eitjes hoeven geen dieren vermoord te worden dus dat mag ik
wel van mezelf(En hoe kun je nou leven zonder eitjes ? OVERAL zit eitjes in !)
*bord van Disana aanneem en op zoek gaat naar zout*
DEMENTOR-EDIT: Het leven is leuk als het forum in het verleden veranderd......
Neem noekje ook ff mee, zet ik vast de tuinbank aan straatquote:Op zondag 27 juli 2008 12:36 schreef Gert het volgende:
OK, de stand in West-Nederland: binnen 24 graden. Buiten eh.. wárm. Ëcht van dat warme warm.
Straks op het heetst van de dag lekker een stukkie autorijden met de airco aan.
Oh, daar heb ik echt ontzettende zin inquote:Op zondag 27 juli 2008 12:52 schreef PeterNB het volgende:
Mogge CarOnline.............Disana deelt vandaag witte boterhammen met uitsmijter uit !
Gert mag niet meedoen met de Madonna-avond hè?quote:Op zondag 27 juli 2008 12:53 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Neem noekje ook ff mee, zet ik vast de tuinbank aan straat
Ja t ging behoorlijk te keer. Maar geen overstromingen ofzo.quote:Op zondag 27 juli 2008 12:53 schreef Disana het volgende:
[..]
Goedemiddag CaroHeb jij veel noodweer gehad?
Ja sorry, de Engelse bacon was op, anders hadden we een echt Engels ontbijt kunnen doen: geroosterd witbrood, eitje, bacon, gebakken tomaat.quote:Op zondag 27 juli 2008 12:52 schreef PeterNB het volgende:
Mogge CarOnline.............Disana deelt vandaag witte boterhammen met uitsmijter uit !
Duhh neequote:Op zondag 27 juli 2008 12:54 schreef noekje het volgende:
[..]
Gert mag niet meedoen met de Madonna-avond hè?
Ik dacht even aan die onbewerkte tuin, dat ie weggespoeld zou zijn.quote:Op zondag 27 juli 2008 12:54 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ja t ging behoorlijk te keer. Maar geen overstromingen ofzo.
't Knalde wel goed
Noekje's body is a temple.....quote:Op zondag 27 juli 2008 12:55 schreef noekje het volgende:
Ja fijn, ik ga ook maar eens een ei bakken. Morgen ga ik mijn leven omgooien en alleen gezonde en pure producten in mijn tempel mikken.
Haha nee, die ligt er nog. In alle gloriequote:Op zondag 27 juli 2008 12:56 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik dacht even aan die onbewerkte tuin, dat ie weggespoeld zou zijn.
Eeew, ei met mayonaise
Alsof ik daarbij WIL zijn.quote:Op zondag 27 juli 2008 12:56 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Duhh nee![]()
![]()
Dan gaan we lekker in pyama alle jongenser doorhalen
![]()
Dus dan kunnen we Gert niet gebruiken.
Ja, dat past beter dan "tuinhuisje".quote:
Jaaa dat wil je wel, jij, jij... MadonnaMinnendAagje!quote:Op zondag 27 juli 2008 13:02 schreef Gert het volgende:
[..]
Alsof ik daarbij WIL zijn.![]()
ben zelfs nog naar een concert van Madonna geweest.![]()
Ja, dat wil je wel! Jij gaat dat vast verpesten door steeds rare dansjes te doen tussendoor.quote:Op zondag 27 juli 2008 13:02 schreef Gert het volgende:
[..]
Alsof ik daarbij WIL zijn.![]()
ben zelfs nog naar een concert van Madonna geweest.![]()
Nee, dat is meer een gebied, qua hoogte maakt dat niet uit, KNMI zegt dit:quote:Op zondag 27 juli 2008 12:32 schreef Disana het volgende:
[..]
Oh ja, qua graden... maar ik bedoel de luchtvochtigheid. Ik zou me kunnen voorstellen dat die pal op de grond wat hoger is.
quote:zondag 27 juli en maandag 28 juli 2008
Regen- en onweersbuien.
Flinke perioden met zon. In de middag meer bewolking en ontwikkeling van regen en onweersbuien. Deze kunnen weer uitgroeien tot fikse exemplaren met windstoten, hagel en veel neerslag. De maximumtemperatuur ligt tussen 23 graden aan de westkust en 30 graden in het noordoosten. De wind draait geleidelijk naar noord en is zwak tot matig kracht 3 of minder. Maandag hebben we nog steeds te maken met buien, sommige met onweer en hagel. De temperatuur loopt dan uiteen van 26 graden langs open water tot rond 30 graden in het oosten van het land. De wind is oostelijk zwak tot matig rond kracht 3.
zondag 27 juli 2008 10.58 uur
Dus, van vochtige hitte en buien die meer op moesson lijken naar het gewone wisselvallige Nederlandse weer, zucht, waarom nou niet gewoon een periode zonnig, 22-25 graden en een windje......quote:Verwachting 6 tot 9 dagen vooruit
zaterdag 02 augustus tot en met dinsdag 05 augustus 2008
Grote kans op licht wisselvallig weer met meer wind. Middagtemperaturen dalend naar normale waarden voor de tijd van het jaar.
zondag 27 juli 2008 05.02 uur
quote:Op zondag 27 juli 2008 13:04 schreef noekje het volgende:
[..]
Ja, dat wil je wel! Jij gaat dat vast verpesten door steeds rare dansjes te doen tussendoor.
Geen idee. Maar ik laat het me lekker smakenquote:Op zondag 27 juli 2008 13:06 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Gebruiken ze nou nog steeds legbatterijkippen voor de Zaanse Mayo ??
Dat klinkt allemaal best wel heftig, maar opnieuw, ik vraag me af of wij er wel iets van mee krijgen. Het is hier ook het heetst, zitten we dan voor niets in het noorden?!?quote:Op zondag 27 juli 2008 13:05 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Nee, dat is meer een gebied, qua hoogte maakt dat niet uit, KNMI zegt dit:
[..]
[..]
Dus, van vochtige hitte en buien die meer op moesson lijken naar het gewone wisselvallige Nederlandse weer, zucht, waarom nou niet gewoon een periode zonnig, 22-25 graden en een windje......
Ik hoop het, dit weer is niet meer leuk, mijn buik doet zeer en ik ben misselijk.......quote:Op zondag 27 juli 2008 13:07 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Dus we krijgen vandaag eindelijk storm ????
Het is vast een heel heftig liedje, en ik heb net mijn tweede Finimal genomen vanwege de broeierigheidquote:Op zondag 27 juli 2008 13:05 schreef -Blurk- het volgende:
Middag allemaal![]()
Even een lekker liedje hoor![]()
Ik hoop op zware storm......maar dan niet waar Beequeen woont maar gewoon lokaal hier...quote:Op zondag 27 juli 2008 13:09 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Ik hoop het, dit weer is niet meer leuk, mijn buik doet zeer en ik ben misselijk.......![]()
Gewoon een paar graden naar beneden en niet meer zo klam, is dat nu zo veel gevraagd?
Nee is echt een heel rustig liedje, kun je best naar luisteren hoor, geen "herrie"quote:Op zondag 27 juli 2008 13:10 schreef Disana het volgende:
[..]
Het is vast een heel heftig liedje, en ik heb net mijn tweede Finimal genomen vanwege de broeierigheid![]()
Hoi blurk.
Jaa daaaag waarom wil je hier een storm?quote:Op zondag 27 juli 2008 13:11 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Ik hoop op zware storm......maar dan niet waar Beequeen woont maar gewoon lokaal hier...
(Ben gek op storm)
In principe wel maar dat heeft geen of weinig invloed op de luchtvochtigheid, die wordt bepaald door hoeveel water er van over een plas water als een oceaan oid wordt meegenomen, de regel is hoe warmer de lucht is hoe meer waterdamp die kan bevatten voordat het verzadigd is, koude lucht met een percentage van 50% bevat in totaliteit minder water dan warme lucht met 50% relatieve vochtigheid.quote:Op zondag 27 juli 2008 13:09 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat klinkt allemaal best wel heftig, maar opnieuw, ik vraag me af of wij er wel iets van mee krijgen. Het is hier ook het heetst, zitten we dan voor niets in het noorden?!?
Okee, ik dacht, misschien verdampt er wel meer uit de vochtige grond.
Okee okee... Het duurde een hele minuut voor ze ging zingen, en toen vond ik het eigenlijk te lief, sorryquote:Op zondag 27 juli 2008 13:12 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Nee is echt een heel rustig liedje, kun je best naar luisteren hoor, geen "herrie"
Ik had zelf eigenlijk meer in gedachten: hard op de maat mee-boeren na een gulzige slok bier.quote:Op zondag 27 juli 2008 13:04 schreef noekje het volgende:
[..]
Ja, dat wil je wel! Jij gaat dat vast verpesten door steeds rare dansjes te doen tussendoor.
Dus feitelijk is onze lucht niet verzadigd genoeg om een fikse plensbui te krijgen.quote:Op zondag 27 juli 2008 13:13 schreef kahaarin het volgende:
[..]
In principe wel maar dat heeft geen of weinig invloed op de luchtvochtigheid, die wordt bepaald door hoeveel water er van over een plas water als een oceaan oid wordt meegenomen, de regel is hoe warmer de lucht is hoe meer waterdamp die kan bevatten voordat het verzadigd is, koude lucht met een percentage van 50% bevat in totaliteit minder water dan warme lucht met 50% relatieve vochtigheid.
Theoretiseren is alemaal wel leuk maar ik voel me niet lekker en dit weer helpt niet echt.....ik kruip zo in de vriezer als het nog lang duurt.
Zodat jij nat wo...................nee niet vandaagquote:Op zondag 27 juli 2008 13:12 schreef Dementor het volgende:
[..]
Jaa daaaag waarom wil je hier een storm?
Zeg mag dat wel op zondag!?quote:Op zondag 27 juli 2008 13:17 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Zodat jij nat wo...................nee niet vandaag
Freud zou er niet eens aan willen beginnen.quote:Op zondag 27 juli 2008 13:19 schreef Disana het volgende:
Twee mannen. De ene wil boeren, de ander zit geil te fantaseren. Nee dan de vrouwen, die bespreken het weer.
Edit: vergeet ik Dementor helemaal. Ben benieuwd wat Freud daarvan zou zeggen.
Ijsje! Goed idee, die heb ik gisteren gehaald, nog iemand die er 1 lust?quote:Op zondag 27 juli 2008 13:17 schreef Disana het volgende:
[..]
Dus feitelijk is onze lucht niet verzadigd genoeg om een fikse plensbui te krijgen.
Ik hou dit nog wel uit zolang ik niets doe, alleen die druk op m'n hoofd is wat veel. Vanmiddag zal het nog wel erger worden, waarom ga je geen waterijsjes maken van frisdrank, is nog lekker ook.
En ik maar denken dat je Dementor als tweede man bedoelt !!!quote:Op zondag 27 juli 2008 13:19 schreef Disana het volgende:
Edit: vergeet ik Dementor helemaal. Ben benieuwd wat Freud daarvan zou zeggen.
Breekijsjes!quote:Op zondag 27 juli 2008 13:23 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Ijsje! Goed idee, die heb ik gisteren gehaald, nog iemand die er 1 lust?
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 27 juli 2008 13:23 schreef PeterNB het volgende:
[..]
En ik maar denken dat je Dementor als tweede man bedoelt !!!
Ik ben toch geen man ?!
Post is ge-edit, heb er even radar beelden bij gezet, en pak ook maar een ijsje.quote:Op zondag 27 juli 2008 13:17 schreef Disana het volgende:
[..]
Dus feitelijk is onze lucht niet verzadigd genoeg om een fikse plensbui te krijgen.
Ik hou dit nog wel uit zolang ik niets doe, alleen die druk op m'n hoofd is wat veel. Vanmiddag zal het nog wel erger worden, waarom ga je geen waterijsjes maken van frisdrank, is nog lekker ook.
Zo te zien zijn de gele het lekkerst dus doe die maar.quote:Op zondag 27 juli 2008 13:23 schreef kahaarin het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hee, jij hebt precies dezelfde als ik. Die van mij komen van de Jumbo.quote:Op zondag 27 juli 2008 13:23 schreef kahaarin het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Citroen ftw met dit weer, heb inmiddels ook een kan water met citroensap en ijsklontjes gemaakt.quote:Op zondag 27 juli 2008 13:26 schreef Gert het volgende:
[..]
Zo te zien zijn de gele het lekkerst dus doe die maar.![]()
![]()
Gezien... en wéér gaat het grotendeels onder ons door!quote:Op zondag 27 juli 2008 13:25 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Post is ge-edit, heb er even radar beelden bij gezet, en pak ook maar een ijsje.
Die van ons van de AH, huismerk, dat zijn de beste!quote:Op zondag 27 juli 2008 13:26 schreef Disana het volgende:
[..]
Hee, jij hebt precies dezelfde als ik. Die van mij komen van de Jumbo.
Peter, natuurlijk ben jij een echte man, je stem alleen bewijst het al. Ricardo, daar kun je je twijfels over hebben.
Yep ! Een groot vettig smerig tuinhuisje met ingegooide ruiten en een slappe fundering !!quote:
Ik mis onze Wicawdo...........................quote:Op zondag 27 juli 2008 13:26 schreef Disana het volgende:
Ricardo, daar kun je je twijfels over hebben.
Lekker Karin, mag ik een rode?quote:Op zondag 27 juli 2008 13:23 schreef kahaarin het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ja, story of Groningen de laatste tijd, maar goed, het is nog vroeg en het kaartje geeft aan dat het in het hele land kan gaan onweren dus daar hoop ik dan maar op.quote:Op zondag 27 juli 2008 13:27 schreef Disana het volgende:
[..]
Gezien... en wéér gaat het grotendeels onder ons door!
Ja, da's zoiets raars van jou... ik snap er niks van. Dat oeverloze feminiene geklep, die gebaartjes à la Harm met het Harpje, die opgespoten billetjes... heel vermoeiend.quote:Op zondag 27 juli 2008 13:28 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Ik mis onze Wicawdo...........................
Grappig die haat-liefde verhouding van Peter met Ricardo,quote:Op zondag 27 juli 2008 13:30 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja, da's zoiets raars van jou... ik snap er niks van. Dat oeverloze feminiene geklep, die gebaartjes à la Harm met het Harpje, die opgespoten billetjes... heel vermoeiend.
Kahaarin, het zijn dezelfde kleurtjes, ik denk dat ze van dezelfde fabriek komen.
Ja ik weet het ook niet. Als ik hem zie ben ik hem na 10 minuten al weer spoegzat.quote:
Omdat hij zo'n quasi-gezelligheid neerzette.quote:Op zondag 27 juli 2008 13:35 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Ja ik weet het ook niet. Als ik hem zie ben ik hem na 10 minuten al weer spoegzat.
Maar hoe langer we hem niet meer zien, des te meer ik hem ook weer mis............ HOE DAN ?
Lekker hoor.quote:Op zondag 27 juli 2008 13:37 schreef BONG4002 het volgende:
Ik heb mijn ventilator maar van zolder gehaald en staat nu rustig naast mij te blazen, scheelt enorm moet ik zeggen
Misschien is DAT wel weer toomuchie........quote:Op zondag 27 juli 2008 13:36 schreef Dementor het volgende:
Misschien verschijnt hij wel in CBML samen met Palma.
Nee hoor, dat raakt Dental diep en mij trouwens ook. Het valt niet mee om zo'n groot mens zo kwetsbaar te zien zitten, wetende dat het niet meer goedkomt. En hij was nog zo jong, hij had waarschijnlijk nog zoveel kunnen en willen doen.quote:Op zondag 27 juli 2008 13:37 schreef PeterNB het volgende:
Hee Saantje, ik kijk deze heel af-en-toe wel eens, maar ik krijg er iedere keer
zowat tranen van in mijn ogen. Heeft Dental dat ook ? Of ben ik nou zo'n emo ?
quote:Op zondag 27 juli 2008 13:40 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Misschien is DAT wel weer toomuchie........
Heb jij ook een ventilator?quote:Op zondag 27 juli 2008 13:40 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Lekker hoor.![]()
Oh en btw, Huub is in het commotietopic.
Is dat zo? Ik heb er ook een, maar ik vind het eigenlijk alleen maar irritant. Blij dat jij er baat bij hebt.quote:Op zondag 27 juli 2008 13:37 schreef BONG4002 het volgende:
Ik heb mijn ventilator maar van zolder gehaald en staat nu rustig naast mij te blazen, scheelt enorm moet ik zeggen
Als Rachel?quote:Op zondag 27 juli 2008 13:41 schreef kahaarin het volgende:
[..]
In zijn kamermeisjes outfit met plumeau.....
Ik had hem zo graag de moderne computers gegund....... Daar had muziekquote:Op zondag 27 juli 2008 13:41 schreef Disana het volgende:
En hij was nog zo jong, hij had waarschijnlijk nog zoveel kunnen en willen doen.
Nee, geen ventilator, vinden mijn contactlenzen niet leuk.quote:Op zondag 27 juli 2008 13:41 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Heb jij ook een ventilator?
Ah ik ga zo ff kijken dan bij Huub
Moet trouwens vanmiddag naar mn vader fietsen (gaan bbq-en) hopelijk ben ik nog op tijd thuis mocht er onweer komen, moet namelijk door de weilanden fietsen zegmaar en dat is geen pretje als het losbarst
Ik zet hem ook niet voluit maar gewoon op de laagste stand en dan ong. 2 meter naast mij, gebruik hem ook niet vaak maar nu was het gewoon té heet binnenquote:Op zondag 27 juli 2008 13:42 schreef Disana het volgende:
[..]
Is dat zo? Ik heb er ook een, maar ik vind het eigenlijk alleen maar irritant. Blij dat jij er baat bij hebt.
Gut ja, da's waar. Waarschijnlijk had hij er bijzonder originele klanken uit kunnen toveren.quote:Op zondag 27 juli 2008 13:44 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Ik had hem zo graag de moderne computers gegund....... Daar had muziek
uitgekomen wat je je denk ik nu nog niet kan voorstellen....
Ja okee, hij was op sommige punten ook ECHT toomuchie......quote:Op zondag 27 juli 2008 13:41 schreef kahaarin het volgende:
[..]
In zijn kamermeisjes outfit met plumeau.....
Je hebt gelijk. Ik ga die van mij ook tevoorschijn halen, kan het in elk geval even proberen.quote:Op zondag 27 juli 2008 13:45 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ik zet hem ook niet voluit maar gewoon op de laagste stand en dan ong. 2 meter naast mij, gebruik hem ook niet vaak maar nu was het gewoon té heet binnen
quote:Op zondag 27 juli 2008 13:45 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Ja okee, hij was op sommige punten ook ECHT toomuchie......
Maar hij had ook wel iets liefs en dat lichaampje waarin 'ie rondhuppelde mocht
er ook wel wezen. Zoals ik altijd zeg: ik zou best de giddygiddy met hem willen
doen, zolang er een strook plakband op zijn bek zit !!
Hij moest het met een ouwe synclavier doen een 486..............quote:Op zondag 27 juli 2008 13:45 schreef Disana het volgende:
[..]
Gut ja, da's waar. Waarschijnlijk had hij er bijzonder originele klanken uit kunnen toveren.
Daar zie je nix van als je hem tegen een boom neemt !!quote:Op zondag 27 juli 2008 13:48 schreef Disana het volgende:
[..]
Je hebt gelijk. Ik ga die van mij ook tevoorschijn halen, kan het in elk geval even proberen.
Peter, hij had varkensoogjes!
Ga nou niet huilen...quote:Op zondag 27 juli 2008 13:49 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Hij moest het met een ouwe synclavier doen een 486..............
Ik hou het droog...............quote:
Je kunt daar al zien dat hij niet meer beter wordt.quote:Op zondag 27 juli 2008 13:57 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Ik hou het droog...............
Deze is ook zo ontroerend: Doodziek maar toch ZO scherp en helder.....
Het Zappa Oeuvre staat gewoon in iedere huiskamer een paar toetsaanslagen verderop....quote:Op zondag 27 juli 2008 14:02 schreef Disana het volgende:
[..]
Je kunt daar al zien dat hij niet meer beter wordt.
Toch mooi dat dit nu allemaal op YouTube staat. Dental heeft het nog van Usenet moeten downloaden.
Ha, hij kon wel zoveel willen. Had ie maar niet zo uniek moeten zijn.quote:Op zondag 27 juli 2008 14:09 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Het Zappa Oeuvre staat gewoon in iedere huiskamer een paar toetsaanslagen verderop....
"I don't want to be remembered" (F.Zappa)
Ik niet meer, thnx to de ventilatorquote:Op zondag 27 juli 2008 14:19 schreef mazaru het volgende:
Godsgruwelijkegenadepiemel!!! Ik heb het WARM!!!
Ja, is een kwestie van smaak, ik was nooit zo op Queen. Daarom schreef ik ook 'wat mij betreft'.quote:Op zondag 27 juli 2008 14:13 schreef Dementor het volgende:
Ik heb niets met Zappa maar wel met Mercury.
Maar wat ik hier zoal lees is wat mij betreft ook van toepassing op Mercury.
Zo dat is ook weer iets duidelijker.
Each to his own hequote:Op zondag 27 juli 2008 14:21 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja, is een kwestie van smaak, ik was nooit zo op Queen. Daarom schreef ik ook 'wat mij betreft'.
Nou, het valt wel mee nu, die warmte, vannacht had ik het veel heter.quote:Op zondag 27 juli 2008 14:19 schreef mazaru het volgende:
Godsgruwelijkegenadepiemel!!! Ik heb het WARM!!!
Bij mij draait er een plafondventilator boven mijn hoofd.quote:
Ik geloof er niet meer in.quote:Op zondag 27 juli 2008 14:27 schreef kahaarin het volgende:
Er groeit al van alles boven Dld, er is zich een buienlijn aan het vormen die als het zo door gaat hier ook wel wat kan gaan laten vallen!![]()
[ afbeelding ]
Hier ook niet, maar ik blijf positief!quote:Op zondag 27 juli 2008 14:28 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik geloof er niet meer in.
Er wordt al dagen regen beloofd, maar er is hier nog geen druppel gevallen
Hier rolt de zon uit de hemel.quote:Op zondag 27 juli 2008 14:29 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Hier ook niet, maar ik blijf positief!![]()
En voor je het weet zit er een snoek in je bikinibroekjequote:Op zondag 27 juli 2008 14:32 schreef mazaru het volgende:
[..]
Hier rolt de zon uit de hemel.
Ik was liever gaan zwemmen, maar het is zondag, dan staan er allemaal tentjes met vissers op mijn zwemplekje.
Voor je het weet zit je dan ineens met je been in een vislijn, en heb je allemaal boze mannetjes die langs de kant op je staan te schelden.
quote:Op zondag 27 juli 2008 14:33 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
En voor je het weet zit er een snoek in je bikinibroekje
Het heeft hier gisteren echt gestort, heerlijk gewoon. Dat betekent wel dat het hier nu heel vochtig aanvoelt, ook in de tuin. Ieder voordeel heb ze nadeel zal ik maar zeggen.quote:Op zondag 27 juli 2008 14:28 schreef mazaru het volgende:
Ik geloof er niet meer in.
Er wordt al dagen regen beloofd, maar er is hier nog geen druppel gevallen
quote:Op zondag 27 juli 2008 14:33 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
En voor je het weet zit er een snoek in je bikinibroekje
quote:Op zondag 27 juli 2008 14:35 schreef beequeen het volgende:
[..]
Het heeft hier gisteren echt gestort, heerlijk gewoon. Dat betekent wel dat het hier nu heel vochtig aanvoelt, ook in de tuin. Ieder voordeel heb ze nadeel zal ik maar zeggen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |