quote:Op zondag 27 juli 2008 04:18 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
Ben benieuwd![]()
Maak er voor mij gelijk ook eentje dan![]()
Nou ik taai af, Trustuh meiden en boerenkinkels![]()
Blanco doek word hetquote:Op zondag 27 juli 2008 04:18 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
Ben benieuwd![]()
Maak er voor mij gelijk ook eentje dan![]()
Nou ik taai af, Trustuh meiden en boerenkinkels![]()
jij bent nog te kwaad om te slapenquote:
Mijn broek aan puinquote:Op zondag 27 juli 2008 04:57 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
je kan nog lachen gelukkig
quote:
goeiemorgen Sporti hoewel het voor mij bedtijd isquote:Op zondag 27 juli 2008 10:30 schreef Sporti het volgende:
[..]
ach gossie.....hopelijk heb je lekker geslapen![]()
mogge allemaal, hier schijnt de zon volop
Slaap lekker en tot vanmiddagquote:Op zondag 27 juli 2008 10:46 schreef fanvanheteersteuur het volgende:ik had bijna de hele avond al liggen pitten en toen was is 's nachts dus klaarwakker, toen ben ik maar gaan dweilen en zo
![]()
achterlijk hé ik weet het ga nu mijn bedje in, mijn bioritme is weer lekker ondersteboven![]()
tot later manu
Mogguh, het is hier binnen 24 graden en in de zon is het echt niet uit te houden.quote:Op zondag 27 juli 2008 11:20 schreef Disana het volgende:
Goedemorgen![]()
Het is hier nu al 28 graden in de schaduw, het wordt volgens mij nog wel meer dan de 30 die zo voor ons hebben voorspeld.
Er gaat niets boven Groningen
Even gekeken, hier binnen is het 23 graden. En toch voelt het warmer en benauwder. Buiten in de schaduw is het dus veel en veel warmer.quote:Op zondag 27 juli 2008 11:32 schreef beequeen het volgende:
[..]
Mogguh, het is hier binnen 24 graden en in de zon is het echt niet uit te houden.
Dan maar met een boek in de schaduw zitten en mijn voeten in een bak koud water.
Haal jij je poezen 's nachts binnen? Vroeger deed ik dat ook, toen had ik van die klieren die dan spelletjes gingen spelen: eraan komen lopen en op het laatste moment weer hard wegrennen. De beestjes die ik nu heb zijn allemaal 9+, die blijven toch vlak in de buurt dus ik laat ze maar.quote:Op zondag 27 juli 2008 11:37 schreef noekje het volgende:
Het heeft hier nog ontzettend gehoost vannacht met flinke klappen. Alleen is het nog steeds zo warm. Vannacht nog een poes gezocht buiten. Ik waaide bijna weg. Was wel gaaf, had iets onheilspellends, alsof ik alleen op de wereld was.
kun je ook zien hoe hoog de luchtvochtigheid is? Hoe hoger hoe klammer het aanvoelt.quote:Op zondag 27 juli 2008 11:49 schreef Disana het volgende:
[..]
Even gekeken, hier binnen is het 23 graden. En toch voelt het warmer en benauwder. Buiten in de schaduw is het dus veel en veel warmer.
Toch heb ik vannacht weer eens goed geslapen. Zometeen lekker een gebakken eitje met koffie
Moi kahaarinquote:Op zondag 27 juli 2008 11:55 schreef kahaarin het volgende:
[..]
kun je ook zien hoe hoog de luchtvochtigheid is? Hoe hoger hoe klammer het aanvoelt.![]()
Goedemorgen trouwens!
Nee, normaal gesproken niet maar het ging zo tekeer buiten. Ik heb er één ook niet kunnen vinden. Die had zich waarschijnlijk verstopt ergens. De andere kwam als een verzopen kat naar binnen gerend.quote:Op zondag 27 juli 2008 11:53 schreef Disana het volgende:
[..]
Haal jij je poezen 's nachts binnen? Vroeger deed ik dat ook, toen had ik van die klieren die dan spelletjes gingen spelen: eraan komen lopen en op het laatste moment weer hard wegrennen. De beestjes die ik nu heb zijn allemaal 9+, die blijven toch vlak in de buurt dus ik laat ze maar.
Ah gossie, overvallen door het weer. Bij noodweer zou ik ook gaan zoeken.quote:Op zondag 27 juli 2008 11:57 schreef noekje het volgende:
[..]
Nee, normaal gesproken niet maar het ging zo tekeer buiten. Ik heb er één ook niet kunnen vinden. Die had zich waarschijnlijk verstopt ergens. De andere kwam als een verzopen kat naar binnen gerend.
Hmm, 30,7 graden en 55% luchtvochtigheid, binnen nog maar 23 graden met alle ramen en gordijnen stijf dicht, wie weet kunnen we het vandaag een beetje koeler houden in huis.quote:Op zondag 27 juli 2008 11:57 schreef Disana het volgende:
[..]
Moi kahaarin![]()
Nee, daar heb ik geen meter voor.
Maakt het eigenlijk nog uit of je op de begane grond zit (contact met de aarde) of bijvoorbeeld drie hoog?quote:Op zondag 27 juli 2008 12:15 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Hmm, 30,7 graden en 55% luchtvochtigheid, binnen nog maar 23 graden met alle ramen en gordijnen stijf dicht, wie weet kunnen we het vandaag een beetje koeler houden in huis.
Nee hoor, misschien een paar graden maar het is overal heet.quote:Op zondag 27 juli 2008 12:29 schreef Disana het volgende:
[..]
Maakt het eigenlijk nog uit of je op de begane grond zit (contact met de aarde) of bijvoorbeeld drie hoog?
Oh ja, qua graden... maar ik bedoel de luchtvochtigheid. Ik zou me kunnen voorstellen dat die pal op de grond wat hoger is.quote:Op zondag 27 juli 2008 12:31 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Nee hoor, misschien een paar graden maar het is overal heet.
en eten !quote:Op zondag 27 juli 2008 12:28 schreef Dementor het volgende:
Waar gaat het nu over?
Poezen, temperatuur en luchtvochtigheid?
Ik heb het nét klaargemaakt... alsjeblieftquote:
quote:Op zondag 27 juli 2008 12:45 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik heb het nét klaargemaakt... alsjeblieft![]()
Gert, goed plan. Maar jij kunt natuurlijk altijd nog naar de kust, al zal het daar wel veel te druk zijn.
ToevoegingDEMENTOR-EDIT: eet jij wel eieren, Peter?
Voor eitjes hoeven geen dieren vermoord te worden dus dat mag ikquote:Op zondag 27 juli 2008 12:45 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik heb het nét klaargemaakt... alsjeblieft![]()
Gert, goed plan. Maar jij kunt natuurlijk altijd nog naar de kust, al zal het daar wel veel te druk zijn.
Toevoeging: eet jij wel eieren, Peter?
Oh ok. Ik ga de discussie niet aan, maar je zou nog kunnen denken dat de kippen die de eitjes leggen het niet leuk hebben. Maar deze zijn free range hoor, dus ga je gangquote:Op zondag 27 juli 2008 12:49 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Voor eitjes hoeven geen dieren vermoord te worden dus dat mag ik
wel van mezelf(En hoe kun je nou leven zonder eitjes ? OVERAL zit eitjes in !)
*bord van Disana aanneem en op zoek gaat naar zout*
DEMENTOR-EDIT: Het leven is leuk als het forum in het verleden veranderd......
Neem noekje ook ff mee, zet ik vast de tuinbank aan straatquote:Op zondag 27 juli 2008 12:36 schreef Gert het volgende:
OK, de stand in West-Nederland: binnen 24 graden. Buiten eh.. wárm. Ëcht van dat warme warm.
Straks op het heetst van de dag lekker een stukkie autorijden met de airco aan.
Oh, daar heb ik echt ontzettende zin inquote:Op zondag 27 juli 2008 12:52 schreef PeterNB het volgende:
Mogge CarOnline.............Disana deelt vandaag witte boterhammen met uitsmijter uit !
Gert mag niet meedoen met de Madonna-avond hè?quote:Op zondag 27 juli 2008 12:53 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Neem noekje ook ff mee, zet ik vast de tuinbank aan straat
Ja t ging behoorlijk te keer. Maar geen overstromingen ofzo.quote:Op zondag 27 juli 2008 12:53 schreef Disana het volgende:
[..]
Goedemiddag CaroHeb jij veel noodweer gehad?
Ja sorry, de Engelse bacon was op, anders hadden we een echt Engels ontbijt kunnen doen: geroosterd witbrood, eitje, bacon, gebakken tomaat.quote:Op zondag 27 juli 2008 12:52 schreef PeterNB het volgende:
Mogge CarOnline.............Disana deelt vandaag witte boterhammen met uitsmijter uit !
Duhh neequote:Op zondag 27 juli 2008 12:54 schreef noekje het volgende:
[..]
Gert mag niet meedoen met de Madonna-avond hè?
Ik dacht even aan die onbewerkte tuin, dat ie weggespoeld zou zijn.quote:Op zondag 27 juli 2008 12:54 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ja t ging behoorlijk te keer. Maar geen overstromingen ofzo.
't Knalde wel goed
Noekje's body is a temple.....quote:Op zondag 27 juli 2008 12:55 schreef noekje het volgende:
Ja fijn, ik ga ook maar eens een ei bakken. Morgen ga ik mijn leven omgooien en alleen gezonde en pure producten in mijn tempel mikken.
Haha nee, die ligt er nog. In alle gloriequote:Op zondag 27 juli 2008 12:56 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik dacht even aan die onbewerkte tuin, dat ie weggespoeld zou zijn.
Eeew, ei met mayonaise
Alsof ik daarbij WIL zijn.quote:Op zondag 27 juli 2008 12:56 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Duhh nee![]()
![]()
Dan gaan we lekker in pyama alle jongenser doorhalen
![]()
Dus dan kunnen we Gert niet gebruiken.
Ja, dat past beter dan "tuinhuisje".quote:
Jaaa dat wil je wel, jij, jij... MadonnaMinnendAagje!quote:Op zondag 27 juli 2008 13:02 schreef Gert het volgende:
[..]
Alsof ik daarbij WIL zijn.![]()
ben zelfs nog naar een concert van Madonna geweest.![]()
Ja, dat wil je wel! Jij gaat dat vast verpesten door steeds rare dansjes te doen tussendoor.quote:Op zondag 27 juli 2008 13:02 schreef Gert het volgende:
[..]
Alsof ik daarbij WIL zijn.![]()
ben zelfs nog naar een concert van Madonna geweest.![]()
Nee, dat is meer een gebied, qua hoogte maakt dat niet uit, KNMI zegt dit:quote:Op zondag 27 juli 2008 12:32 schreef Disana het volgende:
[..]
Oh ja, qua graden... maar ik bedoel de luchtvochtigheid. Ik zou me kunnen voorstellen dat die pal op de grond wat hoger is.
quote:zondag 27 juli en maandag 28 juli 2008
Regen- en onweersbuien.
Flinke perioden met zon. In de middag meer bewolking en ontwikkeling van regen en onweersbuien. Deze kunnen weer uitgroeien tot fikse exemplaren met windstoten, hagel en veel neerslag. De maximumtemperatuur ligt tussen 23 graden aan de westkust en 30 graden in het noordoosten. De wind draait geleidelijk naar noord en is zwak tot matig kracht 3 of minder. Maandag hebben we nog steeds te maken met buien, sommige met onweer en hagel. De temperatuur loopt dan uiteen van 26 graden langs open water tot rond 30 graden in het oosten van het land. De wind is oostelijk zwak tot matig rond kracht 3.
zondag 27 juli 2008 10.58 uur
Dus, van vochtige hitte en buien die meer op moesson lijken naar het gewone wisselvallige Nederlandse weer, zucht, waarom nou niet gewoon een periode zonnig, 22-25 graden en een windje......quote:Verwachting 6 tot 9 dagen vooruit
zaterdag 02 augustus tot en met dinsdag 05 augustus 2008
Grote kans op licht wisselvallig weer met meer wind. Middagtemperaturen dalend naar normale waarden voor de tijd van het jaar.
zondag 27 juli 2008 05.02 uur
quote:Op zondag 27 juli 2008 13:04 schreef noekje het volgende:
[..]
Ja, dat wil je wel! Jij gaat dat vast verpesten door steeds rare dansjes te doen tussendoor.
Geen idee. Maar ik laat het me lekker smakenquote:Op zondag 27 juli 2008 13:06 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Gebruiken ze nou nog steeds legbatterijkippen voor de Zaanse Mayo ??
Dat klinkt allemaal best wel heftig, maar opnieuw, ik vraag me af of wij er wel iets van mee krijgen. Het is hier ook het heetst, zitten we dan voor niets in het noorden?!?quote:Op zondag 27 juli 2008 13:05 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Nee, dat is meer een gebied, qua hoogte maakt dat niet uit, KNMI zegt dit:
[..]
[..]
Dus, van vochtige hitte en buien die meer op moesson lijken naar het gewone wisselvallige Nederlandse weer, zucht, waarom nou niet gewoon een periode zonnig, 22-25 graden en een windje......
Ik hoop het, dit weer is niet meer leuk, mijn buik doet zeer en ik ben misselijk.......quote:Op zondag 27 juli 2008 13:07 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Dus we krijgen vandaag eindelijk storm ????
Het is vast een heel heftig liedje, en ik heb net mijn tweede Finimal genomen vanwege de broeierigheidquote:Op zondag 27 juli 2008 13:05 schreef -Blurk- het volgende:
Middag allemaal![]()
Even een lekker liedje hoor![]()
Ik hoop op zware storm......maar dan niet waar Beequeen woont maar gewoon lokaal hier...quote:Op zondag 27 juli 2008 13:09 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Ik hoop het, dit weer is niet meer leuk, mijn buik doet zeer en ik ben misselijk.......![]()
Gewoon een paar graden naar beneden en niet meer zo klam, is dat nu zo veel gevraagd?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |