nee toen ik het zag staan vond ik het ineens verdacht veel omelkaar lijken en toen dacht ik dat ga jij ook zien........quote:
Kut taalquote:
o dat heb ik zo vaak, spelfoutjes, ben ik meer in ''spreektaal'' aan het typen,quote:
Heeee !!!!quote:
Goedenacht damesquote:Op zondag 27 juli 2008 03:42 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
![]()
goedennacht nachtzuster ! ook nog wakker
Die valt al over een kommaquote:
o mijn plan was ook om na het tv kijken te gaan slapen, maar het liep weer andersquote:Op zondag 27 juli 2008 03:44 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
Goedenacht dames![]()
Ja dus en dat was niet echt het plan zeg maar
Ook al niet in de planningquote:Op zondag 27 juli 2008 03:44 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
Goedenacht dames![]()
Ja dus en dat was niet echt het plan zeg maar
Ben jaloersquote:Op zondag 27 juli 2008 03:47 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
o mijn plan was ook om na het tv kijken te gaan slapen, maar het liep weer anders
tijdens t.v. kijken viel ik gewoon wéér in slaap, dus nu ben ik echt weer klaarwakker
morgen toch zondagkunnen we de hele dag in bed blijven als we willen
En vooral dat laatste wilde ik nou gewoon een keertje níetquote:Op zondag 27 juli 2008 03:47 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
o mijn plan was ook om na het tv kijken te gaan slapen, maar het liep weer anders
tijdens t.v. kijken viel ik gewoon wéér in slaap, dus nu ben ik echt weer klaarwakker
morgen toch zondagkunnen we de hele dag in bed blijven als we willen
Ben net gedumpt .. Of deed ik het nou?? anyway ik word morgen aleen wakkerquote:Op zondag 27 juli 2008 03:49 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
jij niet dan?
heppie weer een afspraak
Zit je nog steeds buiten nu?quote:
kijk deze heeft er verstand vanquote:
weet je dat ouzo ook héél goed is als je een beetje grieperig bent of een koudje hebt opgelopen?quote:Op zaterdag 26 juli 2008 22:52 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
raki
gekke griek ga jij heen, écht grieks is natuurlijk ouzo
zondag rustdag hoorquote:Op zondag 27 juli 2008 03:51 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
En vooral dat laatste wilde ik nou gewoon een keertje níet![]()
Maja nieuwe cd's, ik blijf luisteren en klikken en lezen enzoow, snapje![]()
En dan wil ik net afsluiten en zijn jullie hier weer
Nee de kaarsjes enzo laat ik maar ffquote:Op zondag 27 juli 2008 03:53 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
Zit je nog steeds buiten nu?![]()
Heel romantisch met een kaarsje en een wijntje natuurlijk, mannen
Fan.zip!!!quote:Op zondag 27 juli 2008 03:53 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
kijk deze heeft er verstand van![]()
[..]
weet je dat ouzo ook héél goed is als je een beetje grieperig bent of een koudje hebt opgelopen?
gewoon af en toe een slot, fles naast je bed![]()
en tis zo over....
is echt zo, als je keelpijn hebt, helpt een slokje ook, beter als een strepsil
heb ik het wel over een klein ''zipje'' hé anders ben je zo stomlazerus.....
quote:Op zondag 27 juli 2008 03:51 schreef Soury het volgende:
[..]
Ben net gedumpt .. Of deed ik het nou?? anyway ik word morgen aleen wakker
ja zipje....quote:
Tis geen boer wel een lul ..quote:Op zondag 27 juli 2008 03:57 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
ja da's best ongezellig
wel weer lullig hoor, had je gewoon écht een afspraak met iemand thuis of ergens in de stad en is ie zonder te bellen of wat dan ook gewoon niet op komen dagen?
dat is écht wel kut ja![]()
maar ja dan is het natuurlijk ook wel een boer, dus mis je er ook weer niks aan moet je maar denken.........
Heb te vaak dingen in de fik gezetquote:Op zondag 27 juli 2008 03:57 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
Je kunt er altijd nog mee gooien![]()
Afreageerkaarsjes
een boerenlulquote:Op zondag 27 juli 2008 03:59 schreef Soury het volgende:
[..]
Tis geen boer wel een lul ..
Godver de godver
Daar heb je mannen voorquote:Op zondag 27 juli 2008 04:00 schreef nachtzuster het volgende:
Maar kheb heul met je te doen Soury![]()
Loze beloftes ook altijd
Nah lanaar, ligt aan mijquote:Op zondag 27 juli 2008 03:59 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
ja zipje....
eh......... net zoals je aan wijn nipt......
dat zijn hele kleine slokjes.....
misschien is dat amsterdamse taal ofzo ?![]()
ken je dat écht niet nippen en zippen ?
misschien zijn het niet eens echte woorden weet niet eigenlijk
quote:Op zondag 27 juli 2008 04:04 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
Nah lanaar, ligt aan mij![]()
Ksnap je wel![]()
Ik neem nog maar een zipje dan
Das toch boer die bekend wil wordenquote:Op zondag 27 juli 2008 04:03 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
hij zoekt verkering luister maar....
![]()
welteruste poeperd en die ''leuke'' vent komt nog welquote:Op zondag 27 juli 2008 04:07 schreef Soury het volgende:
Ik ga mezelf in slaap huilen TrusteThanks ladies
nee dit is dus typisch een ''boerenlulquote:Op zondag 27 juli 2008 04:08 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
Das toch boer die bekend wil worden
Commotie om boer Frans topic krijgen we dan![]()
Soury niet intrappen meid
Slaap wel vrouwke, ff lekker snotteren en het komt allemaal wel weer goedquote:Op zondag 27 juli 2008 04:07 schreef Soury het volgende:
Ik ga mezelf in slaap huilen TrusteThanks ladies
Ja een dipje .. #@%$#@!!&$$!!!! fucking klootzakquote:Op zondag 27 juli 2008 04:10 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
Slaap wel vrouwke, ff lekker snotteren en het komt allemaal wel weer goed![]()
![]()
zo mag ik het horenquote:Op zondag 27 juli 2008 04:13 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja een dipje .. #@%$#@!!&$$!!!! fucking klootzak
Daar zijn er veel vanquote:Op zondag 27 juli 2008 04:09 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
nee dit is dus typisch een ''boerenlul
Ik ga hem schilderenquote:Op zondag 27 juli 2008 04:08 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
welteruste poeperd en die ''leuke'' vent komt nog wel
slaap lekker![]()
![]()
weltrusten zustertjequote:Op zondag 27 juli 2008 04:14 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
Daar zijn er veel van![]()
Kga ook proberen te slapen , slaap lekker Fannie![]()
Laters NZquote:Op zondag 27 juli 2008 04:14 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
Daar zijn er veel van![]()
Kga ook proberen te slapen , slaap lekker Fannie![]()
quote:Op zondag 27 juli 2008 04:17 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
heb ik al voor je gedaan![]()
[ afbeelding ]
Ben benieuwdquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |