Was dat niet de voorloper van voetbal? Het hoofd van de tegenstander moest toch over een net geschopt worden oid?quote:Op zondag 27 juli 2008 00:44 schreef Dementor het volgende:
Ik ben in Mexico geweest bij die Maya tempels,observatorium en een soort van lang speelveld waarbij de winnaar onthoofd werd zodat diegene een kans op een beter leven kreeg (voor hem of haar hopelijk aan de andere kant van de muren van de tempel).
Oh dat noemen ze een balplein.
Ha dat weet ik niet hoor.quote:Op zondag 27 juli 2008 00:52 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Was dat niet de voorloper van voetbal? Het hoofd van de tegenstander moest toch over een net geschopt worden oid?
Ah okay dan, nu snap ik het.quote:Op zondag 27 juli 2008 00:53 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ha dat weet ik niet hoor.
Maar omdat jullie het steeds over de doomsday in 2012/13 hebben die afgeleid zou zijn van de Maya kalender kwam dit opeens weer boven.
Dan gaat je hoofd sneller dan dat anderen het kunnen volgen?quote:Op zondag 27 juli 2008 00:59 schreef Dementor het volgende:
Mijn fout, ik leg te vaak verbanden zonder deze te verduidelijken.
Dan komt het warrig over.
Whoa bungeejumpen, dat zou ik niet voor de lol doen hoor.
Ja, constant.quote:Op zondag 27 juli 2008 01:03 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Dan gaat je hoofd sneller dan dat anderen het kunnen volgen?![]()
Nee, idd, zomaar ergens van af springen en vertrouwen op een stukkie elastiek, no freaking way!![]()
vandaar dat je ook zo veel edit natuurlijk.quote:Op zondag 27 juli 2008 01:04 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ja, constant.
Maar er zijn ook momenten dat iemand anders mij voor is en dat ik niets meer hoef te zeggen.
Dat is ultiem.
Erg is dat he?quote:Op zondag 27 juli 2008 01:07 schreef kahaarin het volgende:
[..]
vandaar dat je ook zo veel edit natuurlijk.
Hihi, je weet wel wat je wil zeggen maar hebt soms niet meteen de woorden? Klinkt als mijn notulen.quote:Op zondag 27 juli 2008 01:08 schreef Dementor het volgende:
[..]
Erg is dat he?
Ik ben gewoon niet snel tevreden over mijn eigen replies.
Tenzij het standaard oneliners zijn, dan zit het meestal wel goed.
Ik herschrijf in rapporten ook wel eens hele secties, puur omdat de toon mij opeens niet meer aanstaat.
Oeh, don't mind if I look! Brb!quote:Op zondag 27 juli 2008 01:09 schreef Dementor het volgende:
En nu ben ik weer lekker bezig met mijn fotoboekje, plaatjes toevoegen enzo
Dat zal als ik het goed inschat een boel klooien worden, perfectie is een ideaal gelukkig.quote:Op zondag 27 juli 2008 01:26 schreef Dementor het volgende:
Altijd aan het klooien in dat boekje, totdat het perfect is.
Daar verzamel ik alles wat ik mooi vind.
Ik blijf verzamelen he.quote:Op zondag 27 juli 2008 01:29 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Dat zal als ik het goed inschat een boel klooien worden, perfectie is een ideaal gelukkig.![]()
Ha schijnbaar he.quote:Op zondag 27 juli 2008 02:07 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Zit jij hier nu in je eentje te navelstaren
Dat doe ik ook wel hoor.quote:Op zondag 27 juli 2008 02:13 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Das saai, maar je weet toch vast wel dat je elders ook kunt posten?
Tja, iedereen heeft z'n eigen kijk (mag ik hopen). Morgen weer de 10 kilometer voor jou?quote:Op zondag 27 juli 2008 02:16 schreef Dementor het volgende:
Maar ik heb zo'n mijn eigen kijk op de wereld he, en om die in ieder topic aan de man te brengen gaat me te ver.
Als we geen regen krijgen wel.quote:Op zondag 27 juli 2008 02:18 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Tja, iedereen heeft z'n eigen kijk (mag ik hopen). Morgen weer de 10 kilometer voor jou?
Van mij mag het gaan sneeuwen, dikke vette mooie witte vlokken. Een metertje of zo....heerlijkquote:
Oh van mij ook wel, maar dat zou de boel teveel verstoren hequote:Op zondag 27 juli 2008 02:20 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Van mij mag het gaan sneeuwen, dikke vette mooie witte vlokken. Een metertje of zo....heerlijk
Verstoringen zijn noodzakelijk voor enige economische activiteiten Dementor. En tja, eeuwige sneeuw......dat wordt dan de zuidpoolquote:Op zondag 27 juli 2008 02:21 schreef Dementor het volgende:
[..]
Oh van mij ook wel, maar dat zou de boel teveel verstoren he
Eeuwige sneeuw vind ik best.
Ik zie Scandinavië ook wel zitten hoor voor een paar maanden per jaar.quote:Op zondag 27 juli 2008 02:24 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Verstoringen zijn noodzakelijk voor enige economische activiteiten Dementor. En tja, eeuwige sneeuw......dat wordt dan de zuidpool
Zweden of Noorwegen....mooie landen! Ik ken overigens alleen Zweden. Heb daar een tijdje gewerkt en dat had ik misschien langer moeten doen. Waar ik was, was wel veel agressie in het uitgaansleven, verder perfect. En heel veel sneeuwquote:Op zondag 27 juli 2008 02:26 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ik zie Scandinavië ook wel zitten hoor voor een paar maanden per jaar.
En mooie dames?quote:Op zondag 27 juli 2008 02:34 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Zweden of Noorwegen....mooie landen! Ik ken overigens alleen Zweden. Heb daar een tijdje gewerkt en dat had ik misschien langer moeten doen. Waar ik was, was wel veel agressie in het uitgaansleven, verder perfect. En heel veel sneeuw
quote:
Schoonheid is altijd een illusie, heb ik van horen zeggenquote:Op zondag 27 juli 2008 02:42 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]Ja, plenty
Maar of je daar zo vrolijk van moet worden is weer een andere vraag. Ik vond dat er daar toen ontzettend veel jonge meiden (jaar of 20?), voor zover ik het na kon gaan, al een kind hadden en vader spoorloos.
In de plaatselijke disco had je ze zo op je "lap" en als je dan dacht dat je gebeiteld zat waren ze pleiten met je bier, je shag en je aansteker. Schijnt daar nogal geliefd te zijn. Maar mooi zijn ze zeker, al maak ik nu de kanttekening dat je aan mooi en minder mooi binnen veertien dagen gewend bent en niet meer als zodanig ervaart.
Doen, alleraardigste mensen, behalve dan in het weekend. Vermoedelijk omdat ze zich thuis eerst laten vollopen met zelfgestookte shit en al rondom in de kroeg komen.quote:Op zondag 27 juli 2008 02:44 schreef Dementor het volgende:
[..]
Schoonheid is altijd een illusie, heb ik van horen zeggen
Zweden lijkt me wel eens tof om heen te gaan!
Je moet wel opschieten, in 2012 is finito....quote:Op zondag 27 juli 2008 02:52 schreef Dementor het volgende:
Ach ik wil nog zoveel van de wereld zien maar all in good time he.
Ik geloof de Maya's niet zoquote:Op zondag 27 juli 2008 02:55 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Je moet wel opschieten, in 2012 is finito....
Anyway, ik ga nog even rondneuzen en dan pitten....trusten voor strakkies
hé , ik ga kijken en wie is er wakker?quote:Op zondag 27 juli 2008 03:21 schreef Soury het volgende:
Gast-en ... chill es een beetje niks doen en buiten hangen .... Dat bevalt prima
Niks Fanquote:Op zondag 27 juli 2008 03:32 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
hé , ik ga kijken en wie is er wakker?
ja hoor, jij weer![]()
Hoe gaat ie en wat heb je uitgespookt ?
shit heb je een blauwtje gelopenquote:Op zondag 27 juli 2008 03:34 schreef Soury het volgende:
[..]
Niks FanIk ken aleen maar losers die afspreken en niet op komen dagen
Ha wat een eikelquote:
bankhangen niet te verwarren met gangbangen héquote:Op zondag 27 juli 2008 03:37 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
Ha wat een eikel![]()
Je moet maar zó denken, hij weet niet wat ie mist![]()
ik heb een avondje ''grieks'' gehangbankt en t.v. gekeken
Dat was mijn planquote:Op zondag 27 juli 2008 03:37 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
Ha wat een eikel![]()
Je moet maar zó denken, hij weet niet wat ie mist![]()
ik heb een avondje ''grieks'' gehangbankt en t.v. gekeken
Ik ben niet altijd slegtquote:Op zondag 27 juli 2008 03:38 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
bankhangen niet te verwarren met gangbangen hé
want ik ken jou
Mezedes: griekse hapjesquote:Op zondag 27 juli 2008 03:38 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
bankhangen niet te verwarren met gangbangen hé
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |