Van mij mag het gaan sneeuwen, dikke vette mooie witte vlokken. Een metertje of zo....heerlijkquote:
Oh van mij ook wel, maar dat zou de boel teveel verstoren hequote:Op zondag 27 juli 2008 02:20 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Van mij mag het gaan sneeuwen, dikke vette mooie witte vlokken. Een metertje of zo....heerlijk
Verstoringen zijn noodzakelijk voor enige economische activiteiten Dementor. En tja, eeuwige sneeuw......dat wordt dan de zuidpoolquote:Op zondag 27 juli 2008 02:21 schreef Dementor het volgende:
[..]
Oh van mij ook wel, maar dat zou de boel teveel verstoren he
Eeuwige sneeuw vind ik best.
Ik zie Scandinavië ook wel zitten hoor voor een paar maanden per jaar.quote:Op zondag 27 juli 2008 02:24 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Verstoringen zijn noodzakelijk voor enige economische activiteiten Dementor. En tja, eeuwige sneeuw......dat wordt dan de zuidpool
Zweden of Noorwegen....mooie landen! Ik ken overigens alleen Zweden. Heb daar een tijdje gewerkt en dat had ik misschien langer moeten doen. Waar ik was, was wel veel agressie in het uitgaansleven, verder perfect. En heel veel sneeuwquote:Op zondag 27 juli 2008 02:26 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ik zie Scandinavië ook wel zitten hoor voor een paar maanden per jaar.
En mooie dames?quote:Op zondag 27 juli 2008 02:34 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Zweden of Noorwegen....mooie landen! Ik ken overigens alleen Zweden. Heb daar een tijdje gewerkt en dat had ik misschien langer moeten doen. Waar ik was, was wel veel agressie in het uitgaansleven, verder perfect. En heel veel sneeuw
quote:
Schoonheid is altijd een illusie, heb ik van horen zeggenquote:Op zondag 27 juli 2008 02:42 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]Ja, plenty
Maar of je daar zo vrolijk van moet worden is weer een andere vraag. Ik vond dat er daar toen ontzettend veel jonge meiden (jaar of 20?), voor zover ik het na kon gaan, al een kind hadden en vader spoorloos.
In de plaatselijke disco had je ze zo op je "lap" en als je dan dacht dat je gebeiteld zat waren ze pleiten met je bier, je shag en je aansteker. Schijnt daar nogal geliefd te zijn. Maar mooi zijn ze zeker, al maak ik nu de kanttekening dat je aan mooi en minder mooi binnen veertien dagen gewend bent en niet meer als zodanig ervaart.
Doen, alleraardigste mensen, behalve dan in het weekend. Vermoedelijk omdat ze zich thuis eerst laten vollopen met zelfgestookte shit en al rondom in de kroeg komen.quote:Op zondag 27 juli 2008 02:44 schreef Dementor het volgende:
[..]
Schoonheid is altijd een illusie, heb ik van horen zeggen
Zweden lijkt me wel eens tof om heen te gaan!
Je moet wel opschieten, in 2012 is finito....quote:Op zondag 27 juli 2008 02:52 schreef Dementor het volgende:
Ach ik wil nog zoveel van de wereld zien maar all in good time he.
Ik geloof de Maya's niet zoquote:Op zondag 27 juli 2008 02:55 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Je moet wel opschieten, in 2012 is finito....
Anyway, ik ga nog even rondneuzen en dan pitten....trusten voor strakkies
hé , ik ga kijken en wie is er wakker?quote:Op zondag 27 juli 2008 03:21 schreef Soury het volgende:
Gast-en ... chill es een beetje niks doen en buiten hangen .... Dat bevalt prima
Niks Fanquote:Op zondag 27 juli 2008 03:32 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
hé , ik ga kijken en wie is er wakker?
ja hoor, jij weer![]()
Hoe gaat ie en wat heb je uitgespookt ?
shit heb je een blauwtje gelopenquote:Op zondag 27 juli 2008 03:34 schreef Soury het volgende:
[..]
Niks FanIk ken aleen maar losers die afspreken en niet op komen dagen
Ha wat een eikelquote:
bankhangen niet te verwarren met gangbangen héquote:Op zondag 27 juli 2008 03:37 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
Ha wat een eikel![]()
Je moet maar zó denken, hij weet niet wat ie mist![]()
ik heb een avondje ''grieks'' gehangbankt en t.v. gekeken
Dat was mijn planquote:Op zondag 27 juli 2008 03:37 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
Ha wat een eikel![]()
Je moet maar zó denken, hij weet niet wat ie mist![]()
ik heb een avondje ''grieks'' gehangbankt en t.v. gekeken
Ik ben niet altijd slegtquote:Op zondag 27 juli 2008 03:38 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
bankhangen niet te verwarren met gangbangen hé
want ik ken jou
Mezedes: griekse hapjesquote:Op zondag 27 juli 2008 03:38 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
bankhangen niet te verwarren met gangbangen hé
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |