Wat heb ik daarmee te maken? Jij reageert op mij als ik iets over de schoonmaker zeg, daar reageer ik weer op. Tsjonge jonge, ik ga eerst maar eens een 'raden wat ze willen horen' examen doenquote:Op zondag 27 juli 2008 17:42 schreef Dementor het volgende:
[..]
Uhm ik begon geen ruzie te zoeken met een andere user hoor.
Oooh.....je weet toch dat ik een subje ben ? Ik leg op mijn rug met mijn benen in de lucht....quote:Op zondag 27 juli 2008 17:44 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ik bedien de muis en het tb wel voor je.
Dan heb je de handen vrij he.
nee integendeel dat is het aller aller laatste wat ik van je denk,quote:Op zondag 27 juli 2008 17:43 schreef Dementor het volgende:
[..]
Dat begrijp ik ook wel hoor.
Je denkt toch niet dat ik zo steenkoud ben?
Ik kan wel wat hebben hoor.quote:Op zondag 27 juli 2008 17:46 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
nee integendeel dat is het aller aller laatste wat ik van je denk,
dat had je inmiddels toch wel moeten weten![]()
nou heb ik jou weer gekwets, ik bedoelde het goed,
mén Tipsch heeft gelijk het is kutweer.........
Ik durf het raam ook niet open te zetten. Bang dat het NOG warmer wordt!!quote:Op zondag 27 juli 2008 17:46 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
Tipsch heeft gelijk het is kutweer.........
Ga je vanavond een tussenshowtje verzorgen?quote:Op zondag 27 juli 2008 17:46 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Ruik ik daar een leuk radio-itempje ??
Alleen met je benen in de lucht als het mág he, Peterquote:Op zondag 27 juli 2008 17:46 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Oooh.....je weet toch dat ik een subje ben ? Ik leg op mijn rug met mijn benen in de lucht....
(En terwijl jij bezig bent doe ik dan mijn breiwerk of Fok! ik een beetje om de tijd te doden....)
ja,ja, dus dat, ik gaf dementor ook geen ongelijk, maarquote:Op zondag 27 juli 2008 17:44 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Dementor heeft deels wel gelijk dat hij 'het internetten van de huismeester' er niet bij
had mogen halen (dat heeft namelijk niets met de schoonmakers baan te maken) maar aan
de andere kant ben ik wel blij dat iemand nou eens verteld waar die huismeester de hele
dag (mee bezig) is !!
Wat denk je zelf ??quote:Op zondag 27 juli 2008 17:48 schreef tipsch het volgende:
[..]
Ga je vanavond een tussenshowtje verzorgen?
Meis, maak je niet druk, daar is het veuls te warm voor. Iedereen is wat geprikkeld door deze extreme temperaturen.quote:Op zondag 27 juli 2008 17:48 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
ja,ja, dus dat, ik gaf dementor ook geen ongelijk, maar
pfffffff
ik kom er niet meer uit
Hoezo mag hij dat er niet bijhalen? Prima punt als je wil aantonen waarom iemand niet een waardig opvolger is. Ben je niet blij eigenlijk?quote:Op zondag 27 juli 2008 17:44 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Dementor heeft deels wel gelijk dat hij 'het internetten van de huismeester' er niet bij
had mogen halen (dat heeft namelijk niets met de schoonmakers baan te maken) maar aan
de andere kant ben ik wel blij dat iemand nou eens verteld waar die huismeester de hele
dag (mee bezig) is !!
Daarom ben ik er zo trots op dat ik toch nog een handjevol dingen heb gedaan. Je kunt eigenlijk alleen maar een beetje rondhangen.quote:Op zondag 27 juli 2008 17:52 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Wat denk je zelf ??
Nee, ik geef alleen shows als ik de dag erop vrij ben en moet morgen gewoon weer om
half zeven op................bleaahhhh.....
En met dit weer heb ik NERGENS zin in
Moment, we zijn net terug van een Passar Malam, leuke hebbedingetjes gekocht, hele mooie fruitschaal van keramiek, kralen, en van die lekkere zeepjes, soto ajam gegeten en nu ga ik wel even voor je kijken hoor, brb!quote:Op zondag 27 juli 2008 17:47 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Ik durf het raam ook niet open te zetten. Bang dat het NOG warmer wordt!!
KAAAHAAAARIN ??? WAAR BLIJFT DIE STURM NOU ????
Deels wel omdat zo misschien 'het mysterie van de onzichtbare huismeester' wordt opgelost.quote:
Ik heb eigenlijk maar in een ding zin vandaag. Zie hierquote:Op zondag 27 juli 2008 17:52 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Wat denk je zelf ??
Nee, ik geef alleen shows als ik de dag erop vrij ben en moet morgen gewoon weer om
half zeven op................bleaahhhh.....
En met dit weer heb ik NERGENS zin in
Zijn er nog bellers dan vanavond ?? Volgens mij ligt iedereen voor apegapenquote:Op zondag 27 juli 2008 17:54 schreef Disana het volgende:
[..]
Daarom ben ik er zo trots op dat ik toch nog een handjevol dingen heb gedaan. Je kunt eigenlijk alleen maar een beetje rondhangen.
Toch zou het wel lachen zijn, bellers die elkaar vanwege de hitte in de haren vliegen.
quote:Warme week met afwisselend zon en onweersbuien
Meteoalarm.eu: waarschuwingen voor hitte en onweersbuien
27 juli 2008 - Het drukkend warme weer (Twente zaterdag 30 graden) met afwisselend zon en onweersbuien houdt voorlopig aan. De zware buien hebben dit weekeinde lokaal 70 à 80 mm opgeleverd. De komende dagen kan lokaal opnieuw veel vallen.
Bliksem op afstand gefotografeerd in Twente (foto: Robert Hoetink, 2 juli 2008)
Er zit weinig beweging in de atmosfeer waardoor de buien zich uiterst langzaam verplaatsen. Dat levert grote verschillen op in het weer. Lokaal valt dan een enorme hoeveelheid regen terwijl het op andere plaatsen droog blijft. De buien komen door de zuidoostelijke stroming vanuit Duitsland ons land binnen. Daar vielen nog grotere hoeveelheden. Dortmund meldde zaterdag in 2 uur tijd 200 mm.
Oh, wij hier luisteren vast wel als je online komt. Wat moeten we anders, nóg een spelletje Freecell?quote:Op zondag 27 juli 2008 17:55 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Zijn er nog bellers dan vanavond ?? Volgens mij ligt iedereen voor apegapen
quote:Op zondag 27 juli 2008 17:55 schreef tipsch het volgende:
Ik heb eigenlijk maar in een ding zin vandaag. Zie hier
Tuuluk zijn er bellers, je weets.quote:Op zondag 27 juli 2008 17:55 schreef PeterNB het volgende:
Vast item, weervrouw Kahaarin met het weer voor de komende weekquote:Op zondag 27 juli 2008 17:55 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Nou hier is nog geen wolkje te zien...............quote:Op zondag 27 juli 2008 17:55 schreef kahaarin het volgende:
Kijk ondertussen maar even naar deze, er ontstaan al spontaan buien in de intense Groningse hitte:
[ afbeelding ]
Ja maar ik heb vandaag HELEMAAL niets te meldenquote:Op zondag 27 juli 2008 17:56 schreef Disana het volgende:
Oh, wij hier luisteren vast wel als je online komt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |