Onbetaald poetsen ja !!!quote:Op zondag 27 juli 2008 16:44 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]Maar je had een tyfus hekel aan poetsen.......
Jij bent toch veel te slim om genoegdoening te halen uit dat werkquote:
dat valt mij ook al op de laatste 3 dagen ofzo......quote:Op zondag 27 juli 2008 16:28 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Wat klink je geprikkeld, last van de warmte Tipsch?
Voor 2200 euri zorg ik ervoor dat de flat blinkt als een zonnetje....quote:Op zondag 27 juli 2008 16:51 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Jij bent toch veel te slim om genoegdoening te halen uit dat werk
Kan mij er echt niets bij voorstellen, PeterNB als poetsmiep....
tis een kutklus maar 't moet nou eenmaal gebeurenquote:Op zondag 27 juli 2008 16:51 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Jij bent toch veel te slim om genoegdoening te halen uit dat werk
Kan mij er echt niets bij voorstellen, PeterNB als poetsmiep....
Ja duh, dat is toch vast bruto hé, trek er maar een derde vanaf.....quote:Op zondag 27 juli 2008 16:54 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Voor 2200 euri zorg ik ervoor dat de flat blinkt als een zonnetje....
(En dan kan ik mijn gewone werk er nog naast bij blijven doen ook !)
Bruto zit meneer tegen de drie ruggen aan !!quote:Op zondag 27 juli 2008 16:56 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja duh, dat is toch vast bruto hé, trek er maar een derde vanaf.....
Roken is rampzalig. Vijf minuten na aanvang van een vergadering begint het mij al te plagen en begin ik al te denken aan een rookpauze.....quote:Op zondag 27 juli 2008 16:55 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
tis een kutklus maar 't moet nou eenmaal gebeuren![]()
zoals je al schreef in het huub topic, en daarna snel een peuk
Tering......dat is echt wel vet betaald dan.quote:Op zondag 27 juli 2008 16:57 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Bruto zit meneer tegen de drie ruggen aan !!
o ik dacht dat je het net over iets anders had dan vergaderenquote:Op zondag 27 juli 2008 16:57 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Roken is rampzalig. Vijf minuten na aanvang van een vergadering begint het mij al te plagen en begin ik al te denken aan een rookpauze.....
ik doe het goddomme voor helemaal gratis hierquote:Op zondag 27 juli 2008 16:58 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Tering......dat is echt wel vet betaald dan.
Kaasbroodjes maken een hoop goed schijnbaar.quote:Op zondag 27 juli 2008 16:59 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
ik doe het goddomme voor helemaal gratis hier
Dat is een vrije vertaling. Het blijft communicatie toch....quote:Op zondag 27 juli 2008 16:58 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
o ik dacht dat je het net over iets anders had dan vergaderen![]()
![]()
Da's normaalquote:Op zondag 27 juli 2008 16:59 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
ik doe het goddomme voor helemaal gratis hier
quote:Op zondag 27 juli 2008 17:01 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dat is een vrije vertaling. Het blijft communicatie toch....
quote:Op zondag 27 juli 2008 16:59 schreef Dementor het volgende:
[..]
Kaasbroodjes maken een hoop goed schijnbaar.
overwerkquote:Op zondag 27 juli 2008 17:02 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Da's normaal![]()
Maar je doet het buiten de reguliere uren, daar mag wel wat tegenover staan...
En het dan met zo'n salaris NOG een teringzooitje (naar mijn idee, ik ben een mutsquote:Op zondag 27 juli 2008 16:58 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Tering......dat is echt wel vet betaald dan.
Op benauwde dagen als deze, trek ik hooghartig of egocentrisch geleuter van Dementor of welke pannekoek dan ook, niet al te best. Tief toch eens achter je PC vandaan, denk ik dan.quote:Op zondag 27 juli 2008 16:53 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
dat valt mij ook al op de laatste 3 dagen ofzo......![]()
tis er aan de hand Tipsch?
quote:Op zondag 27 juli 2008 17:05 schreef tipsch het volgende:
[..]
Op benauwde dagen als deze, trek ik hooghartig of egocentrisch geleuter van Dementor of wie dan ook, niet al te best. Tief toch eens achter je PC vandaan, denk ik dan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |