De schrijver had zich ook kunnen beperken tot het vergelijken van het resultaat dat telt, namelijk een schoon wooncomplex.quote:Op zondag 27 juli 2008 17:32 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik heb geen lage uitspraken gezien. Ik zie iemand die uit zijn hart spreekt en onrecht constateert, waarom zou ik aan zijn observaties (internetten, downloaden, de boel niet goed schoonhouden) twijfelen.
Hee pannekoek, hier:quote:Op zondag 27 juli 2008 17:33 schreef Dementor het volgende:
[..]
Dan zou ik de boel nog maar eens teruglezen.
Ach laten we het er maar op houden dat het de warmte is he.
Dat noem je een Dementor-edit.quote:
Suggereer je nu dat ik ruzie met je maak? Jij reageerde uit eigen beweging op een reactie van mij op een ander, maar ik begrijp nu dat ik geacht word te zwijgen terwijl jij je wijsheden verkondigt?quote:Op zondag 27 juli 2008 17:34 schreef Dementor het volgende:
[..]
De schrijver had zich ook kunnen beperken tot het vergelijken van het resultaat dat telt, namelijk een schoon wooncomplex.
Maar goed waar hebben we het over, ik ga hier echt geen ruzie over maken.
[DGK #98] Snoek in de broek!quote:Op zondag 27 juli 2008 17:34 schreef tipsch het volgende:
[..]
Hee pannekoek, hier:
[DGK #98] Snoek in de broek!
Erg he ? En dan ook die foto's erbij...............quote:
Er staat toch heel duidelijk dat ik geen zin heb om ruzie te maken?quote:Op zondag 27 juli 2008 17:36 schreef Disana het volgende:
[..]
Suggereer je nu dat ik ruzie met je maak? Jij reageerde uit eigen beweging op een reactie van mij op een ander, maar ik begrijp nu dat ik geacht word te zwijgen terwijl jij je wijsheden verkondigt?
Al zou je naakt voor me leggen.......................ik heb er de kracht vandaag niet voor.quote:Op zondag 27 juli 2008 17:37 schreef Dementor het volgende:
Oh ja spring allemaal even op mij he met dit weer.
Jij hebt toch airco in je slaapkamer?quote:Op zondag 27 juli 2008 17:38 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Al zou je naakt voor me leggen.......................ik heb er de kracht vandaag niet voor.
Dat is je onderkoeld en logisch denken. Als je dat doortrekt, dan had ook jij nu niet aan de appels hoeven zitten en dagelijks 10 kilometer hoeven te fietsenquote:Op zondag 27 juli 2008 17:34 schreef Dementor het volgende:
[..]
De schrijver had zich ook kunnen beperken tot het vergelijken van het resultaat dat telt, namelijk een schoon wooncomplex.
Volgens mij solliciteer je er wel naar met je neusje in de luchtquote:Op zondag 27 juli 2008 17:38 schreef Dementor het volgende:
[..]
Er staat toch heel duidelijk dat ik geen zin heb om ruzie te maken?
Het was in ieder geval niet mijn intentie om zo over te komen.quote:Op zondag 27 juli 2008 17:39 schreef Disana het volgende:
[..]
Volgens mij solliciteer je er wel naar met je neusje in de lucht
Wat doe je?quote:
Ja maar daar staat een I-Mac, en is fokken zo'n beetje onmogelijk !quote:Op zondag 27 juli 2008 17:39 schreef Dementor het volgende:
[..]
Jij hebt toch airco in je slaapkamer?
Tommie poeperd, sommige mensen, daar ben ik er ook één van, beperken zich gewoon niet altijd alleen tot de feiten, die raken geëmotioneerd enzo en weiden een beetje meer uit over dingen die hen raken.quote:Op zondag 27 juli 2008 17:34 schreef Dementor het volgende:
[..]
Maar goed waar hebben we het over, ik ga hier echt geen ruzie over maken.
Uhm ik begon geen ruzie te zoeken met een andere user hoor.quote:Op zondag 27 juli 2008 17:41 schreef Disana het volgende:
[..]
Niet alles gaat over jou, niet alles is voor jou, niet alles gaat om jou. Er wordt hier voorzover het mij betreft gewoon uitgewisseld over de ontslagen schoonmakers, meer niet.
quote:Op zondag 27 juli 2008 17:40 schreef Dementor het volgende:
[..]
Het was in ieder geval niet mijn intentie om zo over te komen.
Dat begrijp ik ook wel hoor.quote:Op zondag 27 juli 2008 17:42 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
Tommie poeperd, sommige mensen, daar ben ik er ook één van, beperken zich gewoon niet altijd alleen tot de feiten, die raken geëmotioneerd enzo en weiden een beetje meer uit over dingen die hen raken.
die man is gewoon gekwets en probeert dat zo goed als hij kan te verwoorden in een brief.
Maakt niet uit of het goed of slecht nederlands is op dat moment heeft die man die brief gewoon op zijn
(gekwetste en als ik Peter zo hoor terecht gekwetste) gevoel geschreven.
snappie........
soms lopen zaken en emoties nou eenmaal doorelkaar
zo zit het leven ''helaas'' ook in elkaar.
Ik bedien de muis en het tb wel voor je.quote:Op zondag 27 juli 2008 17:42 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Ja maar daar staat een I-Mac, en is fokken zo'n beetje onmogelijk !
Dementor heeft deels wel gelijk dat hij 'het internetten van de huismeester' er niet bijquote:Op zondag 27 juli 2008 17:42 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
op dat moment heeft die man die brief gewoon op zijn
(gekwetste en als ik Peter zo hoor terecht gekwetste) gevoel geschreven.
snappie........
Onmogelijk met dit weerquote:Op zondag 27 juli 2008 17:43 schreef Dementor het volgende:
[..]
Je denkt toch niet dat ik zo steenkoud ben?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |