Ik zou ze lekker de tering laten krijgenquote:Op zondag 27 juli 2008 22:06 schreef Chindo het volgende:
En door de manier waarop ik reageer op al die uitspraken bevestig ik zeker het mooiboy gedrag weer?
Geweldig!
En dát is de reden dat ik sommige aspecten van een forum haat..
Trouwens;
Riemen draag ik omdat ik dat bij een outfit vind passen, niet omdat ze zo praktisch zijn.
Ik gebruik het om variatie in je outfitje te brengen.. dus dat..
Welke aspecten, de meningen?quote:Op zondag 27 juli 2008 22:06 schreef Chindo het volgende:
En dát is de reden dat ik sommige aspecten van een forum haat..
De meningen inderdaad.quote:
Als de kledingstijl zo een leven kan beďnvloeden hecht ik er ook net zo veel waarde aan.quote:Op zondag 27 juli 2008 21:46 schreef NMY1 het volgende:
[..]
Ik beoordeel iemand op z'n denkbeelden, manier van praten en dat soort dingen. Dat vind ik toch veel belangrijker aan iemand dan of ie z'n riem nou onder of boven z'n shirt heeft hangen
Ligt eraan vanaf welke kant je spreekt.quote:Alto's en gothics hebben overigens zelden saaie persoonlijkheden maar dat terzijde
80%, is me te veel. De wereld ligt raar tegenwoordig. Was het vroeger nog stoer om borsthaar te hebben en er nonchalant bij te wandelen en waren vrouwen degene die uren voor de spiegel stonden, is het nu omgekeerd. Ik vind het raar en onnatuurlijk, maar misschien ligt dat aan mij. Gelukkig zijn er ook nog ''echte'' mannen die van hard werken houden en niet te veel om het uiterlijk geven. Stiekem vallen alle lieve vrouwen alleen daar op!quote:Je praat zo over 'ze'. 80 % van de huidige jongens/mannen onder de ca. 30 besteedt tegenwoordig veel tijd/aandacht aan z'n uiterlijk. 'Ze' bestaat dus nietbovendien blijf ik erbij dat die gast geen mooiboy is, er zijn 10000 ergere voorbeelden. Die jongen is er gewoon een als honderdduizenden anderen in Nederland. Maar dat zal je wel weer verkeerd in de oren klinken ben ik bang....
Okquote:Zit ik in principe ook, ik zei toch dat ik ooit ICT heb gedaan?en de gebruinde ventjes kom ik helaas vaak genoeg tegen bij het uitgaan.
Dat hoeft allemaal van mij niet. Het zal allemaal best dat de vrouwen van tegenwoordig graag mannetjes hebben die tip top in de nieuwste kleren lopen, maar dan zoek ik liever een vrouwtje voor wie dat niet hoeft. Gaat tenslotte niet om de kleding in een relatie lijkt me.quote:Dat kan, maar anderen zien mooie kleding misschien meer als hobbywaarom heb je daar een probleem mee? Moet je misschien ook eens wat meer doen, vinden de vrouwtjes leuk
Zolang je niet tever doorslaat.
Wat er mis mee is? Dat het eigenlijk allemaal nep is. Voor mij part lopen ze in berenkostuums over een half jaar omdat het mode is, maar ik loop ze niet na. Ik heb het sowieso niet zo op meelopers. Ik bedoel, je kunt zelf toch ook wel wat verzinnen.quote:Wat is er mis met je een beetje naar de mode kleden? Zolang je het zelf mooi vindt... Nogmaals, kom eens buiten en zie dat zoveel jongens en mannen tegenwoordig moeite doen om er een beetje leuk gekleed bij te lopen.
De praktische kant vind ik gewoon belangrijker dan hoe het eruit ziet. Tuurlijk loop ik niet meer op klompen enzo omdat het misschien praktischer zou kunnen zijn, maar mij boeit het niet als er in plaats van kwark, kwarq op zou staan.quote:Was vooral een beetje sarren, omdat ik slecht tegen mensen kan die kritiek hebben op iets wat ik mooie kleding vind. Zeker als ze daarna beginnen over dat kleding alleen praktisch moet zijn, dan krijg ik echt vreemde beelden voor me.
Als je nou echt consequent bent, dan ontwerp je voortaan ook je eigen kleding.quote:Op zondag 27 juli 2008 22:27 schreef Aardappelbeertje het volgende:
Wat er mis mee is? Dat het eigenlijk allemaal nep is. Voor mij part lopen ze in berenkostuums over een half jaar omdat het mode is, maar ik loop ze niet na. Ik heb het sowieso niet zo op meelopers. Ik bedoel, je kunt zelf toch ook wel wat verzinnen.
Uit je reacties in dit topic blijkt anders toch het tegendeel. Als het uiterlijk je niet had geďnteresseerd, had je niet zo fel gereageerd in dit topic natuurlijk.quote:Op zondag 27 juli 2008 22:27 schreef Aardappelbeertje het volgende:
De praktische kant vind ik gewoon belangrijker dan hoe het eruit ziet. Tuurlijk loop ik niet meer op klompen enzo omdat het misschien praktischer zou kunnen zijn, maar mij boeit het niet als er in plaats van kwark, kwarq op zou staan.
Nu noem je me alsnog meeloper.quote:[..]
Wat er mis mee is? Dat het eigenlijk allemaal nep is. Voor mij part lopen ze in berenkostuums over een half jaar omdat het mode is, maar ik loop ze niet na. Ik heb het sowieso niet zo op meelopers. Ik bedoel, je kunt zelf toch ook wel wat verzinnen.[..]
De praktische kant vind ik gewoon belangrijker dan hoe het eruit ziet. Tuurlijk loop ik niet meer op klompen enzo omdat het misschien praktischer zou kunnen zijn, maar mij boeit het niet als er in plaats van kwark, kwarq op zou staan.
Jep, dat klopt. Maar als ik compleet anti-meelopers was geweest, dan was ik geeneens geboren, want tja, dat doet iedereen toch al, kinderen barenquote:Op zondag 27 juli 2008 22:33 schreef Omniej het volgende:
[..]
Als je nou echt consequent bent, dan ontwerp je voortaan ook je eigen kleding.
Jouw kledingkast hangt ook vol met kleding waarvan ándere mensen dachten dat het mooi was. Wel een beetje meeloperig van je, om het dan nog te kopen ook. En kom nu niet met "ja, maar ik vind het zelf óók mooi", want dat argument gaat natuurlijk net zo hard op voor mensen die een bepaalde riem kopen.
[..]
Uit je reacties in dit topic blijkt anders toch het tegendeel. Als het uiterlijk je niet had geďnteresseerd, had je niet zo fel gereageerd in dit topic natuurlijk.
Ik bedoel, een riem wordt toch niet ineens minder praktisch als hij zichtbaar is? Hij dient dan nog altijd het zelfde doel hoor...
Nee, dat denk ik niet. Meelopers heb je immers in alle (sub)culturen, toch? Niet alleen bij de back-up negerts of de hardcoredudes. Kan best dat jij niet bij de mooiboy culti hoort, excuses als je je daarvoor gekwetst voelde, maar meelopen kan overal eigelijk.quote:Op zondag 27 juli 2008 22:45 schreef Chindo het volgende:
[..]
Nu noem je me alsnog meeloper.
Hoe het ook zij, en hoe je het ook went of keert. Ik geloof best dat je mij niet bedoeld, maar meelopers zijn toch écht meer het type van Nike petje klein afgesteld op je hoofdje met een broek ónder je kont en een stel pauper nikies eronder (pauper nikies, want sommige AM one zijn respect =) ) dus NIET van die skinny of baggy dragende jochies.
Ik denk dat je de term meelopers sowieso moet laten vallen wat betreft uiterlijk, nu ik er tijdens het schrijven over nadenk. Het ligt aan het hele gedrag!
Goed...
Waarom ik me hier nog probeer te verdedigen snap ik eigenlijk niet eens..
Wehehequote:Op zondag 27 juli 2008 22:24 schreef NoelGallagher het volgende:
Eigenlijk heeft Chindo als enige in dit topic de meest zinnige post geplaatst, dus kan het topic dicht..
Ik zou liegen als ik geen mode typje ben, maar daar versta ik niet onder dat ik de laatste trends volg. Want íedereen is een mode-typje. Ralph Lauren polo'tje met Tommy broekje, is dat géén mode? Ik denk dat álles mode is, want bij elke persoon past een bepaalde stijl het best.quote:Op zondag 27 juli 2008 22:54 schreef Aardappelbeertje het volgende:
[..]
Nee, dat denk ik niet. Meelopers heb je immers in alle (sub)culturen, toch? Niet alleen bij de back-up negerts of de hardcoredudes. Kan best dat jij niet bij de mooiboy culti hoort, excuses als je je daarvoor gekwetst voelde, maar meelopen kan overal eigelijk.
Trouwens, is iedereen die zich aan de modetrends houd niet een meeloper?
Btw, waar hebben we het uberhaupt over. Komt er gewoon op neer dat ik het niet op modetypes heb en als de persoon in kwestie dat niet is, jammer dan, verkeerde constatering kan gebeuren.
Dat is wel royal sadness, je shirt in je broek proppen zodat je de riem kan zien.quote:Op maandag 28 juli 2008 01:02 schreef Fortitudo het volgende:
zo draag ik mn riem ook, alleen niet zo'n afzichtelijk ding. maar wel mn shirt/overhemd lichtjes in de broek
als jij je overhemd over je broek heen draagt ziet het er niet uit. met een t-shirt kan ik er nog enigszins mee inkomen.quote:Op maandag 28 juli 2008 01:10 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Dat is wel royal sadness, je shirt in je broek proppen zodat je de riem kan zien.
Het is veel mooier als je shirt een beetje kort is, zodat je de riem goed kan zien, maar wel lang genoeg zodat je de boxer niet kan zien, snap je?
Ik dacht dat je bedoelde dat je met het overhemd ook alleen de voorkant in je broek doetquote:Op maandag 28 juli 2008 01:16 schreef Fortitudo het volgende:
[..]
als jij je overhemd over je broek heen draagt ziet het er niet uit. met een t-shirt kan ik er nog enigszins mee inkomen.
Polo'tje, broekje, volgens mij ben jij gewoon keihard gay, faalhaas.quote:Op zondag 27 juli 2008 23:12 schreef Chindo het volgende:
[..]
Ik zou liegen als ik geen mode typje ben, maar daar versta ik niet onder dat ik de laatste trends volg. Want íedereen is een mode-typje. Ralph Lauren polo'tje met Tommy broekje, is dat géén mode? Ik denk dat álles mode is, want bij elke persoon past een bepaalde stijl het best.
Maar om even niet bijdehand te doen; ik snap denk ik wel wat je bedoelt...
En dat je een vergissinkje hebt gemaakt kan gebeuren,
schijt..
Zolang er maar niet een tweede malloot komt die een of ander naampje voor mij verzint =)
Ach, het is allemaal één pot nat.quote:Op maandag 28 juli 2008 00:23 schreef NMY1 het volgende:
Aardappelbeertje, je lijkt me best een vriendelijke jongen maar laat je ideeen over 'mooiboys' eens varen. Degenen die jij in je hoofd hebt, dat is maar een heel klein groepje, wat pubers. Ik weet niet hoe oud je bent en of je nog op school/uni zit, maar dan zie je toch ook wel een verschil? Ik heb het idee dat je een beetje geisoleerd bent van je leeftijdsgenoten (aangezien ik je geen 30 jaar ofzo schat) en zo een vervomd beeld krijgt van mensen die niet zo zijn als jij en je vriendengroep.
quote:Op maandag 28 juli 2008 09:52 schreef Beauregard het volgende:
[..]
Polo'tje, broekje, volgens mij ben jij gewoon keihard gay, faalhaas.
wat is je probleem?quote:Op zondag 27 juli 2008 13:25 schreef Edwinuss het volgende:
[ afbeelding ]
Waarom heeft iedereen dat ? Is het in ? Zijn riemen tegenwoordig zo hip dat je er mee mag showen ? Het is niet zo dat iedereen super dure riemen heeft. En zo mooi vindt ik de riemen ook niet.
Klacht : het hele punt ontgaat mij en de dames vinden het ook niks.
Is perongeluk gegaan hoorquote:
Ja, Cristiano Ronaldo kampeert in een winkelstraatquote:Op maandag 28 juli 2008 13:51 schreef Beauregard het volgende:
Ah, Cristiano Ronaldo op de camping, onderweg naar de toilethokken met toilettas onder de arm.
Wij lachen hem uit om zijn idiote riem en dergelijke, maar hij l0llerpwn0rd ons door middel van zijn bankrekening.quote:
Oh, is het een winkelstraat!? Goed dat je me daar op wijst, ik had namelijk echt het idee dat het een camping was. En ik dacht dat 'shopping' in de bestandsnaam stond om mij op het verkeerde spoor te brengen!quote:Op maandag 28 juli 2008 13:56 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Ja, Cristiano Ronaldo kampeert in een winkelstraat
quote:Op maandag 28 juli 2008 13:58 schreef Beauregard het volgende:
[..]
Oh, is het een winkelstraat!? Goed dat je me daar op wijst, ik had namelijk echt het idee dat het een camping was. En ik dacht dat 'shopping' in de bestandsnaam stond om mij op het verkeerde spoor te brengen!
Vent, hou toch rap je scheur dicht.
Daar is niks mis mee inderdaad. C Ronaldo daarentegenquote:Op maandag 28 juli 2008 13:57 schreef BigKahuna het volgende:
Overigens is de persoon in de OP dus echt geen mooiboy.
Ik ben straight, hetero ja..quote:Op maandag 28 juli 2008 09:52 schreef Beauregard het volgende:
[..]
DAAR IS IE!quote:Op maandag 28 juli 2008 17:38 schreef Chindo het volgende:
[..]
Ik ben straight, hetero ja..
Hier heb je wel een grote bek hč?
Kom maar joh... tof forum-gozertje
Zul je zien wie hier gay is..
Echt een hekel aan; stoere forum gastjes..
quote:Op maandag 28 juli 2008 17:38 schreef Chindo het volgende:
[..]
Komen? Wil ik best, maar alleen in je moeders gezichtje.quote:Op maandag 28 juli 2008 17:38 schreef Chindo het volgende:
[..]
Meneertje is dol op fitnissen of is 10kg zwaarder en denkt daarom dat hij mij zomaar neergooit? HA-HA.quote:Op maandag 28 juli 2008 17:44 schreef Beauregard het volgende:
[..]
Komen? Wil ik best, maar alleen in je moeders gezichtje.
Of doel je op een confrontatie? Prima. Ik schat zo in dat ik jou vrij eenvoudig de baas kan, met je broekje en je polo'tje. Ik heb er ook een hekel aan hoor, stoere forumgastjes. Daarom zou ik het prettig vinden als je gewoon een eind optyft van dit forum.
Zo, Chindo, kom er maar in!
Oké. Ik weet niet vanuit welk opzicht je dat bedoelt, maar ik zie het maar als positief.. thanks!quote:Op maandag 28 juli 2008 13:57 schreef BigKahuna het volgende:
Overigens is de persoon in de OP dus echt geen mooiboy.
En nogmaals; Hij is degene die begint met 'stoer doen' met die uitspraken als faalhaas, keihard gay...quote:Op maandag 28 juli 2008 09:52 schreef Beauregard het volgende:
[..]
Omg je laat je wel kennen hčquote:Op maandag 28 juli 2008 17:44 schreef Beauregard het volgende:
[..]
Komen? Wil ik best, maar alleen in je moeders gezichtje.
Of doel je op een confrontatie? Prima. Ik schat zo in dat ik jou vrij eenvoudig de baas kan, met je broekje en je polo'tje. Ik heb er ook een hekel aan hoor, stoere forumgastjes. Daarom zou ik het prettig vinden als je gewoon een eind optyft van dit forum.
Zo, Chindo, kom er maar in!
Ik vindt het alleen maar geniaal, was gewoon als bagger bedoeldquote:Op maandag 28 juli 2008 18:18 schreef Chindo het volgende:
Dat er überhaupt zo'n ophef over wordt gemaakt, gekkk hée..
Sowieso een blouse/overhemd in je broek stoppen...quote:Op maandag 28 juli 2008 19:50 schreef Maikuuul het volgende:
Mensen die een blouse in de broek doen maar geen riem hebben
royal nerdness ziet dat uit.
Weets
Dat is heul normaal vind ik ?quote:Op maandag 28 juli 2008 20:23 schreef Aardappelbeertje het volgende:
[..]
Sowieso een blouse/overhemd in je broek stoppen...
Wat een''quote:Op maandag 28 juli 2008 20:23 schreef Aardappelbeertje het volgende:
[..]
Sowieso een blouse/overhemd in je broek stoppen...
Ja, of van die vlammenquote:Op maandag 28 juli 2008 20:44 schreef mordradead het volgende:
Nee man, overhemd moet je los dragen, t-shirt eronder en dan zo'n mooie met een draak erop ofzo!
Volwassen mensen met drakenshirts !!!quote:Op maandag 28 juli 2008 20:44 schreef mordradead het volgende:
Nee man, overhemd moet je los dragen, t-shirt eronder en dan zo'n mooie met een draak erop ofzo!
Waar woon je?quote:Op maandag 28 juli 2008 19:59 schreef KingOfPop het volgende:
Die jongen uit de op ken ik.. loop je er tegenwoordig zo bij..?
'quote:Op maandag 28 juli 2008 18:07 schreef Chindo het volgende:
Oké. Ik weet niet vanuit welk opzicht je dat bedoelt, maar ik zie het maar als positief.. thanks!
je broek zit te hoog en met zo'n diepe inkijk moet je er een egaal wit t-shirt oid onder doen, die inkijk ziet er tokkie uit. de kleur van het overhemd is wel mooiquote:Op maandag 28 juli 2008 22:45 schreef Maikuuul het volgende:
[ afbeelding ]
Zo ist toch gewoon normaal om je riem te dragen ?
Zonder riem
Een wit shirt onder je blouse/overhemd(voor de gheys)quote:Op maandag 28 juli 2008 22:51 schreef Fortitudo het volgende:
[..]
je broek zit te hoog en met zo'n diepe inkijk moet je er een egaal wit t-shirt oid onder doen, die inkijk ziet er tokkie uit. de kleur van het overhemd is wel mooi
je hebt wel een smalle taille (voor de gheys) of lijkt dat zo. zonder riem ziet het er idd helemaal niet uit. en als het te warm is voor een t-shirt eronder knoop je je overhemd maar een knoopje hoger vast. of wil je er uitzien als een tokkie? alleen de schakelketting ontbreekt dan nogquote:Op maandag 28 juli 2008 22:56 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Een wit shirt onder je blouse/overhemd(voor de gheys)royal sadness, dan kan ik net zogoed een trui aantrekken
En ja ik weet dat de broek te hoog zit, sorry dat ik mijn broek voor deze speciale foto niet precies op de goede maat heb zitten zoals hij behoort.
Maar het gaat zich hier om de riem ! de blouse in de broek + de riem.
Mense die een blouse dragen zonder riem ( terwijl hij in de broek zit )
Krijg je een beetje het Gert effect ( van samson en gert )
OVERHEMD, godverdommequote:Op maandag 28 juli 2008 22:56 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Een wit shirt onder je blouse/overhemd(voor de gheys)royal sadness, dan kan ik net zogoed een trui aantrekken
En ja ik weet dat de broek te hoog zit, sorry dat ik mijn broek voor deze speciale foto niet precies op de goede maat heb zitten zoals hij behoort.
Maar het gaat zich hier om de riem ! de blouse in de broek + de riem.
Mense die een blouse dragen zonder riem ( terwijl hij in de broek zit )
Krijg je een beetje het Gert effect ( van samson en gert )
Yeah me taille is idd niet groot te noemenquote:Op maandag 28 juli 2008 23:04 schreef Fortitudo het volgende:
[..]
je hebt wel een smalle taille (voor de gheys) of lijkt dat zo. zonder riem ziet het er idd helemaal niet uit. en als het te warm is voor een t-shirt eronder knoop je je overhemd maar een knoopje hoger vast. of wil je er uitzien als een tokkie? alleen de schakelketting ontbreekt dan nog
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Mag ik niet zeggen voor me moeder
Van het Concert des Levens krijgt niemand een Program
Sokkel Lolleromfg[/b]
Niets aan toe te voegenquote:Op maandag 28 juli 2008 22:30 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
'
Oh jij bent het dusIk bedoel er niks verkeerds mee, ik vind je kleding mooi
![]()
Sommige mensen hier op Fok zien iedereen die er goed uitziet als 'mooiboy' of 'modefag'...
Mooiboys vind ik het soort mensen dat met een Gucci zonnebril rondloopt als het bewolkt is of als ze binnen zijn
Als je overhemd zo ver opknoopt ziet er totaal niet uit. Zoals Maikuul het draagt is prima en totaal niet tokkie.quote:Op maandag 28 juli 2008 23:04 schreef Fortitudo het volgende:
[..]
je hebt wel een smalle taille (voor de gheys) of lijkt dat zo. zonder riem ziet het er idd helemaal niet uit. en als het te warm is voor een t-shirt eronder knoop je je overhemd maar een knoopje hoger vast. of wil je er uitzien als een tokkie? alleen de schakelketting ontbreekt dan nog
Hoppa. Dat vind ik nou ook =)quote:Op maandag 28 juli 2008 23:26 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
Als je overhemd zo ver opknoopt ziet er totaal niet uit. Zoals Maikuul het draagt is prima en totaal niet tokkie.
Ergens in Twente..quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aanpassen of oprotten ! Wij tegen iedereen !
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |