abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  † In Memoriam † zondag 27 juli 2008 @ 22:07:55 #161
77924 Skaai
I am beyond coffee.
pi_60384952
Goh had ik nou maar eerst het topic doorgelezen alvorens serieus te reageren. Nu heb ik een kuttopic in MyAt staan .
quote:
Op zondag 27 juli 2008 22:06 schreef Chindo het volgende:
En door de manier waarop ik reageer op al die uitspraken bevestig ik zeker het mooiboy gedrag weer?
Geweldig!

En dát is de reden dat ik sommige aspecten van een forum haat..

Trouwens;
Riemen draag ik omdat ik dat bij een outfit vind passen, niet omdat ze zo praktisch zijn.
Ik gebruik het om variatie in je outfitje te brengen.. dus dat..
Ik zou ze lekker de tering laten krijgen .
Als ik me op mijn gemak voel in een outfit zal het me jeuken of een ander het beroerd vind staan. Ik loop er toch in, niet zij .
Fat bikers bounce better.
I'm not confused brother! I just took picture of my face, is defo not my confused face!
  zondag 27 juli 2008 @ 22:08:34 #162
4283 nietzman
Geen zin meer.
pi_60384966
quote:
Op zondag 27 juli 2008 22:06 schreef Chindo het volgende:
En dát is de reden dat ik sommige aspecten van een forum haat..
Welke aspecten, de meningen?
Ik ga naar huis.
pi_60385038
quote:
Op zondag 27 juli 2008 22:08 schreef nietzman het volgende:

[..]

Welke aspecten, de meningen?
De meningen inderdaad.
Maar niet zozeer de meningen op zichzelf, maar de manier waarop ze worden geuit.

"mode nalopend gozertje" of "pubertuig"..
"hersenloos" ..

Veel te veel veroordelingen voor een persoon die níémand hier kent..
Als ik mijn mening geef probeer ik altijd zo neutraal mogelijk (dus niet met teveel vooroordelen) over te komen..

Dat kan natuurlijk ook 'just me' zijn..
Je leest dit
pi_60385287
wat een loze discussie
pi_60385290
Eigenlijk heeft Chindo als enige in dit topic de meest zinnige post geplaatst, dus kan het topic dicht. .
pi_60385305
Boeiend, laat ze lekker lullen. Liever dat je blijkbaar dusdanig opvalt dat mensen de moeite nemen om zo op jou te reageren dan dat je op gaat in de massa .
pi_60385370
quote:
Op zondag 27 juli 2008 21:46 schreef NMY1 het volgende:

[..]

Ik beoordeel iemand op z'n denkbeelden, manier van praten en dat soort dingen. Dat vind ik toch veel belangrijker aan iemand dan of ie z'n riem nou onder of boven z'n shirt heeft hangen
Als de kledingstijl zo een leven kan beďnvloeden hecht ik er ook net zo veel waarde aan.
quote:
Alto's en gothics hebben overigens zelden saaie persoonlijkheden maar dat terzijde
Ligt eraan vanaf welke kant je spreekt.
quote:
Je praat zo over 'ze'. 80 % van de huidige jongens/mannen onder de ca. 30 besteedt tegenwoordig veel tijd/aandacht aan z'n uiterlijk. 'Ze' bestaat dus niet bovendien blijf ik erbij dat die gast geen mooiboy is, er zijn 10000 ergere voorbeelden. Die jongen is er gewoon een als honderdduizenden anderen in Nederland. Maar dat zal je wel weer verkeerd in de oren klinken ben ik bang....
80%, is me te veel. De wereld ligt raar tegenwoordig. Was het vroeger nog stoer om borsthaar te hebben en er nonchalant bij te wandelen en waren vrouwen degene die uren voor de spiegel stonden, is het nu omgekeerd. Ik vind het raar en onnatuurlijk, maar misschien ligt dat aan mij. Gelukkig zijn er ook nog ''echte'' mannen die van hard werken houden en niet te veel om het uiterlijk geven. Stiekem vallen alle lieve vrouwen alleen daar op!
quote:
Zit ik in principe ook, ik zei toch dat ik ooit ICT heb gedaan? en de gebruinde ventjes kom ik helaas vaak genoeg tegen bij het uitgaan.
Ok
quote:
Dat kan, maar anderen zien mooie kleding misschien meer als hobby waarom heb je daar een probleem mee? Moet je misschien ook eens wat meer doen, vinden de vrouwtjes leuk Zolang je niet tever doorslaat.
Dat hoeft allemaal van mij niet. Het zal allemaal best dat de vrouwen van tegenwoordig graag mannetjes hebben die tip top in de nieuwste kleren lopen, maar dan zoek ik liever een vrouwtje voor wie dat niet hoeft. Gaat tenslotte niet om de kleding in een relatie lijkt me.
quote:
Wat is er mis met je een beetje naar de mode kleden? Zolang je het zelf mooi vindt... Nogmaals, kom eens buiten en zie dat zoveel jongens en mannen tegenwoordig moeite doen om er een beetje leuk gekleed bij te lopen.
Wat er mis mee is? Dat het eigenlijk allemaal nep is. Voor mij part lopen ze in berenkostuums over een half jaar omdat het mode is, maar ik loop ze niet na. Ik heb het sowieso niet zo op meelopers. Ik bedoel, je kunt zelf toch ook wel wat verzinnen.
quote:
Was vooral een beetje sarren, omdat ik slecht tegen mensen kan die kritiek hebben op iets wat ik mooie kleding vind. Zeker als ze daarna beginnen over dat kleding alleen praktisch moet zijn, dan krijg ik echt vreemde beelden voor me.
De praktische kant vind ik gewoon belangrijker dan hoe het eruit ziet. Tuurlijk loop ik niet meer op klompen enzo omdat het misschien praktischer zou kunnen zijn, maar mij boeit het niet als er in plaats van kwark, kwarq op zou staan.
Liever 5 in de hand, dan schijten op een natte krant.
pi_60385485
quote:
Op zondag 27 juli 2008 22:27 schreef Aardappelbeertje het volgende:
Wat er mis mee is? Dat het eigenlijk allemaal nep is. Voor mij part lopen ze in berenkostuums over een half jaar omdat het mode is, maar ik loop ze niet na. Ik heb het sowieso niet zo op meelopers. Ik bedoel, je kunt zelf toch ook wel wat verzinnen.
Als je nou echt consequent bent, dan ontwerp je voortaan ook je eigen kleding.

Jouw kledingkast hangt ook vol met kleding waarvan ándere mensen dachten dat het mooi was. Wel een beetje meeloperig van je, om het dan nog te kopen ook. En kom nu niet met "ja, maar ik vind het zelf óók mooi", want dat argument gaat natuurlijk net zo hard op voor mensen die een bepaalde riem kopen.
quote:
Op zondag 27 juli 2008 22:27 schreef Aardappelbeertje het volgende:

De praktische kant vind ik gewoon belangrijker dan hoe het eruit ziet. Tuurlijk loop ik niet meer op klompen enzo omdat het misschien praktischer zou kunnen zijn, maar mij boeit het niet als er in plaats van kwark, kwarq op zou staan.
Uit je reacties in dit topic blijkt anders toch het tegendeel. Als het uiterlijk je niet had geďnteresseerd, had je niet zo fel gereageerd in dit topic natuurlijk.

Ik bedoel, een riem wordt toch niet ineens minder praktisch als hij zichtbaar is? Hij dient dan nog altijd het zelfde doel hoor...
pi_60385533
Mode is zo lelijk dat het elk half jaar weer vervangen moet worden
so get yourself a car and drive it all alone
get yourself a car and ride it on the wind
get yourself a car and drive it all alone
get yourself a car and ride it on the wind yea
pi_60385760
quote:
[..]

Wat er mis mee is? Dat het eigenlijk allemaal nep is. Voor mij part lopen ze in berenkostuums over een half jaar omdat het mode is, maar ik loop ze niet na. Ik heb het sowieso niet zo op meelopers. Ik bedoel, je kunt zelf toch ook wel wat verzinnen.[..]

Nu noem je me alsnog meeloper.

Hoe het ook zij, en hoe je het ook went of keert. Ik geloof best dat je mij niet bedoeld, maar meelopers zijn toch écht meer het type van Nike petje klein afgesteld op je hoofdje met een broek ónder je kont en een stel pauper nikies eronder (pauper nikies, want sommige AM one zijn respect =) ) dus NIET van die skinny of baggy dragende jochies.

Ik denk dat je de term meelopers sowieso moet laten vallen wat betreft uiterlijk, nu ik er tijdens het schrijven over nadenk. Het ligt aan het hele gedrag!

Goed...
Waarom ik me hier nog probeer te verdedigen snap ik eigenlijk niet eens..
Je leest dit
pi_60385907
quote:
Op zondag 27 juli 2008 22:33 schreef Omniej het volgende:

[..]

Als je nou echt consequent bent, dan ontwerp je voortaan ook je eigen kleding.

Jouw kledingkast hangt ook vol met kleding waarvan ándere mensen dachten dat het mooi was. Wel een beetje meeloperig van je, om het dan nog te kopen ook. En kom nu niet met "ja, maar ik vind het zelf óók mooi", want dat argument gaat natuurlijk net zo hard op voor mensen die een bepaalde riem kopen.
[..]

Uit je reacties in dit topic blijkt anders toch het tegendeel. Als het uiterlijk je niet had geďnteresseerd, had je niet zo fel gereageerd in dit topic natuurlijk.

Ik bedoel, een riem wordt toch niet ineens minder praktisch als hij zichtbaar is? Hij dient dan nog altijd het zelfde doel hoor...
Jep, dat klopt. Maar als ik compleet anti-meelopers was geweest, dan was ik geeneens geboren, want tja, dat doet iedereen toch al, kinderen baren Nee, zo werkt het niet. Sommige dingen kun je niet tegengaan in het meelopen, maar als je zelf kunt kiezen uit je kleding kies ik liever iets wat lekker zit of ik toevallig tegenkom, dan dat ik voorgeschoteld word over wat nu in is en wat uit. Desondanks dat ben ik geen linkse rakker die alles maar tegenzit, maar dat was wel duidelijk dacht ik.

Nee, blijkt precies hetzelfde. Als het berenvel nog steeds de boventoon zou hebben gevoerd en het geitenvel zou in door wat modekoninkjes worden ingevoerd als het nieuwste van het nieuwste, zou ik niet meteen daarop overspringen. Zo zit het gewoon. In dat opzicht ben ik wel een meeloper zeg, oooooh wat stout Ik loop namelijk met de rest mee, want ik trek nog steeds kleren aan.

Je wilt toch niet zeggen dat die riem per ongeluk boven zn t-shirt uitkomt. Nee hoor, dat gebeurd niet om te showen, helemaal per ongeluk.
pi_60385984
quote:
Op zondag 27 juli 2008 22:45 schreef Chindo het volgende:

[..]

Nu noem je me alsnog meeloper.

Hoe het ook zij, en hoe je het ook went of keert. Ik geloof best dat je mij niet bedoeld, maar meelopers zijn toch écht meer het type van Nike petje klein afgesteld op je hoofdje met een broek ónder je kont en een stel pauper nikies eronder (pauper nikies, want sommige AM one zijn respect =) ) dus NIET van die skinny of baggy dragende jochies.

Ik denk dat je de term meelopers sowieso moet laten vallen wat betreft uiterlijk, nu ik er tijdens het schrijven over nadenk. Het ligt aan het hele gedrag!

Goed...
Waarom ik me hier nog probeer te verdedigen snap ik eigenlijk niet eens..
Nee, dat denk ik niet. Meelopers heb je immers in alle (sub)culturen, toch? Niet alleen bij de back-up negerts of de hardcoredudes. Kan best dat jij niet bij de mooiboy culti hoort, excuses als je je daarvoor gekwetst voelde, maar meelopen kan overal eigelijk.

Trouwens, is iedereen die zich aan de modetrends houd niet een meeloper?

Btw, waar hebben we het uberhaupt over. Komt er gewoon op neer dat ik het niet op modetypes heb en als de persoon in kwestie dat niet is, jammer dan, verkeerde constatering kan gebeuren.
  zondag 27 juli 2008 @ 22:58:30 #173
95846 Mr.Mills
Nog steeds
pi_60386076
Dit topic . TS, ik zou vooral nog meer posten om te laten zien dat het je geen flikker interesseert....complexje?

Oh ja en TS, je bent een anti-meeloper meeloper!
  zondag 27 juli 2008 @ 23:11:29 #174
170092 Fha
Fuzzy!
pi_60386320
quote:
Op zondag 27 juli 2008 22:24 schreef NoelGallagher het volgende:
Eigenlijk heeft Chindo als enige in dit topic de meest zinnige post geplaatst, dus kan het topic dicht. .
Wehehe Maar je hebt wel gelijk ja.
Op woensdag 22 mei 2013 21:42 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik moet er ook idd niet zo over zaniken. Sorry :P
pi_60386334
quote:
Op zondag 27 juli 2008 22:54 schreef Aardappelbeertje het volgende:

[..]

Nee, dat denk ik niet. Meelopers heb je immers in alle (sub)culturen, toch? Niet alleen bij de back-up negerts of de hardcoredudes. Kan best dat jij niet bij de mooiboy culti hoort, excuses als je je daarvoor gekwetst voelde, maar meelopen kan overal eigelijk.

Trouwens, is iedereen die zich aan de modetrends houd niet een meeloper?

Btw, waar hebben we het uberhaupt over. Komt er gewoon op neer dat ik het niet op modetypes heb en als de persoon in kwestie dat niet is, jammer dan, verkeerde constatering kan gebeuren.
Ik zou liegen als ik geen mode typje ben, maar daar versta ik niet onder dat ik de laatste trends volg. Want íedereen is een mode-typje. Ralph Lauren polo'tje met Tommy broekje, is dat géén mode? Ik denk dat álles mode is, want bij elke persoon past een bepaalde stijl het best.

Maar om even niet bijdehand te doen; ik snap denk ik wel wat je bedoelt...
En dat je een vergissinkje hebt gemaakt kan gebeuren,
schijt..

Zolang er maar niet een tweede malloot komt die een of ander naampje voor mij verzint =)
Je leest dit
pi_60387779
Aardappelbeertje, je lijkt me best een vriendelijke jongen maar laat je ideeen over 'mooiboys' eens varen. Degenen die jij in je hoofd hebt, dat is maar een heel klein groepje, wat pubers. Ik weet niet hoe oud je bent en of je nog op school/uni zit, maar dan zie je toch ook wel een verschil? Ik heb het idee dat je een beetje geisoleerd bent van je leeftijdsgenoten (aangezien ik je geen 30 jaar ofzo schat) en zo een vervomd beeld krijgt van mensen die niet zo zijn als jij en je vriendengroep.
  maandag 28 juli 2008 @ 00:55:19 #177
3767 Herald
Come get some
pi_60388326
domme vraag misschien, maar wat is het probleem van de foto in de OP? Is het niet normaal dat je riem zichtbaar is?
*But in my own way, I am king. Hail to the king baby.*
  maandag 28 juli 2008 @ 01:02:22 #178
219075 Fortitudo
de echte vedett
pi_60388399
zo draag ik mn riem ook, alleen niet zo'n afzichtelijk ding. maar wel mn shirt/overhemd lichtjes in de broek
Een oude, seniele vos is nog steeds sluw en schuw. Nooit afschrijven zeg ik je.
  maandag 28 juli 2008 @ 01:04:53 #179
151036 Gluckskafer
How would it be?
pi_60388432
Ik heb ik Italië zo'n neppe Gucci riem gekocht voor 10 euro.
Met glitters. Tof he!
pi_60388485
quote:
Op maandag 28 juli 2008 01:02 schreef Fortitudo het volgende:
zo draag ik mn riem ook, alleen niet zo'n afzichtelijk ding. maar wel mn shirt/overhemd lichtjes in de broek
Dat is wel royal sadness, je shirt in je broek proppen zodat je de riem kan zien.

Het is veel mooier als je shirt een beetje kort is, zodat je de riem goed kan zien, maar wel lang genoeg zodat je de boxer niet kan zien, snap je?
pi_60388486
Oneens met TS. Niet met wat hij in de OP zet, maar de rest wat-ie verkondigt is wel koeiepoep!
Zo, dit was mijn bijdrage ^^
Cuz I'm Mr. Brightside
  maandag 28 juli 2008 @ 01:16:50 #182
219075 Fortitudo
de echte vedett
pi_60388564
quote:
Op maandag 28 juli 2008 01:10 schreef NoelGallagher het volgende:

[..]

Dat is wel royal sadness, je shirt in je broek proppen zodat je de riem kan zien.

Het is veel mooier als je shirt een beetje kort is, zodat je de riem goed kan zien, maar wel lang genoeg zodat je de boxer niet kan zien, snap je?
als jij je overhemd over je broek heen draagt ziet het er niet uit. met een t-shirt kan ik er nog enigszins mee inkomen.
pi_60388585
quote:
Op maandag 28 juli 2008 01:16 schreef Fortitudo het volgende:

[..]

als jij je overhemd over je broek heen draagt ziet het er niet uit. met een t-shirt kan ik er nog enigszins mee inkomen.
Ik dacht dat je bedoelde dat je met het overhemd ook alleen de voorkant in je broek doet . Maar met overhemd is het idd veel mooier om dat hele ding in je broek te stoppen.
  maandag 28 juli 2008 @ 08:09:37 #184
74976 JDude
groetjes, veldmuis
pi_60389711
Schopje PUB .
  maandag 28 juli 2008 @ 09:52:49 #185
188134 Beauregard
1818 - 1893
pi_60390754
quote:
Op zondag 27 juli 2008 23:12 schreef Chindo het volgende:

[..]

Ik zou liegen als ik geen mode typje ben, maar daar versta ik niet onder dat ik de laatste trends volg. Want íedereen is een mode-typje. Ralph Lauren polo'tje met Tommy broekje, is dat géén mode? Ik denk dat álles mode is, want bij elke persoon past een bepaalde stijl het best.

Maar om even niet bijdehand te doen; ik snap denk ik wel wat je bedoelt...
En dat je een vergissinkje hebt gemaakt kan gebeuren,
schijt..

Zolang er maar niet een tweede malloot komt die een of ander naampje voor mij verzint =)
Polo'tje, broekje, volgens mij ben jij gewoon keihard gay, faalhaas.
pi_60393194
quote:
Op maandag 28 juli 2008 00:23 schreef NMY1 het volgende:
Aardappelbeertje, je lijkt me best een vriendelijke jongen maar laat je ideeen over 'mooiboys' eens varen. Degenen die jij in je hoofd hebt, dat is maar een heel klein groepje, wat pubers. Ik weet niet hoe oud je bent en of je nog op school/uni zit, maar dan zie je toch ook wel een verschil? Ik heb het idee dat je een beetje geisoleerd bent van je leeftijdsgenoten (aangezien ik je geen 30 jaar ofzo schat) en zo een vervomd beeld krijgt van mensen die niet zo zijn als jij en je vriendengroep.
Ach, het is allemaal één pot nat.
  maandag 28 juli 2008 @ 12:38:31 #187
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_60393611
quote:
Op maandag 28 juli 2008 09:52 schreef Beauregard het volgende:

[..]

Death is lighter than a feather, duty heavier than a mountain.
The only easy day is yesterday
stay frosty
  maandag 28 juli 2008 @ 12:57:54 #188
140904 MLF
Unazukin
pi_60393977
quote:
Op zondag 27 juli 2008 13:25 schreef Edwinuss het volgende:
[ afbeelding ]

Waarom heeft iedereen dat ? Is het in ? Zijn riemen tegenwoordig zo hip dat je er mee mag showen ? Het is niet zo dat iedereen super dure riemen heeft. En zo mooi vindt ik de riemen ook niet.

Klacht : het hele punt ontgaat mij en de dames vinden het ook niks.
wat is je probleem?
  maandag 28 juli 2008 @ 13:07:38 #189
72039 Pappie_Culo
Spelen is leuk
pi_60394155
Mannen die met de mode grillen meewaaien zijn slappe zakken.

Waarmee ik niet wil zeggen dat ik dat per definitie niet ben hoor. Ik bedoel, alle biefstukken zijn vlees, maar niet alle vlees is natuurlijk biefstuk.
Dance into the fire, to fatal sounds of broken dreams...
  maandag 28 juli 2008 @ 13:49:35 #190
194154 BigKahuna
De Eindbaars.
pi_60395060
><(({°>
pi_60395112
quote:
Op maandag 28 juli 2008 13:49 schreef BigKahuna het volgende:
[ afbeelding ]
Is perongeluk gegaan hoor

Dat tasje ook...
  maandag 28 juli 2008 @ 13:51:54 #192
188134 Beauregard
1818 - 1893
pi_60395119
Ah, Cristiano Ronaldo op de camping, onderweg naar de toilethokken met toilettas onder de arm.
  maandag 28 juli 2008 @ 13:56:10 #193
194154 BigKahuna
De Eindbaars.
pi_60395214
quote:
Op maandag 28 juli 2008 13:51 schreef Beauregard het volgende:
Ah, Cristiano Ronaldo op de camping, onderweg naar de toilethokken met toilettas onder de arm.
Ja, Cristiano Ronaldo kampeert in een winkelstraat
><(({°>
pi_60395221
quote:
Op maandag 28 juli 2008 13:49 schreef BigKahuna het volgende:
[ afbeelding ]
Wij lachen hem uit om zijn idiote riem en dergelijke, maar hij l0llerpwn0rd ons door middel van zijn bankrekening.
  maandag 28 juli 2008 @ 13:57:38 #195
194154 BigKahuna
De Eindbaars.
pi_60395243
Overigens is de persoon in de OP dus echt geen mooiboy.
><(({°>
pi_60395246
Tvp.
  maandag 28 juli 2008 @ 13:58:04 #197
188134 Beauregard
1818 - 1893
pi_60395254
quote:
Op maandag 28 juli 2008 13:56 schreef BigKahuna het volgende:

[..]

Ja, Cristiano Ronaldo kampeert in een winkelstraat
Oh, is het een winkelstraat!? Goed dat je me daar op wijst, ik had namelijk echt het idee dat het een camping was. En ik dacht dat 'shopping' in de bestandsnaam stond om mij op het verkeerde spoor te brengen!

Vent, hou toch rap je scheur dicht.
  maandag 28 juli 2008 @ 13:58:44 #198
194154 BigKahuna
De Eindbaars.
pi_60395271
quote:
Op maandag 28 juli 2008 13:58 schreef Beauregard het volgende:

[..]

Oh, is het een winkelstraat!? Goed dat je me daar op wijst, ik had namelijk echt het idee dat het een camping was. En ik dacht dat 'shopping' in de bestandsnaam stond om mij op het verkeerde spoor te brengen!

Vent, hou toch rap je scheur dicht.
><(({°>
pi_60395276
quote:
Op maandag 28 juli 2008 13:57 schreef BigKahuna het volgende:
Daar is niks mis mee inderdaad. C Ronaldo daarentegen
  maandag 28 juli 2008 @ 13:59:25 #200
188134 Beauregard
1818 - 1893
pi_60395292
quote:
Op maandag 28 juli 2008 13:58 schreef BigKahuna het volgende:

[..]

.
  maandag 28 juli 2008 @ 14:02:24 #201
194154 BigKahuna
De Eindbaars.
pi_60395355
quote:
Op maandag 28 juli 2008 13:59 schreef Beauregard het volgende:

[..]

.
Lief.
><(({°>
pi_60399549
pi_60400024
quote:

[..]

Ik ben straight, hetero ja..
Hier heb je wel een grote bek hč?
Kom maar joh... tof forum-gozertje

Zul je zien wie hier gay is..

Echt een hekel aan; stoere forum gastjes..
Je leest dit
pi_60400051
quote:
Op maandag 28 juli 2008 17:38 schreef Chindo het volgende:

[..]

DAAR IS IE!

de internet held.
  maandag 28 juli 2008 @ 17:42:38 #205
194154 BigKahuna
De Eindbaars.
pi_60400101
quote:

[..]

!!
><(({°>
pi_60400113
Als er 1 plek is waar je niet stoer moet doen is het fok wel
  maandag 28 juli 2008 @ 17:44:14 #207
188134 Beauregard
1818 - 1893
pi_60400124
quote:

[..]

Komen? Wil ik best, maar alleen in je moeders gezichtje.

Of doel je op een confrontatie? Prima. Ik schat zo in dat ik jou vrij eenvoudig de baas kan, met je broekje en je polo'tje. Ik heb er ook een hekel aan hoor, stoere forumgastjes. Daarom zou ik het prettig vinden als je gewoon een eind optyft van dit forum.

Zo, Chindo, kom er maar in!
pi_60400394
quote:
Op maandag 28 juli 2008 17:48 schreef Maisnon het volgende:
TS is naturist!
pi_60400565
quote:
Op maandag 28 juli 2008 17:44 schreef Beauregard het volgende:

[..]

Of doel je op een confrontatie? Prima. Ik schat zo in dat ik jou vrij eenvoudig de baas kan, met je broekje en je polo'tje. Ik heb er ook een hekel aan hoor, stoere forumgastjes. Daarom zou ik het prettig vinden als je gewoon een eind optyft van dit forum.

Meneertje is dol op fitnissen of is 10kg zwaarder en denkt daarom dat hij mij zomaar neergooit? HA-HA.

Het is gewoon leuk om iemand die zich goed voelt dmv zijn stijltje en níet gay is af te kraken he?
Ga je gang, als dat jou gelukkig maakt
quote:
Op maandag 28 juli 2008 13:57 schreef BigKahuna het volgende:
Oké. Ik weet niet vanuit welk opzicht je dat bedoelt, maar ik zie het maar als positief.. thanks!
quote:

[..]

En nogmaals; Hij is degene die begint met 'stoer doen' met die uitspraken als faalhaas, keihard gay...
Dus zeg niet dat ik niet stoer moet doen, want ik praat gewoon terug met dezelfde toon als hij deed..
Je leest dit
  maandag 28 juli 2008 @ 18:11:03 #211
97186 Rosbief
Gezond en mals
pi_60400627
Mensen met een riem
Leer werkwoorden vervoegen, vlerk!
pi_60400779
Dat er überhaupt zo'n ophef over wordt gemaakt, gekkk hée..
Je leest dit
pi_60400884
Joh, Beauregard staat er om bekend dat hij altijd loopt te kankeren op iedereen die in Lif post en zijn eigen voortreffelijke kledingsmaak de hemel in prijst ("ik heb meer stijl dan heel Wivah bij elkaar"), maar ik kan mij niet herinneren dat hij ons ooit heeft verblijd met een foto van zijn orgasmische kleertjes. Daar baal ik best wel van eigenlijks
  maandag 28 juli 2008 @ 18:26:32 #214
95846 Mr.Mills
Nog steeds
pi_60400929
quote:
Op maandag 28 juli 2008 17:44 schreef Beauregard het volgende:

[..]

Omg je laat je wel kennen hč . Ben je zo lelijk?
pi_60402689
quote:
Op maandag 28 juli 2008 18:18 schreef Chindo het volgende:
Dat er überhaupt zo'n ophef over wordt gemaakt, gekkk hée..
Ik vindt het alleen maar geniaal, was gewoon als bagger bedoeld
  maandag 28 juli 2008 @ 19:50:13 #216
79000 Maikuuul
Dat zeg ik ook altijd
pi_60402718
Mensen die een blouse in de broek doen maar geen riem hebben

royal nerdness ziet dat uit.

Weets
[b]Mag ik niet zeggen voor me moeder
Van het Concert des Levens krijgt niemand een Program
Sokkel Lolleromfg[/b]
pi_60402862
Ben al blij dat zo'n gast een riem draagt. Je ziet er genoeg rondlopen die het geil vinden om hun broek zo laag mogelijk te hangen, waardoor je de helft van hun ondergoed ziet. Das ook niks.
Niks mis mee als je zo je riem draagt.
  maandag 28 juli 2008 @ 19:59:16 #218
202094 KingOfPop
50% Nederlands 100% Kansloos
pi_60402937
Die jongen uit de op ken ik.. loop je er tegenwoordig zo bij..?
Aanpassen of oprotten ! Wij tegen iedereen !
pi_60403481
quote:
Op maandag 28 juli 2008 19:50 schreef Maikuuul het volgende:
Mensen die een blouse in de broek doen maar geen riem hebben

royal nerdness ziet dat uit.

Weets
Sowieso een blouse/overhemd in je broek stoppen...
  maandag 28 juli 2008 @ 20:40:00 #220
79000 Maikuuul
Dat zeg ik ook altijd
pi_60403858
quote:
Op maandag 28 juli 2008 20:23 schreef Aardappelbeertje het volgende:

[..]

Dat is heul normaal vind ik ?

Een te grote blouse dragen en dan ook nog over je broek laten hangen
Sokkel Lolleromfg[/b]
pi_60403907
quote:
Op maandag 28 juli 2008 20:23 schreef Aardappelbeertje het volgende:

[..]

Wat een'' '' post. Het is toch veel netter om je overhemd in je broek te stoppen, met mooie jeans en riem.
  maandag 28 juli 2008 @ 20:44:55 #222
69655 mordradead
Wat is een leesje?
pi_60403995
Nee man, overhemd moet je los dragen, t-shirt eronder en dan zo'n mooie met een draak erop ofzo!
Bernie en ik zijn tof.
pi_60404052
quote:
Op maandag 28 juli 2008 20:44 schreef mordradead het volgende:
Nee man, overhemd moet je los dragen, t-shirt eronder en dan zo'n mooie met een draak erop ofzo!
Ja, of van die vlammen .
  maandag 28 juli 2008 @ 20:49:07 #224
69655 mordradead
Wat is een leesje?
pi_60404102
Met dit weer trouwens liever een vrolijke hawai motiefje
Bernie en ik zijn tof.
  maandag 28 juli 2008 @ 21:19:26 #225
79000 Maikuuul
Dat zeg ik ook altijd
pi_60404821
quote:
Op maandag 28 juli 2008 20:44 schreef mordradead het volgende:
Volwassen mensen met drakenshirts !!!

Good old days
Sokkel Lolleromfg[/b]
pi_60405827
quote:
Op maandag 28 juli 2008 19:59 schreef KingOfPop het volgende:
Die jongen uit de op ken ik.. loop je er tegenwoordig zo bij..?
Waar woon je?
Je leest dit
pi_60405872

[ Bericht 100% gewijzigd door Chindo op 28-07-2008 22:02:47 ]
Je leest dit
  maandag 28 juli 2008 @ 22:30:31 #228
194154 BigKahuna
De Eindbaars.
pi_60406563
quote:
Op maandag 28 juli 2008 18:07 schreef Chindo het volgende:
Oké. Ik weet niet vanuit welk opzicht je dat bedoelt, maar ik zie het maar als positief.. thanks!
'

Oh jij bent het dus Ik bedoel er niks verkeerds mee, ik vind je kleding mooi
Sommige mensen hier op Fok zien iedereen die er goed uitziet als 'mooiboy' of 'modefag'...

Mooiboys vind ik het soort mensen dat met een Gucci zonnebril rondloopt als het bewolkt is of als ze binnen zijn
><(({°>
  maandag 28 juli 2008 @ 22:45:29 #229
79000 Maikuuul
Dat zeg ik ook altijd
pi_60406945

Zo ist toch gewoon normaal om je riem te dragen ?

Zonder riem
Sokkel Lolleromfg[/b]
  maandag 28 juli 2008 @ 22:51:10 #230
219075 Fortitudo
de echte vedett
pi_60407069
quote:
Op maandag 28 juli 2008 22:45 schreef Maikuuul het volgende:
[ afbeelding ]

Zo ist toch gewoon normaal om je riem te dragen ?

Zonder riem
je broek zit te hoog en met zo'n diepe inkijk moet je er een egaal wit t-shirt oid onder doen, die inkijk ziet er tokkie uit. de kleur van het overhemd is wel mooi
  maandag 28 juli 2008 @ 22:56:00 #231
79000 Maikuuul
Dat zeg ik ook altijd
pi_60407187
quote:
Op maandag 28 juli 2008 22:51 schreef Fortitudo het volgende:

[..]

je broek zit te hoog en met zo'n diepe inkijk moet je er een egaal wit t-shirt oid onder doen, die inkijk ziet er tokkie uit. de kleur van het overhemd is wel mooi
Een wit shirt onder je blouse/overhemd(voor de gheys) royal sadness, dan kan ik net zogoed een trui aantrekken

En ja ik weet dat de broek te hoog zit, sorry dat ik mijn broek voor deze speciale foto niet precies op de goede maat heb zitten zoals hij behoort.

Maar het gaat zich hier om de riem ! de blouse in de broek + de riem.

Mense die een blouse dragen zonder riem ( terwijl hij in de broek zit )
Krijg je een beetje het Gert effect ( van samson en gert )
Sokkel Lolleromfg[/b]
  maandag 28 juli 2008 @ 23:04:01 #232
219075 Fortitudo
de echte vedett
pi_60407354
quote:
Op maandag 28 juli 2008 22:56 schreef Maikuuul het volgende:

[..]

Een wit shirt onder je blouse/overhemd(voor de gheys) royal sadness, dan kan ik net zogoed een trui aantrekken

En ja ik weet dat de broek te hoog zit, sorry dat ik mijn broek voor deze speciale foto niet precies op de goede maat heb zitten zoals hij behoort.

je hebt wel een smalle taille (voor de gheys) of lijkt dat zo. zonder riem ziet het er idd helemaal niet uit. en als het te warm is voor een t-shirt eronder knoop je je overhemd maar een knoopje hoger vast. of wil je er uitzien als een tokkie? alleen de schakelketting ontbreekt dan nog
pi_60407426
quote:
Op maandag 28 juli 2008 22:56 schreef Maikuuul het volgende:

[..]

OVERHEMD, godverdomme .
  maandag 28 juli 2008 @ 23:07:30 #234
79000 Maikuuul
Dat zeg ik ook altijd
pi_60407432
quote:
Op maandag 28 juli 2008 23:04 schreef Fortitudo het volgende:

[..]

je hebt wel een smalle taille (voor de gheys) of lijkt dat zo. zonder riem ziet het er idd helemaal niet uit. en als het te warm is voor een t-shirt eronder knoop je je overhemd maar een knoopje hoger vast. of wil je er uitzien als een tokkie? alleen de schakelketting ontbreekt dan nog
Yeah me taille is idd niet groot te noemen

Ik draag nooit een t-shirt onder me blouse, en het was een feest trouwens waar ik daar was ( ookal is geen feest draag ik het nog zo ).

Waarom zou je je uberhaubt druk maken over hoe ik me kleren draag ?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sokkel Lolleromfg[/b]
pi_60407490
Laten we een algemene legenda maken:

Begrip : Omschrijving
SHIRT : Overhemd, blabla je weet wel
TEE: Zo'n T-vormig geval
laat maar.
geen zin =)
Je leest dit
pi_60407642
quote:
Op maandag 28 juli 2008 22:30 schreef BigKahuna het volgende:

[..]

'

Oh jij bent het dus Ik bedoel er niks verkeerds mee, ik vind je kleding mooi
Sommige mensen hier op Fok zien iedereen die er goed uitziet als 'mooiboy' of 'modefag'...

Mooiboys vind ik het soort mensen dat met een Gucci zonnebril rondloopt als het bewolkt is of als ze binnen zijn
Niets aan toe te voegen
  maandag 28 juli 2008 @ 23:26:11 #237
69957 Lonewolf2003
Cool. Cool, cool, cool
pi_60407853
quote:
Op maandag 28 juli 2008 23:04 schreef Fortitudo het volgende:

[..]

Als je overhemd zo ver opknoopt ziet er totaal niet uit. Zoals Maikuul het draagt is prima en totaal niet tokkie.
pi_60408206
quote:
Op maandag 28 juli 2008 23:26 schreef Lonewolf2003 het volgende:

[..]

Als je overhemd zo ver opknoopt ziet er totaal niet uit. Zoals Maikuul het draagt is prima en totaal niet tokkie.
Hoppa. Dat vind ik nou ook =)

Tokkie blousje stijl zou dan iets zijn als ; totaal open met een hempje HALF in de broek met veel borst haar.. enzo
Je leest dit
  dinsdag 29 juli 2008 @ 12:51:18 #239
202094 KingOfPop
50% Nederlands 100% Kansloos
pi_60417260
quote:
Op maandag 28 juli 2008 22:00 schreef Chindo het volgende:

[..]

Waar woon je?
Ergens in Twente..
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Aanpassen of oprotten ! Wij tegen iedereen !
  dinsdag 29 juli 2008 @ 13:00:41 #240
4283 nietzman
Geen zin meer.
pi_60417477
quote:
Op maandag 28 juli 2008 23:07 schreef NoelGallagher het volgende:
OVERHEMD, godverdomme .
Meikel heeft een kutje.
Ik ga naar huis.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop: