abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 14 september 2007 @ 23:27:17 #251
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_53186251
quote:
Op vrijdag 14 september 2007 23:26 schreef Ulreazj het volgende:

[..]

?
Voor op een muur zijn ze best mooi.
Net zo verschrikkelijk op de muur, maar goed.
Ten percent faster with a sturdier frame
pi_53186312
quote:
Op vrijdag 14 september 2007 23:27 schreef TC03 het volgende:

[..]

Net zo verschrikkelijk op de muur, maar goed.
Ok.
  vrijdag 14 september 2007 @ 23:35:07 #253
175296 DeGluurbuur
Das toch nie normaahl
pi_53186518
pi_53186583
quote:
Op vrijdag 14 september 2007 19:21 schreef Ulreazj het volgende:
Die shirts lijken wel mooi. Maar niet om te dragen vind ik.
Ja zeg dan niks.
Now my death is more than just a sad song.
pi_53186803
Kansloze metalnerds verzameltopic!
pi_53187461
quote:
Op vrijdag 14 september 2007 23:37 schreef Heathen het volgende:

[..]

Ja zeg dan niks.
Ik typ het ook.
  zaterdag 15 september 2007 @ 00:30:04 #257
146875 aaipod
Primus inter pares
pi_53187939
quote:
Op vrijdag 14 september 2007 00:34 schreef Spacehamster het volgende:
Ik heb ook een drakenshirt!
Maar de mijne heeft wat minder textiel:
[afbeelding]
* Spacehamster zet diens anti-bash helm op...
Je wou hem zo graag dat het je niet boeide dat ze hem alleen nog in Extra Small hadden?

Topic in klaagbaak. Mijn klacht:

Alto's met vieze flubberbuiken en foute kledij
  zaterdag 15 september 2007 @ 01:02:21 #258
150083 Barcaconia
ºº [[[[] []]]] ºº
pi_53188675
quote:
Op vrijdag 14 september 2007 21:48 schreef TC03 het volgende:

[..]

Naar de universiteit elke dag een pak aan, of mis ik hier iets? Zo ja: royal sadness swa.

Je mist iets, maar zoek dat zelf maar uit.
[b]Op vrijdag 24 augustus 2007 09:50 schreef PretKroket het volgende:[/b]
dude? :') ik hoop voor je dat je niet serieus bent
Even voor jou: 2x1/2 = 1/2 x 1/2
[b]Neem mij niet tè serieus, dat doe ik zelf ook niet[/b]
  zaterdag 15 september 2007 @ 01:07:20 #259
150083 Barcaconia
ºº [[[[] []]]] ºº
pi_53188789
quote:
Op vrijdag 14 september 2007 20:29 schreef OnderBroekenPoep het volgende:

[..]

hmz dus om te laten zien dat je je eigen ik bent, moet je je als de rest van de werkende schapen in nederland een 8 tot 5 baan hebben(liefst in pak uiteraard) om NIET de massa te volgen.. zou deze heldere opmerkingen maar niet uiten tijdens een sollicitatie gesprek anders ben je in no time ook een draken dragende luie reetzitter die klaagt over het systeem.

Jij snapt er geen zak van. Als je werkelijk zo anders als de rest bent in positieve zin, dan kun je je tijdens een baan op laten vallen om je vervolgens omhoog te werken en carrière te maken. In dat geval ben je dus werkelijk jezelf aan het ontplooien, terwijl de echte 8 tot 5 kantoormongooltjes de hele dag het systeem zitten te volgen. Maar aangezien je dat niet meteen snapt neem ik aan dat jij ook het liefste de makkelijkste weg volgt.

Oja, dit heb ik eerder al tijdens een sollicitatie laten blijken, en dat werkt toch echt goed. Zomaar een tip.
[b]Op vrijdag 24 augustus 2007 09:50 schreef PretKroket het volgende:[/b]
dude? :') ik hoop voor je dat je niet serieus bent
Even voor jou: 2x1/2 = 1/2 x 1/2
[b]Neem mij niet tè serieus, dat doe ik zelf ook niet[/b]
pi_53190956
pakken zijn echt kk stylz, drakenshirts en zwarte emo stinktroep zijn voor het uitschot van de maatschappij. Die mensen zijn net als de marokkanen een kankergezwel dat weggesneden zou moeten worden!
(Y)
pi_53191355
quote:
Op zaterdag 15 september 2007 00:30 schreef aaipod het volgende:

[..]

Je wou hem zo graag dat het je niet boeide dat ze hem alleen nog in Extra Small hadden?

Topic in klaagbaak. Mijn klacht:

Alto's met vieze flubberbuiken en foute kledij
Als je dat al een flubberbuik vind.. wat een zwaar leven zal je dan hebben.
Now my death is more than just a sad song.
  zaterdag 15 september 2007 @ 10:40:10 #262
178394 afdak
tubgirl.jpg
pi_53191988
quote:
Op zaterdag 15 september 2007 06:25 schreef chiren het volgende:
pakken zijn echt kk stylz, drakenshirts en zwarte emo stinktroep zijn voor het uitschot van de maatschappij. Die mensen zijn net als de marokkanen een kankergezwel dat weggesneden zou moeten worden!
Op dinsdag 6 april 2010 11:28 schreef HeatWave het volgende:
ik heb tig jaar forum-ervaring achter me
pi_53193022
quote:
Op zaterdag 15 september 2007 01:07 schreef Barcaconia het volgende:

[..]

Jij snapt er geen zak van. Als je werkelijk zo anders als de rest bent in positieve zin, dan kun je je tijdens een baan op laten vallen om je vervolgens omhoog te werken en carrière te maken. In dat geval ben je dus werkelijk jezelf aan het ontplooien, terwijl de echte 8 tot 5 kantoormongooltjes de hele dag het systeem zitten te volgen. Maar aangezien je dat niet meteen snapt neem ik aan dat jij ook het liefste de makkelijkste weg volgt.

Oja, dit heb ik eerder al tijdens een sollicitatie laten blijken, en dat werkt toch echt goed. Zomaar een tip.
je zelf ontplooien, je horizon verbreden doe je niet door carriere te maken.. dat is niks anders dan je beurs spekken.
je ontplooien doe je door totaal andere dingen te doen die je normaal doet, nieuwe indrukken nieuwe mensen nieuwe omgeving enz enz.. en niet door je omhoog te werken binnen een bedrijf met kennis die je al bezit.
enne tsja dat doet het gros van nederland ook al dus weet niet als je nou zo uniek bent dan.

... en ja als vakkenvuller zou je er mee weg komen met je heldere uitspraak...* kuch snotneus * kuch
do you have the guts to smell my nuts?
pi_53193134
Misschien is het trouwens een welvaartsziekte, die emo/alto-troep. In andere landen wordt er tenminste nog hard gewerkt en willen mensen er echt voor gaan. Hier zitten ze met z'n alleen een joint te roken en te zeiken over de samenleving. Word gewoon volwassen! Je positief onderscheiden doe je niet door zoiets oppervlakkigs als kleding, je doet dat door daden! Werk jezelf op tot directeur, dan ben je pas echt groots.
Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
pi_53193253
quote:
Op zaterdag 15 september 2007 11:36 schreef OnderBroekenPoep het volgende:
je zelf ontplooien, je horizon verbreden doe je niet door carriere te maken.. dat is niks anders dan je beurs spekken.
je ontplooien doe je door totaal andere dingen te doen die je normaal doet, nieuwe indrukken nieuwe mensen nieuwe omgeving enz enz.. en niet door je omhoog te werken binnen een bedrijf met kennis die je al bezit.
enne tsja dat doet het gros van nederland ook al dus weet niet als je nou zo uniek bent dan.
Onzin. Een carrière is een van de belangrijkste dingen in je leven. Niet alleen voor je beurs. Juist daarin kun je nieuwe indrukken opdoen, nieuwe mensen ontmoeten, nieuwe uitdagingen aangaan en het verschil maken in de wereld. Alleen dan moet je dus niet als een kantoorklerk van 9 tot 5 een beetje zitten klooien. Maar hetzelfde geldt ook voor mensen die muziek willen spelen, die zullen ook iets meer moeten geven dan 90% van de mensen die alleen bestaande deuntjes kunnen pingelen. Maar goed, zoals ik al zei... welvaartsziekte. Mensen hebben gewoon teveel geld waardoor ze een mooie carrière niet meer op waarde weten te schatten.
pi_53194070
quote:
Op zaterdag 15 september 2007 11:45 schreef SuperHarregarre het volgende:

[..]

Onzin. Een carrière is een van de belangrijkste dingen in je leven. Niet alleen voor je beurs. Juist daarin kun je nieuwe indrukken opdoen, nieuwe mensen ontmoeten, nieuwe uitdagingen aangaan en het verschil maken in de wereld. Alleen dan moet je dus niet als een kantoorklerk van 9 tot 5 een beetje zitten klooien. Maar hetzelfde geldt ook voor mensen die muziek willen spelen, die zullen ook iets meer moeten geven dan 90% van de mensen die alleen bestaande deuntjes kunnen pingelen. Maar goed, zoals ik al zei... welvaartsziekte. Mensen hebben gewoon teveel geld waardoor ze een mooie carrière niet meer op waarde weten te schatten.
je gezondheid, je familie en vrienden zijn het belangrijkste, in je carriere nieuwe mensen of nieuwe dingen doen nieuwe uitdagingen is dat je persoonlijke ik ontplooien, je eigen ik definiëren? komt het niet gewoon neer als je het plat bekijkt op alleen maar meer geld verdienen? je 100% inzetten op je werk en daar de vruchten van plukken is toppie natuurlijk petje af voor die mensen.. maar onderscheiden doe je je niet.. want half nederland doet/probeert dat al te doen dus echt uniek ben je dan niet.... en zo komen we weer terug op de orginele discussie.. een shirtje

sjemie zeg hoe een shirtje het gevoel van eigenwaarde kan aantasten van de carriere man .
  zaterdag 15 september 2007 @ 12:31:25 #267
138448 PeZu
Suspended animation
pi_53194229
quote:
Op zaterdag 15 september 2007 12:23 schreef OnderBroekenPoep het volgende:

[..]

je gezondheid, je familie en vrienden zijn het belangrijkste, in je carriere nieuwe mensen of nieuwe dingen doen nieuwe uitdagingen is dat je persoonlijke ik ontplooien, je eigen ik definiëren? komt het niet gewoon neer als je het plat bekijkt op alleen maar meer geld verdienen? je 100% inzetten op je werk en daar de vruchten van plukken is toppie natuurlijk petje af voor die mensen.. maar onderscheiden doe je je niet.. want half nederland doet/probeert dat al te doen dus echt uniek ben je dan niet.... en zo komen we weer terug op de orginele discussie.. een shirtje

sjemie zeg hoe een shirtje het gevoel van eigenwaarde kan aantasten van de carriere man .
mensen die toppie gebruiken _!
There's a virus in my system
There's a virus in my brain
There's a virus in my system
And it's driving me insane
pi_53195089
quote:
Op zaterdag 15 september 2007 12:31 schreef PeZu het volgende:

[..]

mensen die toppie gebruiken _!
jongetjes met een light sabre
pi_53195302
quote:
Op donderdag 13 september 2007 01:54 schreef Nosh het volgende:
Eens met klacht trouwens. Nog niet zo erg als de combinatie van nekbaard + wolven t-shirt, maar het scheelt niet veel.
Husky shirts
Op woensdag 30 juni 2010 20:32 schreef afcajos het volgende:
Verrassend. Een topic over het regelen van te jonge smatjes en C_N en Lakitu zijn er als de kippen bij.
pi_53195454
Oh en die klacht van Maikuuul is totally terrecht
Op woensdag 30 juni 2010 20:32 schreef afcajos het volgende:
Verrassend. Een topic over het regelen van te jonge smatjes en C_N en Lakitu zijn er als de kippen bij.
pi_53195916
quote:
Op zaterdag 15 september 2007 06:25 schreef chiren het volgende:

Jij bent een kankergezwel dat je moeder heeft uitgedrukt dat op 1 of andere onduidelijke manier is ge evolueert tot iets met een IQ bijna gelijk aan dat van een baksteen.
  zaterdag 15 september 2007 @ 13:59:59 #272
4283 nietzman
Geen zin meer.
pi_53195934
Kanker is vet stoer.
Ik ga naar huis.
pi_53196057
quote:
Op zaterdag 15 september 2007 12:23 schreef OnderBroekenPoep het volgende:

je gezondheid, je familie en vrienden zijn het belangrijkste,
Heeft dus niks met je shirt te maken.
quote:
in je carriere nieuwe mensen of nieuwe dingen doen nieuwe uitdagingen is dat je persoonlijke ik ontplooien, je eigen ik definiëren?
Voor jou misschien niet omdat jij niet verder komt dan een simpele bouwvakker/kantoorklerk.
quote:
komt het niet gewoon neer als je het plat bekijkt op alleen maar meer geld verdienen?
Nee. Als je dat zo ziet, heb je het gewoon verkeerd begrepen. Hoe zie jij het leven dan? Is dat plat gezien niet gewoon geboren worden en doodgaan?
quote:
je 100% inzetten op je werk en daar de vruchten van plukken is toppie natuurlijk petje af voor die mensen..
Toppie...
quote:
maar onderscheiden doe je je niet.. want half nederland doet/probeert dat al te doen dus echt uniek ben je dan niet.... en zo komen we weer terug op de orginele discussie.. een shirtje
Dus? Half Nederland werkt volgens jouw banale achterlijke instelling. Zodra je je al wat meer interesseert kun je je onderscheiden. Bovendien vind ik drakenshirts/bandshirts helemaal niet origineel. Alle mensen die zich afzetten tegen de norm dragen dat soort trieste shit. Lekker origineel. Lekker zelfontplooiend. De enige die je voor de gek houdt, ben jijzelf!
quote:
Leer Nederlands. Als ik dan toch op die prutszin moet reageren; het heeft niks met gevoel van eigenwaarde te maken. Het heeft te maken met fatsoen, met een gezonde interesse in het werk dat je doet en een gezond gevoel voor stijl. Niet iedereen is geweldig op dat gebied maar je kunt je gewoon in de gemiddelde winkel laten adviseren.

Nogmaals, ik vind je argumenten echt dramatisch zwak. Volgens jouw beredenatie moet je een drakenshirt/bandshirt dragen om jezelf te kunnen ontplooien? Dat slaat gewoon als een tang op een varken. Maar goed, als je bij mij op sollicitatiegesprek zou komen dan trap ik je gewoon de kamer uit.
pi_53196067
quote:
Op vrijdag 14 september 2007 16:22 schreef TryX het volgende:

[..]

Cd-BON? Waarom denk je gelijk weer iets te krijgen? Ben je ergens niet aangenomen door je drakenshirt?

Bovendien, je wordt in 99% van alle gevallen niet aangenomen als je in je drakenoutfit aan komt schijte. Ook mensen die in pak rond lopen kunnen een hoog IQ hebben, daar heb je geen drakenshirt voor nodig?
Dat zijn immers je eigen woorden..

Ik ben anders nog nergens geweigerd vanwege mijn kleding en andere uiterlijke aspecten. Aan de andere kant ik solliciteer ook niet op baantjes waar er van je verwacht word dat je je volledige individualiteit weggeflikkerd om als een zombie in een pak de hele dag in een veel te groot gebouw patience te zitten spelen op je pc tegen een iets hoger loon dan de gemiddelde nederlander.
pi_53196109
quote:
Op zaterdag 15 september 2007 14:08 schreef McKillem het volgende:

[..]

Ik ben anders nog nergens geweigerd vanwege mijn kleding en andere uiterlijke aspecten. Aan de andere kant ik solliciteer ook niet op baantjes waar er van je verwacht word dat je je volledige individualiteit weggeflikkerd om als een zombie in een pak de hele dag in een veel te groot gebouw patience te zitten spelen op je pc tegen een iets hoger loon dan de gemiddelde nederlander.
Nee, want een callcenterzombie-baan geeft je heel veel vrijheid en ontplooiingsmogelijkheden.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')