quote:Op donderdag 13 september 2007 01:10 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Idd. Daar kan je potdomme minimaal 2 onderbroeken van halen tegenwoordig!
Koop ik 2 mooie overhemden voor idd.quote:
edc by esprit zekerquote:Op donderdag 13 september 2007 01:12 schreef ScudRaket het volgende:
[..]
Koop ik 2 mooie overhemden voor idd.
En dat overhemd durven noemenquote:
waarschijnlijk meer dan je standaard hema overhemd.quote:Op donderdag 13 september 2007 01:05 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Precies
Wat kost zo'n drakenshirt eigenlijk ?
Het verschil tussen de elite en het plebs moet er zijnquote:
quote:Op donderdag 13 september 2007 01:15 schreef _GdR_ het volgende:
[..]
waarschijnlijk meer dan je standaard hema overhemd.
serieus maikul je bent niet het persoon om mensen aftezeiken op hun kleding/look.
je bent de grootste kneus ooit. en daarom ook zo 'populair' op fok.
een beetje zoals herman van idols. iedereen lacht je uit.
quote:Op donderdag 13 september 2007 01:15 schreef ScudRaket het volgende:
[..]
Het verschil tussen de elite en het plebs moet er zijn![]()
oranje hesjesquote:Op donderdag 13 september 2007 01:17 schreef _GdR_ het volgende:
[..]
sommige mensen werken niet in de bouw.
Is dit een diss naar jezelfquote:Op donderdag 13 september 2007 01:15 schreef ScudRaket het volgende:
[..]
Het verschil tussen de elite en het plebs moet er zijn![]()
En moet ik nu in een hoekje gaan zitten en huilen omdat GdR zegt dat ik mensen niet mag bashen vanwege hun roflige kledingsmaak ?quote:Op donderdag 13 september 2007 01:15 schreef _GdR_ het volgende:
[..]
waarschijnlijk meer dan je standaard hema overhemd.
serieus maikul je bent niet het persoon om mensen aftezeiken op hun kleding/look.
je bent de grootste kneus ooit. en daarom ook zo 'populair' op fok.
een beetje zoals herman van idols. iedereen lacht je uit.
Eerder een val voor mensen die graag happenquote:
quote:Op donderdag 13 september 2007 01:16 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Yup, net zoals tussen saai en tof.
Dat kan helemaal nietquote:Op donderdag 13 september 2007 01:18 schreef Varr het volgende:
Je hebt wel een beetje een pauper hoofd maikuul, met je mbo oorbel. Steek er lekker 2 diamantjes in kerel.
idd het boeid je weinig maar da weten mensen nu al een tijdje hoor. vanaf je eerste post ongeveer.quote:Op donderdag 13 september 2007 01:18 schreef Maikuuul het volgende:
En wat boeit mij dat als mensen mij uitlachen ?
Ik loopt niet rond in drakenshirts
You are doomedquote:Op donderdag 13 september 2007 01:19 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Dat kan helemaal niet
Nee mén diamanten oorbellen vind ik niks, deze heb ik al een jaar of 4
En een oorbel int algemeen heb ik al sinds me 6/7de
Homo`s pwn-wn geen mannen, Maikuuul.quote:Op donderdag 13 september 2007 00:52 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
1 ding is zeker:
Dit:
[afbeelding]
Pwnt dit
[afbeelding]
Dus alle mannen dragen shirts met schedels en andere "duistere" stoere dingen ?quote:Op donderdag 13 september 2007 01:21 schreef DarkManta het volgende:
[..]
Homo`s pwn-wn geen mannen, Maikuuul.
Ga maar met mamma een mooie draken-shirt halen en leer eerst maar eens man te worden.
quote:Op donderdag 13 september 2007 01:22 schreef Varr het volgende:
Werkt je pa ook bij de dokken? Nja je trekt iig de grens, anders zit je zo hierbij
[afbeelding]
mooie jongen alert.quote:Op donderdag 13 september 2007 01:25 schreef Maikuuul het volgende:
Blousen in broeken stoppen is stylz mits een mooie broek.
CARS broeken
wat dons op de wangen zou een begin kunnen zijnquote:Op donderdag 13 september 2007 01:23 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Dus alle mannen dragen shirts met schedels en andere "duistere" stoere dingen ?nee !!!
Moet ik mijn haren langer laten groeien om een echte man te zijn ?
Onzin.quote:Op donderdag 13 september 2007 01:44 schreef chiren het volgende:
MAIKUUUL, eerst dit, een BLOUSE is vrouwelijk, bij de mannen heet het een OVERHEMD
En dat allemaal met je helpdesk-headsetje op. Poeh.quote:Op donderdag 13 september 2007 00:46 schreef McKillem het volgende:
[..]
Schedels zijn mannerlijk. En die andere met een plaatje dat zijn de Four Horsemen die uit de 4 windstreken komen om de apocalypse te brengen.
Pardon?! Dit heb ik nog nooit gehoord?!quote:Op donderdag 13 september 2007 01:44 schreef chiren het volgende:
MAIKUUUL, eerst dit, een BLOUSE is vrouwelijk, bij de mannen heet het een OVERHEMD
Zodra je je eigen niet meer druk maak over wat andere mensen dragen, weet je dat je volwassen wordt.quote:Op donderdag 13 september 2007 01:23 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Dus alle mannen dragen shirts met schedels en andere "duistere" stoere dingen ?nee !!!
Moet ik mijn haren langer laten groeien om een echte man te zijn ?
quote:Op donderdag 13 september 2007 01:54 schreef NED het volgende:
[..]
Pardon?! Dit heb ik nog nooit gehoord?!![]()
Tuurlijk, ik heb gelukkig nog wel een beetje verstand van kledingquote:
Bron: http://nl.wikipedia.org/wiki/Overhemdquote:Een overhemd of kortweg hemd is een kledingstuk voor het bovenlichaam, met name gedragen door mannen. Vrouwen dragen ook overhemden, maar dan worden ze bloes of blouse genoemd.
Nooit geleerd wikepedia niet als bron te gebruiken?quote:Op donderdag 13 september 2007 02:00 schreef chiren het volgende:
[..]
[..]
Tuurlijk, ik heb gelukkig nog wel een beetje verstand van kleding![]()
[..]
Bron: http://nl.wikipedia.org/wiki/Overhemd
Flikker op man, iedereen met een beetje verstand van mode weet ditquote:Op donderdag 13 september 2007 02:01 schreef Varr het volgende:
[..]
Nooit geleerd wikepedia niet als bron te gebruiken?![]()
wtf, loop je zelf in een juten zak ofso?quote:Op donderdag 13 september 2007 02:02 schreef Varr het volgende:
Dit mag echter wel als bron.
bloes (de ~, bloezen)
1 kledingstuk voor het bovenlijf, van dunne stof met knoopsluiting
no shit sherlockquote:Op donderdag 13 september 2007 00:53 schreef McKillem het volgende:
[..]
Gay kleding, en dan ben je ook nog niet eens in staat een fatsoenlijke foto te schieten.
Ik vind je daar net zo'n cubaanse homo dealer.
Ga iets doen MBO zwerver.quote:Op donderdag 13 september 2007 02:07 schreef Dibble het volgende:
[..]
wtf, loop je zelf in een juten zak ofso?![]()
maar die deur is wel van marmerquote:Op donderdag 13 september 2007 02:09 schreef Elixabete het volgende:
Dit noem je geniaal zeker
[afbeelding]
hahahaquote:Op donderdag 13 september 2007 00:46 schreef McKillem het volgende:
[..]
Schedels zijn mannerlijk. En die andere met een plaatje dat zijn de Four Horsemen die uit de 4 windstreken komen om de apocalypse te brengen.
quote:Op donderdag 13 september 2007 02:12 schreef Dibble het volgende:
[..]
maar die deur is wel van marmer![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |