Jij draagt draken shirtsquote:Op donderdag 13 september 2007 00:41 schreef McKillem het volgende:
Mensen met een brommer die hendig sjiek slippen zijn beter wel je zeggen.
fotoboekquote:
Dit is vergelijkbaar materiaal vriend ! je valt door de mandquote:Op donderdag 13 september 2007 00:44 schreef McKillem het volgende:
[..]
Waar zie jij een drakenshirt?![]()
quote:Op donderdag 13 september 2007 00:45 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Dit is vergelijkbaar materiaal vriend ! je valt door de mand
[afbeelding]
Je bent wel het type voor het drakenshirt fenomeen
quote:Op donderdag 13 september 2007 00:46 schreef ScudRaket het volgende:
Volwassen mensen die dit dragen:
[afbeelding]
BETRAPT!!!quote:Op donderdag 13 september 2007 00:44 schreef McKillem het volgende:
[..]
Waar zie jij een drakenshirt?![]()
Slayer is wel vet daarentegen.quote:Op donderdag 13 september 2007 00:46 schreef ScudRaket het volgende:
[afbeelding]
quote:
quote:Op donderdag 13 september 2007 00:48 schreef Maikuuul het volgende:
Wtf is er nou mannelijk aan het dragen van een schedel t-shirt
Meesterlijk
Totally pauper!quote:Op donderdag 13 september 2007 00:50 schreef Doodkapje het volgende:
Mijn god! Ik had een draken-shirt op mijn diploma uitreiking aan
slayer!quote:Op donderdag 13 september 2007 00:46 schreef ScudRaket het volgende:
[afbeelding]
Ach je had in ieder geval je diplomaquote:Op donderdag 13 september 2007 00:50 schreef Doodkapje het volgende:
1 ding is zeker:quote:Op donderdag 13 september 2007 00:49 schreef McKillem het volgende:
[..]
[..]
Jou kleding is soepel wil je zeggen.
quote:Op donderdag 13 september 2007 00:52 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
1 ding is zeker:
Dit:
[afbeelding]
Pwnt dit
[afbeelding]
quote:Op donderdag 13 september 2007 00:50 schreef Doodkapje het volgende:
Maar lieve jongen, wat kan er nou gay zijn aan een zwarte blouse.quote:Op donderdag 13 september 2007 00:53 schreef McKillem het volgende:
[..]
Gay kleding, en dan ben je ook nog niet eens in staat een fatsoenlijke foto te schieten.
Ik vind je daar net zo'n cubaanse homo dealer.
Das een pantherquote:Op donderdag 13 september 2007 00:53 schreef Adelante het volgende:
had jij niet zo'n gouden draken ketting, maikuuul? of een tijger ofzo?
quote:Op donderdag 13 september 2007 00:54 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Maar lieve jongen, wat kan er nou gay zijn aan een zwarte blouse.
Kk stylz ! dat bedoel je te zeggenik zag het wel op je lippen liggen kameroat !
1.Dichtknopen tot boven = suckage.quote:Op donderdag 13 september 2007 00:56 schreef McKillem het volgende:
[..]
Die zwarte blouse is ook niets mis mee, het is de manier hoe je hem draagt wat het hem doet. Die gouden ketting er achter maakt het helemaal af.
quote:Op donderdag 13 september 2007 00:57 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
1.Dichtknopen tot boven = suckage.
2.en waar moet ik anders de ketting hangen dan eronder ?
Jammer van die ketting + oorbel, voor de rest wel gelijk.quote:Op donderdag 13 september 2007 00:52 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
1 ding is zeker:
Dit:
[afbeelding]
Pwnt dit
[afbeelding]
Nou ja... als het goed is krijg ik eind van het jaar weer een anderequote:Op donderdag 13 september 2007 00:53 schreef ScudRaket het volgende:
[..]
En jij wil nog aan de slag na je diploma?
die Boss shirtjes zijn 69 euro ofzoquote:Op donderdag 13 september 2007 01:02 schreef cerror het volgende:
Ik heb liever een shirt van Slayer () dan van één of andere mode-leernicht afkomstig lap katoen die 300 euro kost.
Preciesquote:Op donderdag 13 september 2007 01:04 schreef Adelante het volgende:
[..]
die Boss shirtjes zijn 69 euro ofzo
quote:Op donderdag 13 september 2007 01:04 schreef Adelante het volgende:
[..]
Neppe merkkleding halenquote:Op donderdag 13 september 2007 01:05 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Niet om de hoek bij het all-inclusive bierbuiken hotel in Alanya...
You'd better!quote:Op donderdag 13 september 2007 01:02 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Nou ja... als het goed is krijg ik eind van het jaar weer een andereDenk dat ik dan maar mijn pak uit de kast trek
Maar seriously... was toen een beetje skater-achtig... met een baggy broek enzo... drie maal raden wie er toch maar geen foto van de uitreiking heeft besteld![]()
Die gozer heeft wel lang haar voor een gabberquote:Op donderdag 13 september 2007 00:45 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Dit is vergelijkbaar materiaal vriend ! je valt door de mand
[afbeelding]
Je bent wel het type voor het drakenshirt fenomeen
Ik studeer nog net geen rechtenquote:Op donderdag 13 september 2007 01:06 schreef ScudRaket het volgende:
[..]
You'd better!
Met fatsoenlijk overhemd en das!
Daaromquote:Op donderdag 13 september 2007 01:04 schreef Adelante het volgende:
[..]
quote:
quote:Op donderdag 13 september 2007 01:07 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Ik studeer nog net geen rechtenToxicologen zijn vrij casual en trendy
![]()
quote:Op donderdag 13 september 2007 01:10 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Idd. Daar kan je potdomme minimaal 2 onderbroeken van halen tegenwoordig!
Koop ik 2 mooie overhemden voor idd.quote:
edc by esprit zekerquote:Op donderdag 13 september 2007 01:12 schreef ScudRaket het volgende:
[..]
Koop ik 2 mooie overhemden voor idd.
En dat overhemd durven noemenquote:
waarschijnlijk meer dan je standaard hema overhemd.quote:Op donderdag 13 september 2007 01:05 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Precies
Wat kost zo'n drakenshirt eigenlijk ?
Het verschil tussen de elite en het plebs moet er zijnquote:
quote:Op donderdag 13 september 2007 01:15 schreef _GdR_ het volgende:
[..]
waarschijnlijk meer dan je standaard hema overhemd.
serieus maikul je bent niet het persoon om mensen aftezeiken op hun kleding/look.
je bent de grootste kneus ooit. en daarom ook zo 'populair' op fok.
een beetje zoals herman van idols. iedereen lacht je uit.
quote:Op donderdag 13 september 2007 01:15 schreef ScudRaket het volgende:
[..]
Het verschil tussen de elite en het plebs moet er zijn![]()
oranje hesjesquote:Op donderdag 13 september 2007 01:17 schreef _GdR_ het volgende:
[..]
sommige mensen werken niet in de bouw.
Is dit een diss naar jezelfquote:Op donderdag 13 september 2007 01:15 schreef ScudRaket het volgende:
[..]
Het verschil tussen de elite en het plebs moet er zijn![]()
En moet ik nu in een hoekje gaan zitten en huilen omdat GdR zegt dat ik mensen niet mag bashen vanwege hun roflige kledingsmaak ?quote:Op donderdag 13 september 2007 01:15 schreef _GdR_ het volgende:
[..]
waarschijnlijk meer dan je standaard hema overhemd.
serieus maikul je bent niet het persoon om mensen aftezeiken op hun kleding/look.
je bent de grootste kneus ooit. en daarom ook zo 'populair' op fok.
een beetje zoals herman van idols. iedereen lacht je uit.
Eerder een val voor mensen die graag happenquote:
quote:Op donderdag 13 september 2007 01:16 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Yup, net zoals tussen saai en tof.
Dat kan helemaal nietquote:Op donderdag 13 september 2007 01:18 schreef Varr het volgende:
Je hebt wel een beetje een pauper hoofd maikuul, met je mbo oorbel. Steek er lekker 2 diamantjes in kerel.
idd het boeid je weinig maar da weten mensen nu al een tijdje hoor. vanaf je eerste post ongeveer.quote:Op donderdag 13 september 2007 01:18 schreef Maikuuul het volgende:
En wat boeit mij dat als mensen mij uitlachen ?
Ik loopt niet rond in drakenshirts
You are doomedquote:Op donderdag 13 september 2007 01:19 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Dat kan helemaal niet
Nee mén diamanten oorbellen vind ik niks, deze heb ik al een jaar of 4
En een oorbel int algemeen heb ik al sinds me 6/7de
Homo`s pwn-wn geen mannen, Maikuuul.quote:Op donderdag 13 september 2007 00:52 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
1 ding is zeker:
Dit:
[afbeelding]
Pwnt dit
[afbeelding]
Dus alle mannen dragen shirts met schedels en andere "duistere" stoere dingen ?quote:Op donderdag 13 september 2007 01:21 schreef DarkManta het volgende:
[..]
Homo`s pwn-wn geen mannen, Maikuuul.
Ga maar met mamma een mooie draken-shirt halen en leer eerst maar eens man te worden.
quote:Op donderdag 13 september 2007 01:22 schreef Varr het volgende:
Werkt je pa ook bij de dokken? Nja je trekt iig de grens, anders zit je zo hierbij
[afbeelding]
mooie jongen alert.quote:Op donderdag 13 september 2007 01:25 schreef Maikuuul het volgende:
Blousen in broeken stoppen is stylz mits een mooie broek.
CARS broeken
wat dons op de wangen zou een begin kunnen zijnquote:Op donderdag 13 september 2007 01:23 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Dus alle mannen dragen shirts met schedels en andere "duistere" stoere dingen ?nee !!!
Moet ik mijn haren langer laten groeien om een echte man te zijn ?
Onzin.quote:Op donderdag 13 september 2007 01:44 schreef chiren het volgende:
MAIKUUUL, eerst dit, een BLOUSE is vrouwelijk, bij de mannen heet het een OVERHEMD
En dat allemaal met je helpdesk-headsetje op. Poeh.quote:Op donderdag 13 september 2007 00:46 schreef McKillem het volgende:
[..]
Schedels zijn mannerlijk. En die andere met een plaatje dat zijn de Four Horsemen die uit de 4 windstreken komen om de apocalypse te brengen.
Pardon?! Dit heb ik nog nooit gehoord?!quote:Op donderdag 13 september 2007 01:44 schreef chiren het volgende:
MAIKUUUL, eerst dit, een BLOUSE is vrouwelijk, bij de mannen heet het een OVERHEMD
Zodra je je eigen niet meer druk maak over wat andere mensen dragen, weet je dat je volwassen wordt.quote:Op donderdag 13 september 2007 01:23 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Dus alle mannen dragen shirts met schedels en andere "duistere" stoere dingen ?nee !!!
Moet ik mijn haren langer laten groeien om een echte man te zijn ?
quote:Op donderdag 13 september 2007 01:54 schreef NED het volgende:
[..]
Pardon?! Dit heb ik nog nooit gehoord?!![]()
Tuurlijk, ik heb gelukkig nog wel een beetje verstand van kledingquote:
Bron: http://nl.wikipedia.org/wiki/Overhemdquote:Een overhemd of kortweg hemd is een kledingstuk voor het bovenlichaam, met name gedragen door mannen. Vrouwen dragen ook overhemden, maar dan worden ze bloes of blouse genoemd.
Nooit geleerd wikepedia niet als bron te gebruiken?quote:Op donderdag 13 september 2007 02:00 schreef chiren het volgende:
[..]
[..]
Tuurlijk, ik heb gelukkig nog wel een beetje verstand van kleding![]()
[..]
Bron: http://nl.wikipedia.org/wiki/Overhemd
Flikker op man, iedereen met een beetje verstand van mode weet ditquote:Op donderdag 13 september 2007 02:01 schreef Varr het volgende:
[..]
Nooit geleerd wikepedia niet als bron te gebruiken?![]()
wtf, loop je zelf in een juten zak ofso?quote:Op donderdag 13 september 2007 02:02 schreef Varr het volgende:
Dit mag echter wel als bron.
bloes (de ~, bloezen)
1 kledingstuk voor het bovenlijf, van dunne stof met knoopsluiting
no shit sherlockquote:Op donderdag 13 september 2007 00:53 schreef McKillem het volgende:
[..]
Gay kleding, en dan ben je ook nog niet eens in staat een fatsoenlijke foto te schieten.
Ik vind je daar net zo'n cubaanse homo dealer.
Ga iets doen MBO zwerver.quote:Op donderdag 13 september 2007 02:07 schreef Dibble het volgende:
[..]
wtf, loop je zelf in een juten zak ofso?![]()
maar die deur is wel van marmerquote:Op donderdag 13 september 2007 02:09 schreef Elixabete het volgende:
Dit noem je geniaal zeker
[afbeelding]
hahahaquote:Op donderdag 13 september 2007 00:46 schreef McKillem het volgende:
[..]
Schedels zijn mannerlijk. En die andere met een plaatje dat zijn de Four Horsemen die uit de 4 windstreken komen om de apocalypse te brengen.
quote:Op donderdag 13 september 2007 02:12 schreef Dibble het volgende:
[..]
maar die deur is wel van marmer![]()
Zwelgjequote:Op donderdag 13 september 2007 00:48 schreef Adelante het volgende:
drakentattoo's dan?
gezond kleurtje dat waterquote:
quote:Op donderdag 13 september 2007 16:46 schreef Maikuuul het volgende:
Husky t-shirts
[afbeelding]
Net zo erg
Nein, das ist auch pauper.quote:Op donderdag 13 september 2007 16:56 schreef Buschetta het volgende:
[afbeelding]
mag dit shirt gezien worden als een uitzondering ?
Bruce Lee rules.....
Ik vind dat het nog altijd afhankelijk is van wie het draagt. Ik draag meestal pakken. Maar heb een hoop verschillende kleding. Zo kwam ik van de zomer een terras oplopen in een witte outfit met een golf cap... ala hip-hop mannetje. Iedereen lag in een deuk. Al dragen sommige mensen dat serieus omdat ze het als hun stijl hebben. Ik had vroeger ook weleens een hawai shirt aan soms zelfs met maatjes (op vakantie in het zuiden) gewoon om mensen aan het lachen te maken. voor mij is die kleding niet serieus maar ik lach me slap om mensen hun reacties.quote:
Check die draakquote:Op donderdag 13 september 2007 16:56 schreef Buschetta het volgende:
[afbeelding]
mag dit shirt gezien worden als een uitzondering ?
Bruce Lee rules.....
Ooit gehoord van carnaval ?quote:Op donderdag 13 september 2007 02:09 schreef Elixabete het volgende:
[afbeelding]
Ok, ja die Hawaii-shirtjes ken ik wel. Loop ik ook regelmatig mee op vakantiequote:Op donderdag 13 september 2007 17:02 schreef Buschetta het volgende:
[..]
Ik vind dat het nog altijd afhankelijk is van wie het draagt. Ik draag meestal pakken. Maar heb een hoop verschillende kleding. Zo kwam ik van de zomer een terras oplopen in een witte outfit met een golf cap... ala hip-hop mannetje. Iedereen lag in een deuk. Al dragen sommige mensen dat serieus omdat ze het als hun stijl hebben. Ik had vroeger ook weleens een hawai shirt aan soms zelfs met maatjes (op vakantie in het zuiden) gewoon om mensen aan het lachen te maken. voor mij is die kleding niet serieus maar ik lach me slap om mensen hun reacties.
Als je altijd dat soort dingen aanhebt ben je i.d.d een pauper
Waar lees je dat ?quote:Op donderdag 13 september 2007 17:11 schreef Slappy het volgende:
Ts Volwassen die denkt dat ie volwassen is![]()
![]()
Mijn god, wat een pleuriskop.quote:Op donderdag 13 september 2007 02:09 schreef Elixabete het volgende:
[afbeelding]
quote:Op donderdag 13 september 2007 17:06 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Ooit gehoord van carnaval ?
Mensen die denken dat ik dat overdag draag zijn nog erger als degene die draken t-shirts dragen
Damn
quote:Op donderdag 13 september 2007 20:30 schreef Tommeke het volgende:
Goed topic Maikuul!
Zo'n nerdshirts
deze post is nog kanslozer als tsquote:Op donderdag 13 september 2007 20:53 schreef Slappy het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]Sjonny
Inderdaad...........................quote:Op donderdag 13 september 2007 20:49 schreef McKillem het volgende:
Grappig dat de mensen die zeiken over andermans kleding zichzelf niet eens durven te tonen.
En de mensen die het wel durven zien er zelf ook niet helemaal zuiver uit.
Wat is er mis met band shirts?..quote:Op donderdag 13 september 2007 00:46 schreef ScudRaket het volgende:
[afbeelding]
ALLESquote:Op donderdag 13 september 2007 21:12 schreef OFfSprngr het volgende:
[..]
Wat is er mis met band shirts?..
Het is Slayerquote:Op donderdag 13 september 2007 21:12 schreef OFfSprngr het volgende:
[..]
Wat is er mis met band shirts?..
quote:Op donderdag 13 september 2007 21:18 schreef Slappy het volgende:
[..]
Het is Slayer![]()
Als het nou Death of Anathema was![]()
quote:Op donderdag 13 september 2007 21:28 schreef Honky het volgende:
Maikuul lijkt op een nerd versie van Skate the Great
quote:Op donderdag 13 september 2007 21:18 schreef Slappy het volgende:
[..]
Het is Slayer![]()
Als het nou Death of Anathema was![]()
quote:Op donderdag 13 september 2007 21:40 schreef Slappy het volgende:
Ik wou zeggen dat Slayer een kut band is
Koop dan zo prachtige Anathema/Symhpony x shirt (L)
Klopt want ik heb geen lang haarquote:
quote:Op donderdag 13 september 2007 21:45 schreef Slappy het volgende:
[..]
Klopt want ik heb geen lang haar![]()
Nee ik vind Slayer gewoon ruk net zoals Iron Maiden![]()
Dr loopt er hier een rond met een Indiaan met wolvenshirt.quote:Op donderdag 13 september 2007 16:46 schreef Maikuuul het volgende:
Husky/wolven t-shirts
[afbeelding]
Net zo erg
Jij hebt zo erg ontiegelijk gelijk !quote:Op donderdag 13 september 2007 00:40 schreef Maikuuul het volgende:
Te belachelijk, een paar voorbeeldjes
[afbeelding]
[afbeelding]
Meestal gedragen door mensen met een dikke pens, en uiteraard een slechte smaak.
Hoe is dit mogelijk dat mensen zich met zoiets vertonen ?of zou hun vrouw van 50 op witte slippers en een vlot model ze dit verplichten om te dragen, of boeit het hun nou echt niks dat ze dit soort rommel dragen
?
Klacht: zie boven
Goed argument.quote:
quote:Op donderdag 13 september 2007 21:51 schreef Slappy het volgende:
Husky/wolven shirts vind ik wel vet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |