Ik ben straight, hetero ja..quote:Op maandag 28 juli 2008 09:52 schreef Beauregard het volgende:
[..]
Polo'tje, broekje, volgens mij ben jij gewoon keihard gay, faalhaas.
DAAR IS IE!quote:Op maandag 28 juli 2008 17:38 schreef Chindo het volgende:
[..]
Ik ben straight, hetero ja..
Hier heb je wel een grote bek hè?
Kom maar joh... tof forum-gozertje
Zul je zien wie hier gay is..
Echt een hekel aan; stoere forum gastjes..
quote:Op maandag 28 juli 2008 17:38 schreef Chindo het volgende:
[..]
Komen? Wil ik best, maar alleen in je moeders gezichtje.quote:Op maandag 28 juli 2008 17:38 schreef Chindo het volgende:
[..]
Meneertje is dol op fitnissen of is 10kg zwaarder en denkt daarom dat hij mij zomaar neergooit? HA-HA.quote:Op maandag 28 juli 2008 17:44 schreef Beauregard het volgende:
[..]
Komen? Wil ik best, maar alleen in je moeders gezichtje.
Of doel je op een confrontatie? Prima. Ik schat zo in dat ik jou vrij eenvoudig de baas kan, met je broekje en je polo'tje. Ik heb er ook een hekel aan hoor, stoere forumgastjes. Daarom zou ik het prettig vinden als je gewoon een eind optyft van dit forum.
Zo, Chindo, kom er maar in!
Oké. Ik weet niet vanuit welk opzicht je dat bedoelt, maar ik zie het maar als positief.. thanks!quote:Op maandag 28 juli 2008 13:57 schreef BigKahuna het volgende:
Overigens is de persoon in de OP dus echt geen mooiboy.
En nogmaals; Hij is degene die begint met 'stoer doen' met die uitspraken als faalhaas, keihard gay...quote:Op maandag 28 juli 2008 09:52 schreef Beauregard het volgende:
[..]
Polo'tje, broekje, volgens mij ben jij gewoon keihard gay, faalhaas.
Omg je laat je wel kennen hèquote:Op maandag 28 juli 2008 17:44 schreef Beauregard het volgende:
[..]
Komen? Wil ik best, maar alleen in je moeders gezichtje.
Of doel je op een confrontatie? Prima. Ik schat zo in dat ik jou vrij eenvoudig de baas kan, met je broekje en je polo'tje. Ik heb er ook een hekel aan hoor, stoere forumgastjes. Daarom zou ik het prettig vinden als je gewoon een eind optyft van dit forum.
Zo, Chindo, kom er maar in!
Ik vindt het alleen maar geniaal, was gewoon als bagger bedoeldquote:Op maandag 28 juli 2008 18:18 schreef Chindo het volgende:
Dat er überhaupt zo'n ophef over wordt gemaakt, gekkk hée..
Sowieso een blouse/overhemd in je broek stoppen...quote:Op maandag 28 juli 2008 19:50 schreef Maikuuul het volgende:
Mensen die een blouse in de broek doen maar geen riem hebben
royal nerdness ziet dat uit.
Weets
Dat is heul normaal vind ik ?quote:Op maandag 28 juli 2008 20:23 schreef Aardappelbeertje het volgende:
[..]
Sowieso een blouse/overhemd in je broek stoppen...
Wat een''quote:Op maandag 28 juli 2008 20:23 schreef Aardappelbeertje het volgende:
[..]
Sowieso een blouse/overhemd in je broek stoppen...
Ja, of van die vlammenquote:Op maandag 28 juli 2008 20:44 schreef mordradead het volgende:
Nee man, overhemd moet je los dragen, t-shirt eronder en dan zo'n mooie met een draak erop ofzo!
Volwassen mensen met drakenshirts !!!quote:Op maandag 28 juli 2008 20:44 schreef mordradead het volgende:
Nee man, overhemd moet je los dragen, t-shirt eronder en dan zo'n mooie met een draak erop ofzo!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |