En nog vaak goede voorzetten leveren ook nogquote:Op zondag 27 juli 2008 12:29 schreef Ajaxfan het volgende:
Ik had niet verwacht dat zijn snelheid nog zo hoog zou zijn.
Hehe, kreeg Timmer er niet 3 om zijn orenquote:
Natuurlijk is het de bedoeling elkaar een beetje laten voetballen en geen harde overtredingen te maken enzo. Maar je kan me niet wijsmaken dat Ogararu zich expres voorbij laat spelen, omdat het 'toch maar vriendschappelijk' is. Hij houdt zich hoogstens in met het maken van tackles.quote:Op zondag 27 juli 2008 12:42 schreef Ajaxfan het volgende:
Goh zou dat ook niet een beetje de bedoeling zijn geweest.Helemaal geen waarde hechten aan deze wedstrijd gewoon.
Met de voorhoede die we nu hebben niet.quote:Op zondag 27 juli 2008 12:47 schreef Pizzakoppo het volgende:
Overmars is een held ja, die zou zo een basisplek krijgen
Niet aan de hand van gister ieder geval.quote:Op zondag 27 juli 2008 13:36 schreef Urquhart het volgende:
Ogararu staat nu ook wel op de lijst van spelers die mogen weggaan, lijkt mij
Hij sprintte ene paar keer Ogararu eruit en speelde wel leukquote:Op zondag 27 juli 2008 13:38 schreef Wooldoor het volgende:
Niks van gezien gister maar zoals ik hier lees was Overmars dus weer als vanouds?
Van der Wiel.quote:Op zondag 27 juli 2008 13:40 schreef MaxC het volgende:
[..]
Hij sprintte ene paar keer Ogararu eruit en speelde wel leuk
Tjah ik vind Ogararu ook helemaal niks maar ik weet geen betere stand-in voor Silva
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |