Zeg, ben jij niet die lutsert?quote:Op dinsdag 29 juli 2008 09:17 schreef Juicyhil het volgende:
Mogguh allemaal
Wanneer ga je weer weg?quote:Op dinsdag 29 juli 2008 10:14 schreef RickoKun het volgende:
HOI IEDEREEN IK BEN ER WEER!!!!!!!!!!!!!!111111111
Jij hebt toch nog nooit een topic geopend?quote:Op dinsdag 29 juli 2008 11:00 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Jij hebt toch een banaan in je oor?
Wazeggie?quote:Op dinsdag 29 juli 2008 11:00 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Jij hebt toch een banaan in je oor?
Ha ha.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 11:01 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Jij hebt toch nog nooit een topic geopend?
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
0 topics op naam. 14.gif
quote:Op dinsdag 29 juli 2008 11:10 schreef Broekpaling het volgende:
Zullen we ophouden met vragen stellen?Waarom?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
![]()
quote:Op dinsdag 29 juli 2008 11:10 schreef Broekpaling het volgende:
Zullen we ophouden met vragen stellen?Nee?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
Nu maar hopen dat ie gaat bezuinigen op z'n internetkostenquote:Op dinsdag 29 juli 2008 13:35 schreef RickoKun het volgende:
Kanker man ik heb geen geld voor de komende 25 dagen ofzulksch....
De hele vakantie?quote:Op dinsdag 29 juli 2008 13:35 schreef RickoKun het volgende:
Kanker man ik heb geen geld voor de komende 25 dagen ofzulksch....
hahaquote:
gniffelquote:
quote:Dear friend,
We are a large trading company from china,an agent of all the well-known digital product factories,and facing to both wholesalers,retailsalers,and personal customer all over the world. We export all kinds of digital products and offer most competitive and reasonable price and high quality goods for our client ,so you can make a big profit.Please feel free to contact us if you have any questions or you find the articles you like.We will offer you best service.
About us: www.(vage afkorting).com
China
Bush? Bill Gatesquote:
Ja man, ik had vandaag werk gefixed maar daar kan ik pas mee beginnen 2 week voordat mn school begint.quote:
Misschien een beter betaalde baan nemen? Je kunt zo aan de slag.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 15:33 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Ja man, ik had vandaag werk gefixed maar daar kan ik pas mee beginnen 2 week voordat mn school begint.
Dat word dus 2 week voltijdstrainingEn dan mag ik meteen met school beginnen.
Daarvoor dus niks uit te geven, opzich wel want ik heb nu 80 euro. Maar ik verwacht deze donderdag een flip op de mat van 75 euro (een OM boete, 2de kans om te betalen dus). Als er daar staat dat ik ergens medio september uiterlijk moet wezen dan heb ik dus nog 80 euro te besteden, maar ik verwacht het niet!
quote:Op dinsdag 29 juli 2008 16:19 schreef Paaskonijn het volgende:
Juicyhil ik heb gehoord dat je een kneus bent.
Ohja, ik heb net even een huurmoordenaar op je afgestuurd. Hij kan met een paar minuten arriveren bij jou.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 16:19 schreef Paaskonijn het volgende:
Juicyhil ik heb gehoord dat je een kneus bent.
Sowwyquote:
Waar haal je die paar minuten vandaan? Lijkt mij wel cewl om iemand wat meer minuten te sturen!!!!!!quote:Op dinsdag 29 juli 2008 17:54 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Ohja, ik heb net even een huurmoordenaar op je afgestuurd. Hij kan met een paar minuten arriveren bij jou.![]()
Hoiquote:Op dinsdag 29 juli 2008 18:18 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Waar haal je die paar minuten vandaan? Lijkt mij wel cewl om iemand wat meer minuten te sturen!!!!!!
Profiteer ervan, straks met je eigen auto kun je je het niet veroorloven.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 18:39 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Hoisorry, Allah was niet thuis
![]()
Gisteren eerste rijles gehad. Auto sloeg 3 keer af. ik reed ergens 100 waar ik 60 mocht
en ik raakte bijna een paaltje. Verder ging het wel lekker
![]()
quote:
Ludeauquote:Op dinsdag 29 juli 2008 19:11 schreef LudoSanders het volgende:
hhet is postmortem en geen porstmortum
het is vliegveld, en geen friet!quote:Op dinsdag 29 juli 2008 19:08 schreef postmortum het volgende:
hhet is friet en geen patat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |