Das mijn uitspraak jaquote:Op maandag 28 juli 2008 17:14 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ongekend de tyfus! Was je druk vandaag?
Lekker laat antwoordquote:Op maandag 28 juli 2008 12:46 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Wat was de prijs van dat beestje?
Is House nou een beetje leuk, heb een paar afleveringen op SBS gekeken maar kon toen nog niet echt de logica erin zien
quote:Op maandag 28 juli 2008 17:18 schreef lynda het volgende:
[..]
Lekker laat antwoord![]()
Ik heb er 50 euro voor betaald.. Geheugenkaartje van 4 gig erbij voor 15 euro en klaar.
En house is gewoon leuk, je kan rustig een paar afleveringen missen omdat er toch elke aflevering weer een ander verhaal is. En House zelf is gewoon een idioot klaar
Netjes!quote:Op maandag 28 juli 2008 17:18 schreef lynda het volgende:
[..]
Lekker laat antwoord![]()
Ik heb er 50 euro voor betaald.. Geheugenkaartje van 4 gig erbij voor 15 euro en klaar.
En house is gewoon leuk, je kan rustig een paar afleveringen missen omdat er toch elke aflevering weer een ander verhaal is. En House zelf is gewoon een idioot klaar
Lees: Je collega's voeren gewoon geen ene reet uit?quote:Op maandag 28 juli 2008 17:16 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Das mijn uitspraak ja
Ja best wel druk, maar dat is het hier altijd als ik een paar dagen vrij ben geweest
Creativequote:Op maandag 28 juli 2008 17:45 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Netjes!
Heb momenteel een iPod, maar heb het een beetje gehad met dat iTunes
Deze?quote:Op maandag 28 juli 2008 17:46 schreef lynda het volgende:
[..]
Creative![]()
Vraag maar aan Droxz.. die heeft dezelfde
quote:Op maandag 28 juli 2008 17:47 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Deze?
Edit:
URL even aangepast || Linkje
Nicequote:
Als je het allemaal goed instelt met ID3-tags wel.quote:Op maandag 28 juli 2008 17:55 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Nice
Deze is ook leuk trouwens
ZEN X-FI
Op de iPod zie je ook de cover van het nummer welke je afspeelt. Heeft die ZEN dat ook?
Daar heb ik wel programma's voorquote:Op maandag 28 juli 2008 17:58 schreef lynda het volgende:
[..]
Als je het allemaal goed instelt met ID3-tags wel.
Enkele hebben het toevallig bij mij, maar ik ga het niet allemaal aanpassen
Hier is het in het midden de titel van het nummer, artiest, eventueel album en daarnaast klein albumcoverquote:Op maandag 28 juli 2008 18:00 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Daar heb ik wel programma's voor
Maar dat is het enige wat ik echt handig vind op de Nano, dat de albumcovers zo mooi op het beeld worden getoond
Hij is wat duur, maar een erg tof ding, heb er veel over opgezocht.quote:Op maandag 28 juli 2008 17:55 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Nice
Deze is ook leuk trouwens
ZEN X-FI
Op de iPod zie je ook de cover van het nummer welke je afspeelt. Heeft die ZEN dat ook?
Ik maar denken dat je een andere bedoelde vanochtend,quote:Op maandag 28 juli 2008 18:04 schreef lynda het volgende:
En nog uit de Spits van vanochtend
[ afbeelding ]
Valt opzich wel mee toch? Want laten we wel wezen de iPod geeft gewoon klote geluidquote:Op maandag 28 juli 2008 19:21 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Hij is wat duur, maar een erg tof ding, heb er veel over opgezocht.
Maar alle dure spelers gaan bij mij stuk, ik heb ook nog een creative vision M
had je niet gezienquote:Op maandag 28 juli 2008 17:45 schreef lynda het volgende:
Hoelang moet je nog WL?
Heb een ipod shuffle geen enkel probleem mee..geluid is ook primaquote:Op maandag 28 juli 2008 20:14 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Valt opzich wel mee toch? Want laten we wel wezen de iPod geeft gewoon klote geluid
hier ook nog wakkerquote:Op maandag 28 juli 2008 23:44 schreef lynda het volgende:
Dan heb je een zonnenscreen van zoveel duizend euro hangen en nog is het niet uit te houden in mijn slaapkamer..warmte blijft gewoon hangen in hele huis ondanks dat alles tegen elkaar open heeft gestaan.. Altijd lekker als je de volgende dag om zes uur weer moet werken
Ik heb er ook geen problemen mee, maar ik vind het geluid gewoon niet perfectquote:Op maandag 28 juli 2008 23:27 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Heb een ipod shuffle geen enkel probleem mee..geluid is ook prima
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |