ah klasienquote:Op maandag 28 juli 2008 14:41 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ah, trui aan, trui uit , trui aan , trui uit
maar das behoorlijk klote dan ja. zeker op van die benauwde dagen als vandaag.
Ja zoiets jaquote:Op maandag 28 juli 2008 14:41 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ah, trui aan, trui uit , trui aan , trui uit
maar das behoorlijk klote dan ja. zeker op van die benauwde dagen als vandaag.
ik woon niet in Zalk hehquote:
teveel ha haquote:Op maandag 28 juli 2008 15:58 schreef WhiteLightning het volgende:
moet je er nog veel doen draakje ?
dan zou je theoretisch binnen een maand klaar zijnquote:Op maandag 28 juli 2008 16:01 schreef draculettetje het volgende:
[..]
teveel ha ha
heb er nu zo'n 85 ingeplakt denk ik en had er zo'n 300 te doen
vandaar mijn streven om er 10 per dag te doen
Mwaah dat is netjes tochquote:Op maandag 28 juli 2008 16:02 schreef tripack het volgende:
[..]
dan zou je theoretisch binnen een maand klaar zijnis toch best snel
nog een uur...pfff
dat doe je zelfquote:Op maandag 28 juli 2008 16:09 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Mwaah dat is netjes toch
Ben gelukkig weer thuis, en dan ga ik vanavond met deze hitte ook nog sporten
Ik "moet" deze week weer 3/4 keer sportenquote:
succesquote:Op maandag 28 juli 2008 16:12 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ik "moet" deze week weer 3/4 keer sporten
nou das toch een goed strevenquote:Op maandag 28 juli 2008 16:01 schreef draculettetje het volgende:
[..]
teveel ha ha
heb er nu zo'n 85 ingeplakt denk ik en had er zo'n 300 te doen
vandaar mijn streven om er 10 per dag te doen
ow dat weet ik wel maar dankquote:Op maandag 28 juli 2008 16:25 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
nou das toch een goed streven![]()
uiteindelijk komt het wel af hoor!
Hey, kan jij niet bij blue technologies gaan werken. die moet ik nl bellen als helpdesk zijnde.quote:Op maandag 28 juli 2008 16:22 schreef Crazy-M het volgende:
waaa,
moet niet kunnen op de maandag.
vanmorgen: 18 meldingen. (inclusief vorige week)
nu: 5 meldingen, alle 5 de mensen zijn niet aanwezig.
In de tussentijd nog 10 meldingen tussendoor gekomen.
Gewoon op 1 dag ruim 20 meldingen weggewerkt.
Heeft wel gezorgd dat de mensen hier zeer tevreden waren
Belde iemand op voor de 3de keer hij zo toen het was opgelost: Bedankt voor jullie goede zorgen van vandaag, in 1 keer 3 meldingen weg.
Teamleider was ook al behoorlijk geschrokken van het feit dat er niks met meldingen was gedaan. Maar ze heeft door de dag heen wel complimenten gegeven dat zo snel alles weg ging.
en nu: tot 17:00 lekker luieren en uit zweten.
hebben ze daar geen airco ? en / of goeie afzuiging ? want al dat zweet van iedereenquote:Op maandag 28 juli 2008 16:09 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Mwaah dat is netjes toch
Ben gelukkig weer thuis, en dan ga ik vanavond met deze hitte ook nog sporten
De sportschool waar ik sport en airco in 1 zin?quote:Op maandag 28 juli 2008 16:28 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
hebben ze daar geen airco ? en / of goeie afzuiging ? want al dat zweet van iedereen
Ja dank jequote:Op maandag 28 juli 2008 16:21 schreef draculettetje het volgende:
[..]
succes![]()
en na het fotoboek komt het receptie boek wat ik weer ga verwerken in fotoboek maar daar ben ik zo mee klaar denk ik
hoezo snappen die het niet ???quote:Op maandag 28 juli 2008 16:26 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
Hey, kan jij niet bij blue technologies gaan werken. die moet ik nl bellen als helpdesk zijnde.
die snappen er dus echt totaal niets van
ik heb 2,5 uur moeten wachten totdat de server gereset werdt.quote:Op maandag 28 juli 2008 16:44 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
hoezo snappen die het niet ???
en wat voor bedrijf is dat dan
wtfquote:Op maandag 28 juli 2008 16:50 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik heb 2,5 uur moeten wachten totdat de server gereset werdt.
Fijne avond kerelquote:Op maandag 28 juli 2008 16:54 schreef tripack het volgende:
ik ga lekker opruimenen tussen de bezwete mensen in de bus en trein zitten
fijne avond allemaal
Ongekend de tyfus! Was je druk vandaag?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |