hup hup werken met je luie donderquote:
Laterquote:
Om zo het toekomstige traject een beetje uit te stippelen?quote:Op maandag 28 juli 2008 10:02 schreef draculettetje het volgende:
zo ik ben alweer even op het werk hoor, ronja uit laten duurde wat langer maar goed
heb ff met mn collega bijgekletst en de mail doorgenomen
zo kijken of ik bij mn reintegratie begeleider langs kan
neuj meer ff bijkletsen en wel nieuw opbouwschema te besprekenquote:Op maandag 28 juli 2008 10:12 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Om zo het toekomstige traject een beetje uit te stippelen?
En wanneer krijg je dat dan te horen? Ben dat even vergetenquote:Op maandag 28 juli 2008 10:16 schreef draculettetje het volgende:
[..]
neuj meer ff bijkletsen en wel nieuw opbouwschema te bespreken
de rest moeten we laten afhangen van wat men in nijmegen gaat zeggen
maakt niet uit hoor, weet dat je eraan denktquote:Op maandag 28 juli 2008 10:29 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
En wanneer krijg je dat dan te horen? Ben dat even vergeten
ben je weer aan het slopen????quote:Op maandag 28 juli 2008 10:37 schreef lynda het volgende:
Toonbank slopen met een scherpe dunschiller is ook leuk! Alleen vind de baas dat niet zonog max 1.5 uur en de 1e werkdag zit er weer op *pompoensmiley*
Ja natuurlijk denk ik daaraanquote:Op maandag 28 juli 2008 10:34 schreef draculettetje het volgende:
[..]
maakt niet uit hoor, weet dat je eraan denkt![]()
ik heb 22 aug de kennismaking / intake maar weet niet of ik dan meteen hoor of ze me kunnen helpen enzo
eerst maar eens kijken of ze nog wat kunnen doen he ha haquote:Op maandag 28 juli 2008 10:42 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ja natuurlijk denk ik daaraan
Je zou bijna zeggen, stel je aan (ik weet dat je dat niet doet), zal je zien dat je dan ineens sneller geholpen kan worden
moet de baas maar zorgen dat er meer klanten zijn of dat er wat nuttigs te doen is :p zo maar me film afkijken... Ik hou echt van me nieuwe mp3quote:Op maandag 28 juli 2008 10:41 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ben je weer aan het slopen????
over een uurtje heb ik ff (bijklets) gesprek
welke heb je gekocht ?quote:Op maandag 28 juli 2008 11:01 schreef lynda het volgende:
[..]
moet de baas maar zorgen dat er meer klanten zijn of dat er wat nuttigs te doen is :p zo maar me film afkijken... Ik hou echt van me nieuwe mp3
hihi nog even volhouden bijna vrijquote:Op maandag 28 juli 2008 11:01 schreef lynda het volgende:
[..]
moet de baas maar zorgen dat er meer klanten zijn of dat er wat nuttigs te doen is :p zo maar me film afkijken... Ik hou echt van me nieuwe mp3
Daar gaan we dan ook gewoon vanuitquote:Op maandag 28 juli 2008 10:52 schreef draculettetje het volgende:
[..]
eerst maar eens kijken of ze nog wat kunnen doen he ha ha
beter!quote:Op maandag 28 juli 2008 11:06 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Daar gaan we dan ook gewoon vanuit
Goed nieuws voor mijIk heb vanaf donderdag al vakantie
das wel even schrikkenquote:Op maandag 28 juli 2008 11:07 schreef draculettetje het volgende:
ow ja we hadden nog een leuke afsluiting van de vakantie zaterdag
http://www.destentor.nl/r(...)jdens-proefritje.ece
tis niet veel bijzonders hoor, alleen had ik de schrik goed te pakken toen ik die man in mn achteruitkijk spiegel zag gaan, we hadden we hem dus net ingehaald en zijn teruggereden.
Inderdaadquote:
Haha ik had het gelezen jaquote:Op maandag 28 juli 2008 11:07 schreef draculettetje het volgende:
ow ja we hadden nog een leuke afsluiting van de vakantie zaterdag
http://www.destentor.nl/r(...)jdens-proefritje.ece
tis niet veel bijzonders hoor, alleen had ik de schrik goed te pakken toen ik die man in mn achteruitkijk spiegel zag gaan, we hadden we hem dus net ingehaald en zijn teruggereden.
dat was het zeker ja, in dat kleine stukje schrijven ze er ook niks over maar kon bot en pezen zien liggen in zn elleboogquote:Op maandag 28 juli 2008 11:12 schreef tripack het volgende:
[..]
das wel even schrikken![]()
@beller: beter
ja en toch ook twijfelen dat als we hem niet hadden ingehaald hij wel op tijd terug zou zijn geweest op de weg, maar we waren er al voorbij dus dat is ook echt niet zo!quote:Op maandag 28 juli 2008 11:15 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Haha ik had het gelezen ja(Mijn ouders krijgen elke ochtend de stentor in de bus)
Lijkt me bizar als je zoiets ziet gebeuren
Volgens mij is het niet nodig om daarover te twijfelenquote:Op maandag 28 juli 2008 11:17 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ja en toch ook twijfelen dat als we hem niet hadden ingehaald hij wel op tijd terug zou zijn geweest op de weg, maar we waren er al voorbij dus dat is ook echt niet zo!
ow ha ha ik heb nou al een paar keer mail moeten beantwoorden maar moet zo wennen aan mn nieuwe naam dak het nog wel eens vergeet
whehehe lijkt me idd wel wennen wanneer je naam nog maar net veranderd isquote:Op maandag 28 juli 2008 11:17 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ow ha ha ik heb nou al een paar keer mail moeten beantwoorden maar moet zo wennen aan mn nieuwe naam dak het nog wel eens vergeet
is het ook niet hoor nodig om over te twijfelen maar hey that's me!quote:Op maandag 28 juli 2008 11:21 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Volgens mij is het niet nodig om daarover te twijfelen![]()
Haha ik denk dat je over een tijdje daar pas echt aan gewed bent he?
Haha dat is waarquote:Op maandag 28 juli 2008 11:23 schreef draculettetje het volgende:
[..]
is het ook niet hoor nodig om over te twijfelen maar hey that's me!
heb nu maar bij handtekening dinges ingesteld
Zin moet je soms gewoon maken, zo simpel is hetquote:Op maandag 28 juli 2008 11:30 schreef nelisb het volgende:
goeiemorgen!
Kom ook maar eens weer kijken hier. Heb geen reeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeet zin vandaag, zelfde geldt voor de afgelopen 2 weken.
Zit 4 weken alleen op kantoor. Nog 2 weken te gaan. Heb een paar ongeloofelijk scheitklussen als opdracht van mn werkgever meegekregen. Deze heb ik al 2 weken uitgesteld. Moet echt vanaf morgen aan de slag anders krijg ik het nooit af. Maar heb geen zin pfffffffffffffffff
Creative zenquote:
Wat was de prijs van dat beestje?quote:Op maandag 28 juli 2008 12:30 schreef lynda het volgende:
[..]
Creative zen
heerlijk net nog 2 house afleveringen gekeken en begonnen aan sex and the city
Morgen weer verder want.. mijn dag zit er oppppppppp![]()
O en wtf is het warm!! Vanochtend was het nog lekker koel om half 6..
House is wel leukquote:Op maandag 28 juli 2008 12:46 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Wat was de prijs van dat beestje?
Is House nou een beetje leuk, heb een paar afleveringen op SBS gekeken maar kon toen nog niet echt de logica erin zien
quote:Op zondag 27 juli 2008 22:57 schreef DonGuido het volgende:
Gefeliciteerd
* DonGuido geeft Leanne een cactus
middagquote:Op maandag 28 juli 2008 13:08 schreef Leanne het volgende:
[..]
![]()
middag mensen![]()
* Leanne bedankt de rest voor de felicitaties en verwacht de kado's vandaag per post
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het leven is net ganzenborden. Je kunt steeds weer opnieuw beginnen, tenzij je in de put blijft zitten.
Je mag hier werken, je moet het niet.
Pencil & Paper really is the top WYSIWYG app!
myminicity
quote:Op maandag 28 juli 2008 13:11 schreef tripack het volgende:
[..]
middag![]()
nog gefliciteerdtjah....en dan is nota bene die cactus de eerste die me feliciteert op dit forumSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
viel me wel een beetje tegen van jullie![]()
![]()
ik wou je krabbelen, maar was die dag niet onlinequote:Op maandag 28 juli 2008 13:15 schreef Leanne het volgende:
[..]
tjah....en dan is nota bene die cactus de eerste die me feliciteert op dit forum
viel me wel een beetje tegen van jullie![]()
Ik heb twee totaal willekeurige afleveringen een keer gezien.quote:Op maandag 28 juli 2008 12:57 schreef tripack het volgende:
[..]
House is wel leukdie opmerkingen van em
heb er heel wat gezien
Leer eerst maar is mijn naam te typenquote:Op maandag 28 juli 2008 13:12 schreef nelisb het volgende:
doe maar wat fris Tripack.
@ Bellapheron, zin moet je zeker maken. Doe mijn normale werkzaamheden ook gewoon maar heb geen zin in die ongeloofelijke klote klussen
Ik heb Sgele al opdracht gegeven om een romantisch diner te komen brengenquote:Op maandag 28 juli 2008 13:08 schreef Leanne het volgende:
[..]
![]()
middag mensen![]()
* Leanne bedankt de rest voor de felicitaties en verwacht de kado's vandaag per post
Beller, neem dan niet zo'n moeilijke naamquote:Op maandag 28 juli 2008 13:18 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Leer eerst maar is mijn naam te typen
Vandaar dat jullie hem allemaal afkortenquote:Op maandag 28 juli 2008 13:19 schreef tripack het volgende:
[..]
Beller, neem dan niet zo'n moeilijke naam
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |