Diertjuh niet zo spraakzaam?quote:Op zaterdag 26 juli 2008 12:51 schreef diertjuh het volgende:
tvp..
Ok, laten we het houden op het warme weer...quote:
Uhu inderdaad erg warmquote:Op zaterdag 26 juli 2008 12:58 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ok, laten we het houden op het warme weer...
Damn wat is het warm!....
Jep hahhaaquote:
Goedemorgen draakjequote:Op maandag 28 juli 2008 07:28 schreef draculettetje het volgende:
goede morgen
bah vandaag weer werken!
ja dat denk ik ook! Maar goed wat moet dat moetquote:Op maandag 28 juli 2008 07:31 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Goedemorgen draakje
Zow dat zal wel even wennen zijn dan
Dat is ook zo natuurlijkquote:Op maandag 28 juli 2008 07:32 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ja dat denk ik ook! Maar goed wat moet dat moet
ja hoor en zo niet dan tochquote:Op maandag 28 juli 2008 07:34 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Dat is ook zo natuurlijkZal vast en zeker ook wel goed gaan komen toch?
Kutquote:
hihi ow sinds gister foon weer terug!!!!!quote:Op maandag 28 juli 2008 07:36 schreef lynda het volgende:
[..]
Kutach nog negentien uur werken en dan weer weekend.. Beetje jammer alleen dat dat pas op donderdag is :p
ns en beetje regen en beetje onweer gaat nog steeds niet samen, vanaf zes uur is het al ding dong de trein naar blabla vertrekt over zoveel minuten
Dat is dan ook weer zo, hahaquote:Op maandag 28 juli 2008 07:36 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ja hoor en zo niet dan toch
ik zie het wel als ik daar ben het wordt toch veel te warm om echt te werken ha ha
ik heb zelfs een jurk aanquote:Op maandag 28 juli 2008 07:38 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Dat is dan ook weer zo, haha
Dit is weer dat je alles gewoon rustig aan moet doen
Heftuugquote:
Maar wel lekker frisquote:
een pak is nu niet het ideale kleding stuk(ken) neequote:Op maandag 28 juli 2008 07:42 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Maar wel lekker frisVervelend dat er hier een bepaald kledingvoorschrift leeft
hai sgele! hoest daar?quote:Op maandag 28 juli 2008 07:43 schreef Sgele het volgende:
Mogguh!
Leanne, nog gefeliciteerd he
Lynda... en maar klagen19 uur werken en dan weekend
Draakje, succes vandaag
Beller! Een maand vakantie! Hoe durf je!
ff koffie scoren en dan naar het werk.
Tot later allemaal
Dat is het ook niet echt nee, mij iets te warmquote:Op maandag 28 juli 2008 07:43 schreef draculettetje het volgende:
[..]
een pak is nu niet het ideale kleding stuk(ken) nee
al vind ik voor een vrouw toch wel dat die er sneller in korte kleren netjes uit kunnen zien
neem nou een jurk bijvoorbeeld ha ha
Mogguh Sgelequote:Op maandag 28 juli 2008 07:43 schreef Sgele het volgende:
Mogguh!
Draakje, succes vandaag
Tot later allemaal
bijbaan ja :p na vier dagen in deze stilte zitten gaat je na drie uur al vervelen.. Tijd dat de vakantieperiode is afgelopen krijgen wij het ook weer drukquote:Op maandag 28 juli 2008 07:43 schreef Sgele het volgende:
Mogguh!
Draakje, succes vandaag
Tot later allemaal
ja een week ofzo en toen had ik hem wel terug maar was de oplader kwijtquote:Op maandag 28 juli 2008 07:49 schreef lynda het volgende:
[..]
bijbaan ja :p na vier dagen in deze stilte zitten gaat je na drie uur al vervelen.. Tijd dat de vakantieperiode is afgelopen krijgen wij het ook weer druk![]()
en was je je telefoon kwijt dan draak?
aaa oké. Dat wist ik nietquote:Op maandag 28 juli 2008 07:50 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ja een week ofzo en toen had ik hem wel terug maar was de oplader kwijt
ja maar dan loopt je make up toch ook uitquote:Op maandag 28 juli 2008 08:20 schreef lynda het volgende:
[..]
aaa oké. Dat wist ik niethet lijkt hier wel dramaqueen day.. Net vijf bijna jankende wijfen omdat ze door de regen moesten fietsen en nu nat waren.
Ik moest lachenquote:Op maandag 28 juli 2008 08:20 schreef lynda het volgende:
[..]
aaa oké. Dat wist ik niethet lijkt hier wel dramaqueen day.. Net vijf bijna jankende wijfen omdat ze door de regen moesten fietsen en nu nat waren.
Druk! Het weekend was leuk. Beetje shoppen, rondkijken en naar de film geweest.quote:
Genieten zal geen probleem worden vermoed ikquote:Op maandag 28 juli 2008 07:48 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Mogguh Sgele
Ja lekker tochGod wat zal ik daarvan gaan genieten zeg
Werken? Why so serioussss?quote:Op maandag 28 juli 2008 08:34 schreef Sgele het volgende:
[..]
Druk! Het weekend was leuk. Beetje shoppen, rondkijken en naar de film geweest.
Vandaag weer zwoegen enzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |