Diertjuh niet zo spraakzaam?quote:Op zaterdag 26 juli 2008 12:51 schreef diertjuh het volgende:
tvp..
Ok, laten we het houden op het warme weer...quote:
Uhu inderdaad erg warmquote:Op zaterdag 26 juli 2008 12:58 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ok, laten we het houden op het warme weer...
Damn wat is het warm!....
Jep hahhaaquote:
Goedemorgen draakjequote:Op maandag 28 juli 2008 07:28 schreef draculettetje het volgende:
goede morgen
bah vandaag weer werken!
ja dat denk ik ook! Maar goed wat moet dat moetquote:Op maandag 28 juli 2008 07:31 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Goedemorgen draakje
Zow dat zal wel even wennen zijn dan
Dat is ook zo natuurlijkquote:Op maandag 28 juli 2008 07:32 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ja dat denk ik ook! Maar goed wat moet dat moet
ja hoor en zo niet dan tochquote:Op maandag 28 juli 2008 07:34 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Dat is ook zo natuurlijkZal vast en zeker ook wel goed gaan komen toch?
Kutquote:
hihi ow sinds gister foon weer terug!!!!!quote:Op maandag 28 juli 2008 07:36 schreef lynda het volgende:
[..]
Kutach nog negentien uur werken en dan weer weekend.. Beetje jammer alleen dat dat pas op donderdag is :p
ns en beetje regen en beetje onweer gaat nog steeds niet samen, vanaf zes uur is het al ding dong de trein naar blabla vertrekt over zoveel minuten
Dat is dan ook weer zo, hahaquote:Op maandag 28 juli 2008 07:36 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ja hoor en zo niet dan toch
ik zie het wel als ik daar ben het wordt toch veel te warm om echt te werken ha ha
ik heb zelfs een jurk aanquote:Op maandag 28 juli 2008 07:38 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Dat is dan ook weer zo, haha
Dit is weer dat je alles gewoon rustig aan moet doen
Heftuugquote:
Maar wel lekker frisquote:
een pak is nu niet het ideale kleding stuk(ken) neequote:Op maandag 28 juli 2008 07:42 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Maar wel lekker frisVervelend dat er hier een bepaald kledingvoorschrift leeft
hai sgele! hoest daar?quote:Op maandag 28 juli 2008 07:43 schreef Sgele het volgende:
Mogguh!
Leanne, nog gefeliciteerd he
Lynda... en maar klagen19 uur werken en dan weekend
Draakje, succes vandaag
Beller! Een maand vakantie! Hoe durf je!
ff koffie scoren en dan naar het werk.
Tot later allemaal
Dat is het ook niet echt nee, mij iets te warmquote:Op maandag 28 juli 2008 07:43 schreef draculettetje het volgende:
[..]
een pak is nu niet het ideale kleding stuk(ken) nee
al vind ik voor een vrouw toch wel dat die er sneller in korte kleren netjes uit kunnen zien
neem nou een jurk bijvoorbeeld ha ha
Mogguh Sgelequote:Op maandag 28 juli 2008 07:43 schreef Sgele het volgende:
Mogguh!
Draakje, succes vandaag
Tot later allemaal
bijbaan ja :p na vier dagen in deze stilte zitten gaat je na drie uur al vervelen.. Tijd dat de vakantieperiode is afgelopen krijgen wij het ook weer drukquote:Op maandag 28 juli 2008 07:43 schreef Sgele het volgende:
Mogguh!
Draakje, succes vandaag
Tot later allemaal
ja een week ofzo en toen had ik hem wel terug maar was de oplader kwijtquote:Op maandag 28 juli 2008 07:49 schreef lynda het volgende:
[..]
bijbaan ja :p na vier dagen in deze stilte zitten gaat je na drie uur al vervelen.. Tijd dat de vakantieperiode is afgelopen krijgen wij het ook weer druk![]()
en was je je telefoon kwijt dan draak?
aaa oké. Dat wist ik nietquote:Op maandag 28 juli 2008 07:50 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ja een week ofzo en toen had ik hem wel terug maar was de oplader kwijt
ja maar dan loopt je make up toch ook uitquote:Op maandag 28 juli 2008 08:20 schreef lynda het volgende:
[..]
aaa oké. Dat wist ik niethet lijkt hier wel dramaqueen day.. Net vijf bijna jankende wijfen omdat ze door de regen moesten fietsen en nu nat waren.
Ik moest lachenquote:Op maandag 28 juli 2008 08:20 schreef lynda het volgende:
[..]
aaa oké. Dat wist ik niethet lijkt hier wel dramaqueen day.. Net vijf bijna jankende wijfen omdat ze door de regen moesten fietsen en nu nat waren.
Druk! Het weekend was leuk. Beetje shoppen, rondkijken en naar de film geweest.quote:
Genieten zal geen probleem worden vermoed ikquote:Op maandag 28 juli 2008 07:48 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Mogguh Sgele
Ja lekker tochGod wat zal ik daarvan gaan genieten zeg
Werken? Why so serioussss?quote:Op maandag 28 juli 2008 08:34 schreef Sgele het volgende:
[..]
Druk! Het weekend was leuk. Beetje shoppen, rondkijken en naar de film geweest.
Vandaag weer zwoegen enzo
Sgele = part time werken, full time vakantiequote:Op maandag 28 juli 2008 08:37 schreef Sgele het volgende:
[..]
Genieten zal geen probleem worden vermoed ik! heb ik vorige maand ook gedaan he
(en over 2 maanden weer
)
Inklokken op werk? Met zo'n oud klokmechanisme?quote:Op maandag 28 juli 2008 08:38 schreef Crazy-M het volgende:
nondeju,
IK WIL NIET MEER
IK WIL VAKANTIE !!!!
vanaf 4:30 wakker, file gehad (ja moest weer is een vrachtwagen op zijn kant gaan liggen op de A2), vervolgens sleutels vergeten om in te klokken op werk, en open je de mailbox: 44 mailtjes, Meldingen in topdesk ruim 10
Film was wel erg vet trouwensquote:
Beller = meer van hetzelfdequote:Op maandag 28 juli 2008 08:38 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Sgele = part time werken, full time vakantie
Werken zul je! Vlegel!quote:Op maandag 28 juli 2008 08:38 schreef Crazy-M het volgende:
nondeju,
IK WIL NIET MEER
IK WIL VAKANTIE !!!!
vanaf 4:30 wakker, file gehad (ja moest weer is een vrachtwagen op zijn kant gaan liggen op de A2), vervolgens sleutels vergeten om in te klokken op werk, en open je de mailbox: 44 mailtjes, Meldingen in topdesk ruim 10
Kijk dat zijn berichtenquote:Op maandag 28 juli 2008 08:40 schreef Sgele het volgende:
[..]
Film was wel erg vet trouwens
Werken? huh?? ik ben toch op vakantie hier?
Aaaight, verschil is dat jij in Roemenië zit en ik hierquote:
Verschil mot er wezen he snotneusquote:Op maandag 28 juli 2008 08:42 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Aaaight, verschil is dat jij in Roemenië zit en ik hier
Dus mag je niet praten met volle mond!quote:Op maandag 28 juli 2008 08:42 schreef draculettetje het volgende:
ik ben nog ff snel een boterhammetje naar binnen aan het werken (was ik vergeten)
dan ronja uit laten en dan op naar het werk
nah met een tag,quote:Op maandag 28 juli 2008 08:40 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Inklokken op werk? Met zo'n oud klokmechanisme?
Ja dat probleem hebben we hier dus ook alquote:Op maandag 28 juli 2008 08:54 schreef tripack het volgende:
goedemorgen iedereen
*insert zweet smiley* godsammen wat benauwd hier in het hok
Ga vrienden maken met Roemeense pooiersquote:
laat me raden ook geen airco?quote:Op maandag 28 juli 2008 08:56 schreef Sgele het volgende:
[..]
Ja dat probleem hebben we hier dus ook al
quote:Op maandag 28 juli 2008 08:56 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ga vrienden maken met Roemeense pooiers![]()
Oooow ik wilde al zeggen, dat is wel ontzettend ouderwets. Ken trouwens bedrijven die dat wel hebben (Agis), echt inklokken met een kaartquote:Op maandag 28 juli 2008 08:50 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
nah met een tag,
daarmee heb je ook toegang tot gebouw, parkeerplaats heel die zooi.
zo, mailbox leeg, waren geen meldingen
nu maar verder met de andere openstaande meldingen.
1 voordeel: vrijdag alweer vakantie
Bwehehequote:
altijd weer drankquote:Op maandag 28 juli 2008 09:05 schreef Bellerophon het volgende:
Trouwens Sgele!
Wat heb je nou weer gedaan met je zotte kop?
Roemenen slachten schaap in weiland
Jammer dat het dan wel in NL is
Paging dr Daniels...paging dr Jack Danielsquote:Op maandag 28 juli 2008 09:08 schreef tripack het volgende:
[..]
altijd weer drank
it wasn't me it was Johny, you know....johny walker
quote:Op maandag 28 juli 2008 09:05 schreef Bellerophon het volgende:
Trouwens Sgele!
Wat heb je nou weer gedaan met je zotte kop?
Roemenen slachten schaap in weiland
Jammer dat het dan wel in NL is
Bwehehequote:Op maandag 28 juli 2008 09:11 schreef Sgele het volgende:
[..]Zo las ik ook iets van een Roemeen in Breda die zich opgesloten had in een systeemplafond na een inbraak. Moet je hier vertellen tegen die mensen...Schamen ze zich dus keihard voor
zo zo en dan nog zo blij? of is dat alleen maar schreeuwerig?quote:Op maandag 28 juli 2008 09:13 schreef Dr.Droxz het volgende:
GOEDE MORGUHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Zo, droxz is er weer.... doorweekt en zonder jas.
T-shirt en broek plakken overal aan vast GADVERDAMME~!
Fiets ff terug, droge kleren aantrekkenquote:Op maandag 28 juli 2008 09:13 schreef Dr.Droxz het volgende:
Ja ik probeerde ze hier dus te overtuigen dat die man wel creatief was, maar dat mocht niet batenquote:Op maandag 28 juli 2008 09:12 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
BweheheAch wel een originele plek
Somebody called? Where's the fire?quote:Op maandag 28 juli 2008 09:09 schreef Sgele het volgende:
[..]
Paging dr Daniels...paging dr Jack Daniels
GAAAAASTquote:Op maandag 28 juli 2008 09:13 schreef Dr.Droxz het volgende:
Bwehehe helaaschquote:Op maandag 28 juli 2008 09:15 schreef Sgele het volgende:
[..]
Ja ik probeerde ze hier dus te overtuigen dat die man wel creatief was, maar dat mocht niet baten
Later kerel!quote:Op maandag 28 juli 2008 09:24 schreef Sgele het volgende:
Ik ga maar 's wat doen hier
Mensen doe rustig aan daar! Tot later![]()
![]()
Werkse Sgelequote:Op maandag 28 juli 2008 09:24 schreef Sgele het volgende:
Ik ga maar 's wat doen hier
Mensen doe rustig aan daar! Tot later![]()
![]()
hmmm... goed puntquote:
Tijd om terug te gaan naar de oude plek?quote:Op maandag 28 juli 2008 09:38 schreef tripack het volgende:
[..]
hmmm... goed puntik heb ooit wel eens zin gehad om te werken
maar dat was niet op deze plek
Like duuuhquote:
najah met dit weer is het daar niet leuk... snacktent op scheveningenquote:
ja, ik had al geen zin meer toen ik in de auto zatquote:
waarom een smoes verzinnenquote:Op maandag 28 juli 2008 09:43 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ja, ik had al geen zin meer toen ik in de auto zat
Weinig slapen, onweer, file, sleutels vergeten, meldingen op werk en dergelijken.
Kan dadelijk mooi iedereen bellen en maar weer een smoes verzinnen dat de storing een week is blijven liggen omdat de rest er niks aan gedaan heeft ...
Dat zou ik ook gewoon zeggen jaquote:Op maandag 28 juli 2008 09:44 schreef tripack het volgende:
[..]
waarom een smoes verzinnengewoon zeggen dat je collega's hebben zitten slapen terwijl jij weg was
Waarom liegen?quote:Op maandag 28 juli 2008 09:43 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ja, ik had al geen zin meer toen ik in de auto zat
Weinig slapen, onweer, file, sleutels vergeten, meldingen op werk en dergelijken.
Kan dadelijk mooi iedereen bellen en maar weer een smoes verzinnen dat de storing een week is blijven liggen omdat de rest er niks aan gedaan heeft ...
werk ze Crazyquote:Op maandag 28 juli 2008 09:52 schreef Crazy-M het volgende:
ach jah. ik ga maar is aan de gang.
zat te doen.
mzzl en werk ze allemaal
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |