hebben ze daar geen airco ? en / of goeie afzuiging ? want al dat zweet van iedereenquote:Op maandag 28 juli 2008 16:09 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Mwaah dat is netjes toch
Ben gelukkig weer thuis, en dan ga ik vanavond met deze hitte ook nog sporten
De sportschool waar ik sport en airco in 1 zin?quote:Op maandag 28 juli 2008 16:28 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
hebben ze daar geen airco ? en / of goeie afzuiging ? want al dat zweet van iedereen
Ja dank jequote:Op maandag 28 juli 2008 16:21 schreef draculettetje het volgende:
[..]
succes![]()
en na het fotoboek komt het receptie boek wat ik weer ga verwerken in fotoboek maar daar ben ik zo mee klaar denk ik
hoezo snappen die het niet ???quote:Op maandag 28 juli 2008 16:26 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
Hey, kan jij niet bij blue technologies gaan werken. die moet ik nl bellen als helpdesk zijnde.
die snappen er dus echt totaal niets van
ik heb 2,5 uur moeten wachten totdat de server gereset werdt.quote:Op maandag 28 juli 2008 16:44 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
hoezo snappen die het niet ???
en wat voor bedrijf is dat dan
wtfquote:Op maandag 28 juli 2008 16:50 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik heb 2,5 uur moeten wachten totdat de server gereset werdt.
Fijne avond kerelquote:Op maandag 28 juli 2008 16:54 schreef tripack het volgende:
ik ga lekker opruimenen tussen de bezwete mensen in de bus en trein zitten
fijne avond allemaal
Ongekend de tyfus! Was je druk vandaag?quote:
Das mijn uitspraak jaquote:Op maandag 28 juli 2008 17:14 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ongekend de tyfus! Was je druk vandaag?
Lekker laat antwoordquote:Op maandag 28 juli 2008 12:46 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Wat was de prijs van dat beestje?
Is House nou een beetje leuk, heb een paar afleveringen op SBS gekeken maar kon toen nog niet echt de logica erin zien
quote:Op maandag 28 juli 2008 17:18 schreef lynda het volgende:
[..]
Lekker laat antwoord![]()
Ik heb er 50 euro voor betaald.. Geheugenkaartje van 4 gig erbij voor 15 euro en klaar.
En house is gewoon leuk, je kan rustig een paar afleveringen missen omdat er toch elke aflevering weer een ander verhaal is. En House zelf is gewoon een idioot klaar
Netjes!quote:Op maandag 28 juli 2008 17:18 schreef lynda het volgende:
[..]
Lekker laat antwoord![]()
Ik heb er 50 euro voor betaald.. Geheugenkaartje van 4 gig erbij voor 15 euro en klaar.
En house is gewoon leuk, je kan rustig een paar afleveringen missen omdat er toch elke aflevering weer een ander verhaal is. En House zelf is gewoon een idioot klaar
Lees: Je collega's voeren gewoon geen ene reet uit?quote:Op maandag 28 juli 2008 17:16 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Das mijn uitspraak ja
Ja best wel druk, maar dat is het hier altijd als ik een paar dagen vrij ben geweest
Creativequote:Op maandag 28 juli 2008 17:45 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Netjes!
Heb momenteel een iPod, maar heb het een beetje gehad met dat iTunes
Deze?quote:Op maandag 28 juli 2008 17:46 schreef lynda het volgende:
[..]
Creative![]()
Vraag maar aan Droxz.. die heeft dezelfde
quote:Op maandag 28 juli 2008 17:47 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Deze?
Edit:
URL even aangepast || Linkje
Nicequote:
Als je het allemaal goed instelt met ID3-tags wel.quote:Op maandag 28 juli 2008 17:55 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Nice
Deze is ook leuk trouwens
ZEN X-FI
Op de iPod zie je ook de cover van het nummer welke je afspeelt. Heeft die ZEN dat ook?
Daar heb ik wel programma's voorquote:Op maandag 28 juli 2008 17:58 schreef lynda het volgende:
[..]
Als je het allemaal goed instelt met ID3-tags wel.
Enkele hebben het toevallig bij mij, maar ik ga het niet allemaal aanpassen
Hier is het in het midden de titel van het nummer, artiest, eventueel album en daarnaast klein albumcoverquote:Op maandag 28 juli 2008 18:00 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Daar heb ik wel programma's voor
Maar dat is het enige wat ik echt handig vind op de Nano, dat de albumcovers zo mooi op het beeld worden getoond
Hij is wat duur, maar een erg tof ding, heb er veel over opgezocht.quote:Op maandag 28 juli 2008 17:55 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Nice
Deze is ook leuk trouwens
ZEN X-FI
Op de iPod zie je ook de cover van het nummer welke je afspeelt. Heeft die ZEN dat ook?
Ik maar denken dat je een andere bedoelde vanochtend,quote:Op maandag 28 juli 2008 18:04 schreef lynda het volgende:
En nog uit de Spits van vanochtend
[ afbeelding ]
Valt opzich wel mee toch? Want laten we wel wezen de iPod geeft gewoon klote geluidquote:Op maandag 28 juli 2008 19:21 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Hij is wat duur, maar een erg tof ding, heb er veel over opgezocht.
Maar alle dure spelers gaan bij mij stuk, ik heb ook nog een creative vision M
had je niet gezienquote:Op maandag 28 juli 2008 17:45 schreef lynda het volgende:
Hoelang moet je nog WL?
Heb een ipod shuffle geen enkel probleem mee..geluid is ook primaquote:Op maandag 28 juli 2008 20:14 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Valt opzich wel mee toch? Want laten we wel wezen de iPod geeft gewoon klote geluid
hier ook nog wakkerquote:Op maandag 28 juli 2008 23:44 schreef lynda het volgende:
Dan heb je een zonnenscreen van zoveel duizend euro hangen en nog is het niet uit te houden in mijn slaapkamer..warmte blijft gewoon hangen in hele huis ondanks dat alles tegen elkaar open heeft gestaan.. Altijd lekker als je de volgende dag om zes uur weer moet werken
Ik heb er ook geen problemen mee, maar ik vind het geluid gewoon niet perfectquote:Op maandag 28 juli 2008 23:27 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Heb een ipod shuffle geen enkel probleem mee..geluid is ook prima
warmte blijft nu ook zo lekker overal hangen.. Doorluchten als er geen wind staat werkt ook nietquote:Op dinsdag 29 juli 2008 07:07 schreef Bellerophon het volgende:
Goedemorgen!!
Ongekend... wat een warme muffe bende hier
da klopt als een busquote:Op dinsdag 29 juli 2008 07:39 schreef lynda het volgende:
[..]
warmte blijft nu ook zo lekker overal hangen.. Doorluchten als er geen wind staat werkt ook niet
Kloptquote:Op dinsdag 29 juli 2008 07:39 schreef lynda het volgende:
[..]
warmte blijft nu ook zo lekker overal hangen.. Doorluchten als er geen wind staat werkt ook niet
Goedemorgen Crazy en Draakjequote:
Ik tel het liever zonder vandaagquote:Op dinsdag 29 juli 2008 07:49 schreef draculettetje het volgende:
[..]
hai beller! met vandaag erbij nog 3 dagen!
zo geen zin om dadelijk de auto in te stappen, te weinig geslapenquote:Op dinsdag 29 juli 2008 07:55 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ik tel het liever zonder vandaag![]()
![]()
Hoe gaat alles vandaag met Draakje?
gelukkig mag ik morgen wat uitslapen zal een hoop ellende schelen vannacht. Zelfs op het werk, waar het normaal tig graden kouder is dan buiten, is het 24 graden.. Dat zegt ook wel weer genoeg :p zo maar weer film kijkenquote:Op dinsdag 29 juli 2008 07:40 schreef draculettetje het volgende:
[..]
da klopt als een bus
maar wel strontvervelend om in binnen te komen lijkt me
nu heb ik nog minder zin om de auto in te stappenquote:Op dinsdag 29 juli 2008 08:11 schreef lynda het volgende:
[..]
gelukkig mag ik morgen wat uitslapen zal een hoop ellende schelen vannacht. Zelfs op het werk, waar het normaal tig graden kouder is dan buiten, is het 24 graden.. Dat zegt ook wel weer genoeg :p zo maar weer film kijken
Goedemorgen Dracuquote:
En dan moet je ook nog even in de auto zitten richting Ermelo toch?quote:Op dinsdag 29 juli 2008 08:08 schreef draculettetje het volgende:
[..]
zo geen zin om dadelijk de auto in te stappen, te weinig geslapen
maar verder wel oke!
zonder vandaag nog maar 2![]()
en behalve dat het muf en warm is en dat je vast zin in de vakantie hebt, hoest met beller?
klopt!quote:Op dinsdag 29 juli 2008 08:24 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
En dan moet je ook nog even in de auto zitten richting Ermelo toch?
Jaah verder gaat het geweldig, huisje is nu helemaal af![]()
Dit weekend nog even wat plantjes kopen en dan is het klaar
Mooi gevuld programma voor de ochtendquote:Op dinsdag 29 juli 2008 08:31 schreef Seventees het volgende:
Mogge
Programma voor de ochtend:
- Douchen & aankleden
- Haar in staart
- De stad in
- Schoenen kopen![]()
Ok danquote:Op dinsdag 29 juli 2008 08:28 schreef draculettetje het volgende:
[..]
klopt!
plantjes die doen het hier niet zo goed
en nu ronja uitlaten
het weer is hier net zo klam hoorquote:Op dinsdag 29 juli 2008 08:41 schreef Sgele het volgende:
Goedemorgen
Laatste dag in BoekarestIk wil naar huis
Klam? klam?? Vieessssss zul je bedoelenquote:Op dinsdag 29 juli 2008 08:42 schreef tripack het volgende:
[..]
het weer is hier net zo klam hoor![]()
morguh Sgele
jah het weer is echt vies en binnen is het volgens mij nu al 27 gradenquote:Op dinsdag 29 juli 2008 08:42 schreef Sgele het volgende:
[..]
Klam? klam?? Vieessssss zul je bedoelen
Mogguh jochie![]()
Nee nieuw pand hier, dus de airco's doen het wel redelijkquote:Op dinsdag 29 juli 2008 08:44 schreef tripack het volgende:
[..]
jah het weer is echt vies en binnen is het volgens mij nu al 27 gradenjippie
Ben vandaag vrij. Dus ga er van genietenquote:Op dinsdag 29 juli 2008 08:34 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Mooi gevuld programma voor de ochtend
mijn programma is:
- Werken
- Collegas pesten
Vrij ook gewoonquote:Op dinsdag 29 juli 2008 08:49 schreef Seventees het volgende:
[..]
Ben vandaag vrij. Dus ga er van genieten
Maar collega's pesten klinkt ook goed
Mogguh knakkerquote:Op dinsdag 29 juli 2008 08:41 schreef Sgele het volgende:
Goedemorgen
Laatste dag in BoekarestIk wil naar huis
ik doe niks anders hierquote:Op dinsdag 29 juli 2008 08:49 schreef Seventees het volgende:
[..]
Ben vandaag vrij. Dus ga er van genieten
Maar collega's pesten klinkt ook goed
wachten op klanten en in tussentijd niet in slaap vallen.. Nog leukere planning tot hopelijk twaalf uur..quote:Op dinsdag 29 juli 2008 08:34 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Mooi gevuld programma voor de ochtend
mijn programma is:
- Werken
- Collegas pesten
Gewoon helemaal niet, ik zorg dat ze niet meer kan lopen en dat laat ik ze achterquote:Op dinsdag 29 juli 2008 08:56 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Mogguh knakker
En hoe ga je die importbruid nou mee krijgen dan?
That's the spirit!quote:Op dinsdag 29 juli 2008 08:58 schreef Sgele het volgende:
[..]
Gewoon helemaal niet, ik zorg dat ze niet meer kan lopen en dat laat ik ze achter
Mogguh
lucky youquote:Op dinsdag 29 juli 2008 08:44 schreef Sgele het volgende:
[..]
Nee nieuw pand hier, dus de airco's doen het wel redelijk
quote:Op dinsdag 29 juli 2008 08:58 schreef Sgele het volgende:
[..]
Gewoon helemaal niet, ik zorg dat ze niet meer kan lopen en dat laat ik ze achter
Mogguh
Succes met allesquote:Op dinsdag 29 juli 2008 09:02 schreef draculettetje het volgende:
zo terug van uitlaten en dan nu hup de auto (met airco) in
zal dan ook niet hier echt verschijnen meer denk ik vanochtend!
werk ze allemaal
Ben al bezig maar het wilt nog niet echt opschietenquote:Op dinsdag 29 juli 2008 09:06 schreef Sgele het volgende:
Succes Draakje!
Lyn![]()
![]()
Fubar goeiemorgen
Beller, moet je nu zelf gaan blaozuh?
En waarom gaat die niet verder dan?quote:Op dinsdag 29 juli 2008 09:13 schreef lynda het volgende:
Ik hoop niet dat iemand van jullie met de trein tussen haarlem en leiden/den haag moet.. Allemaal boze mensen omdat de trein de rest van de dag niet verder gaat dan haarlem :p
dat omroepen hoort niet bij de NS. dan zouden ze eens aan de reizigers denken en dat kan natuurlijk nietquote:Op dinsdag 29 juli 2008 09:15 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
En waarom gaat die niet verder dan?
Zo'n grote bek en nog niet eens een kamer met koude lucht kunnen vullenquote:Op dinsdag 29 juli 2008 09:09 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ben al bezig maar het wilt nog niet echt opschieten
ik zag het vanochtend op het station jahquote:Op dinsdag 29 juli 2008 09:13 schreef lynda het volgende:
Ik hoop niet dat iemand van jullie met de trein tussen haarlem en leiden/den haag moet.. Allemaal boze mensen omdat de trein de rest van de dag niet verder gaat dan haarlem :p
Stomquote:Op dinsdag 29 juli 2008 09:17 schreef lynda het volgende:
[..]
dat omroepen hoort niet bij de NS. dan zouden ze eens aan de reizigers denken en dat kan natuurlijk niet
nachtquote:
die van jou is twee keer zo groot, probeer jij het eensquote:Op dinsdag 29 juli 2008 09:19 schreef Sgele het volgende:
[..]
Zo'n grote bek en nog niet eens een kamer met koude lucht kunnen vullen
Hij zit te ver wegquote:Op dinsdag 29 juli 2008 09:21 schreef lynda het volgende:
[..]
die van jou is twee keer zo groot, probeer jij het eens
Warme lucht enzo... jeweetschquote:Op dinsdag 29 juli 2008 09:19 schreef Sgele het volgende:
[..]
Zo'n grote bek en nog niet eens een kamer met koude lucht kunnen vullen
Te laat komen?quote:Op dinsdag 29 juli 2008 09:24 schreef lynda het volgende:
[..]
schaam je diep dat je de belangrijkste prioriteit van de ns vergeet
Aaaightquote:
She stole my linequote:Op dinsdag 29 juli 2008 09:21 schreef lynda het volgende:
[..]
die van jou is twee keer zo groot, probeer jij het eens
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |